etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
معرفی بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

تکنولوژی ساعت‌های هوشمند چیز جدید و نوظهوری نیست و طی چند سال اخیر تولیدکنندگان متعددی در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند فعالیت داشته‌اند. با این حال، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با اسلات سیم‌کارت هستید، انتخاب‌ها به طور قابل توجهی محدود می‌شوند. ساعت‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند به شما این امکان را می‌دهد تا از ساعت هوشمند خود، مستقل از هر گوشی هوشمندی استفاده کنید، به این معنی که می‌توانید تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و یا پاسخ دهید.

توجه داشته باشید، همه ساعت‌های هوشمند برای استفاده به گوشی‌های هوشمند نیاز ندارند. اکثر آن‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیس بوک توییتر و موارد دیگر را بررسی کنند. با توجه به اینکه یافتن این ابزارهای پوشیدنی اغلب می‌تواند کار سختی باشد، ما تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب از مجله اعتبارکالا فهرستی از بهترین ساعت‌های هوشمند را که دارای اسلات سیم‌کارت هستند، تهیه کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

1. ساعت هوشمند با اسلات سیم‌کارت اپل واچ سری ۷

ساعت‌های هوشمند اپل واچ در صنعت گجت‌های پوشیدنی پیشرو هستند و جای تعجب نیست که سری ۷ در صدر  لیست ما قرار دارد. اپل واچ سری ۷ بسیار شبیه به نسخه‌های قبلی خود بوده و دارای اسلات سیم کارت است. اما مطمئن شوید که Apple ID و رمز عبور خود را هنگام فعال کردن سرویس تلفن همراه در این پوشیدنی هوشمند در دسترس داشته باشید. اپل این ساعت هوشمند را در انواع ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌کند.

اپل واچ سری ۷ یک نمایشگر لمسی خازنی OLED همیشه روشن ارائه می‌دهد که ممکن است روی عمر باتری تاثیر بگذارد، اما باعث می‌شود این پوشیدنی به‌طور مستقل و همیشه در دسترس باشد. در واقع، این ساعت یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند مستقل با اسلات سیم‌کارت است.

اپل واچ سری ۷ می تواند تا ۱۸ ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند و برای استفاده یک روز کامل بدون وقفه مناسب است. اپل همچنین یک شارژر بی‌سیم نیز به همراه این ساعت هوشمند ارائه می‌کند که می‌تواند به سرعت ساعت هوشمند را شارژ کند. سری ۷ ضد آب است و تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌ورد که این ویژگی آن‌را برای شنا و سایر ورزش‌های آبی مناسب می‌کند. اپل حتی یک ویژگی اختصاصی ردیاب شنا را برای ردیابی تمرینات آبی ارائه می‌دهد.

برخلاف هر ساعت سیمکارت خور دیگری که تنها با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، نسل هفتم اپل واچ دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ذخیره لیست پخش و موسیقی از برنامه مورد علاقه شما است. این پوشیدنی از S7 SiP اپل با پردازنده ۶۴ بیتی دو هسته‌ای استفاده می‌کند. شیشه جلویی اپل واچ از شیشه یاقوت کبود ساخته شده است در حالی که پشت آن دارای یک لایه سرامیکی است تا در برابر استفاده معمولی مقاوم باشد. اپل واچ سری ۷ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها، از جمله فولاد ضد زنگ و آلومینیوم عرضه می‌شود.

۲. ساعت هوشمند با اسلات سیم‌کارت Pradory

ساعت هوشمند Pradory برای اغلب کاربران شناخته شده نیست. سیستم‌عامل این کجت پوشیدنی سفارشی بوده اما تقریبا با هر گوشی هوشمند اندرویدی و همچنین آیفون سازگار است. حتی دارای تاج دیجیتالی مانند اپل واچ و دکمه پاور برای روشن/خاموش کردن نمایشگر است. از آنجایی که دارای یک اسلات سیم کارت است، می‌توانید به راحتی از شماره خود استفاده کنید. شما می‌توانید این ساعت هوشمند را به عنوان یک تلفن ساعت هوشمند در نظر بگیرید که بدون در دست گرفتن گوشی خود تماس‌های تلفنی برقرار و پیام‌های متنی ارسال می‌کند.

از ویژگی‌های خوب این ساعت می‌توان به عمر بالای باتری آن اشاره کرد که می‌تواند بین ۵ تا ۷ روز با شارژ کامل دوام بیاورد، ویژگی که امروزه همه ساعت‌های هوشمند نمی‌توانند ارائه دهند. همچنین، شارژ کامل ساعت هوشمند فقط حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

برد این گجت پوشیدنی ۱۰ متر بوده و  به‌طور پیش‌فرض از بلوتوث ۴.۰ استفاده می‌کند، که با توجه به اینکه اکثر پوشیدنی‌های جدید امروزی با بلوتوث ۵.۰ عرضه می‌شوند، کمی ناامیدکننده است. این دستگاه از یک پنل LCD  با ابعاد ۱.۵۴ اینچ و شیشه ۲.۵ بعدی و وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. این پوشیدنی در برابر نفوذ آب مقاوم است و دارای ویژگی‌هایی مانند نظارت بر خواب، فشار خون و موارد دیگر است.

۳. ساعت هوشمند با اسلات سیم‌کارت گلکسی واچ ۴ اکتیو

سامسونگ از نظر فناوری و نرم‌افزار ساعت هوشمند خیلی از اپل عقب نیست، اگرچه سهم بازار ممکن است چیز دیگری را نشان دهد. گلکسی واچ ۴ اکتیو دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی Super AMOLED دایره‌ای جذاب و روشن با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل است. این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های استثنایی مختلفی است که دیگر ساعت‌های هوشمند سیم‌کارتی مانند سری ۱ اپل واچ از آن‌ها برخوردار نیستند که شامل ردیاب خواب است.

برخلاف چند ساعت هوشمند محبوب دیگر، Galaxy Watch Active 4 دارای سیستم‌عامل OS-agnostic است، به این معنی که می‌تواند بر روی هر دو دستگاه اندروید و iOS اجرا شود. این ساعت از سیستم‌عامل سفارشی تایزن سامسونگ استفاده می‌کند که بر این اساس با دستگاه‌های سامسونگ و غیرسامسونگ ادغام می‌شود.

سامسونگ اشاره می‌کند که گلکسی واچ اکتیو ۴ با استفاده منظم، عمر باتری ۴۰ ساعتی را ارائه می‌کند که فقط کمی بهتر از رقیب اصلی خود در صنعت گجت‌های پوشیدنی، اپل واچ است.

این پوشیدنی دارای اسلات سیم کارت است و با شبکه 4G LTE نیز سازگار است. همچنین دارای یک مانیتور ضربان قلب اختصاصی بوده که سلامت قلب شما را نشان می‌دهد و در شرایط اضطراری به شما هشدار می‌دهد. گلکسی واچ اکتیو ۴ در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای با انتخاب بدنه آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ موجود است.

۴. ساعت هوشمند با اسلات سیم‌کارت 321OU

ساعت هوشمند 321OU مانند برخی دیگر از ساعت‌های هوشمندی که در این مطلب در مورد آنها صحبت کردیم، با یک صفحه نمایش مربع شکل به اندازه ۱.۳ اینچ عرضه می‌شود. این ساعت دارای یک اسلات سیم‌کارت بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا از آن برای تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی استفاده کنید. اما ذکر نشده است که این پوشیدنی با سیم‌کارت نانو سازگار است و یا میکرو سیم‌کارت.

از آنجایی که این ساعت با یک سیستم‌عامل سفارشی اجرا می‌شود، نمی‌تواند از برنامه‌های خاص ساعت هوشمند استفاده کند. البته تمامی اعلان‌های برنامه‌های شخص اول و شخص ثالث از جمله اینستاگرام، واتس‌اپ، از گوشی هوشمند به کاربر ارسال می‌شود. البته این اعلان‌ها تنها از گوشی‌های اندرویدی ارسال می‌شود و ساعت قادر نیست به گوشی‌های آیفون متصل شود.

این گجت پوشیدنی همچنین دارای دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی است. همچنین ویژگی هایی مانند نظارت بر خواب، ردیابی کالری، شمارشگر گام‌ها و همچنین شمارنده مسافت پیموده شده در این ساعت هوشمند گنجانده شده است. ساعت هوشمند 321OU سیم‌کارت خور برای آقایان و خانم‌ها مناسب است و در حال حاضر هیچ گزینه رنگی آن موجود نیست.

۵. ساعت هوشمند با اسلات سیم‌کارت اپل واچ سری ۵

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۵، بسیار شبیه به نسخه‌های قبلی خود بوده و دارای اسلات سیم‌کارت است. اما مطمئن شوید که Apple ID و رمز عبور خود را هنگام فعال کردن سرویس تلفن همراه در این پوشیدنی در دسترس داشته باشید. اپل این ساعت هوشمند را در انواع ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌کند.

اپل واچ سری ۵ دارای یک نمایشگر لمسی خازنی OLED همیشه روشن بوده که ممکن است روی عمر باتری تاثیر بگذارد، اما باعث می‌شود این پوشیدنی به‌طور مستقل و همیشه در دسترس باشد. اپل واچ سری ۵ می‌تواند تا ۱۸ ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند و برای استفاده یک روز کامل بدون وقفه مناسب است.

اپل همچنین یک شارژر بی‌سیم همراه این ساعت ارائه می‌کند که می‌تواند به سرعت ساعت هوشمند شما را شارژ کند. سری ۵ ضد آب است و تا عمق ۵۰ متری مقاوم است که این ویژگی آن‌را برای شنا و سایر ورزش‌های آبی مناسب می‌کند.

نسل پنجم اپل واچ دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ذخیره لیست پخش و موسیقی از برنامه مورد علاقه شما است. این پوشیدنی از پردازنده دو هسته‌ای ۶۴بیتی S5 اپل استفاده می‌کند. شیشه جلویی اپل واچ سری ۵ از شیشه یاقوت کبود ساخته شده است و قاب پشت آن دارای یک لایه سرامیکی است تا در برابر استفاده معمولی مقاوم باشد. اپل واچ سری ۵ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها، از جمله فولاد ضد زنگ و آلومینیوم عرضه می‌شود.

سخن پایانی

اخیرا ساعت‌های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است و نوع سیم‌کارتی آن یکی از مفیدترین ابزارهای پوشیدنی محسوب می‌شود. در این مطلب سعی شده ۵ مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند با اسلات سیم‌کارت را که در بازار ایران نیز موجود است، به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب مفید واقع شده باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

سحر صمدی گفت:

ساعت چند است

طاها ریسی گفت:

قیمت ساعت اپل واچ سری چنده

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
مدل اپل واچ مورد نظر خود را بگویید

ادرینا گفت:

چجوریه این ساعت

ای گفت:

این ساعت هوشمند ها توی دیجیکالا موجود نیست چرا؟؟؟

علیرضا جعفری گفت:

قیمت چند است

سومین مولایی گفت:

قیمت این چند
هست؟

سومین مولایی گفت:

قیمت این چنده و ضد آب هست؟

حمید تقی زاده گفت:

سلام من میخام یک ساعت هوشمند بخرم و سمکارت هم بخوره و قیمتش ۲ میلیون باشه میشه راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه با بودجه ای که در نظر دارید، امکان خرید چنین ساعت هوشمندی وجود ندارد

محمد علی منصوریفر گفت:

سلم کدوم ساعت شیامی متوسط معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Amazfit GTS 2 را پیشنهاد می‌کنیم

محمدصفانظری گفت:

بهترین اپل واچ سیم‌کارت خور زیر ۷۰۰ هزار تومان کدوم است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها ساعت‌هایی سیم‌کارت خور هستند که برند نبوده و کیفیت خوبی ندارند