etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های میان رده شیائومی ۲۰۲۳

4.3
(15)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین گوشی های میان رده شیائومی ۲۰۲۳

شیائومی را می‌توان یکی از بهترین برندهایی دانست که در تمامی بازه‌های قیمتی، محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. تنوع مدل‌ها و محصولات این برند دست شما را برای انتخاب گوشی دلخواه خود باز می‌گذارد. گوشی‌های میان رده در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند زیرا امکانات خوب را در کنار قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم می‌کنند.

اگر شما مایل هستید با پرداخت هزینه مناسب، یک گوشی با امکانات جذاب داشته باشید، برای شناختن بهترین گوشی های میان رده شیائومی ۲۰۲۳ همراه ما باشید.

۱. گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو؛ میانرده‌ای با بهترین نمایشگر 

گوشی شیائومی 11T Pro
مشخصات 
ابعاد ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی متر 
وزن ۲۰۴ گرم 
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
 رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
 AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 888 5G (5nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 660
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۵  مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم ۸-۱۲ گیگابایت 
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

برند شیائومی، کم کم در حال کنار گذاشتن پیشوند می از اول نام گوشی‌های خود و جایگزین کردن آن با نام شیائومی است  و سری گوشی‌های 11T در این تغییر نام تجاری، پیشرو هستند. گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو یکی از همین گوشی‌هاست که در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی موبایل معرفی شد و به انتظار طرفداران پایان داد.

این گوشی هارمونی زیبایی را میان قیمت و کیفیت ایجاد کرده و به یکی از ارزشمندترین گزینه‌ها درمیان گوشی‌های میان رده تبدیل شده است. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی میان رده، مجهز بودن آن به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 5G است. این پردازنده با معماری ساخت ۵ نانومتری از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها برمی‌آید و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمی‌گذارد.

گوشی شیائومی اا تی پرو

پردازنده گرافیکی گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو، Adreno 660 است که یکی از بهترین پردازنده‌های گرافیکی حال حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این گوشی از همه نظر عالی و بی نقص به نظر می‌رسد و وقتی نوبت به نمایشگر آن می‌رسد، عملکرد روان، درخشندگی بالا و کیفیت رنگ‌ها در آن، ما را به یاد بهترین گوشی پرچمدار این برند، یعنی شیائومی ۱۲ می‌اندازد. شیائومی از بهترین نمایشگر برای این گوشی در این بازه قیمتی استفاده کرده است.

از ویژگی‌های برجسته نمایشگر این گوشی هوشمند، می‌توان به ویژگی دولبی ویژن اشاره کرد. دولبی ویژن فرمت پویای HDR است که باعث می‌شود جزئیات موجود و دقت رنگ‌ها در تصاویر بسیار بیشتر از قبل شود. این ویژگی در کنار پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ  و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی  باعث می‌شود نمایشگر این گوشی به یک نمایشگر تمام عیار تبدیل شود. عملکرد گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو از نظر دوربین و باتری نیز بسیار مناسب و رضایت بخش است. اگر استفاده‌ای معمولی از این گوشی داشته باشید، می‌توانید یک روز و نیم بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

از ویژگی‌های مثبت دوربین این محصول، می‌توان به عدم اغراق در رنگ‌ها و نزدیکی به واقعیت اشاره کرد. اما اگر انتظار خیلی زیادی از دوربین دارید، بهتر است به سراغ رقبای سامسونگی این گوشی بروید. 

۲. گوشی Poco X4 Pro 5G؛ گوشی میانرده‌ با ظاهری شبیه به یک پرچمدار 

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G
مشخصات 
ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی متر 
وزن ۲۰۵ گرم 
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
 رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
 AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 695 5G (6nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 619
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی (گلوبال) / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم ۶-۸ گیگابایت 
حافظه داخلی ۶۴-۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

اگر به دنبال یک گوشی ارزشمند با قیمتی مناسب هستید که تمام ویژگی‌‌های اصلی را داشته باشد؛ این قسمت از مقاله را تا انتها مطالعه کنید. یکی از گوشی‌های شیائومی و البته پوکو که در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شد، گوشی شیائومی پوکو X4 Pro 5G است که مانند نسل گذشته خود بهترین ویژگی‌ها را با مناسبت‌ترین قیمت ارائه می‌کند. اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی میانرده، نمایشگر با کیفیت، دوربین‌های قدرتمند و طراحی زیبا و با کیفیت آن است.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی، به صورت پیش فرض تصاویری  با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را ثبت می‌کند. تصاویر ثبت شده با این دوربین بسیار به واقعیت نزدیک هستند، وایت بالانس خوبی دارند و از گستره دینامیکی متعادلی برخوردار هستند. دوربین اولترا واید این گوشی نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند و افت کیفیت مشاهده شده در تصاویر اولترا واید، در این بازه قیمتی کاملا طبیعی و رایج است. 

دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی شیائومی Poco x4 pro 5G نیز عملکرد خوب و مناسبی را از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید با این دوربین ماکرو، از سوژه‌ها از فاصله نزدیک، تصاویری با جزئیات زیاد و کیفییتی رضایت بخش را ثبت کنید. در کل، اگر به دنبال یک گوشی با دوربین‌های با کیفیت هستید، گوشی شیائومی Poco X4 pro 5G در این بازه قیمتی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G

مزیت دیگر این گوشی، نمایشگر با کیفیت، بزرگ و درخشان آن است. شیائومی نسبت به نسل قبلی، نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر این گوشی را افزایش داده است و این یعنی کوچکترین لمس انگشتان شما نیز از نظر نمایشگر این گوشی هوشمند مخفی نمی‌ماند. این نمایشگر Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، یکی از بهترین نمایشگرها در کلاس قیمتی خود است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد که در این  بازه قیمتی عملکرد مناسب و پایداری را از خود نشان می‌دهد و می‌توانید روی آن حساب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول سرعت شارژ شدن آن است. این گوشی از یک آداپتور ۶۷ واتی بهره مند است که می‌تواند آن را در مدت زمان ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. 

۳. گوشی پوکو X5 Pro؛ قدرتمند و مناسب بازی

مشخصات فنیپوکو X5 Pro
ابعاد و وزن۱۶۲.۹ در ۷۶ در ۷.۹ میلی‌متر
۱۸۱ گرم
نمایشگر۶.۶۷ اینچ AMOLED
حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت
نمایش یک میلیارد رنگ
پردازندهQualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
۶ نانومتری
۸ هسته‌ای
سیستم عاملاندروید ۱۳ عرضه شده با رابط کاربری MIUI 14 برای POCO
حافظه رم۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی از نوع عریض
دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری و شارژرباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژر ۶۷ وات
پشتیبانی از شارژ سریع
پشتیبانی از شارژ معکوس ۵ وات
حسگرهاحسگر اثر انگشت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
حسگر مجاورت
قطب‌نما

پوکو X5 Pro  گوشی بزرگی بوده که یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تخت داشته و یکی از تفاوت‌های برجسته آن نسبت به نسل قبلی خود، ضخامت آن بوده که بسیار باریک‌تر است. این گوشی با وزن ۱۸۱ گرم در دسته گوشی‌های سبک وزن قرار می‌گیرد و با کنار گذاشتن برجستگی‌های دوربین X4 Pro، استایل گوشی را ارتقا داده است. پوکو در گوشی X5 Pro خود از پلاستیک مقاوم در برابر اثر انگشت در قسمت قاب پشتی و فریم آن استفاده کرده است.

مشخصات نمایشگر Poco X5 Pro 5G فوق‌العاده است. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10 و نسبت کنتراست بالا همگی ویژگی‌هایی هستند که آن را به یک نمایشگر عالی برای گیمرهای موبایل تبدیل می‌کند. در واقع شما با یک نمایشگری کاملا واضح، روان و با جزئیات فراوان روبه‌رو هستید.

میزان روشنایی نمایشگر پوکو ایکس ۵ در حالت دستی ۵۰۰ نیت و حداکثر روشنایی آن نیز به ۹۰۰ نیت می‌رسد که نسبت به نسل قبلی خود روشن‌تر است.

دوربین‌های پوکو X5 Pro شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. گر نور به اندازه کافی وجود داشته باشد، با حالت ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌توانید عکسی با جزئیات بالا بگیرید. همچنین این گوشی فیلمبرداری 4K را ارائه می‌دهد که در نسل قبلی آن وجود نداشته اما همچنان به ضبط RAW دسترسی ندارید. این گوشی همچنین به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای بخش سلفی خود مجهز شده است.

نکته برجسته Poco X5 Pro 5G پردازنده Snapdragon 778G آن است. این پردازنده هشت هسته‌ای تا ۲.۴ گیگاهرتز کلاک دارد و نسبت به اسنپدراگون ۶۹۵ نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است. بنچمارک‌ها با امتیاز چند هسته‌ای Geekbench 2950 در مقایسه با ۲۰۰۰ در X4 Pro، نتیجه بسیار بهتری را نشان می‌دهد. پوکو X5 Pro با دو پیکربندی رم ۶ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم به علاوه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، عرضه می‌شود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی و شارژ توربوی ۶۷ واتی برای دور دوم بازگشته‌اند که پوکو X5 Pro را در حدود ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرده و در تمام طول روز دوام می‌آورد. شارژ بی‌سیم وجود ندارد، که با توجه به قیمت گوشی تعجب آور نیست، اما یک شارژر سریع در جعبه وجود دارد.

۴. گوشی ردمی نوت ۱۱؛ زیبا و خیره‌کننده

گوشی ردمی نوت۱۱
مشخصات 
ابعاد۱۶۳.۶×۷۵.۸×۸.۸ میلی‌متر
وزن۱۹۵ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶ اینچ

 

IPS LCD

رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلیMediaTek Dimensity 810 5G
پردازنده گرافیکیMali-G57 MC2
دوربین اصلی۸+۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۴ گیگابایت

 

۶ گیگابایت

۸ گیگابایت

حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

 

۲۵۶ گیگابایت

سری ردمی نوت شیائومی را می‌توان سری میان‌رده‌های جذاب با امکانات مطلوب دانست. شیائومی در اکتبر ۲۰۲۱ از گوشی جدید ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد. این گوشی با گواهی IP53 در برابر پاشش آب مقاومت مناسبی دارد. نمایشگر این گوشی دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴.۸ درصد و تراکم پیکسلی ۳۹۹ پیکسل بر اینچ است.

دوربین این گوشی از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض و یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید تشکیل شده است. این دوربین قابلیت عکاسی پانوراما، فناوری HDR و قابلیت فیلم‌برداری 1080p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. ردمی نوت ۱۱ از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد که قابلیت HDR و عکاسی پانوراما دارد.

ردمی نوت ۱۱ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپرساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در عرض ۶۲ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد.

نمایشگر ۹۰ هرتزی، پردازنده قوی، باتری قدرتمند و دوربین با کیفیت از مزیت‌های ردمی نوت ۱۱ به شمار می‌رود.

۵. گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو؛ قدرتمند در دوربین

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو
مشخصات 
ابعاد۱۶۴×۷۶.۵×۸.۱ میلی‌متر
وزن۱۹۳ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ

 

AMOLED

رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلیSnapdragon 732G
پردازنده گرافیکیAdreno 618
دوربین اصلی۲+۵+۸+۱۰۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۶ گیگابایت

 

۸ گیگابایت

حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

 

۱۲۸ گیگابایت

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را می‌توان به‌صرفه‌ترین انتخاب در بین بهترین گوشی های میان رده شیائومی دانست که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد. این گوشی با بدنه شیشه‌ای ظاهر جذابی دارد و با گواهی IP53 در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. نمایشگر Redmi Note 10 Pro از یک نمایشگر با کیفیت بهره می‌برد که ویژگی‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، فناوری HDR10، روشنایی ۴۵۰ تا ۱۲۰۰ نیت، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۵.۶ درصد، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ دارد. این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد.

پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی در کنار میزان رم و حافظه داخلی مناسب، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برنامه‌ها و بازی‌های دلخواه خود را نصب کنید.

دوربین این گوشی از چهار لنز دوربین بهره می‌برد که شامل یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. این دوربین دارای فناوری HDR، قابلیت عکاسی پانوراما، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p است. این گوشی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p و 720p بهره می‌برد.

باتری ردمی نوت ۱۰ پرو را می‌توان یکی از نقاط قوت آن دانست. این باتری از نوع لیتیوم-پلیمری است و ظرفیت آن ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعت است. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد که می‌تواند در ۳۰ دقیقه باتری را به ۵۹ درصد برساند.

