etebarkala snappay
etebarkala snappay

تفاوت اپل واچ نایکی با اپل واچ معمولی

5
(2)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
تفاوت اپل واچ نایکی با اپل واچ معمولی

از زمانی که اپل واچ سری ۲ معرفی و عرضه شد تا کنون، اپل همراه نسخه استاندارد ساعت هوشمند خود، یک نسخه اپل واچ نایکی نیز عرضه می‌کند. آخرین نسخه 7 Nike Edition بوده که اساسا مشابه اپل واچ سری ۷ است با این تفاوت که صفحه‌های ساعت نایک بازطراحی‌شده و باندهای اسپورت اپل واچ با طراحی نایک است. همچنین Apple Watch SE که سری ارزان قیمت‌تر ساعت‌های هوشمند اپل است نیز با یک نسخه نایک وارد بازار شده است. باید دید اپل همراه با اپل واچ سری ۸ خود که به تازگی معرفی کرده، نسخه نایک هم عرضه می‌کند یا خیر. اگر کنجکاو هستید که بدانید تفاوت اپل واچ نایکی با اپل واچ استاندارد در چیست، تا انتهای این مطلب با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

اپل واچ نایک چیست؟

هنگامی که اپل ساعت هوشمند اپل واچ ۲ را عرضه کرد، یک قرارداد همکاری با کمپانی نایک امضا کرد تا نسخه‌ای از اپل واچ را مختص دوندگان تولید کند و این همکاری تا اپل واچ سری ۷ نیز ادامه داشته و انتظار می‌رود اپل واچ ۸ نیز یک نسخه نایک داشته باشد.

اپل واچ نایک دارای طراحی بند متفاوت و واچ فیس‌های کمی متفاوت با مدل استاندارد است تا استفاده از GPS داخلی دستگاه را برای دوندگان آسان‌تر کند. از نظر طراحی بدنه، تنها تفاوت این است که لوگوی نایک علاوه بر لوگوی اپل در پشت ساعت وجود دارد. اپل واچ نایک جدید با هر نسخه از اپل واچ پس از سری ۲ منتشر شده است. لازم به ذکر است که قیمت اپل واچ نایک برابر با نسخه‌های استاندارد اپل واچ است.

 اپل واچ نایک چه ویژگی‌هایی دارد؟

در سال ۲۰۲۰، اپل دو نسخه مختلف از اپل واچ نایک را با سری ۶ و SE معرفی کرد و سپس انواع ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری را از هر یک از این مدل‌ها که دارای GPS هستند وارد بازار کرد. در سال ۲۰۲۱، اپل یک نسخه اپل واچ نایک از سری ۷ را منتشر کرد که در کنار نوع اپل واچ SE نایک قرار دارد.

شما تمام ویژگی‌های مشابهی را که در اپل واچ سری ۷ یا SE یافت می‌شود، مانند GPS داخلی، طراحی ضد آب و گزینه اتصال سلولی، به همراه GPS دریافت می‌کنید، اگرچه دریافت نسخه بدون آن ارزان‌تر است. سری ۷ دارای نظارت بر اکسیژن خون و همچنین نمایشگر بزرگتر از Watch SE است. مدل Watch Series 7 Nike در گزینه‌های ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود، در حالی که مدل Watch SE Nike در گزینه‌های ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود.

مانند اپل واچ استاندارد، می‌توانید بند‌های نوع نایک را تغییر دهید. این کیس با ترکیب‌های مختلف قاب و بند موجود است. قاب‌های آلومینیومی نقره‌ای و خاکستری با بند لاستیکی اسپورت نایک و یا حلقه اسپرت نایک برای انتخاب موجود است. بندهای ورزشی نایک دارای طراحی سوراخ‌دار هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بادوام‌تر بوده و هوا جریان داشته باشد تا مچ شما در هنگام دویدن، عرق نکند.

در مورد نرم‌افزار، نایک امتیازات بیشتری نسبت به نسخه استاندارد watchOS دارد. نسخه نایکی، واچ‌فیس‌های انحصاری با مضمون نایک را دریافت می‌کند که شامل ویژگی‌هایی برای راه‌اندازی مستقیم برنامه Nike Run Club بوده که از قبل نصب شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا تمرینات خود را ردیابی کنید و آن را با تمرینات مشابه قبلی خود مقایسه کنید.

مدل‌های سری ۷ که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، دارای رنگ‌های جدیدی برای بند اسپرت نایک و حلقه اسپرت نایک هستند. هر دو مدل سری ۷ و SE نایک از مواردی مانند صفحه ساعت Nike Compact بهره می‌برند که به شما این امکان را می‌دهد تا چندین ویژگی Nike Run Club را نیز مشاهده کنید.

سخن پایانی

اپل با همکاری نایک، ساعت‌هایی ویژه ورزشکاران به‌ویژه دوندگان از هر نسخه استانداردی که از اپل واچ ۲ تا کنون معرفی کرده، تولید کرده است و از آنجایی که این ساعت‌های هوشمند به سفارش کمپانی نایک تولید می‌شود به اسم نسخه نایکی معروف هستند و یک لوگوی نایک در کنار لوگو اپل دارد. همچنین ویژگی‌های اضافه‌تری نیز ارائه می‌دهد که در کل متن به آن اشاره کردیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :