etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی ۲۰۲۳

4.7
(15)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین ساعت های هوشمند شیائومی ۲۰۲۳

استفاده از ساعت هوشمند مدتی است که فراگیر شده است. یکی از دلایل محبوب شدن این گجت هوشمند قابلیت‌ها و کاربردهایی است که می‌توانیم از آن‌ها بهره‌مند شویم. ساعت هوشمند امکان نظارت بر فعالیت‌های بدنی و ردیابی وضعیت سلامتی را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. شاید فکر کنید که شیائومی فقط گوشی‌های به‌صرفه و اقتصادی را به بازار عرضه می‌کند، اما باید بدانید که این برند انواع ساعت هوشمند را نیز به بازار عرضه می‌کند. این ساعت‌های هوشمند امکانات متنوعی دارند و نسبت به رقبا قیمت بسیار مناسبی دارند.

اگر به خرید ساعت هوشمند علاقه دارید، اما نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی ۲۰۲۳ را بشناسید.

۱. ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W12

یک ساعت هوشمند با نمایشگری خیره کننده

مشخصات کلی

نوع سیستم عامل سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS
نمایشگر ۱.۳۲ اینچ وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل
عمر باتری تا ۱۴ روز (استفاده‌ی عادی) تا ۳۰ روز (استندبای)
روش شارژ شدن شارژ با شارژر مغناطیسی اختصاصی 
استانداردها و گواهینامه‌ها گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار
اتصال‌هابلوتوث نسخه ۵.۰

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W12 از یک نمایشگر گرد۱.۳۲ اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی بهره می‌برد. بندهای سیلیکونی نرم، گواهینامه IP68، حسگر ضربان قلب و اکسیژن به همراه شارژدهی ۱۵ روزه باتری، از ویژگی‌های برجسته‌ی این ساعت هوشمند هستند.

ساعت هوشمند آیمی لب W12 دارای طول ۴۶ میلی متری بوده و ۱۱ میلی متر ضخامت دارد. بدنه کیس ساعت هم از آلیاژ روی ساخته شده و وزن کمی دارد. بندهای ساعت از جنس سیلیکون طبی یا TPE ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا در برابر تعریق بیش از اندازه و ایجاد حساسیت مقاومت خوبی دارد.

ساعت IMILAB W12 قابلیت All-Weather سنجش میزان اکسیژن را دارا می‌باشد و می‌تواند به صورت 24 ساعته آن را پایش کند. همچنین سنسور چشمی در نظر گرفته شده برای پایش ضربان قلب می‌تواند با الگوریتم پیشرفته‌ای که دارد، به صورت ۲۴ ساعته هم در هنگام ورزش و هم زمانی که استراحت می‌کنید سلامت شما را زیر نظر بگیرد.

با IMILAB W12 می‌توانید پیام ها و نوتیفیکیشن های برنامه هایی که می‌خواهید را روی ساعت دریافت کنید. این ساعت وقتی که گوشی زنگ می‌خورد به شما اطلاع می‌دهد و اس ام اس ها را هم نمایش خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به دریافت پیش بینی آب و هوا، یادآوری تماس دریافتی، آلارم ساعت، دریافت نوتیفیکیشن اپ ها، استاپ واچ، Reciprocal، یادآوری فعالیت‌ها و Find My Phone اشاره کرد.

۲. ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1

بهترین ساعت سال ۲۰۲۳

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Proprietary OS
سازگار با سیستم عامل اندروید و IOS
نمایشگر ۱.۴۳ اینچ
 ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل
 AMOLED
عمر باتری ۱۲ روز 
روش شارژ شدن شاٰرژ بی سیم
گواهی IPندارد
اتصال‌هاوای فای
 بلوتوث
 GPS

این ساعت هوشمند، ظاهری گرد و کلاسیک دارد که هم در دست مردان و در دست زنان، زیبا به نظر می‌رسد. ابعاد این ساعت ۴۶.۵ در ۴۶.۵ در ۱۱ میلی متر و وزن آن ۴۶.۵ گرم است. بدنه این  ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، بند آن از جنس سیلیکون و چرم و قابل جدا شدن از بدنه ساعت است. این محصول با وجود بهره مندی از قیمتی ارزان، بسیار قدرتمند و سریع است و می‌توان گفت که در مقایسه با رقبای هم قیمتش ارزش خرید بیشتری دارد. 

این ساعت هوشمند از قابلیت شارژ بی سیم بهره می‌برد و شما می‌توانید آن را با هر شارژر بی سیمی که در دسترس دارید شارژ کنید. نمایشگر ۱.۴۳ اینچی این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و جزئیات را بسیار دقیق به نمایش در می‌آورد. نمایشگر این ساعت هوشمند از لحاظ روشنایی نیز شما را نا امید نخواهد کرد. حداکثر روشنایی آن در نور شدید به میزان ۴۵۰ نیت می‌رسد که باعث می‌شود شما زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانید به راحتی نمایشگر آن را ببینید.

ساعتع هوشمند شیائومی واچ S1

عمر باتری این ساعت نیز مانند سایر ویژگی‌های آن رضایت بخش است و شما می‌توانید ۱۲ روز روی آن حساب کنید. این ساعت هوشمند از ۱۱۷ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و میزان اکسیژن خون و ضربان قلب شما را به صورت ۲۴ ساعته ردیابی می‌کند. از مزیت‌های دیگر این محصول می‌توان به بهره مندی آن از GPS چند سیستمی دوبانده اشاره کرد. این ساعت هوشمند به تراشه GNSS دوبانده داخلی مجهز است که از ۵ سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای اصلی پشتیبانی می‌کند. این سیستم به کمک الگوریتم‌های بهینه سازی پیشرفته موقعیت‌ها را دقیق‌تر و سریع‌تر از گذشته تشخیص می‌دهد.  

۳. ساعت هوشمند Mi Watch

 ساعتی با طراحی ساده و زیبا 

ساعت هوشمند شیائومی می واچ

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Proprietary OS
سازگار با سیستم عامل اندروید و IOS
نمایشگر ۱.۳۹ اینچ 
۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل
AMOLED
عمر باتری ۴۲۰ میلی آمپر ساعت 
روش شارژ شدن شاٰرژ بی سیم
گواهی IPضد آب تا عمق ۵۰ متری 
اتصال‌هاوای فای
 بلوتوث
 GPS

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی، می واچ است. این ساعت هوشمند دارای یک نمایشگر با کیفیت است و مقاومت مناسبی در برابر آب و ضربه دارد. می واچ از ۱۷ ورزش حرفه‌ای و حدود  ۱۰۰ تمرین پشتیبانی می‌کند. این ساعت بیش از ۱۰۰ قالب طراحی دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید ظاهر ساعت خود را تغییر دهید. این ساعت هوشمند از الگوریتم حرکت Firstbeat استفاده می‌کند.

۴. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex 2 

ساعت هوشمند مقاوم شیائومی 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex 2

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Proprietary OS
سازگار با گوشی‌های اندروید ۵ و iOS 10 به بالا 
نمایشگر ۱.۳۹ اینچ
۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل
AMOLED
عمر باتری ۲۴ روز 
روش شارژ شدن کابل شارژ مگنتی 
استانداردها و گواهینامه‌هادارای استاندارد ATM 10 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G، مقاوم در دمای منفی ۳۰ درجه سانتی گراد
اتصال‌هابلوتوث
 GPS

شیائومی، این ساعت هوشمند را مخصوص استفاده در شرایط سخت ساخته و این ساعت به شدت ساعت مقاومی است. این ساعت هوشمند ۱۵ آزمایش نظامی را از سر گذرانده است و ثابت کرده است که می‌تواند در شرایط آب و هوایی بسیار گرم یا مرطوب و حتی در هوای یخبندان بالای کوه‌ها دوام بیاورد. این محصول مجهز به یک نمایشگر بزرگ است و این باعث می‌شود که شما بتوانید داده‌ها را روی نمایشگر این ساعت، به راحتی مشاهده کنید.

میزان تراکم پیکسلی نمایشگر این محصول به میزان ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت است. در صورتی که استفاده‌ای معمولی از این محصول داشته باشید، ۲۴ روز عمر باتری را تضمین خواهد کرد و اگر استفاده شما از این ساعت هوشمند سنگین باشد، باتری آن ۱۰ روز کامل دوام خواهد آورد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-rex 2

ساعت هوشمند AmazFit T-rex 2  توانایی تشخیص تمرینات قدرتی شما را نیز دارد. این ساعت می‌تواند به صورت خودکار حرکات شما را تشخیص دهد. این محصول می‌تواند دفعات تکرار تمرینات ورزشی قدرتی مختلف را بشمارد و زمان استراحت بین ست‌ها رابرای کارآمد نگه داشتن تمرینات ورزشی شما، ردیابی کند. شما می‌توانید با برنامه Zepp قالب اختصاصی خودتان را برای ۱۱ تمرین ورزشی مختلف بسازید و به وسیله ساعت هوشمند AmazFit T-rex 2  آن‌ها را دنبال کنید. شما می‌توانید قالب‌های تمرینی اینتروال را نیز مستقیما بر روی ساعت ایجاد کنید. 

۵. ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTS 3

ساعت مستطیلی شکل شیائومی 

ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTS 3

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Zepp OS 
سازگار با اندروید ۷ به بالا و iOS 12  به بالا
نمایشگر ۱.۷۵ اینچ 
 ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل
 Ultra HD AMOLED
عمر باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۵۰ میلی آمپر ساعت 
روش شارژ شدن پایه شارژ مغناطیسی 
استانداردها و گواهینامه‌ها مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر
اتصال‌ها بلوتوث
 GPS

ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 یکی دیگر از ساعت‌های با کیفیت شیائومی است که مانند بسیاری از ساعت‌های این برند قدرت در عملکرد را با قیمتی مناسب ادغام کرده است. بدنه این ساعت زیبا از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و جنس بند آن سیلیکونی است. ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 یک نمایشگر بزرگ ۱.۷۵ اینچی از نوع AMOLED دارد که رزولوشن آن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است.

میزان تراکم پیکسلی نمایشگر این محصول ۳۴۱ پیکسل در هر اینچ است و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. دنبال کردن وضعیت سلامتی به دلیل بهره مندی این ساعت هوشمند از حسگر بیومتریک Bio Tracker 3.0 بسیار آسان است. این حسگر قادر است به صورت دقیق و پیوسته ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس شما را اندازه گیری کند. 

۶. ساعت هوشمند شیائومی Poco Watch

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی 

ساعت هوشمند شیائومی پوکو واچ

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Proprietary OS
سازگار با اندروید و iOS
نمایشگر ۱.۶ اینچ
  ۳۶۰ در ۳۲۰ پیکسل
 AMOLED
عمر باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت  ۲۲۵ میلی آمپر ساعت 
روش شارژ شدن پایه شارژ مغناطیسی 
استانداردها و گواهینامه‌ها مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر و تا عمق ۵۰ متر
اتصال‌ها بلوتوث
 GPS

بدنه ساعت هوشمند شیائومی Poco Watch از آلیاژ روی ساخته شده است و بند این محصول را می‌توانید در جنس‌های فلزی و سیلیکونی تهیه کنید. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر ۱.۶ اینچی  AMOLED  مجهز است و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند.  اگرچه اندازه نمایشگر این محصول برای بسیاری از کارها کافی است اما در مقایسه با برخی ساعت‌های هوشمند حاضر در این لیست، نمایشگر کوچکی دارد. 

رزولوشن این نمایشگر ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل است. این محصول دارای بیش از ۱۰۰ واچ فیس است  و شیائومی این ساعت هوشمند را در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عاجی به بازار عرضه کرده است. این محصول همچنین توانایی ردیابی بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی مختلف از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، پرش، کوهنوردی، شنا، فوتبال و بسکتبال را دارد. 

ساعت هوشمند شیائومی پوکو واچ

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند شیائومی می‌توان به قابلیت بررسی سطح اکسیژن خون، مجهز بودن به GPS، یادآوری تماس یا پیام و بهره مندی از بلوتوث اشاره کرد. ساعت هوشمند شیائومی Poco Watch قابلیت ردیابی خواب و استرس را نیز دارد.

 نکته جالب در مورد این ساعت این است که شیائومی یک گزینه برای ردیابی سلامتی بانوان را نیز به این ساعت اضافه کرده است. این محصول همچنین به یک باتری بزرگ ۲۲۵ میلی آمپر ساعتی مجهز است و عمر آن در صورت استنفاده‌ای معمولی ۷ روز و درصورت استفاده‌ای سبک ۱۴ روز است. ساعت هوشمند شیائومی Poco Watch به صورت مغناطیسی و از طریق یک شارژر دو پین شارژ می‌شود. شارژر این محصول می‌تواند آن را در مدت زمان ۷۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند.  

۷. ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS 4 Plus

ساعت هوشمندی با بزرگ‌ترین نمایشگر

ساعت هوشمند شیائومی هایلو RS4 Plus

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Proprietary OS
سازگار با اندروید و iOS
نمایشگر ۱.۷۸ اینچ 
۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل
Retina AMOLED
عمر باتری ۱۰ روز عمر باتری در صورت استفاده معمولی 
روش شارژ شدن پایه شارژ مغناطیسی 
استانداردها و گواهینامه‌ها دارای گواهینامه IP68
اتصال‌ها بلوتوث
 GPS

 ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS4 Plus یکی از ساعت‌های مربعی شکل شیائومی است که ظاهر مدرن و زیبایی دارد و بانوان و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. ابعاد این محصول ۴۵ در ۳۵ در ۱۱.۱ میلی متر است و به میزان ۵۷.۶ گرم وزن دارد. 

این ساعت هوشمند دارای ۱۰۵ حالت ورزشی است  و به صورت ۲۴ ساعته می‌تواند ضربان قلب کاربر را ردیابی کند. این محصول به بندهایی مغناطیسی مجهز است و از گواهینامه IP68 بهره می‌برد.

بهره مندی از این گواهینامه به این معنی است که این ساعت در برابر گردوخاک و پاشش آب مقاوم است. پس بدون درآوردن این ساعت هوشمند از دست خود می‌توانید دستان خود را بشویید و یا هنگام انجام ورزش‌های سنگین نگران آسیب رسیدن به این ساعت نباشید.این محصول به دلیل بهره مندی از بندهای مغناطیسی، به راحتی باز و بسته می‌شود و مشکلات بندها و سگک‌های سنتی را در باز و بسته شدن ندارد.

ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus

این ساعت هوشمند مجهز به بیش از ۱۰۰ واچ فیس است و مانند ساعت هوشمند قبلی در این لیست، توانایی ردیابی سلامتی بانوان را نیز دارد. در صورتی که از این محصول استفاده‌ای معمولی داشته باشید، عمر باتری آن ۱۰ روز خواهد بود و در صورت استفاده سبک عمر باتری به ۲۸ روز نیز می‌رسد. 

۸. ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت T-Rex

سرسخت از درون و بیرون

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل سازگار با اندروید ۵ به بالا و iOS 10 به بالا 
نمایشگر ۱.۳اینچ 
 ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل
AMOLED
عمر باتری ۲۰ روز 
روش شارژ شدن کابل شارژ مگنتی 
استانداردها و گواهینامه‌ها ضد آب تا عمق ۵۰ متری 
اتصال‌هاوای فای
 بلوتوث 
GPS

ساعت Amazfit T-Rex یک ساعت هوشمند قدرتمند و سف و سخت است که می‌توانید روی آن حساب کنید. این ساعت دارای نمایشگر ۱.۳ اینچی از نوع AMOLED است. این نمایشگر لمسی است و گشت و گذار بین منوها و گزینه‌های مختلف را آسان می‌کند.

ساعت هوشمند امیزیت T-Rex یک گجت پوشیدنی جذاب و مناسب فضای باز طراحی شده است. عمر باتری این ساعت به میزان ۲۰ روز است. اگر GPS این ساعت به صورت مداوم روشن بماند، باتری آن ۲۰ ساعت دوام خواهد آورد. جالب اینجاست که اگر برای تعیین زمان و نه برای چیز دیگری به حالت پایه ساعت بروید، می‌توانید عمر باتری را تا ۶۶ روز افزایش دهید.

این محصول تا عمق ۵۰ متری، ضد آب است. بنابراین خیس شدن ساعت برای آن مشکلی به وجود نخواهد آورد. با این ساعت هوشمند شما به راحتی می‌توانید شنا کنید و فعالیت شنای خود را ردیابی کنید. این ساعت امیزفیت دارای ۱۴ حالت ورزشی مانند دوچرخه سواری در محیط داخلی و خارجی، دویدن روی تردمیل، دویدن در مسیر، پیاده روی، کوهنوردی و اسکی است. شما می‌توانید مسیر خود را در هنگام پیاده روی و یا دوچرخه سواری، با GPS ردیابی کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این ساعت هوشمند ضربان قلب خود را در طول تمرینات ورزشی خود کنترل کنید. 

۹. ساعت هوشمند امیزفیت Bip S

ارزان و با ارزش 

ساعت هوشمند امیزفیت Bip S

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل سازگار با اندروید ۵ به بالا و iOS 10 به بالا 
نمایشگر   ۱.۲۸ اینچ   ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل TFT
عمر باتری ۴۰ روز  
روش شارژ شدن مغناظیسی 
استانداردها و گواهینامه‌ها ضد آب تا عمق ۵۰ متری 
اتصال‌هاوای فای بلوتوث GPS

ساعت هوشمند Amazfit Bip S به لطف طراحی جذاب، مواد با کیفیت و فرایند تولید، قدرتمند تر از نسل قبلی و در عین حال بسیار سبک وزن است. بنابراین اگر به طراحی‌های مدرن علاقه دارید، این ساعت مناسب شماست.این ساعت هوشمند، بسیار سبک است و فقط ۳۱ گرم وزن دارد و به همین دلیل استفاده از ا ر هنگام ورزش یا خواب بسیار  آسان است. این ساعت به یک نمایشگر با کیفیت مجهز شده است و کاربر زیر نور مستقیم خورشید نیز می‌تواند به راحتی نمایشگر آن را به همراه جزئیات ببیند. ساعت هوشمند امیزفیت Bip S می‌تواند تعداد ۱۰ ورزش را ردیابی کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به عمر باتری خیره کننده آن اشاره کرد. این محصول توانایی شارژدهی تا ۴۰ روز را دارد. اگر به طور مداوم با GPS کار کنید، عمر باتری آن به ۲۲ ساعت کاهش خواهد یافت. 

۱۰. ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite 

ساعت هوشمند مقرون به صرفه اما قدرتمند

ساعت هوشمند Mi Watch Lite

مشخصات کلی 

نوع سیستم عامل Proprietary OS 
نمایشگر ۱.۴ اینچ
 ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل
 IPS LCD
عمر باتری ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت  
روش شارژ شدن مغناطیسی
استانداردها و گواهینامه‌ها ضد آب تا عمق ۵۰ متری 
اتصال‌هابلوتوث GPS

می واچ لایت یک ساعت هوشمند ارزان و بهینه نسبت به می واچ است. این ساعت با 5ATM مقاومت مناسبی در برابر آب دارد و تا عمق ۵۰ متری آب دوام می‌اورد. نمایشگر این ساعت هوشمند از نوع LCD است و روشنایی بسیار مناسبی دارد. اگر این ساعت را ۲ ساعت شارژ کنید، می‌توانید تا ۹ روز از آن به صورت معمولی استفاده کنید. از مزایای می واچ لایت می‌توان به قابلیت ردیابی کیفیت خواب و تجزیه و تحلیل الگوی خوا بکاربر اشاره کرد. همچنینی این ساعت می‌تواند وضعیت تناسب اندا کاربر را به صورت دقیق زیر نظر داشته باشد.

علاوه بر حسگرهای سلامتی، این ساعت می‌تواند اعلان‌های گوشی ما را نیز به شما نشان دهد. این محصول از ۱۱ حالت ورزشی مختلف مانند دویدن، تردمیل، تناسب اندام، سواری، کوهنوردی، یوکا و پیاده روی و پشتیبانی می‌کند.شما می‌توانید حرکات خود را ردیابی کنید و الگوهای ورزشی مناسب را برای خود تعریف کنید. می واچ لایت از شمارشگر ضربان قلب نیز بهره می‌برد. با این حسگرها شما می‌توانید از میزان سلامتی قلب خود کاملا آگاهی پیدا کنید. 

سخن پایانی 

ساعت‌های هوشمند یکی از گجت‌‌های محبوب این روزها هستند. کنترل اعلان‌‌ها و بعضی از برنامه‌های گوشی موبایل، نظارت بر وضعیت سلامتی، تناسب اندام، کنترل تمرین‌ها و حرکت‌های ورزشی با کمک این ساعت باعث شده است که این ساعت‌ها طرفداران زیادی پیدا کنند. شیائومی نیز تنوع بسیار زیادی در زمینه ساعت هوشمند دارد. این شرکت و زیر برند هایش مانند ردمی و امیزفیت گزینه‌های زیادی را برای شما تولید کرده‌اند. کافی است که شما نیازهای خود را با دقت بسنجید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. نظر شما در مورد ساعت‌های هوشمند نام برده شده در این لیست چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن‌ها را دارید؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 15

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهرزاد گفت:

سلام دیروز ساعت میبرو لایت۲ خریدم چرا صفحه نمایش کامل نشون نمیده؟

ترانه گفت:

اخرین و جدیدترین مدل ساعت شیائومی چ مدلیع

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W12

حغمد گفت:

بهترین ساعت هوشمند شیاومی چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. نمی‌توان یک ساعت را به عنوان بهترین معرفی کرد بلکه چندین ساعت در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرند که به شما معرفی کرده ایم

حمید برزنجی گفت:

پر فروشترین ساعت شیاومی کدام ساعت است

صبری گفت:

مارک arrow ایرانی هست؟

فاطمه گفت:

بین ساعت redmi watch 2 lite و gts 2 mini کدوم بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بجز باتری که gts 2 mini عمر طولانی تری نسبت به redmi watch 2 lite دارد، در سایر موارد مشابه هستند

محمودی گفت:

سلام تا 1200 چی بخرم؟

ویدا جوادزاده گفت:

سلام کدوم ساعت شیامی کیفیت تصویر خوب داره و تعداد واچ فیس بیشتر که بشه عکس از گالری هم انتخاب کرد و کدوم ساعت زبان فارسی رو ساپورت میکنه

محمدحسینی گفت:

سلام.دو یا سه تا از ساعتها که هم ضداب باشه و هم gps داره رو معرفی کنیدممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت‌های هوشمند دارای جی‌پی‌اس هستند و از این لیست ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 ضد آب است

جوادقاسمی گفت:

سلام قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها با توجه به مدل متغیر است. مدل مورد نظر خود را جستجو کنید

پوریا گفت:

ساعت های جی تی اس بهتر هستند یا ج تی آر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تفاوت چندان زیادی بین این دو مدل نیستو تنها نمایشگر GTS مانند اپل واچ،‌مستطیلی بوده و ابعاد و رزولوشن آن کمی بزرگتر از GTR است که به صورت دایره‌ای طراحی شده. همچنین GTS باتری قدرتمندتری دارد که تا ۱۴ روز دوام می‌آورد اما باتری GTR تنها تا ۲۴ ساعت دوام می‌آورد.

محمد طاها گفت:

قیمت روز ساعت چنداست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها بر اساس مدل ها متغیر است. مدل و مورد نظر خود را جستجو کنید

محمد طاها بهادری گفت:

این ساعت چه کاربردی دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کاربرد ساعت هوشمند در متن آورده شده و اصلی ترین کاربرد آن پایش سلامتی و ورزش ورزشکاران و افراد عادی است

حمید گلباغ گفت:

ساعت gtr3 انتخاب مناسبی هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است

سید اکبر مرجائی گفت:

سلام عرض ادب.یه ساعت هوشمند میخاستم مدل دخترانه باشه رنگ مشکی گرد باشه تو رنج قیمت ۱۲۰۰

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این بازه قیمتی، ما به شما ساعت هوشمند هایلو مدل Solar را پیشنهاد می‌کنیم

هادی ریوندی گفت:

باسلام،تفاوت مچ‌بند مدل GstباRS4در چیست ممنون از راهنمایی شما

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر ظاهری شبیه به هم هستند اما نمایشگر RS4 به مراتب بهتر بوده و برخلاف GST فاقد هاشیه بوده. RS4 طول عمر باتری بالاتری داشته و امکانات بیشتری ارائه می‌دهد

محمد میکائیلی گفت:

بهترین و کامل ترین ساعت هوشمند شیائومی چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت‌های هوشمند شیائومی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین ساعت‌های این برند هستند اما ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 آخرین و بهترین مدل تا کنون در بازار ایران است

رضا اعظمی نژاد گفت:

قیمت بالاترین مدل ۲۰۲۲

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند شیائومی، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 بوده که با قیمت حدود ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد

Reza azaminejad گفت:

قیمت و کارایی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها با توجه به مدل متغیر است و کارایی هر یک نیز در همین مطلب شرح داده شده است

ارمغان اسدپوریان گفت:

سلام بهترین ساعت هوشمند که به گوشی شیایومی وصل بشه و تمام امکانات و gps داشته باشه کدام مدله؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ را به گوشی شیائومی متصل کنید اما همواره توصیه می‌شود که ساعت هوشمند هر برند را به گوشی هوشمند همان برند متصل کنید. بنا براین ما به شما گوشی امازفیت BIP U را معرفی می‌کنیم

ویدا جوادزاده گفت:

سلام کدام ساعت هوشمند دارای تصویر زمینه شفاف و قابلیت منو فارسی داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت‌های شیائومی قابلیت تنظیمات زبان به فارسی را دارند

بهنام دره شوری گفت:

سلام شیاءومی چی بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما در این مطلب بهترین ساعت های شیائومی را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید یکی از آن‌ها را تهیه نمایید

محمدی گفت:

قیمت این ساعت چند هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ساعت‌هایی که در این مطلب آورده شده مختلف بوده و از ۱ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان متغیر است

رضا غفوری گفت:

سلام
بهترین ساعت هوشمند با صفحه مستطیل چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر بهترین ساعت هوشند که از طراحی مستطیلی شکل برای نمایشگر خود استفاده کرده، اپل واچ بوده که اپل واچ ۷ آخرین مدل تا کنون است و باید منتظر اپل واچ ۸ باشیم

رضا غفوری گفت:

سلام
بهترین ساعت هوشمند سیلیکونی با صفحه مستطیل چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر بهترین ساعت هوشند که از طراحی مستطیلی شکل برای نمایشگر خود استفاده کرده، اپل واچ بوده که اپل واچ ۷ آخرین مدل تا کنون است و باید منتظر اپل واچ ۸ باشیم

عمران صالحی گفت:

قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

قیمت ها با توجه به مدل متفاوت است از سویی دیگر به دلیل نوسان قیمت ارز قیمت این ساعت ها نیز روزانه و یا هفتگی متغیر است

محمد باقرزاده گفت:

سلام، کدام مدل از ساعتها و یا مچ بندهای هوشمند شیائومی ویبره قوی برای بیدار شدن از خواب را دارن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همگی دارای ویبره هستند

یعقوب محمودی گفت:

سلام یه ساعت هوشمند شیامی میخوام ولی مچم درشت هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بندهای ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای سلامتی شیائومی رگلاژ می‌شود و برای هر دستی مناسب است

بابک بابکی گفت:

یک ساعت میخوام هم فشار خون داشته باشه هم سطح ارتفاع نشون بده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت‌هایی که در ایم مطلب فهرست شده‌اند همگی از این ویژگی‌هایی که ذکر کردید، پشتیبانی می‌کنند

صادق گفت:

سلام بهترین ساعت هوشمند ارائه شده شیائومی کدوم مدل هست پرچمدارش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 بهترین ساعت هوشمند این کمپانی در بازار است

وحید نوفرستی گفت:

یک سوال دارم

علی قاسمی گفت:

ساعت هوشمند شیاومی رنج قیمت پایین چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou RT LS05S را پیشنهاد می‌کنیم
برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-haylou-rt-ls05s-smartwatch/

اشکان دلیری گفت:

ساعت s1اکتیو مشخصا تشو تو سایت پیدا نکردم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مشخصات این ساعت در همین مطلب هم به صورت جدول و هم به طور کامل شرح داده شده است

بهزاد گفت:

سلام این می واچ که داخل مقاله نوشتین با می واچ استاندارد فرق داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر یک مدل می واچ داریم که در این مطلب ذکر شده