باتری قدرتمند در کنار دوربین با کیفیت، نمایشگر جذاب، پردازنده قوی و طراحی خوب از مزایای ردمی نوت ۱۰ پرو به شمار می‌رود که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و توجه منتقدان را به خود جلب کند. از نقاط ضعف این گوشی می‌‌توان به پشتیبانی نکردن از فناوری 5G اشاره کرد.

۶. گوشی پوکو M5

مشخصات فنیپوکو M5
ابعاد و وزن۱۶۴ در ۷۶.۱ در ۸.۹ میلی‌متر وزن ۲۰۱ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۵۸ اینچ IPS LCD وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل نرخ نوسازی ۹۰ هرتز حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت
پردازندهMediaTek MT8781 Helio G99 فرایند ساخت ۶ نانومتری تعداد هسته ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
سیستم‌عاملاندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم۴ گیگابایت ۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۶۴ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی
باتریباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شارژ سریع ۱۸ واتی
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
حسگر مجاورت
قطب‌نما

پوکو M5 دارای پشتی چرم‌مانند بوده و نوار دوربین آن که در قسمت پشتی تلفن قرار دارد کاملا طرحی مینیمالیستی دارد. از آنجایی که قسمت پشتی آن مانند چرم است، هرگز با اثر انگشت یا لکه دار شدن مشکلی نخواهید داشت.

در قسمت جلویی دستگاه، یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی Full HD+ با صفحه‌ای تخت و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل وجود دارد. این نمایشگر مانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دیگر، دارای یک سوراخ پانچ جهت استقرار دوربین سلفی بوده که بسیار کوچک است و مزاحمتی در دید نمایشگر ایجاد نمی‌کند. همچنین این گوشی برای محافظت از نمایشگر به شیشه گوریلا گلس ۳ مجهز شده است که میزان محافظت آن در برابر خط و خش نسبتا مناسب است.

پوکو M5 دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (f/1.8)، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی (f/2.4) و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی (f/2.4) است. برخی از ویژگی‌های این دوربین عبارتند از حالت شب، حالت پرتره با هوش مصنوعی، که برای ایجاد بوکه و عمق در پس‌زمینه طراحی شده است و حالت Pro که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نهایت بهره را می‌برد. از نظر فیلمبرداری، دوربین‌های جلو و عقب می‌توانند تا وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و ۷۲۰ در ۱۲۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

پوکو M5 به پردازنده مدیاتک Helio G99 مجهز بوده که یک CPU هشت هسته‌ای را با یک پردازنده گرافیکی ARM Mali-G57 MC2 ترکیب می‌کند. این پردازنده به اندازه کافی عملکرد گوشی را برای عملکرد روان افزایش می‌دهد، اگرچه طبیعتا به هیچ وجه به استانداردهای گوشی‌های رده بالا مانند اپل نیست.

این گوشی با رم ۴ و ۶ گیگابایتی همراه با گزینه‌هایی برای فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود، اگرچه از فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کند. همچنین از 4G پشتیبانی می‌کند.

پوکو M5 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و یک شارژر سریع نیز در جعبه آن وجود دارد. این گوشی عمر باتری قابل توجهی دارد. شما می‌توانید برای چند ساعت در روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید، و حتی در استفاده زیاد نیز مدتی طول می‌کشد تا باتری آن کم شود.

سخن آخر

برای بسیاری از ما جذاب است که بتوانیم با قیمت مناسبی یک گوشی با امکانات خوب بخریم. به همین دلیل برندها در رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند تا بهترین گوشی های خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند. شاید در این رقابت بتوانیم شیائومی را برنده بدانیم زیرا در کنار حفظ کارایی و عملکرد، قیمت گوشی‌های خود را به شکل باورنکردنی کاهش داده است. 

در این مقاله بهترین گوشی های میان رده شیائومی ۲۰۲۲ را بررسی کردیم. به نظر شما چه گوشی‌های دیگری را می‌توان در این لیست جای داد؟ آیا شیائومی می‌تواند این روند را حفظ کند و گوشی های میان رده با کیفیتی را به بازار عرضه کند؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 15

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمد گفت:

پوکوx3پرو بهتره یاx4

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به جدیدتر بودن پوکو X4 این گوشی از بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بیشتری برخوردار است

فرهاد عظیمی گفت:

قیمت چند

محمدی گفت:

بهترین میان رده تا سقف 15میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم‌کارت با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-128-gb-8gb-mobile-phone

محمدی گفت:

بهترین میان رده تا سقف 15تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم‌کارت با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-128-gb-8gb-mobile-phone

رضاپلنگ گفت:

کدام. گوشی میانرده. شیائومی هم. دوربین هم. سخت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی های میان رده شیائومی از نظر دوربین و سایر سخت افزار را فهرست و بررسی کرده ایم

جاوید لطف اله زاده. گفت:

قیمت این گوشی با بهترین امکانات چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید و در بخش گوشی ها مدل و برند گوشی مورد نظر را باز کرده و مشخصات آن را ببینید

امیر گفت:

پس نوت ۱۱پرو چی شد ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب یه ردمی نوت ۱۱ اشاره شده که شامل تمام سری های ردمی نوت ۱۱ از جمله سری S‌و سری Pro‌ است

سیما گفت:

بهترین میان رده شیائومی قابل قیاس با میان رده سامسونگ هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
میان‌رده‌ها معمولا سخت افزار یکسانی دارند و از متریال یکسانی برای بدنه استفاده می‌کنند بنابراین از نظر عملکرد معمولا در یک سطح هستند. اما پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ طولانی مدت تر از شیائومی است

سمیه حسنی گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی که سریع باتری تموم نکنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند برای آنکه ارزش خرید یک گوشی میان رده و یا اقتصادی خود را بالا ببرند، از باتری‌های بزرگ با طول عمر بالا استفاده می‌کنند. اگر به جدول ویژگی‌های هریک از گوشی های معرفی شده نگاه کنید، تمامی گوشی ها به باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند که دست کم یک روز کامل را دوام می‌آورند

کرمانی گفت:

اینکه میگید بهترین گوشی میان رده شیائومی منظورتون از نظر کیفیته یا قیمتش تو ایران؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو. یک گوشی بر اساس سخت‌افزار و متریال ساخت تعیین قیمت می‌شود.

فاطمه گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی تو این لیست کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این لیست معرفی شده‌اند بهترین گوشی‌های شیائومی هستند که انتخاب آن به سلیقه شخص شما بستگی دارد

پریا گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی که دوربین سلفی خوبی داشته باشه کدوم میشه؟ میخوام عکسم دون دون و بی کیفیت نباشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در متن نیز به آن اشاره شد، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو از دوربین بسیار قدرتمندی برخوردار است. هم دوربین سلفی و هم دوربین اصلی

کمال اسعدی گفت:

تعداد بهترین گوشی میان رده شیائومی قاعدتا باید بیشتر باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هدف ما معرفی بهترین ها در حداقل کاراکتر است. گوشی هایی که در این لیست معرفی شدند، بهترین گوشی های میان رده شیائومی از بین سایر میان رده های این کمپانی هستند

حمیده آقاجری گفت:

بهترین میان رده شیائومی که برای فیلم دیدن مناسب باشه و سریع باتری تموم نکنه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای تماشای فیلم علاوه‌بر باتری قدرتمند، شما نیازمند یک گوشی با نمایشگر بسیار واضح هم هستید. بنابراین ما به شما گوشی گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، به نمایشگر بسیار حرفه‌ای نیز مجهز است

امیرعلی گفت:

بهترین میان رده شیائومی که پخش صدای خوبی داشته باشه رو معرفی میکنید؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
ما به شما گوشی Poco X4 Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم

عاطفه گفت:

برای وب گردی و اینستاگرام گردی کدوم یکی از بهترین میان رده شیائومی رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجای که قصد اجرای برنامه سنگین را ندارید، تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، برای شما مناسب است

مهرانه گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی کلا چه خصوصیتی باید داشته باشه تا بگن میان رده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
استفاده از پردازنده میان رده مانند اسنپدراگون ۶۸۰ تا ۷۲۰، استفاده از باتری قدرتمند،‌ جنس بدنه و شیشه محافظ گوریلا گلس و گواهی IP

امید گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی که بشه مدت طولانی باهاش بازی کرد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در متن نیز به آن اشاره شد، گوشی پوکو F3 برای بازی بسیار کارامد و مناسب است

عباس گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی از نظر دوربین و نمایشگر. برای کار تولید محتوا میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر نمایشگر خوب، به پردازنده و دوربین و باتری مناسبی مجهز است

کیمیا گفت:

کدوم یکی از این بهترین گوشی میان رده شیائومی در حد پرچمداره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر ظاهری گوشی Poco X4 Pro 5G شبیه یک پرچمدار است اما اگر مقصود شما از نظر عملکرد و کارایی است، ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد می‌کنیم

محمدامین گفت:

بهترین میان رده شیائومی کدومه؟ شما کدوما رو دارید برای فروش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر یک از گوشی های معرفی شده در این مطلب، در یک زمینه خاص بهترین میان رده محسوب می‌شوند. اما اگر به دنبال میان رده ای هستید که مشابه پرچمدار باشد، ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد میکنیم. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-11t-pro-5g-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

سهیلا گفت:

جنس بدنه بهترین گوشی میان رده شیائومی شیشه است یا پلاستیک؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این لیست آمده‌اند همگی از شیشه برای قسمت پشت و پنل جلو استفاده می‌کنند. اما برخی دارای فریم آلومینیومی و برخی دیگر دارای فریم پلاستیکی هستند

شیما گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی که هم نمایشگر خوبی داشته باشه و هم باتری خوب از این لیست کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال میان رده ای هستید که از نمایشگر و باتری خوبی برخوردار باشد،، ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد میکنیم. برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-11t-pro-5g-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

رسول گفت:

به نظرتون این تعداد گوشی به عنوان گوشی های میان رده شیائومی کم نیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هدف ما از این مطلب معرفی بهترین میان رده های شیائومی نسبت به سایر میان رده های این کمپانی است

احسانی گفت:

بهترین میان رده شیائومی برای تولید محتوا کدوم خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین میان رده شیائومی هستند و همگی برای کار تولید محتوا کاملا مناسب و کارآمد هستند

نامی گفت:

بهترین میان رده شیائومی از نظر دوربین کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های ردمی نوت ۱۰ پرو و شیائومی ۱۱ تی پرو و Poco X4 Pro 5G از نظر دوربین نسبت به سایر گوشی ها قدرتمند تر هستند

امیر ارسلان گفت:

بهترین میان رده شیائومی که یه ۳-۴ سالی برام کار کنه کدومو بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
عمر یک گوشی کاملا به نحوه کار و نگهداری شما از آن بستگی دارد. تمامی گوشی های میان رده از عمر بالایی برخوردارند اما بسته به نحوه نگهداری شما این مدت زمان متغیر است

ایمان گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی برای بازی سنگین مثل کال آف کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از میان این لیست ما به شما گوشی پوکو F3 را پیشنهاد می‌کنیم

روشنک گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی برای مادرم بخوام بخرم کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این لیست معرفی شدند، بهترین گوشی میان رده بوده و برای خرید یک هدیه کاملا به سلیقه شخص شما و شخص مقابل بستگی دارد

ایمان گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی برای تولید محتوا؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین میان رده بوده که برای کار تولید محتوا نیز کاملا مناسب و کارآمد است

امین گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی تو این لیست کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی این لیست که عملکردی مشابه پرچمدار دارد، گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو است

سمیرا گفت:

بهترین گوشی میان رده شیائومی که برای تماشای ویدیو مناسب باشه رو معرفی میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای تماشای ویدیو شما به دو فاکتور مهم نیاز دارید اول نمایشگر و دوم باتری قدرتمند که ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد می‌کنیم

علی گفت:

سلام چه نوع گوشی بخرم که ارزش خرید بالاتری داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بستگی به بودجه شما دارد
اگر انتخاب شما گوشی‌های میان رده است، مسلما گوشی‌های شیائومی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود و اگر به دنبال گوشی‌های پرچمدار هستید، سامسونگ و آیفون بهترین پرچمدارهای بازار هستند و انتخاب بین سامسونگ و آیفون صرفا به سلیقه شما در استفاده از سیستم عامل دارد.