etebarkala snappay
etebarkala snappay

بررسی گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو

4.3
(11)
طاهره محزون
2 سال پیش
بررسی گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو

چند سالی است که گوگل نیز به جمع تولید کنندگان گوشی موبایل پیوسته است. این برند در اکتبر ۲۰۲۱ گوشی پرچمدار خود به نام Google Pixel 6 Pro را به بازار عرضه کرد. این گوشی با ویژگی‌ها و طراحی جذاب توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. اگر به گوشی‌های پرچمدار اندرویدی علاقه دارید، بدون شک از گوشی اختصاصی گوگل لذت خواهید برد. برای بررسی گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو در یک نگاه

مشخصات
ابعاد۱۶۳.۹×۷۵.۹×۸.۹ میلی‌متر
وزن۲۱۰ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۷۱ اینچLTPO AMOLEDرزولوشن ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسل
پردازنده اصلیGoogle Tensor
پردازنده گرافیکیMali-G78 MP20
دوربین اصلی۱۲+۴۸+۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۱.۱ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۳ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت۲۵۶ گیگابایت۵۱۲ گیگابایت

طراحی و ویژگی‌های گوگل پیکسل ۶ پرو

طراحی و ویژگی‌های گوگل پیکسل ۶ پرو

گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو جدیدترین پرچمدار گوگل است که با ویژگی‌‌های جذاب عرضه شده است. این گوشی با طراحی جذاب، ظاهر فوق‌‌العاده‌ای دارد و کار با آن لذت‌بخش است. بزرگ‌ترین نکته در مورد پیکسل ۶ پرو در نگاه اول طراحی تازه و جدید آن است. پیکسل ۶ پرو دستگاهی زیبا با نمایشگر خمیده و نوار دوربینی است که عرض گوشی را در بر می‌گیرد.

 ابعاد آن ۱۶۳.۹×۷۵.۹×۸.۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. با نگاهی به آن متوجه می‌شویم که این گوشی برای افرادی مناسب است که به گوشی با ابعاد بزرگ علاقه دارند. بدنه این گوشی با ترکیب آلومینیوم و شیشه جلوه جذابی ارائه می‌دهد. پنل جلویی و پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه مقاوم با محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. این گوشی از فریم آلومینیومی نیز بهره می‌برد. با اینکه این گوشی ابعاد و وزن زیادی دارد اما به دلیل نحوه طراحی، سنگینی آن زیاد احساس نمی‌شود. بدنه خمیده تقریبا می‌تواند بهتر از بدنه تخت آیفون ۱۳ در دست قرار بگیرد.

گوگل پیکسل ۶ پرو دارای گواهی IP68 است که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این گوشی می‌تواند در عمق ۱.۵ متری در حدود ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. این گوشی از سیم‌کارت نانو و e-SIM پشتیبانی می‌کند اما از پشتیبانی کارت حافظه محروم است که البته با توجه به میزان حافظه داخلی کافی، این فقدان زیاد اهمیتی ندارد. این گوشی از از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد. از طرفی گوگل نیز مانند اپل، پرچمدار خود را بدون جک ۳.۵ میلی‌متری روانه بازار کرده است. بنابراین باید از هدفون بی‌سیم استفاده کنید.

گوگل پیکسل ۶ پرو از یک پورت USB Type-C 3.1 و اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی سنسورهایی مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج دارد. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر شاید برای خیلی از افراد جذابیت زیادی نداشته باشد. همچنین سرعت این حسگر در مقایسه با رقبایی مانند S21 یا وان پلاس ۹ پرو، کندتر عمل می‌کند.

این گوشی در رنگ‌هایی با نام‌های عجیب به بازار عرضه شده است. رنگ سفید (Cloudy White)، رنگ زرد روشن (Sorta Sunny) و رنگ مشکی (ـStormy Black) رنگ‌های گوگل پیکسل ۶ پرو هستند.

نمایشگر گوگل پیکسل ۶ پرو

نمایشگر گوگل پیکسل ۶ پرو

کیفیت نمایشگر یک گوشی پرچمدار یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش آن نسبت به رقبا است. هر برند سعی می‌کند بهترین ویژگی‌ها و امکانات را برای گوشی‌های بالارده و پرچمدار خود طراحی کند. گوگل پیکسل ۶ پرو از یک نمایشگر جذاب با ویژگی‌های فوق‌العاده بهره می‌برد. این گوشی یک نمایشگر LTPO AMOLED دارد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هوشمند بهره می‌برد که روان بودن آن را هنگام بازی بسیار حس خواهید کرد. در واقع نرخ نوسازی بازه ۱ تا ۱۲۰ هرتز را پوشش می‌دهد که این مساله به مصرف بهینه باتری بسیار کمک می‌کند. همچنین این نمایشگر دارای فناوری HDR10+ است.

ابعاد آن ۶.۷۱ اینچ است و نسبت آن به بدنه ۸۸.۸ درصد است. بنابراین با یک گوشی با حاشیه نسبتا کم روبرو هستیم. نمایشگر گوگل پیکسل ۶ پرو از رزولوشن ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۵۱۲ پیکسل بر اینچ است. با مشاهده ویژگی‌‌های این نمایشگر متوجه می‌شویم که با کیفیت تصویر بالایی روبرو هستیم. این نمایشگر از حالت همیشه روشن و محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس برخوردار است. این محافظ از نمایشگر در برابر ضربه محافظت می‌کند.

گوگل پیکسل ۶ پرو در نمایش رنگ در رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ بسیار قوی ظاهر می‌شود. 

این نمایشگر برای اجرای بازی‌هایی مانند Genshin Impact عالی است. تماشای فیلم‌ها و ویدیوها نیز تجربه فوق‌العاده‌ای برای مخاطب به همراه می‌آورد. این مطمئنا بهترین نمایشگری است که تا به حال روی گوشی‌های پیکسل دیده‌ایم. گوگل Pixel 6 پرو همچنین از بازی‌های بهینه‌سازی ویژه‌ای بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهند کارایی باتری یا خروجی گرافیکی را در اولویت قرار دهید.

عملکرد سخت‌افزاری گوگل پیکسل ۶ پرو

عملکرد سخت‌افزاری گوگل پیکسل ۶ پرو

گوشی گوگل پیکسل پرو از یک پردازنده مرکزی قوی با ابعاد ۵ نانومتر به نام Google Tensor بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ای و شامل دو هسته Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲۵ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP20 نیز بهره می‌برد.

گوگل پیکسل ۶ پرو از میزان حافظه داخلی و حافظه رم جذابی بهره می‌برد. این گوشی با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی متنوعی شامل ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شده است.

پردازنده اختصاصی گوگل با اینکه اولین نسلی است که در یک گوشی پرچمدار قرار گرفته است، اما عملکرد قابل قبولی دارد. البته تراشه اختصاصی اپل که به آیفون ۱۳ قدرت می‌دهد برنده رقابت است اما گوگل پیکسل در رقابت با گوشی‌های قدرتمند اندرویدی به شکل خوبی مقاومت می‌کند.

عملکرد نرم‌افزاری گوگل پیکسل ۶ پرو

عملکرد نرم‌افزاری گوگل پیکسل ۶ پرو

اندروید ۱۲ روی این گوشی آماده و منتظر شما است و فوق‌العاده به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید آخرین و بهترین نسخه نرم‌افزار گوگل را تجربه کنید، این نرم‌افزار در این گوشی در خالص‌ترین شکل آن است.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی اندروید ۱۲

برخلاف دستگاه‌های پیکسل قبلی، این به‌روزرسانی در اینجا به‌ویژه قابل توجه است. پیکسل ۶ پرو با نمایشگر فوق‌العاده خود، ویترین عالی برای ویژگی جدید Material You در اندروید ۱۲ است و یکی از مزیت‌‌های این گوشی هوشمند است.

ابزارهایی که در این گوشی وجود دارد، به شما امکان می‌دهد که گوشی هوشمند خود را به روشی متمایز برای تجربه شخصی‌تر سفارشی‌سازی کنید. همان‌طور که انتظار دارید اندروید ۱۲ روی پیکسل ۶ پرو به خوبی اجرا می‌شود. گوگل همچنین تایید کرده است که این گوشی سه به‌روزرسانی نرم‌افزاری کامل دریافت خواهد کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشید که این گوشی از طریق ارتقاهای اندروید ۱۳، اندروید ۱۴ و اندروید ۱‍۵ به پشتیبانی خود ادامه دهد. همچنین حداقل پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. بنابراین انتظار داشته باشید که حداقل تا پایان سال ۲۰۲۶ از پشتیبانی گوگل برخوردار شوید.

دوربین گوگل پیکسل ۶ پرو

دوربین گوگل پیکسل ۶ پرو

یکی از بخش‌هایی که گوگل پیکسل ۶ پرو را خیره‌کننده نشان می‌دهد، دوربین این گوشی است. گوگل سخت‌افزاری را برای تکمیل الگوریتم‌های نرم‌افزاری بهبودیافته و نقاط قوت Tensor ارتقا داده است. این گوشی از دوربین قدرتمندی نیز برخوردار است. سه لنز دوربین در پنل پشتی آن جای گرفته‌اند. لنز اول با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) با دریچه دیافراگم f/1.9 با ویژگی‌هایی مانند Dual Pixel PDAF، قابلیت Laser AF و فناوری OIS است. لنز دوم با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل از نوع تله‌فوتو (Telephoto) با دریچه دیافراگم f/3.5 با قابلیت PDAF و OIS با زوم اپتیکال ۴ برابری است. لنز سوم از نوع اولتراواید با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۱۴ درجه است.

دوربین اصلی گوگل پیکسل ۶ پرو
عکس با دوربین اصلی گوگل پیکسل ۶ پرو

دوربین گوگل پیکسل ۶ پرو دارای قابلیت Dual LED Flash، قابلیت Pixel Shift، فناوری Auto-HDR و قابلیت عکاسی پانوراما است. این دوربین از قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری با کیفیت 1080p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه است.

این گوشی برای دوربین سلفی از یک لنز ۱۱.۱ مگاپیکسلی از نوع اولتراواید با دریچه دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. این دوربین دارای قابلیت‌هایی مانند Auto-HDR و عکاسی پانوراما است. دوربین سلفی گوگل پیکسل ۶ پرو از قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری با کیفیت 1080p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه برخوردار است.

دوربین اولتراواید گوگل پیکسل ۶ پرو
عکس با دوربین اولتراواید گوگل پیکسل ۶ پرو

دوربین این گوشی علاوه‌بر بهبود تشخیص چهره، نوردهی و بازتولید رنگ، پوست‌های تیره‌تر را بهبود می‌بخشد، این دوربین با دقت بیشتری تصاویر را ثبت می‌کند بدون اینکه رنگ پوست خیلی روشن، تیره، اشباع یا شسته به نظر برسد.

زوم ۴ برابری گوگل پیکسل ۶ پرو
عکس با زوم ۴ برابری گوگل پیکسل ۶ پرو

لنز اصلی گوشی طبق گفته گوگل، ۱۵۰ درصد نور بیشتری را به داخل می‌دهد. Pixel 6 Pro می‌تواند تا زوم دیجیتال ۲۰ برابری داشته باشد. همچنین Super Res Zoom مجهز به هوش مصنوعی است که به تمیز کردن تصاویر نهایی کمک می‌کند.

در میان ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی نکته برجسته Magic Eraser است. این یک شاهکار مهندسی باورنکردنی است که به شما امکان می‌دهد موارد ناخواسته را به طور موثر از پس‌زمینه عکس‌های خود حذف کنید. گوشی گوگل Pixel 6 Pro با گوشی‌های قدرتمندی مانند آیفون ۱۳ پرومکس  می‌تواند رقابت قابل قبولی داشته باشد.

عکس در حالت شب گوگل پیکسل ۶ پرو
عکس در حالت شب گوگل پیکسل ۶ پرو

در نور روز، تصاویر جزئیات عالی را با محدوده دینامیکی برجسته، رنگ‌های زنده و کنتراست بالا ارائه می‌کنند. همچنین متوجه می‌شویم که تراز سفیدی گوگل همان‌طور که در دوربین‌های پیکسل مرسوم است کمی خنک است. عکس‌ها بسیار واضح هستند، البته همیشه این اتفاق نمی‌افتد و به وضعیت نور بستگی دارد.

عکس در نور روز گوگل پیکسل ۶ پرو

باتری گوگل پیکسل ۶ پرو

باتری گوگل پیکسل ۶ پرو

گوشی‌های پرچمدار معمولا نمایشگرهای بزرگی دارند و پردازنده‌‌های آن‌ها قدرتمند و مناسب بازی است. بنابراین از یک پرچمدار قدرتمند انتظار داریم که مصرف باتری بهینه‌ای داشته باشد. گوگل پیکسل ۶ پرو نیز از یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۵۰۰۳ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود. همچنین این باتری از شارژ سریع بی‌سیم ۲۳ واتی و شارژ معکوس بهره می‌برد. البته باید بگوییم که عملکرد باتری این گوشی از رقبای خود مانند آیفون ۱۳ پرومکس و S21 Ultra ضعیف‌تر است و شارژدهی کمتری دارد.

عمر باتری را می‌توان یکی از نقاط ضعف Pixel 6 Pro دانست. هرچند نه در حدی که شما را از خرید این گوشی هوشمند منصرف کند. باتری برای یک روز کامل استفاده معمولی دوام می‌آورد، اما اگر بیشتر به تلفن خود فشار می‌آورید، ممکن است برای رسیدن به پایان روز مشکل داشته باشید. این گوشی از آن دسته گوشی‌هایی نیست که چندین روز برای شما دوام بیاورد، مگر اینکه کاربری باشید که در طول روز زیاد از گوشی خود استفاده نکنید.

اگر بیشتر به گوشی خود فشار می‌آورید، مثلا از ویژگی‌های GPS استفاده می‌کنید، با گوشی خود زیاد فیلم‌برداری می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که باید قبل از پایان روز آن را شارژ کنید. البته گوگل می‌گوید با استفاده از حالت Extreme Battery Saver می‌توانید از آن تا ۴۸ ساعت استفاده کنید که احتمالا در مواقع اضطراری مفید خواهد بود.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو

گوگل تلاش کرده است تا بتواند قیمت گوشی پرچمدار خود را نسبت به پرچمداران سامسونگ و اپل پایین‌تر نگه دارد. گوگل پیکسل ۶ پرو با قیمت ۸۹۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی، علاوه‌بر طراحی و پشتیبانی عالی نرم‌افزاری گوگل، دارای قدرت سخت‌افزاری زیادی است. بنابراین می‌توانیم بگوییم با توجه به امکاناتی که دریافت می‌کنید، هزینه مناسبی صرف خواهید کرد.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

سخن آخر

بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو

با نگاهی به مشخصات گوگل پیکسل ۶ پرو متوجه می‌شویم که این گوشی یک انتخاب فوق‌العاده، به‌صرفه و جذاب در میان پرچمداران است. اگر به گوشی‌های پرچمدار اندرویدی علاقه دارید، بدون شک این گوشی تجربه فوق‌العاده‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر قدرت دوربین در این گوشی جای هیچ شکی را برای شما باقی نمی‌گذارد. بنابراین اگر می‌خواهید با گوشی خود به‌طور حرفه‌ای عکاسی کنید، این گوشی یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

سوالات متداول

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 11

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

سلمان صفری گفت:

سلام آیا منو فارسی میشود

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاظر وارد ایران نشده که بدانیم تنظیمات فارسی دارد یا خیر

حسین گفت:

اصلی ترین و بهترین ویژگی گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو چیه؟ میشه بگید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
طراحی منحصر به فرد و نمایشگر فوق‌العاده آن، از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند است

حسن عبدلی گفت:

سلام وقیتتون بخی. من یمخواستم راهنماییم کنید اگه امکان داره. من یه گوشی برای همسرم میخوام که دوربین سلفیش عهالی باشه به نظر شما پیکسل ۶ پرو بخرم یا شیائومی ۱۲ پرو ؟ کدومش با توجه به قیمتش ارزش خرید بالاتری داره ؟ ممنونم بابت بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی با طراحی منحصر به فرد هستید ما به شما شیائومی 12S Ultra را پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به همکاری مشترک کمپانی معروف لایکا در زمینه تولید دوربین‌های عکاسی با این مدل از گوشی شیائومی، شما در واقع یک گوشی-دوربین حرفه‌ای خریداری خواهید کرد

پویا گفت:

توی بررسی گوشی گوگل پیکسل ۶ به نکات بسیار مهمی اشاره کردید و خیلی آموزنده بود مقالتون.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

حدیثه گفت:

پیکسل ۶ پرو طراحی جالبی داره

مهنوش گفت:

سلام و رزو شما بخیر. بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو عالی بود ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

فرشاد گفت:

سلام من یمخوام بدونم بهترین طگوشی گوگل از نظر پردازنده و قدرت عملکرد کدومه ؟ لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نه تنها گوشی‌های گوگل پیکسل، بلکه در تمامی برندها، معمولا گوشی‌های پرچمدار مجهز به بهترین و قدرتمندترین پردازنده هستند و گوگل پیکسل ۶ نیز از این امر مستثنا نیست

محمدرضا گفت:

ایا جدیدترین گوشی گوگل این مدل هست؟ چند گیگابایت حافظه داخل داره و چقدر رم داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر بله. این گوشی با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی متنوعی شامل ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شده است.

فرزانه گفت:

جدیدترین گوشی گوگل به چه ویژگی هایی مجهز هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی ویژگی‌های گوگل پیکسل ۶ در این مطلب فهرست و مفصل شرح داده شده است. به مطلب مراجعه نمایید

اعظم گفت:

سلام میخواستم بپرسم پیکسل ۶ پرو نمایشگرش خمیده هست؟ این خمیده بودن نمایشگر توی ماومتش تاثیری نذاشته ؟ کم ترش نکرده ؟ ممنونم از بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو و از وبسایت خوبتون.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله نمایشگر به صورت خمیده است و نه تنها از مقاومت آن کم نشده که به آن حالن ارگونومیک داده و در مدت زمان طولانی کار با آن انگشتان دست خسته نخواهد شد

محمد زارعی گفت:

بررسی پیکسل ۶ پرو شما از همه وبسایت ها بهتر و کامل تر بود و به نکات خیلی خوب و مهمی اشاره کرده بودید. ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگذاریم

فرزاد گفت:

من به بررسی گوگل پیکسل ۶ خیلی نیاز داشتم ممنون از وبسایت خوبتون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خوشحالیم که توانستیم به شما کمک کنیم

عالیه گفت:

بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو رو باید چجوری انجام بدیم ؟

سهراب گفت:

یه گوشی میخوام که نمایشگر خوبی داشته باشه و برای بازی مناسب باشه. به نظر شما پیکسل ۶ پرو مناسب هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوگل پیکسل ۶ پرو یک انتخاب ایده‌آل است چرا که به نمایشگری با وضوح بالا و نرخ نوسازی و نمونه برداری بالا مجهز است از طرفی باتری آن طول عمر بالایی دارد و پردازنده این گوشی نیز امتیاز خوبی در بنچمارک بدست آورده است

علی گفت:

پیکسل ۶ پرو میخوام بخرم. به نظر شما گوشی شیائومی ۱۲ مناسب تره یا گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو ؟ کدومش ارزش خرید بیشتری داره ؟ کدومش دوربین بهتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی ویژگی‌های قابل توجهی دارند با توجه به بدوجه خود می‌توانید یکی از این دو گوشی را تهیه نمایید

پیمان گفت:

توی بررسی گوگل پیکسل ۶ به جنس بدنه و مقاوم بودن اون در برابر خدشه و ضربه اشاره نکردید. بدنه این گوشی ایا از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخورداره یا نه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در متن اشاره کردیم که بدنه این گوشی با ترکیب آلومینیوم و شیشه جلوه جذابی ارائه می‌دهد. پنل جلویی و پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه مقاوم با محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. این گوشی از فریم آلومینیومی نیز بهره می‌برد.
این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که این گوشی در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است

امیر رضا گفت:

سلام میخواستم بپرسم گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو ارزش خرید داره یا سامسونگ بخرم؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما ارزش خرید دارد و نسبت به قیمت آن، ویژگی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد

سلماز گفت:

سلام روز شما بخیر. به نظر شما پیکسل ۶ پرو مناسب تر هست برای عکاسی یا سامسونگ A72 S

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی گوگل پیکسل ۶ مناسب تر است

ایمان گفت:

سلام پرچمدار گوگل پیکسل بخرم یا پرچمدار شیائومی ؟ لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی پرچمدار از هر دو برند، ویژگی‌های بسیار بالایی دارند اما اگر به دنبال یک گوشی با دوربین حرفه‌ای هستید ما شیائومی 12S Ultra‌ را پیشنهاد می‌کنیم

احمد گفت:

سلام بهترین گوشی گوگل کدوم هستش ؟ شما بهم چه پیشنهادی میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی معمولا گوشی است که به سخت افزار پرچمدار مجهز باشد. گوشی گوگل پیکسل ۶ نیز یک گوشی پرچمدار بوده که نسبت به سایر گوشی های این کمپانی از مشخصات بهتری برخوردار است

ابولفضل گفت:

بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو، پر از نکات عمیق و مهمی بود که به اونها به خوبی اشاره شده بود. ازتون ممنونم.

سیما گفت:

سلام توی بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو به عکاسی در شب اشاره نشده چرا ؟

اشکان گفت:

سلام پرچمدار گوگل پیکسل این هستش ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله

فرانک گفت:

گوشی پیکسل ۶ خیلی طراحی جالب و شیکی داره ازش خوشم میاد.

فرامرز گفت:

سلام وقتتون بخیر. من میخواستم جدیدترین گوشی گوگل رو بخرم. آیا پیکسل ۶ پرو جدیدترین هستش ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله این گوشی جدیدترین گوشی گوگل بوده که در بازار ایران نیز موجود است

فرید گفت:

چه خوشگه پیکسل ۶ پرو

زهرا عباسی گفت:

بررسی پیکسل ۶ پرو بسیار کامل و مفید بود از شما ممنونم .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

آمنه گفت:

من بعد از خوندن بررسی گوگلپیکسل ۶ پرو علاقمند به خریدش شدم. ممنونم از وبسایتتون.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خوشحالیم که این مطلب مفید واقع شد

مرتضی گفت:

سلام روزتون بخیر. توی بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو به چیز عجیبی برخوردم.

فاطمه منفرد گفت:

سلام بررسی گوگل پیکسل ۶ رو هم دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

امیر حسین گفت:

سلام آیا پیکسل ۶ پرو ارزش خرید داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به سخت افزار پرچمداری که این گوشی به آن مجهز است و طراحی منحصر به فردی که دارد، قطعا ارزش خرید بالایی دارد

نازنین گفت:

سلام ممنون از وبسایت خوبتون. بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو رو دوس داشتم . خیلی جامع و کامل بود ممنونم ازتون.

سبا گفت:

سلام جدیدترین گوشی گوگل همینه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. در حال حاضر گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو جدیدترین گوشی گوگل است

فریده گفت:

سلام وقت شما بخیر. توی بررسی گوگل پیکسل ۶ پرو به نرم افزارش چرا اشاره نشده ؟ اینط گوشی ویندوزیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هم در جدول مشخصات و هم در متن نوشته شده که این گوشی به اندروید ۱۲ مجهز است

علیرضا گفت:

قیمت این گوشی چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
حدود ۲۲ میلیون تومان