etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین بازی های اندرویدی دخترانه + لینک دانلود

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
بهترین بازی های اندرویدی دخترانه + لینک دانلود

این مطلب در مورد بهترین بازی‌های اندرویدی است که هر دختر بچه‌ای دوست دارد آن را با گوشی اندرویدی خود بازی کند. دخترها ترجیح می‌دهند بازی‌های خاصی را انجام دهند، در حالی که پسران نیز انواع مختلف بازی‌ها را ترجیح می‌دهند. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بدانید بازی‌هایی که دختران زیاد انجام می‌دهند چه ویژگی‌هایی دارد و بهترین این بازی‌ها کدام است.

بدیهی است که هیچ دلیلی برای تعیین اینکه کدام بازی بر اساس جنسیت هر فرد انجام می‌شود وجود ندارد. با این حال، برخی از دختران در واقع سبک‌های خاصی از بازی‌ها را ترجیح می‌دهند که چندان مورد علاقه پسرها نیستند. بنابراین اگر به دنبال بازی بسیار خاص برای مخاطبان دختر هستید، گزینه‌های جالبی وجود دارد که در این مطلب به جالب‌ترین بازی‌های دخترانه برای بازی در گوشی اندروید می‌پردازیم.

ویژگی بازی‌های دخترانه اندرویدی

اولین موردی که هر خانواده‌ای در هنگام دانلود بازی برای فرزند خود در نظر می‌گیرد، اخلاقی و سالم بودن محتوای بازی است. بازی‌ها باید آموزنده باشند، خشونت پرهیز بوده و شامل محتوای غیر اخلاقی نباشد. مورد دیگری که باید در نظر گرفت قابلیت اجرای گروهی یک بازی است تا فرزند دختر شما بتواند مهارت همکاری و انجام کارهای گروهی را یاد بگیرد. از سویی دیگر به خاطر داشته باشید که بچه‌ها خیلی زود از انجام یک بازی خسته شده و به سراغ بازی دیگری می‌روند، بنابراین هزینه کردن برای یک بازی گران قیمت شاید چندان برای کودک شما منطقی نباشد؛ پس به دنبال بازی‌های رایگان یا بازی‌هایی باشید که هزینه کمی برای دانلود و اجرای آن بپردازید.

در ادامه این مطلب بازی‌هایی را معرفی کرده‌ایم که اغلب دخترهای گیمر از بازی با آن بسیار راضی بودند. بهتر است پیش از آنکه یکی از این بازی‌ها را در گوشی اندرویدی فرزندتان نصب کنید، نسبت به نصب آن روی گوشی خود اقدام کنید، کمی بازی کنید تا اطمینان یابید برای کودک‌تان مناسب است. سپس آن را برای فرزند دختر خود نصب کنید تا بتواند اوقات فراغت آخر هفته خود را با این بازی‌ها پر کند.

معرفی بهترین بازی اندروید برای دختران

در ادامه بازی‌هایی که اغلب دختران دوست دارند در گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود انجام دهند را معرفی خواهیم کرد.

۱. بازی SUBWAY SURFERS؛ یک بازی مسابقه‌ای

موج سواران مترو یک بازی مسابقه‌ای است که با شخصیت اصلی جیک، اسپری، گرافیتی، نقاشی روی دیوار در یک ساختمان خاص شروع می‌شود و شرکت کننده باید تا آنجایی که ممکن است از بازرس چاق و سگش فرار کند.

برای پریدن یا غلتیدن به پهلو برای فرار کردن از قطارهای روبرو باید با سرعت بالا در مترو حرکت کنید. گرافیک بازی بسیار رنگارنگ و سرگرم کننده است. شخصیت‌ها و قدرت‌آپ‌ها نیز بازی را شگفت‌انگیزتر می‌کنند.

دانلود بازی SUBWAY SURFERS

۲. بازی FRUIT NINJA؛ یک بازی اکشن

بازی Fruit Ninja یک بازی اکشن بسیار جذاب است که در آن شرکت کننده باید میوه‌هایی را که به هوا پرتاب می‌شوند در ترکیب‌های خاص و سفارشی برش دهد. هر چه میوه‌های بیشتری بتوانید برش دهید، سریع‌تر در سطوح بالاتر پیشرفت می‌کنید و قدرت‌ها و تیغه‌های جدیدی برای برش‌های حرفه‌ای‌تر به دست می‌آورید.

بازی‌های کوتاه نیز برای آزمایش سطح شما و بردن جوایز در چالش‌های روزانه نیز وجود دارد. برای افزایش لذت، مسابقات آنلاین برای رقابت با نینجاهای دیگر و آزمایش هوش شما وجود دارد. این بازی همچنین دارای خریدهای درون برنامه‌ای برای شمشیر و سایر موارد است.

دانلود بازی FRUIT NINJA

۳. بازی FASHION STORY؛ فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید

بازی  Fashion Story یک مرکز خرید با چندین ویترین برای تفریح ​​و فروش ماهی است. در این بازی شما باید ابتدا فروشگاه خود را افتتاح کنید و در ادامه نیازهای مشتریان مد را در فروشگاه خود برآورده کنید. جدیدترین مجموعه‌ها و طرح‌ها را برای جذب مشتریان جدید سازماندهی کنید.

در طی این بازی باید نکاتی مانند لوازم مدرن و متنوع را یادداشت کنید. توجه مخاطبان خود را با بروشورها، تزئینات و تبلیغات جلب کرده و بسیار خلاق باشید.

دانلود بازی FASHION STORY

۴. بازی BONNIE’S BRUNCH؛ رستوران خود را مدیریت کنید

بازی Bonnie’s Brunch یک بازی مدیریت غذا است که باید در کمترین زمان ممکن به مشتریان خدمات رسانی کنید تا امتیاز مورد نیاز را کسب کنید. در این بازی باید خود را به جای بانی بگذارید و رستوران خود را در یک کامیون برانچ افتتاح کنید!

این بازی ۵۰ سطح با چالش‌های مختلف از غذاهای معمولی را ارائه می‌دهد. شما باید متوجه مشتریان گرسنه باشید و مراقب باشید که در هنگام تهیه هر یک از این غذاها بسیار دقیق عمل کنید تا از نظر مشتریان رستوران بسیار لذیذ باشد.

دانلود بازی BONNIE’S BRUNCH

۵. بازی CAKE MANIA؛ یک آشپزخانه پر زرق و برق

اگر بازی زیبا و پر زرق و برق را دوست دارید، این بازی برای شما یک بازی ایده‌آل است. این بازی در داخل یک آشپزخانه از نوع غذاخوری است. جیل شخصیت اصلی بازی بوده و شما باید به جیل و دوستانش در درست کردن کیک کمک کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه خود را بخرید و مدیریت کنید، کیک بپزید و آن را تزیین کنید. بازی CAKE MANIA سطوح مختلفی از تهیه دستور العمل‌ها، خدمت به مردم، تحویل سفارشات و دریافت پرداخت دارد. در صورت تمایل، می‌توانید به‌روزرسانی‌های جدید این بازی را نیز دریافت کنید، به شرطی که هزینه نسخه‌های جدید را پرداخت کنید.

دانلود بازی CAKE MANIA

۶. بازی DIVERSION؛ یک بازی مسابقه‌ای و هیجان انگیز

بازی Diversion یک بازی با پلتفرم شگفت انگیز و با  بازی مسابقه‌ای است. در اینجا سرگرمی یک شعار بی پایان است. هدف دویدن، پریدن، بالا رفتن، آویزان کردن، شنا کردن، سر خوردن و حتی پرواز است.

با پیشروی در سطوح جدید، قفل صدها شخصیت جدید را باز کنید و گیم پلی و خطرات جدید را به چالش بکشید. دوستان خود را به ماجراجویی های باورنکردنی و چالش های بزرگ دعوت کنید. تو هیولای بزرگ باش! بازی را کنترل کن و امتیازهای زیادی کسب کن.

دانلود بازی DIVERSION

۷. بازی SUPERMARKET MANIA؛ مدیریت درست خرید

داستان بازی SUPERMARKET MANIA از این قرار است که نیکی از یک سفر طولانی و با چند مهمانی که با خود آورده وارد می‌شود. حالا او باید به سوپرمارکت برود تا خرید کند تا مهمانانش را راضی کند.

شما باید به او کمک کنید تا خریدها و لوازم خود را مدیریت کند و در انتخاب اقلام و اشیا زائد مشاوره بدهید. در هنگام خرید او، شما باید چند نکته را یادداشت کنید. در این بازی ۵۰ سطح برای شما وجود دارد. از پنج فروشگاه به دنبال کالا دیدن کنید و وقتی لیست کامل شد، امتیاز و زمان تلف شده خود را ببینید.

دانلود بازی SUPERMARKET MANIA

۸. بازی FARMVILLE 2: COUNTRY ESCAPE؛ کشاورز شوید و دامپروری کنید

بازی FarmVille نوعی بازی کشاورزی است که توسط Zynga ساخته شده است. گیم پلی شامل جنبه‌های مختلف زمین، مانند شخم زدن خاک، کاشت، رشد و برداشت محصولات، برداشت درختان و پرورش دام است.

شرکت کننده می‌تواند حیوانات گوناگون پرورش دهد، با کشاورزان دیگر به ماهیگیری برود، باغ بسازد و با دوستانش صحبت کند. همانطور که بازیکن آیتم‌های بیشتری دریافت و در سطوح پیشرفت می‌کند، محصولات و حیوانات از طریق market در دسترس او قرار می‌گیرند، جایی که می‌توان اقلام را با استفاده از سکه‌های مزرعه یا پول مزرعه خریداری کرد.

دانلود بازی FARMVILLE 2: COUNTRY ESCAPE

۹. بازی PRINCESS GIVES BIRTH TO A BABY؛ یک بازی زرق و برقی پرنسسی

شاهزاده خانم قرار است بچه دار شود و در زمان انتظار نیاز به توجه دارد و همچنین برای مراقبت از کودک به کمک نیاز دارد. شرکت‌کننده باید مانند یک پزشک عمل کند، فشار خون، ضربان قلب یا تب پرنسس پنی را چک کند و حتی یک قرص برای آرامش به او بدهد.

پس از به دنیا آمدن نوزاد، بازیکن نیز باید به عنوان مشاور کودک عمل کند و وضعیت بدنی را بررسی کند و حتی لباس نوزاد را انتخاب کند. این بازی در گوگل پلی رایگان است و تنها ۲۱ مگابایت است.

دانلود بازی PRINCESS GIVES BIRTH TO A BABY

۱۰. بازی CUT THE ROPE 2؛ بازی با قوانین فیزیک

بازی Cut the rope 2 یک بازی با قوانین فیزیک بوده که شخصیت Om Nom، هیولای کوچکی است که به خوردن غذاهای خوشمزه معتاد است.

البته این خوراکی‌ها فراتر از دسترس Om Nom هستند، و شما باید رشته‌ها را قطع کنید تا آب نبات‌ها آزاد شوند. این بازی یک گیم پلی خلاقانه است که شما را وادار می‌کند به جاذبه غلبه کرده و اطمینان حاصل کنید که وقتی طناب آویزان شده را می‌برید، آب نبات‌ها به دهان مضطرب او می‌افتند. بازی دارای چندین سطح با چالش‌های متفاوت و شگفت انگیز است.

دانلود بازی CUT THE ROPE 2

۱۱. بازی STAR GIRL؛ یک بازی صد در صد دخترانه

بازی Star Girl یک نقش RPG است که جنبه آن تا حد امکان دخترانه است. شما تبدیل به یک سلبریتی می‌شوید که باید در رویدادها، قرار ملاقات‌ها شرکت کند و همچنین در مجلات ظاهر شود.

بنابراین شما باید این سلبریتی را تا جای ممکن با لباس‌ها و زیورآلات مختلف آراسته کنید تا جذاب و چشمگیر شود. با این حال، لباس‌ها محدود هستند و ممکن است مجبور شوید برای خرید بیشتر در مشاغل و چالش‌ها شرکت کنید.

دانلود بازی STAR GIRL

۱۲. بازی PET RESCUE SAGA؛ سرگرمی با حیوانات خانگی

اکثریت قریب به اتفاق کودکان عاشق حیوانات خانگی هستند. این حیوانات زیبا و سرگرم کننده هستند. این بازی یک حماسه نجات حیوانات است که باید حیوانات زیبایی که توسط دزدان شیطانی ربوده و در قفس هستند را رها کنید. تنها نکته منفی بازی این است که حرکات محدودی را پیشنهاد می‌کند.

بنابراین، باید عملیات نجات را با دقت برنامه ریزی کنید. این بازی دارای گرافیک زیبا و رنگارنگ، انواع حیوانات خانگی جذاب و دوست‌داشتنی است.

دانلود بازی PET RESCUE SAGA

۱۳. بازی BAKERY STORY؛ تاجر شوید

تاجر آینده باشید! نانوایی خود را طراحی کنید و مطمئن شوید که مشتریان شما همیشه خوشحال و سیر هستند. در این بازی شما خلاقیت خود را هنگام ساخت نانوایی نشان می‌دهید و منو را مطابق با سلیقه خود سفارشی می‌کنید.

پس از آماده شدن، می توانید تجارت خود را برای دریافت نکات اضافی از دوستان نشان دهید یا حتی آنها را در فیس بوک دعوت کنید تا همسایگان شما باشند. این بازی در فروشگاه Google Play رایگان است، اما شامل خریدهای درون برنامه ای است.

دانلود بازی BAKERY STORY

۱۴. بازی MOVIESTARPLANET؛ فیلم کوتاه بسازید

بازی MovieStarPlanet یک بازی آموزشی است که برای مخاطبان بین ۸ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده است. بازیکنان ستاره‌های سینمای خود را طراحی می‌کنند که می‌توانند در تولید فیلم‌های کوتاه شرکت کنند.

این بازی برای ایجاد جامعه‌ای از بازیکنان که می‌توانند فیلم‌های ساخته شده را با سایرین به اشتراک بگذارند و به بازی گروهی علاقه‌مند هستند، بسیار مفید است. این بازی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در چت روم‌های جالب با سایر بازیکنان چت کنید. با شخصی سازی آواتار خود با لباس‌های جالب شروع کنید، لباس تولید کنید، فضای‌ها را طراحی کنید و فیلم بسازید.

دانلود MOVIESTARPLANET

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، دختر بچه‌ها به سبک بازی‌های خاصی علاقه دارند که حتی ممکن است شما نیز به عنوان یک بزرگسال دوست داشته باشید یک بار این بازی‌ها را امتحان کنید. ۱۴ بازی که در این مطلب معرفی کردیم، پر مخاطب‌ترین بازی‌ها در بین دختران است که می‌تواند تجربه بازی خوبی را برای فرزند شما رقم بزند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :