etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی بهترین هدست های گیمینگ ۲۰۲۳

4.5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
معرفی بهترین هدست های گیمینگ ۲۰۲۳

اگر به دنبال تکمیل تجهیزات گیمینگ خود به صورت حرفه‌ای هستید، به اهمیت حضور هدست‌ها برای ایجاد تجربه کاربری بهتر، پی برده‌اید. هدست‌های گیمینگ باید از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند باشند تا بتوانند در حین انجام بازی‌هایی مثل  Gears 5 و Rainbow Six Siege  به کاربر کمک کنند. وضوح صدای جامپینگ‌ها، پرش‌ها و هرگونه جست و خیز به واقعی‌تر شدن تجربه بازی کمک می‌کند و عامل دیگری که بسیار مهم است میکروفون هدست است. در این مطلب ما به معرفی بهترین هدست گیمینگ پرداخته‌ایم که استفاده از هر یک، تجربه فوق‌العاده‌ای از یک گیم پلی را به ارمغان خواهد آورد. با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

هدست Asus TUF Gaming H3؛ بهترین هدفون گیمینگ مقرون‌به‌صرفه

بررسی اجمالی Asus TUF Gaming H3

  • اتصال بی سیم ۲.۴ گیگاهرتز از طریق دانگل USB-C با برد حداکثر ۲۵ متر
  • تا ۱۵ ساعت عمر باتری
  • درایورهای ۵۰ میلی متری ASUS Essence و فناوری منحصر به فرد محفظه هوابند برای صدای فراگیر
  • صدای فراگیر مجازی ۷.۱
  • کنترل‌های فوری و نشانگر وضعیت روی کاپ‌های گوش
  • طراحی سبک بالشتک‌های گوش با خنک کنندگی سریع برای راحتی در هنگام بازی
  • هدبند و یقه استیل ضد زنگ محکم برای افزایش ثبات و دوام
  • میکروفون آنالوگ برای ارتباط واضح در بازی
  • پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و تلفن‌های همراه

هدست گیمینگ TUF Gaming H3 ایسوس برای رایانه‌های شخصی ، PS4 ، Xbox One و Nintendo Switch طراحی شده است. این هدست دور گوش Over-Ear دارای صدای فراگیر ۷.۱ کانال بوده و با بیس عمیق و شفافیت بالایی که دارد، در دسته‌ی هدفون‌های حرفه‌ای قرار می گیرد.

هدست TUF Gaming H3 به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی و دوام فوق العاده‌ای را برای گیمرهایی که مدت زمان طولانی بازی می‌کنند یا موسیقی پخش می‌کنند ، فراهم می‌کند. این هدست با ساختاری سبک، بالشتک گوش خنک کننده سریع ASUS ، سربند استیل ضد زنگ ، درایورهای ۵۰ میلی متری ASUS Essence و طراحی محفظه هوا، تجربه صوتی شما را در بازی با صدای فوق العاده غنی ارتقا می‌دهد.

همچنین، محفظه هوای محکم و درایورهای ASUS Essence ، که صدای واضح تری را با صدای باس قوی ارائه می دهند تا شما را در یک تجربه بازی با صدای طبیعی غرق کنند. برای مقاومت در برابر سختی‌های بازی ، هدبند TUF Gaming H3 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. برای بهبود راحتی ، هدبند به گونه‌ای طراحی شده است که ۲۰ درصد نیروی کمتر از هدست‌های دیگر دارد.

هدست TUF Gaming H3 شامل یک میکروفون یک طرفه است که برای ارتباط صوتی واضح تنظیم شده و توسط برنامه‌های ارتباطی پیشرو تایید شده است. دکمه‌های کنترل بصری روی ایرکاپ به شما امکان می‌دهد بلافاصله میزان صدا را کنترل کرده یا میکروفن را بی‌صدا کنید.

هدست Razer Blackshark V2؛ بهترین هدست گیمینگ ریزر

بررسی اجمالی Razer Blackshark V2

  • صدای مسابقات ESPORT
  • درایو‌رهای ۵۰ میلی‌متری تیتانیومی TIREFORCE
  • میکروفون انحصاری HYPERCLEAR CARDIOID با قابلیت خم شدن
  • حذف پیشرفته سروصداهای اضافی محیط
  • راحت و سبک‌وزن تنها ۲۴۰ گرم
  • دارای بالشتک‌های ترکیبی از چرم با کیفیت و بافت‌های تنفسی، بدون فشار و عرق در گوش
  • با استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری می‌توانید رقابت را در تمام پلتفرم‌ها ازجمله PC، Mac، PS4، Xbox One، Nintendo Switch وتلفن‌های هوشمند همراه، جستجو کنید.
  • سیستم سوراند ۷.۱ کاناله (در دسترس، فقط در ویندوز ۱۰ و ۶۴ بیتی)

هدست Razer Blackshark v2 X یک هدست سبک‌وزن مخصوص بازی‌های رقابتی است. این هدست دارای صدایی فوق‌العاده در تمام سطوح، میکروفونی با صدای بسیار واضح و گوشی‌هایی است که با پوشش کامل گوش شما، مانع از شنیده شدن صداهای محیط می‌شوند. این هدست دارای درایورهای تیتانیومی Triforce با قطر ۵۰ میلی‌متر است و این امکان را فراهم می‌کند تا هر درایور قدرت پردازش سه درایور را برای صداهای زیر، متوسط و بم داشته باشد و علاوه بر پشتیبانی از فرکانس‌های مختلف، صدای بیس فوق‌العاده قدرتمندی ایجاد می‌کند.

هدست Razer Blackshark v2 X مجهز به میکروفون با تکنولوژی صدای HyperClear و الگوی ضبط قلبی است که در واقع، صدای محیط را دریافت نمی‌کند. این میکروفون دارای قطر شش میلی‌متر است و می‌توانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapse 3 آن را شخصی سازی کنید. گوشی‌های این هدست گیمینگ دارای روکشی مرکب از چرم مصنوعی و مخمل هستند که با پوشاندن کامل گوش، مانع عبور صدا می‌شوند. این گوشی‌ها علاوه بر داشتن قابلیت نویز کنسلینگ، بسیار نرم و راحت هستند و باعث عرق کردن گوش شما نمی‌شوند.

هدست Razer Blackshark v2 X تنها ۲۴۰ گرم وزن دارد و به هیچ وجه به سر شما فشاری وارد نمی‌کند. بدنه این هدست بسیار مقاوم است و دارای سربندی با پوشش چرم مصنوعی است که حتی پس از ساعت‌ها استفاده از آن، احساس خستگی نخواهید کرد. این هدست گیمینگ مجهز به صدای فراگیر ۷.۱ کاناله روی ویندوز ۱۰ است. این هدست روی کنسول‌ها، از صدای استریو فراگیر بهره می‌برد و با استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری به تمام دستگاه‌ها از جمله دوال شاک ۴، دوال سنس، کنترلر ایکس باکس، کنترلر الیت سری ۲ و نینتندو سوییچ وصل می‌شود.

هدست HyperX Cloud Alpha Wireless؛ مخصوص بازی‌های جدید

بررسی اجمالی HyperX Cloud Alpha Wireless

  • صدای متمایز با وضوح بالاتر و اعوجاج کمتر
  • دارای محفظه‌های جداگانه جهت تولید گستره‌های صوتی باس، مید و های
  • بهره گیری از مموری فوم پیشرفته قرمز جهت راحتی قرارگیری آن بر روی سر
  • دارای روکش چرم و فریم آلومینیومی مقاوم در برابر آسیبهای روزانه
  • دارای کابل تافته جدا شونده و میکروفون جدا شونده با سیستم عدم ثبت سروصدای محیط با گواهینامه TeamSpeak
  • مجهز به کلید کنترل درون کابل و سازگاری کامل با بسترهای گوناگون مانند PC – PS4 – XBox One و دیگر پلتفرمهای استاندارد
  • بهره گیری از اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری برای دریافت صدای قدرتمند و شفاف

هدست HyperX Cloud Alpha، با کاهش اعوجاج صدا و ایجاد تمایز، وضوح بیشتری را به صدای شما می‌بخشد. همچنین در راستای به دست آمدن صدای صاف و شفاف، محفظه‌های جداگانه دوتایی داخل بخش درایور امکان تنظیم بهینه‌تر را فرهم می‌آورد. از طرف دیگر در طراحی پیشرفته و گسترش یافته جدید این هدست‌ها با روکش چرم و فریم آلومینیومی روبرو هستیم که دوام بیشتری برای مصارف روزانه دارند.

کابل بافته شده با قابلیت قطع و وصل دستی نیز یکی از خصوصیت‌های این هدست است. هدست گیمینگ HyperX Cloud Alpha علاوه بر کابل‌ها، به میکروفون‌های جدا شونده دارای گواهینامه تایید شده  TeamSpeak مجهز هستند که با قابلیت حذف صدای اضافه محیط، یک ارتباط گروهی و تیمی عالی را به ارمغان می‌آورد. این هدست می‌تواند با بهره گیری از کلید کنترل درون کابل با هر محیط و بستری سازگار باشد.

طراحی مدرن و یونیک این هدست‌ها که تداعی کننده یک هواپیما است، فوم هوشمند به کار رفته در آن، قدرت صدای بالای متعادل و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌هایی است که از ابتدای ورود این هدست حرفه ای به بازار، تغییری نکرده است.

هدست Razer Kraken X؛ جدیدترین هدست مخصوص بازی

بررسی اجمالی Razer Kraken X

  • یک هدست فوق سبک و راحت با وزن تنها ۲۵۰ گرم
  • بهره‌مندی از صدای با کیفیت ۷.۱ کانال  و صدای دقیق و شفاف
  • درایورهای ۴۰ میلی‌متری در کراکن ایکس صدایی شفاف و متوازن را تولید می‌کند
  • میکروفون منعطف و قابل خم شدن است و از الگوی ضبط صدای کاردیودی بهره می‌برد
  • با پلتفرم‌های PC, Mac, Xbox One*, PS4, Nintendo Switch و موبایل از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری سازگار است

هدست گیمینگ Kraken X ریزر، با وزن بسیار کم در حدود ۲۵۰ گرم، غوطه وری فوق العاده‌ای را با صدای Surround 7.1  به ارمغان می‌آورد و یک تجربه کامل گیمینگ را بدون اینکه احساس کنید هدستی روی سر خود دارید، رقم می‌زند. قابلیت صدای Surround 7.1 بسیار دقیق و شفاف، امکان تشخیص جهت و فاصله صدابرای شما را فراهم کرده و به معنای آن است که شما در میدان مبارزه می‌توانید مستقیما به درون حادثه نفوذ کرده وبا گشودن آتش بار، حمله را آغاز نمایید.

این هدست گیمینگ دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری با طراحی سفارشی و صدایی متوازن با جزئیات دقیق را ارائه می‌دهد تا وقایع را همانگونه که هستند درک کنید؛ از صدای مهیب انفجارها، تا خش‌خش نامحسوس قدمهای کسی که از پشت سر شما را تعقیب می‌کند. البته این قابلیت در ویندوز ۱۰ -۶۴ بیتی در دسترس است.

هدست Kraken X ریزر طراحی شده تا در جلسات طولانی گیمینگ این احساس را در شما تداعی کند که هیچ چیزی روی سر ندارید. گوشی های Kraken X ریزر دارای بالشتک‌هایی از جنس مموری فوم با روکش مخمل بوده که با وجود تعبیه کانالهای مخفی مخصوص دسته عینک، ضمن ایجاد یک عایق صوتی ایده آل، راحتی چشمگیری را فراهم آورده است.

همچنین با تعبیه یک بالشتک پر حجم و نرم طولی در تمام سطح تماس هدبند هدست فشار ارتجاعی همگرا در کمان هدست با دقت ویژه ای محاسبه و طراحی شده است تا ضمن اینکه با سایز سر هر کاربر سازگار بوده و روی سر ثابت می‌ماند، مانع ایجاد فشار خستگی و ناراحتی خواهد شد. میکروفون ECM با بوم منعطف و شکل پذیر در هدست Kraken X ریزر، از یک الگوی کاردیوئیدی بهره می‌برد تا با قرارگیری در نقطه کانونی دهان، صدا را ضبط کند. این موضوع سبب برداشت صدای واضح مکالمه بدون سرو صدای زائد محیط از طرفین و پشت سر می‌شود.

هدست Razer Kaira Pro؛ بهترین هدفون گیمینگ برای ایکس‌باکس

بررسی اجمالی Razer Kaira Pro

  • صدای فراگیر بی‌نظیری را ارائه می‌کند و از قوی‌ترین درایورهای صوتی ریزر در هدست و میکروفون بهره می‌برد
  • مجهز به درایورهای تیتانیومی Triforce به قطر ۵۰ میلی‌متر است و انواع فرکانس‌های زیر و بم را با دقتی مثال‌زدنی ایجاد می‌کنند
  • دیافراگم‌های این هدست با تیتانیوم پوشیده شده‌اند تا وضوح صدا به حداکثر برسد
  • مجهز به میکروفون با تکنولوژی صدای HyperClear و الگوی ضبط ابرقلبی
  • میکروفون دارای قطر ۹.۹ میلی‌متر است و می‌توانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapse 3 آن را شخصی سازی کنید
  • گوشی‌ها با تکنولوژی FlowKnit ساخته شده‌اند و تمام گوش شما را می‌پوشانند تا صداهای محیط را نشنوید
  • به راحتی به ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان وصل می‌شود و نیازی به آداپتور ندارد

هدست Razer Kaira Pro برای بازی‌های رقابتی ساخته شده است. این هدست صدای فراگیر بی‌نظیری را ارائه می‌کند و از قوی‌ترین درایورهای صوتی ریزر در هدست و میکروفون بهره می‌برد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایکس باکس است. این هدست مجهز به درایورهای تیتانیومی Triforce به قطر ۵۰ میلی‌متر است. دیافراگم‌های این هدست با تیتانیوم پوشیده شده‌اند تا وضوح صدا به حداکثر برسد.

هدست بی‌سیم Razer Kaira Pro مجهز به میکروفون با تکنولوژی صدای HyperClear و الگوی ضبط ابرقلبی است که در واقع، صدای محیط را دریافت نمی‌کند. این میکروفون دارای قطر ۹.۹ میلی‌متر است و می‌توانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapse 3 آن را شخصی سازی کنید. همچنین، این هدست دارای یک میکروفون داخلی با تکنولوژی HyperClear مخصوص موبایل است تا هنگام استفاده از این هدست، نیازی به نصب میکروفون نداشته باشید.

گوشی‌های این هدست با تکنولوژی FlowKnit ساخته شده‌اند. این گوشی‌ها تمام گوش شما را می‌پوشانند تا مانع از شنیدن صداهای محیط شود. هم‌چنین ابری این گوشی‌ها، با عبور هوا، مانع از خستگی و تعرق گوش‌های شما می‌شود و راحتی طولانی مدتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

هدست Razer Kaira Pro به راحتی به ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان وصل می‌شود و نیازی به آداپتور ندارد. کافی است دکمه اتصال این هدست را نگه‌دارید و آن را با کنسول سینک کنید. همچنین، این هدست با استفاده از بلوتوث، به گوشی‌های هوشمند نیز وصل می‌شود و می‌توانید هنگام استفاده از سرویس xCloud ایکس باکس گیم پس، از این هدست نیز استفاده کنید. برای اتصال این هدست به ویندوز ۱۰، باید یک آداپتور اتصال بی‌سیم ایکس باکس تهیه کنید.

هدست گیمینگ MSI مدل DS502؛ بهترین هدست گیمینگ با طراحی ارگونومیک

بررسی اجمالی msi ds502 headset

  • دارای درایوهایی با قطر ۴۰ میلی‌متر
  • دارای طراحی ارگونومیک و بسیار سبک
  • مجهز به سیستم لرزش قدرتمند
  • دارای میکروفون با قابلیت چرخش با حساسیت ۳۶ دسی‌بل
  • پشتیبانی از فناوری Xear™ Living
  • مجهز به ۲۷ افکت صدایی
  • دارای اکولایزر ۱۰ بانده

هدست گیمینگ DS502 کمپانی ام اس آی یک هدست اقتصادی با ظاهری زیبا به همراه رنگ بندی قرمز درایور ۴۰ میلی‌متری و پشتیبانی از صدای ۷.۱ کاناله است. از ویژگی‌های برجسته این هدست گیمینگ MSI می‌توان به حساسیت 105dB±3dB با امپدانس ۳۲ اهم، و پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز اشاره کرد.

طراحان MSI این هدست مخصوص بازی را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که کاملا ارگونومیک است. این هدست MSI وزن زیادی ندارد، کاپ‌های هدست با پدهای فومی پوشانده شده و پس از قرار گرفتن روی گوش، به دلیل وجود سوراخ‌های ریز روی کاپ، هوا بین گوش و هدست در جریان خواهد بود. وزن این هدست تنها ۲۲۰ گرم بوده که و در استفاده طولانی مدت گردن و سر شما را خسته نخواهد کرد.

همچنین یک موتور ویبره درون کاپ‌های هدست تعبیه شده تا کاربران در حین بازی، تجربه زنده‌تری داشته باشند. میکروفون این هدست صدای شفافی را انتقال می‌دهد و بر روی آن دکمه هایی برای تنظیم صدا و تنظیم میوت قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های جذاب این میکروفون، متحرک بود آن است. در واقع اگر نمی‌خواهید از میکروفون استفاده کنید با یک چرخش ساده آن را به بالای هدست منتقل کنید تا جلوی کار شما را نگیرد.

سخن پایانی

هدست‌های گیمینگی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین هدست‌هایی هستند که در حال حاضر در بازار ایران موجود بوده و می‌توانید آن را خریداری و استفاده کنید. ممکن است هدست‌های قدرتمندتری نیز تولید شده باشد که هنوز وارد بازار ایران نشده باشد. بنابراین، این مطلب همچنان به‌روز خواهد شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :