etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین هندزفری های مخصوص ورزش

5
(4)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین هندزفری های مخصوص ورزش

اگر به دنبال افزایش سطح تناسب اندام خود هستید، خرید یک هدفون ورزشی جدید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. وقتی نوبت به یافتن انگیزه کافی برای افزایش تمرینات دومیدانی، سوارکاری یا تمرینات ورزشی در باشگاه می‌رسد، گوش دادن به موزیک مناسب و انرژیک می‌تواند بسیار موثر باشد و فراموش نکنید که موزیک خوب را باید با هدفون خوب گوش داد.

بهترین هدفون‌های ورزشی آن دسته از هدفون‌هایی هستند که صدایی عالی داشته و در عین حال طراحی مقاومی در برابر تعریق را ارائه می‌دهند که در گوش‌ها ثبات باقی می‌مانند. گزینه‌های بی‌سیم فراوانی وجود دارد که می‌توانید بسته به بودجه خود، یکی از آن‌ها را خریداری کنید و ما در این مطلب به معرفی و بررسی پنج مورد از بهترین هندزفری‌های مخصوص ورزش خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

بهترین هندزفری های مخصوص ورزش چه ویژگی هایی دارد؟

چند نکته را که باید هنگام انتخاب هندزفری ورزشی جدید خود در نظر بگیرید. ابتدا مشخص کنید که هدفون سیمی می‌خواهید یا بی‌سیم؟ تمامی مدل‌هایی که ما در ادامه معرفی خواهیم کرد، بی‌سیم هستند، زیرا راحتی بیشتری دارند.

اگر به دنبال مدل‌های بی‌سیم هستید، توصیه می‌کنیم که در ابتدا عمر باتری را در نظر بگیرید. باید باتری سه بخش از این هدفون‌ها را در نظر بگیرید که شامل عمر باتری خود هدفون‌ها، مدت زمانی که کیس شارژ قبل از نیاز به پریز برق دوام می‌آورد، و عمر باتری کل که شامل میانگین دو مورد قبل است.

اگر در فضای باز ورزش می‌کنید، در صورت بارندگی به نوعی ضد آب این هدفون‌ها نیاز دارید و گواهی IPX4 حداقل عددی است که نیاز خواهید داشت. این گواهی بدان معناست که هندزفری شما در برابر پاشیدن آب مقاوم است. اما برخی از مدل‌ها را می‌توان برای شنا یا یک دوش بعد از تمرین به طور کامل زیر آب برد.

کیس شارژ را نیز در نظر بگیرید. برخی از مدل‌ها دارای درجه بندی ضد آب متفاوتی برای کیس هستند که برای خراب نشدن آن ارزش به خاطر سپردن دارد.

ویژگی حذف نویز، نویز پس زمینه را خنثی می‌کند و به تمرکز شما کمک کرده و برای شنوایی شما بهتر است؛ زیرا می‌توانید جزئیات موسیقی خود را بدون افزایش صدا بشنوید. اما اگر با این هندزفری‌ها خارج از محیط باشگاه ورزشی باشید، می‌تواند خطر آفرین باشد، زیرا باعث می‌شود متوجه نزدیک شدن خودروها نشوید.

در نهایت وزن حدود ۵ گرم در هر هدفون، وزنی بسیار خوب است، اما برخی از آن‌ها وزنی معادل دو برابر این را دارند. توجه داشته باشید که هندزفری‌هایی که خریداری می‌کنید، از وزن کمی برخوردار باشند تا به گوش‌های شما فشاری وارد نسازند.

۱. سونی WF-SP800N

هدفون بی سیم Sony WF-SP800N به صورت بی‌سیم طراحی شده و یکی از هدفون‌های ممتازی است که برای ورزش می‌تواند بسیار مفید باشد. گوشی‌های این هدفون، کمی بزرگ بوده و ممکن است در مقایسه با دیگر رقبا، بیشتر از گوش‌های شما بیرون بزند. ضمن آنکه آن‌ها از پلاستیک درجه یک ساخته شده‌اند و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در دسترس هستند.

همچنین این هدفون دارای وزن ۱۸ گرم بوده و استفاده از آن بسیار راحتی است و گرچه تناسب عمیق درون گوش آن‌ها ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما فشار زیادی به گوش داخلی وارد نمی‌کنند. باس در سراسر محدوده هدفون سونی WF-SP800N بیش از حد تاکید شده است همچنین همانند اکثر هدفون‌های داخلی ، هدفون بی‌سیم Sony WF-SP800N دارای ثبات پاسخ فرکانسی استثنایی است.

لازم به ذکر است که قابلیت‌های عایق نویز هدفون بی‌سیم Sony WF-SP800N کافی است. آن‌ها در جلوگیری از صدا در محدوده سه برابر، به خوبی عمل می‌کنند و در کاهش حجم صدای پس زمینه کاملا موثر هستند. این هدفون عمر باتری مناسبی نیز دارد و با یک بار شارژ ۹ ساعت دوام می‌آورند. با توجه به عمر نسبتا طولانی باتری، قاب شارژ آن‌ها فقط امکان یک بار شارژ اضافی دارد، که برای استفاده یک روز می‌تواند کافی باشد. آن‌ها همچنین دارای یک تایمر خاموش کردن خودکار هستند که در طول دوره‌های بی‌تحرکی هدفون را خاموش می‌کند.

۲. بیتس Powerbeats Pro

ایرفون بی‌سیم PowerbeatsPro از سری محصولات کمپانی Beats است که به عنوان یک ایرفون ورزشی کاملا بدون سیم با بلوتوث نسخه ۵.۰ منتشر شده است. این ایرفون دارای درایور جدید ۱۲ میلی‌متری با کیفیت بوده و دارای طراحی مقاوم با گواهی بین المللی IPX4 است که این ایرفون را در برابر پاشش آب مقاوم کرده است.

هر کدام از این ایرفو‌ن‌ها می‌توانند به مدت ۹ ساعت زمان پخش موسیقی را برای شما فراهم کند. ایرفون Powerbeats Pro دارای یک کیف محافظ قابل حمل است. این کیف قابل حمل نیز می‌تواند مانند یک پاوربانک عمل کند و بیش از ۲۴ ساعت شارژ به ایرفون‌ها ببخشد. همچنین اگر به شارژ سریع نیاز داشته باشید، می‌توانید تنها با ۵ دقیقه شارژ سریع، به مدت ۱.۵ ساعت از ایرفون خود استفاده کنید.

کسانی که دارای دستگاه‌های iOS هستند می‌توانند با گفتن  Hey, Siri به دستیار صوتی این ایرفون دسترسی پیدا کنند. همچنین دیگر دستگاه‌های سازگار نیز می‌توانند با فشردن دکمه‌ی B تعبیه شده بر روی این دستگاه، به دستیار صوتی دسترسی پیدا کنند.

۳. اپل ایرپاد پرو

نقطه عطف اپل ایرپاد پرو را می‌توان مواد به کار رفته به منظور تولید بدنه و سایر بخش‌های آن دانست؛ کلیه مواد اولیه باکیفیت بالا بوده و سازگاری کامل با محیط زیست دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های AirPods Pro اپل را مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دانست؛ این محصول با گواهی IPX4 مقاومت خوبی در برابر تعریق و پاشش آب دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپاد پرو را می‌توان وزن پایین گوشی‌ها عنوان کرد؛ در حقیقت هندزفری ایرپاد پرو با وزنی معادل ۵.۴ گرم عرضه شده است.

همچنین این هندزفری بی‌سیم مجهز به چیپست Apple H1 بوده و شاهد قابلیت‌هایی همانند Transparency Mode و Adaptive EQ خواهید بود. بهتر است بدانید که اپل ایرپاد پرو می‌تواند ۴.۵ ساعت پخش موسیقی را انجام دهد. بدون تردید می‌توان طراحی اپل ایرپاد پرو را به عنوان یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های ارگونومیکی معرفی کرد که تاکنون برای هندزفری‌های بی‌سیم مشاهده کرده‌اید.

۴. هندزفری Bose SoundSport Wireless

هدفون SoundSport یکی از محصولات شرکت بوز است که اسپرت و بی‌‌سیم طراحی شده است و دقیقا همان هدفونی است که یک ورزشکار به آن نیاز دارد. این هدفون برای سخت‌ترین تمرینات ورزشی شما ساخته شده است و همانطور که در حال حرکت و ورزش هستید از صدای قدرتمند و پوشش امن و راحت آن لذت ببرید. همچنین طراحی آن جزو دسته هدست‌های پشت گردنی محسوب می‌شود و روی کابل آن دکمه‌های با علامت “-” و “+” وجود دارد که می‌توانید به راحتی صدای موسیقی را کم و زیاد کنید.

هدست وایرلس بوز SoundSport درایورهایی کاملا متفاوت دارد که صدایی مناسب و بسیار دلنشینی را با پلی کردن اولین آهنگ دریافت خواهید کرد. محدوده‌ی بین صداهای کم و بلند، و جزئیات ظریف در موسیقی به وضوح شنیده می‌شود. هدفون BOSE، بسیاری از ژانرهای موسیقی را به طور قابل قبولی پخش می‌کند و قطعا از کیفیت صدای آن راضی خواهید بود.

این هدفون در برابر تعریق، آب و هوای مختلف بسیار مقاوم بوده و با یک پوشش هیدروفی فشرده رطوبت را نگه می‌دارد. این هدفون پشت گردنی ویژه ورزشکاران، با ۲۲ گرم وزن با ۲ ساعت شارژ می‌تواند تا ۶ ساعت به شما پخش موسیقی ارائه دهد.

۵. هندزفری JBL Reflect Flow Pro

هدفون بی سیم JBL Reflect Flow PRO یکی از هدفون‌های بی‌نظیر برند JBL است که با کیفیت ساخت بالایی، طراحی و عرضه شده است که آن را در برابر پاشش آب و گرد و غبار، غیرقابل نفوذ می‌کند. می‌توانید بهترین کیفیت صوتی را همراه با این هدفون بی‌سیم، تجربه کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات در هدفون Reflect Flow PRO ، فناوری حذف نویز تطبیقی ​​آن است که با استفاده از گزینه Smart Ambient ، قادر است که شما را در حین دویدن، از محیط اطراف آگاه کند. این هندزفری مجهز به ۶ میکروفون یکپارچه است که وضوح صدای قابل توجهی را در تماس‌ها یا جلسات از راه دور، حتی در محیط‌های شلوغ فراهم می‌کند.

همچنین JBL Reflect Flow PRO دارای ۱۰ ساعت عمر باتری بوده که کیس شارژ آن نیز قادر است ۲۰ ساعت دیگر، شارژ به آن بیافزاید که در نهایت بتوانید ۳۰ ساعت دوام باتری را داشته و در مدتی مطلوب و طولانی، از هدفون‌های خود برای شنیدن موسیقی دلخواه خود و یا دریافت تماس‌های تلفنی استفاده کنید. در نهایت می‌توان گفت که این‌ها بهترین هدفون‌های ورزشی هستند که می‌توانید همراه خود داشته و به تمرینات ورزشی بپردازید، از طرفی به خاطر مقاوم بودن آن نسبت به تعریق و آب و باران زینه بسیار مناسبی برای ورزش به حساب می‌آید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم پنج نمونه از بهترین هدفون‌های مخصوص ورزشکاران را معرفی کنیم که تمام ویژگی‌هایی که در ابتدا برای این دسته از هدفون‌ها ذکر کردیم را دارا باشند. از جمله عمر بالای باتری، قرارگیری مناسب در گوش، وزن کم و پخش صدای عالی. حتی اگر یک ورزشکار مبتدی هم هستید، خرید یک هدفون ویژه ورزش می‌تواند انگیزه شما را برای انجام جلسات طولانی‌تر ورزش بیشتر کند. بنابراین خرید یکی از این پنج هندزفری را به شما توصیه می‌کنیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

بابک پاشاپور گفت:

بهترین هندزفری ورزشی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین هندزفری‌های ورزشی را به شما معرفی کرده‌ایم که با توجه به میزان بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید