etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های پوکو ۲۰۲۳

3.9
(10)

راهنمای خرید گوشی‌های پوکو

عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی های پوکو ۲۰۲۳

پوکو یکی از زیر برندهای شیائومی بود که حالا یک شرکت مستقل شده است. این برند گوشی‌های میان‌رده و قاتل پرچمداران جذابی به بازار عرضه می‌کند. مشخصات این گوشی‌ها در مقایسه با قیمت آن‌ها بسیار قوی است. پوکو با استراتژی امکانات بالا در کنار قیمت ارزان، گوشی‌های خود را به بازار عرضه کرده است. 

در این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی های پوکو را بررسی کنیم. اگر به این گوشی‌های جذاب و به‌صرفه علاقه دارید تا پایان با ما همراه باشید.

۱. پوکو X5 پرو

ابعاد ۱۶۲.۹ در ۷۶ در ۷.۹ میلی‌متر
وزن۱۸۱ گرم
سیستم عامل اندروید  ۱۲ عرضه با رابط کاربری MIUI 14 برای POCO
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 778G 
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرف  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم۸-۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

پوکو X5 Pro  گوشی بزرگی بوده که تا حدی از طراحی آیفون ۱۴ پرو مکس الگو برداری کرده است. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تخت داشته و یکی از تفاوت‌های برجسته آن نسبت به نسل قبلی خود، ضخامت آن بوده که بسیار باریک‌تر است. این گوشی با وزن ۱۸۱ گرم در دسته گوشی‌های سبک وزن قرار می‌گیرد و با کنار گذاشتن برجستگی‌های دوربین X4 Pro، استایل گوشی را ارتقا داده است.

برای یک گوشی میان رده، مشخصات نمایشگر Poco X5 Pro 5G فوق‌العاده است. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10 و نسبت کنتراست بالا همگی ویژگی‌هایی هستند که آن را به یک نمایشگر عالی برای گیمرهای موبایل تبدیل می‌کند.

دوربین‌های پوکو X5 Pro شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. عکس‌های گرفته شده در محیط‌های با نور خوب با دوربین اصلی چشمگیر به نظر می‌رسند. به لطف حسگر نسبتا بزرگ گوشی، هنگام عکاسی از سوژه‌های نزدیک تصاویر ثبت شده عمق زیادی دارند.

نکته برجسته Poco X5 Pro 5G پردازنده Snapdragon 778G آن است. این پردازنده هشت هسته‌ای تا ۲.۴ گیگاهرتز کلاک دارد و نسبت به اسنپدراگون ۶۹۵ نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است. بنچمارک‌ها با امتیاز چند هسته‌ای Geekbench 2950 در مقایسه با ۲۰۰۰ در X4 Pro، نتیجه بسیار بهتری را نشان می‌دهد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی و شارژ توربوی ۶۷ واتی برای دور دوم بازگشته‌اند که پوکو X5 Pro را در حدود ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرده و در تمام طول روز دوام می‌آورد. شارژ بی‌سیم وجود ندارد، که با توجه به قیمت گوشی تعجب آور نیست، اما یک شارژر سریع در جعبه وجود دارد.

۲. گوشی پوکو F4 GT

 انقلابی در گوشی های هوشمند میانرده

بهترین گوشی های پوکو

مشخصات 

ابعاد ۱۶۲.۵ در ۷۶.۷ در ۸.۵ میلی متر 
وزن۲۱۰ گرم
سیستم عامل اندروید  ۱۲
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 8 Gen 1(4nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 730
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرف  ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

گوشی پوکو F4 GT که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، در چین با عنوان Redmi K50 Gaming شناخته می‌شود. با وجود اینکه این گوشی برچسب « گیمینگ» را با خود یدک نمی‌کشد، مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد را به بازار جهانی ارائه کرده است که آن را تبدیل به یک گوشی تمام عیار برای بازی می‌کنند.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED این گوشی، هر آنچه که شما برای داشتن تجربه‌ای لذت بخش از بازی نیاز دارید، برای شما فراهم می‌کند. رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی در آن به میزان ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر این محصول باعث می‌شود که محتوا در سریع‌ترین ،نرم‌ترین وروان‌ترین حالت ممکن به اجرا در بیاید.

پوکو برای محافظت از پنل جلویی این محصول از گوریلا گلس ویکتوس که بالاترین سطح محافظت را فراهم می‌کند استفاده کرده است. این گوشی از یک باتری بزرگ ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از نظر شارژدهی و عمر باتری، عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. البته ناگفته نماند که در این بازه قیمتی، می‌توانید گزینه‌هایی را بیابید که عمر باتری بیشتری از گوشی پوکو F4 GT را ارائه می‌دهند.

بهترین گوشی های پوکو  در سال ۲۰۲۲

اگر اهل بازی کردن باشید باید بگوییم که با ۱ ساعت بازی کال اف دیوتی روی این گوشی، حدود ۱۵ درصد از شارژ آن کم می‌شود و نیم ساعت بازی Apex حدود ‍۱۰ درصد از شارژ آن را کم می‌کند. یکی از نکات بسیار مثبت این گوشی، سرعت شارژ شدن آن است که این محصول را به  یکی از بهترین‌ها در میان رقبای خود تبدیل می‌کند. این محصول از قابلیت شارژ با توان فوق‌العاده بالای ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و داخل جعبه آن یک آداپتور شارژر ۱۲۰ واتی وجود دارد که می‌تواند این گوشی را در مدت زمان ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. فوق‌العاده نیست ؟  

یکی دیگر از ویژگی‌ههای به شدت مثبت این گوشی، بهره مندی آن از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 است که این محصول را قادر می‌سازد سنگین‌ترین بازی‌ها ر به اجرا درآورد. همانطور که می‌دانید اکنون جدیدترین گوشی‌های پرچمدار اندروید از این پردازنده قدرتمند بهره می‌برند. تنها نقطه ضعف این گوشی عملکرد معمولی دوربین‌های آن است. اگر به دوربین اهمیت می‌دهید و جزء اولویت‌های شما است؛ می‌توانید گزینه‌های بهتری را در میان رقبای این گوشی در این بازه قیمتی پیدا کنید. 

۲. گوشی پوکو X4 Pro 

میانرده‌ای با بهترین نمایشگر

بهترین گوشی های پوکو  در سال ۲۰۲۲

مشخصات

ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی متر 
وزن  ۲۰۵ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 695 5G (6nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 619
دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسل اصلی نسخه گلوبال / ۶۴ مگاپیکسل اصلی نسخه هندی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرف ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴-۱۲۸-۲۵۶  گیگابایت

 یکی دیگر از گوشی‌های پوکو که در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد، گوشی پوکو X4 Pro است. این گوشی فوق‌العاده پوکو، ارزش خرید بسیار بالایی دارد و ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که در کمتر گوشی با این قیمت می‌توانید پیدا کنید. از جمله این ویژگی‌ها، دوربین بسیار با کیفیت، نمایشگر عالی و پردازنده‌ای قدرتمند است.

پوکو از طراحی زیبا و خاصی برای این گوشی میان رده استفاده کرده است. به طوری که بیشتر آن را به یک گوشی پرچمدار شبیه کرده است تا یک گوشی میانرده. بدنه این گوشی پلاستیکی است. اما از پلاستیک با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این زیبای میانرده، می‌توان به بهره مندی از یک نمایشگر بزرگ AMOLED اشاره کرد که به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. بهره مندی نمایشگر از این میزان نرخ نوسازی باعث می‌شود که به روان‌ترین حالت ممکن بتوانید بین اپ‌ها جابجا شوید و هنگام بازی کوچک ترین صحنه از آن را نیز از دست ندهید. 

بهترین گوشی های پوکو  در سال ۲۰۲۲

نرخ نمونه برداری لمسی این نمایشگر به میزان ۳۶۰ هرتز است که باعث می‌شود کوچکترین لمس انگشت شما را نیز از دست ندهد. دوربین این گوشی برخلاف گوشی قبلی به نسبت قیمت آن، از کیفیت خوبی بهره مند است. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی این محصول، تصاویری  با کیفیت، با جزئیات بالا و درخشان را ثبت می‌کند که در بازه قیمتی خود جزء بهترین هاست.

علاوه بردوربین‌ اصلی با کیفیت، این گوشی به یک دوربین سلفی با عملکرد بسیار عالی نیز مجهز است که تصاویر ثبت شده با آن، داینامیک رنج عالی و کیفیت بسیار خوبی دارند. در کل، اگر قصد دارید یک گوشی میانرده با قیمتی مناسب تهیه کنید که ویژگی‌هایی درخور و با ارزش را در بازه قیمتی خودش به شما ارائه دهد؛ گوشی شیائومی پوکو X4 Pro گزینه بسیار مناسبی برای شما است. 

۳. گوشی پوکو M4 Pro 5G

بهترین گوشی اقتصادی پوکو

گوشی پوکو M4 Pro 5G

مشخصات

ابعاد   ۱۶۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۸ میلی متر 
وزن  ۱۹۵ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر ۶.۶  اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل 
IPS LCD
پردازنده اصلی MediaTek Dimensity 810 (6nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرف ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم  ۴-۶-۸  گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴-۱۲۸-۲۵۶  گیگابایت

یکی دیگر از گوشی‌ها که پوکو آن را در سال  ۲۰۲۱ به بازار معرفی کرده است؛ گوشی پوکو M4 Pro 5G است. این گوشی یکی از گوشی‌های میانرده این برند است که در لیست حاضر، جزء ارزان قیمت‌ترین گوشی‌ها به حساب می‌آید. اما با وجود قیمت ارزانش، ویژگی‌ها و قابلیت‌های خوبی را ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

پوکو بدنه این گوشی را تماما از جنس پلاستیک ساخته است. پلاستیکی با کیفیت و محکم که با در دست گرفتن این گوشی متوجه کیفیت آن خواهید شد. این کیفیت در ساخت، به همراه بهره مندی از گواهینامه  IP53، این گوشی را از نظر طراحی بسیار نزدیک به یک محصول پرچمدار می‌کند.

این گوشی ارزشمند، مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD است که با وجود قیمت کم، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. نکته مثبت دیگری که در مورد نمایشگر این گوشی وجود دارد، تراکم پیکسلی  ۳۹۹ پیکسل در هر اینچ آن است که نمایشگر این محصول را از نظر کیفیت تصاویر از رقبای خود یک قدم جلوتر می‌اندازد. 

نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر گوشی Poco M4 Pro  به میزان  ۲۴۰ هرتز است. این یعنی نمایشگر این گوشی برای اجرای بازی‌های اکشن بسیار مناسب است و سرعت پاسخگویی خوبی دارد. این گوشی به پردازنده  MediaTek Dimensity 810 شرکت مدیاتک مجهز است. اگر بخواهید در مورد عملکرد این پردازنده و  میزان قدرت آن اطلاع پیدا کنید؛ باید بگوییم که این پردازنده عملکرد پایدار و خوبی را  در این بازه قیمتی از خود نشان می‌دهد. 

گوشی پوکو M4 Pro 5G

نکته قابل توجه این است که این پردازنده عملکرد بهتر و سریع‌تری را در تست‌ها، نسبت به برادر 4G خود که از پردازنده‌ای ۱۲ نانومتری بهره می‌برد، از خود نشان داده است. این گوشی به ۲ دوربین در قسمت پشتی خود مجهز است که عملکرد خوب و رضایت بخشی را مخصوصا در نور کافی، از خود نشان می‌دهند.

باز تولید رنگ‌ها در تصاویر ثبت شده با دوربین‌های این گوشی خوب است. همانطور که انتظار می‌رفت، تصاویر ثبت شده با دوربین UltraWide این محصول جزئیات زیادی ندارند. اما وضوح رنگی در این تصاویر، مانند دوربین اصلی این گوشی، رضایت بخش است و این نکته مثبتی است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز تصاویر با جزئیات کافی و کیفیت خوبی ثبت می‌کند و عملکرد آن راضی کننده است.  

۴. گوشی پوکو X4 GT

یک گوشی گیمینگ با قیمتی مناسب

گوشی پوکو X4 GT

مشخصات

ابعاد ۱۶۳.۶ در ۷۴.۳ در ۸.۹ میلی متر 
وزن۲۰۰ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر ۶.۶ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰پیکسل
IPS LCD
پردازنده اصلی Mediatek Dimensity 8100 (5nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرف ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم  ۸ گیگابایت
حافظه داخلی   ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

سری گوشی‌های F پوکو، سرو صدای زیادی به وجود آوردند و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کردند. اما با گسترش برند پوکو به عنوان یکی از زیر برندهای شیائومی، محصولات میان‌رده آن نیز مانند گوشی‌های پرچمدار این برند، به ویژگی‌های خوبی مجهز شدند.

یکی از این گوشی‌ها، گوشی Poco X4 GT است که نسبت به نسل قبلی آن یعنی گوشی Poco X3 GT به میزان قابل توجهی ارتقاء یافته است و می‌تواند جایگزینی با قیمت مناسب‌تر برای گوشی Poco F4 معمولی باشد. پوکو در ساخت این گوشی از طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به سایر اعضای این خانواده استفاده کرده است. طراحی متفاوت و چینش دوربین‌های این گوشی، باعث شده است که از نظر ظاهری بسیار شبیه به سری گوشی‌های Reno 7 اوپو شود. این گوشی تماما از پلاستیک ساخته شده است و از گواهینامه IP53 نیز بهره می‌برد. 

شاید برجسته‌ترین ویژگی این گوشی که در نگاه اول بیشتر به چشم بیاید، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر آن است. این ویژگی باعث می‌شود که کار با نمایشگر این گوشی بسیار روان و لذت بخش باشد. نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD است و از فناوری HDR و فرمت Dolby Vision آن نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های پوکو  در سال ۲۰۲۲

پشتیبانی این نمایشگر از استاندارد HDR10 باعث می‌شود که محتوای ویدیویی روی این گوشی، روشن‌تر، با دقت نور بالاتر و کنتراست بیشتر به نمایش دربیایند. از دیگر مزیت‌های نمایشگر این محصول می‌توان به قابلیت نرخ نوسازی تطبیقی و روشنایی خیره کننده آن اشاره کرد. 

این گوشی از نظر عمر باتری نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد و با ثبت ۱۱۲ ساعت عمر باتری، در جایگاهی بالاتر از گوشی Poco F4 و البته نسل قبلی خود یعنی Xiaomi Poco X3 GT قرار می‌گیرد. گوشی Poco X4 GT از یکی از جدیدترین پردازنده‌های شرکت مدیاتک، یعنی پردازنده ۵ نانومتری Dimensity 8100 استفاده می‌کند. این پردازنده به راحتی توان رقابت با پردازنده‌های قدرتمندی نظیر اسنپدراگون ۸۷۰ را دارد. شما می‌توانید بدون نگرانی از افت فریم، بازی‌ها را در بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی به اجرا در بیاورید.   

۵. گوشی پوکو F4

جایگزین مناسبی برای گوشی پوکو F3

گوشی POCO F4

مشخصات

ابعاد ۱۶۳.۲ در ۷۶ در ۷.۷ میلی متر 
وزن۱۹۵ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر   ۶.۶۷ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰پیکسل
 AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 870 5G (7nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 650
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرف  ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم۶-۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی   ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

یکی دیگر از گوشی‌های پوکو که ارزش خرید بالایی در سال ۲۰۲۳ دارد، گوشی پوکو F4 است. این گوشی با وجود آنکه برادر کوچک‌تر گوشی پوکو F4 GT است؛ هیچ شباهتی از نظر ظاهری به آن ندارد. این محصول که جدیدترین گوشی سری F پوکو محسوب می‌شود؛ با ویژگی‌های ارزشمندی نظیر عملکرد عالی، نمایشگر با کیفیت و سرعت شارژ بالا، نظر هر کاربری را به سمت خود جلب می‌کند. 

این گوشی میانرده، به یک نمایشگر درخشان با کیفیت مجهز شده است که نرخ نوسازی عالی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و Dolby vision اشاره کرد. این گوشی همچنین قابلیت‌های خوبی برای اجرای بازی‌های مختلف دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به بهره مندی از رم پر سرعت LPDDR5، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1  و اپلیکیشنی به نام «Game Turbo» که منابع گوشی را برای اجرای بازی‌های موبایلی اولویت بندی می‌کند، اشاره کرد.

گوشی پوکو F4

این محصول جدید پوکو در قدرت و سرعت عملکرد نیز چیزی از رقبای خود کم ندارد و با بهره مندی از پردازنده Snapdragon 870 با هشت هسته قدرتمند، می‌تواند هر نوع برنامه‌ای را به روانی تمام به اجرا درآورد. این گوشی به ۳ دوربین مجهز است. اما باید گفت که در واقع باید آن را یک گوشی دو دوربینه به حساب آورد.

متاسفانه دوربین ماکرو این گوشی عملکرد چندان خوبی ندارد. اما دو دوربین اصلی و اولترا واید آن نسبت به قیمت گوشی عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید در نور کافی، تصاویر بسیار با کیفیتی را با دوربین اصلی این گوشی ثبت کنید که داینامیک رنج و کنتراست قابل قبولی دارند.

۶. گوشی POCO F3

قدرتمند با عملکرد بالا

مشخصات 
ابعاد۱۶۳.۷×۷۶.۴×۷.۸ میلی‌متر
وزن۱۹۶ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ

 

AMOLED

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی

رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلیSnapdragon 870 5G
پردازنده گرافیکیAdreno 650
دوربین اصلی۵+۸+۴۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۲۰ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۶ گیگابایت

 

 ۸ گیگابایت

حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

 

۲۵۶ گیگابایت

این گوشی یکی از قوی‌ترین گوشی‌های میان‌رده پوکو به شمار می‌رود که در مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. بدنه این گوشی از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته شده است که ظاهر جذابی به آن می‌بخشد. این گوشی دارای پنل پشتی و جلویی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی است. پنل‌ها دارای محافظ گوریلا گلس ۵ هستند. پوکو F3 دارای گواهی IP53 است و در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاومت خوبی دارد.

نمایشگر این گوشی بسیار با کیفیت و از جنس AMOLED است. این گوشی از فناوری HDR10+، روشنایی ۱۳۰۰ نیت، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد.

این گوشی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد این پردازنده باعث شده است که گوشی پوکو F3 از میان‌رده‌های بازار بالاتر قرار بگیرد. این گوشی دارای میزان حافظه داخلی بسیار مناسبی است که نیاز کاربران را کاملا رفع می‌کند. میزان رم این گوشی نیز قابلیت اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌ها را فراهم می‌کند. یکی از مزایای این گوشی بهره‌مندی آن از فناوری 5G است.

این گوشی از سه لنز دوربین بهره می‌برد. این لنزها شامل یک لنز عریض (Wide) با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز اولتراواید (Ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و یک لنز ماکرو (Macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل  است. این دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت 1080p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه است. همچنین یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی از نوع عریض با قابلیت فیلم‌برداری 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

باتری گوشی Poco F3 5G از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت است. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که قادر است در حدود ۵۰ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد. همچنین این گوشی از تکنولوژی Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ بهره می‌برد.

از مزایای این گوشی می‌توان به نمایشگر با کیفیت، پردازنده قدرتمند و بدنه مقاوم اشاره کرد. ظرفیت پایین باتری نسبت به گوشی‌های دیگر شیائومی در این بازه قیمت و دوربین متوسط را می‌توان از نقاط ضعف این گوشی محسوب کرد.

۷. گوشی POCO X3 Pro

بهترین انتخاب در بین میان‌رده‌ها

بهترین گوشی های پوکو  در سال ۲۰۲۲

مشخصات

مشخصات 
ابعاد۱۶۵.۳×۷۶.۸×۹.۴ میلی‌متر
وزن۲۱۵ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ

 

IPS LCD

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی

رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلیSnapdragon 860
پردازنده گرافیکیAdreno 640
دوربین اصلی۲+۲+۸+۴۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۲۰ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۶ گیگابایت

 

 ۸ گیگابایت

حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

 

۲۵۶ گیگابایت

این گوشی را می‌توان یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار دانست. گوشی پوکو X3 Pro بهترین انتخاب برای افرادی است که به گوشی‌هایی با طراحی بزرگ و پردازنده قوی علاقه دارند. این گوشی در مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. بدنه این گوشی از پنل پشتی پلاستیکی و پنل جلویی شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ۶ بهره می‌برد. این گوشی دارای IP53 است و در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاومت مناسبی دارد.

این گوشی از نمایشگر نسبتا با کیفیتی از جنس IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر دارای فناوری HDR10، روشنایی ۴۵۰ نیت، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۶ است. شاید یکی از نقاط ضعف این گوشی را بتوان نمایشگر آن دانست که جنس AMOLED ندارد.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این گوشی پردازنده آن است. این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰ با ابعاد ۷ نانومتر و پردازنده گرافیکی Adreno 640 بهره می‌برد. این گوشی دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت دارد.

این گوشی دارای چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. این دوربین به امکاناتی مثل Dual LED، فناوری HDR، قابلیت عکاسی پانوراما، قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت 1080p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی این گوشی یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی عریض با قابلیت HDR، عکاسی پانوراما و قابلیت فیلم‌برداری 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

یکی دیگر از مزایای این گوشی باتری قدرتمند آن است که باعث می‌شود بتوانید ساعت‌ها با خیال راحت با گوشی خود کار یا بازی کنید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ گوشی باشید. این باتری از نوع لیتیوم-پلیمری است و ظرفیتی معادل ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. این گوشی از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی ‌می‌کند. با این قابلیت باتری این گوشی در ۳۰ دقیقه حدود ۵۹ درصد شارژ می‌شود و در حدود یک ساعت به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

سخن آخر

یکی از مزایای گوشی پوکو شیائومی این است که در کنار کاهش قیمت، کیفیت را حفظ می‌کند. به همین دلیل این برند به خوبی توانسته جای خود را در میان علاقه‌مندان به گوشی‌های به‌صرفه و میان‌رده باز کند. گوشی‌های پوکو در سال ۲۰۲۳ تنوع بسیار بیشتری پیدا کردند و مدل‌های جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شد.

در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی های پوکو ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. این گوشی‌ها بازه قیمتی متنوعی دارند و کاربران با هر بودجه‌ای می‌توانند از میان آن‌ها خرید خود را انجام دهند. به نظر شما کدام گوشی پوکو را می‌توان در این لیست جای داد؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 10

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

ارشیا انصاری گفت:

سلام خاستم بدونم بهترین و با کیفیت ترین مدل گوشی شیا

سعید صالحی گفت:

سلام من میخوام گوشی بخرم بهترین گوشی از نظر دوربین و گیم کدوم هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های این مطلب از برند پوکو بوده و سیاست شیائومی این است که گوشی‌های گیمینگ پوکو صرفا برای بازی مناسب باشند و چنانچه به یک گوشی-دوربین نیاز داشته باشید باید به سراغ سری‌های mi بروید. اما اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که هر دو ویژگی را داشته باشد باید به سراغ برند سامسونگ بروید

هانیه مهکی گفت:

سلام مدل های گوشی پوکو ک جدید باشه ۲۰۲۳ باشه چه مدلی هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی پوکو X5 پرو جدیدترین گوشی این برند است و در ماه‌های آتی نیز دو مدل دیگر از این برند، معرفی خواهد شد

امیرمهدی سبزی گفت:

سلام poco x3 pro کی موجود میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه دو سال از تولید این گوشی می‌گذرد، مشخص نیست که چه تاریخی مجدد مجود شود

نگار جعفرزاده گفت:

سلام وقت بخیر . گوشی شیائومی در رنج قیمتی ۷ میلیون کدام گزینه پیشنهاد میشه که زیبا و کاربردی باشد.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim128-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

امیرمحمد گفت:

سلام گوشی پوکو ایکس ۴پرو
دوربین فورکی داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ دارد و قاعدتا با این رزولوشن می‌تواند فیلمبرداری 4K داشته باشد

مهسان احسانی گفت:

سلام وقتتون بخیر سری M بهتره یا X

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری X از گوشی‌های پوکو بهتر از سری‌های M است

ابراهمی گفت:

قمت چنده

مبین اهنگر گفت:

قیمت پوکو ایکس 4 چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما با قیمت ۱۰ میلیون ۵۰۰ هزارتومان در بازار به فروش می رسد

حدیث گفت:

گوشی ۲۵۶ مگابایت داره؟؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اغلب گوشی های میان رده به بالا دارای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هستند. به جدول مشخصاتی که در ابتدای هر محصول در این مطلب درج شده مراجعه نمایید

مهرالله مظلوم یار گفت:

ارزیش قمت داره

حسین باستانی گفت:

سلام شبتون پراز خاطره های خیلی خوب میخواستم بدونم گوشی پوکو TG4X فضای دوم داره میخوام بخرم ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. درگاه کارت حافظه ندارد

نیما فیروزیان گفت:

گوشی پوکو قیمتش چند هس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدل گوشی، قیمت‌ها متفاوت است. مدل مورد نظر خود را جستجو کنید

آرش بهرامی گفت:

کوشی پوکی قیمت چند ده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پوکو از زیر برندهای شیائومی بوده و مدل های مختلف با قیمت های مختلفی دارد. مدل مد نظر خود را سرچ کنید

عبدالمتین قرقین گفت:

سلام درود بر شما دوستان گرامی پوکو. یک برندی گوشیها

مازیار اسلامی گفت:

بهترین گوشی پوکو که بشه باهاش بدون دردسر بازی کرد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گوشی پوکو F4 GT و گوشی پوکو X4 GT را پیشنهاد می‌کنیم که هیچ لگ و تاخیری در بازی ندارد

سمیه یوسفی گفت:

بهترین گوشی پوکو که ظاهر شیکی داشته باشه برای هدیه دادن از نظر شما کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی برای گوشی‌های خود از طراحی منحصر به فرد و جذابی استفاده می‌کند اما اینکه کدام یک از نظر ظاهری برای هدیه مناسب باشد کاملا به سلیقه شخص شما بستگی دارد

ناشناس گفت:

در
۲۰۲۳ چه پوکو یی می آید؟

محمدرضا گفت:

بهترین گوشی پوکو تو این لیست کدومه و قیمتش چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های پوکو هستند. برای اطلاع از قیمت برخی از مدل ها به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88&post_type=product&dgwt_wcas=1

مهیار موسوی گفت:

پوکو ارزش خرید داره؟ الان قیمت پوکو X4 Pro چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما ارزش خرید دارد و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. گوشی پوکو X4 Pro در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما با قیمتی حدود ۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان از سایر فروشگاه های اینترنتی قابل تهیه است

مقدسی گفت:

اصلا شیائومی چی هست که حالا پوکو بخواد خوب باشه.

سولماز گفت:

شما تو فروشگاه گوشی های پوکو هم دارید برای فروش؟ قیمت پوکو F4 GT چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برخی از مدل‌های پوکو در فروشگاه موجود است که می‌توانید با مراجعه به لینک زیر از قیمت و مشخصات آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/?s=%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88&post_type=product&dgwt_wcas=1

سهراب گفت:

بهترین گوشی پوکو از نظر دوربین که بشه باهاش عکاسی حرفه‌ای کرد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی پوکو X4 Pro می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد

کامرانی گفت:

بهترین گوشی پوکو از نظر نمایشگر و جنس بدنه کدوم میشه؟ یه گوشی میخوام که شبیه گوشی های گرون قیمت باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی های پوکو که در این مطلب معرفی شده اند از بدنه مقاومی برخوردار هستند.

کیانوش عربی گفت:

بهترین گوشی پوکو از نظر دوربین کدومه؟ میخوام سلفی خوب بندازه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی برای عکاسی در این لیست هستید، ما به شما گوشی گوشی پوکو X4 Pro را پیشنهاد می‌کنیم.

مجید قادری گفت:

اگه بخوام یه گوشی پوکو بخرم که باهاش بازی کنم کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای گیم ما به شما گوشی های پوکو F4 GT و پوکو X4 GT را از این لیست پیشنهاد می‌کنیم.

حسین زاده گفت:

پوکو گوشی خوبی هست اصلا؟ ارزش خریدن داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما در میان برند پوکو نیز گوشی های خوب با ارزش خرید بالا وجود دارد که ما در این لیست به معرفی آن پرداخته‌ایم

محتشمی گفت:

بهترین گوشی پوکو در حد بهترین گوشی های سامسونگ هستن؟ از کجا باید فهمید چقدر خوبن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. بهترین گوشی های پوکو هیچ گاه در حد پرچمداران سامسونگ نیستند. در این مطلب ما به ویژگی های این گوشی ها پرداخته‌ایم تا نشان دهیم تا چه میزان ارزش خرید دارند

آرزو قدیری گفت:

سلام میخواستم بدونم گوشی های پوکو به اندازه خود شیائومی قابل اعتماد هستن؟ عمر خوبی داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله در حد میان رده های شیائومی قابل اعتماد بوده و عملکرد و عمر مفید بالایی دارند

قادری گفت:

گوشی های پوکو همون گوشی های شیائومی هستن؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
یکی از زیر برندهای شیائومی بوده که بیشتر گوشی های میان رده و اقتصادی تولید می‌کند

کیمیا رسولی گفت:

پوکو گوشی پرچمدار هم داره؟ یه چیزی در حد سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. پوکو از زیر برندهای شیائومی بوده که روی تولید گوشی های اقتصادی و میان رده تمرکز دارد

مقدم گفت:

پوکو واقعا گوشیاش خوبه؟ من شنیدم اصلا خوب نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پوکو گوشی هوشمند پرچمدار ندارد اما گوشی های میان رده و اقتصادی پوکو ارزش خرید بالایی دارد

رضا سلطانی گفت:

بهترین گوشی پوکو تو این لیست کدومه که بشه یه هدیه آبرومند داد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های پوکو هستند اما برای هدیه کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد چرا که ظاهر نیز مهم است

کتایون احمدزاده گفت:

بهترین گوشی پوکو که دوربین خوبی داشته باشه و برای اینستاگرام گردی خوب باشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی پوکو X4 Pro را پیشنهاد می‌کنیم که هم دوربین خوبی دارد و هم از نظر نمایشگر برای گشت و گذار در اینستاگرام مناسب است

مینا نوری گفت:

بهترین گوشی پوکو که برای بازی اوکی باشه و وسط بازی هنگ نکنه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما از این لیست گوشی های پوکو F4 GT و پوکو X4 GT را پیشنهاد می‌کنیم

خاندوزی گفت:

جدیدترین گوشی پوکو کدوم میشه؟ من میخوام هدیه بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جدیدترین گوشی پوکو که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شده گوشی پوکو F4 GT است که انقلابی در گوشی های میان رده به حساب می‌آید

مریم صالحی گفت:

بهترین گوشی پوکو از نظر نمایشگر اگه بخواید پیشنهاد بدید کدوم یکی رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در متن نیز به آن اشاره شد گوشی پوکو X4 Pro دارای بهترین نمایشگر گوشی هوشمند در این لیست است

متین صابری گفت:

بهترین گوشی پوکو از نظر عمر باتری کدومه؟ من میخوام باهاش فیلم ببینم برای فیلم دیدن خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای تماشای فیلم و ویدیو علاوه‌بر عمر بالای باتری شما به یک نمایشگر قدرتمند نیز نیازمند هستید. بنابراین ما گوشی هوشمند پوکو X4 Pro را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر دوربین مناسب، از نمایشگر بسیار خوبی نیز برخوردار است

کمیل عباسی گفت:

جدیدترین گوشی پوکو از چه پردازنده ای استفاده کرده؟ برای بازی خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

جدیدترین گوشی پوکو که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شد گوشی پوکو F4 GT بوده که به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز است و برای بازی بسیار مناسب است. از دیگر گوشی های پوکو که برای گیم مناسب است می‌توانیم گوشی پوکو X4 GT را پیشنهاد کنیم که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است

میترا میرزایی گفت:

جدیدترین گوشی پوکو تو این لیستس که دادید کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جدیدترین گوشی پوکو که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شده گوشی پوکو F4 GT است که انقلابی در گوشی های میان رده به حساب می‌آید

میثاق ابراهیمی گفت:

بهترین گوشی های پوکو از نظر دوربین رو معرفی میکنید که البته قیمتش هم مناسب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های پوکو معمولا میان رده و اقتصادی بوده که در نتیجه از قیمت مناسبی برخوردار هستند. گوشی پوکو X4 Pro نیز از نظر دوربین، بهتر از سایر گوشی های معرفی شده در این مطلب هستند

شاهین اسلامی گفت:

شما تو فروشگاهتون گوشی های پوکو رو هم میفروشید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر برخی از مدل های پوکو در فروشگاه موجود است که می‌توانید با مراجعه به لینک زیر از قیمت و ویژگی های آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/?s=%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88&post_type=product&dgwt_wcas=1

ساناز گفت:

گوشی های پوکو تو چه رنج قیمت هستن؟ شما موجود دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پوکو گوشی های میان رده و اقتصادی تولید می‌کند. برخی از مدل های پوکو در فروشگاه موجود است که می‌توانید با مراجعه به لینک زیر از قیمت و مشخصات آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/?s=%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88&post_type=product&dgwt_wcas=1

محدثه امانی گفت:

سلام اگه بخواید از این لیستی که دادید بهترین گوشی پوکو رو بگید کدوم یکی رو پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم گوشی پوکو F4 GT انقلابی در تولید گوشی های میان رده است. بنابراین می‌توان گفت گوشی پوکو F4 GT بهترین گوشی در این لیست است

محسن داستانی گفت:

بهترین گوشی پوکو از نظر دوربین کدوم یکی میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این لیست گوشی پوکو X4 Pro از نظر دوربین نسبت به سایر گوشی ها قوی تر عمل می‌کند

کیارش گفت:

سلام. بهترین گوشی پوکو برای بازی کدودمو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای بازی ما گوشی های گوشی پوکو F4 GT و گوشی پوکو X4 GT را به شما پیشنهاد می‌کنیم

مصطفی عبیری گفت:

سلام میخواستم بودنم بهترین گوشی پوکو برای عکاسی کدوم یکی هست؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند از دوربین خوبی برخوردار هستند اما با اختلاف اندک، گوشی پوکو X4 Pro از نظر دوربین و نمایشگر، بهتر از سایر مدل های پوکو در این لیست است

ثریا موسوی گفت:

سلام بهترین گوشی پوکو از این لیست کدوم میشه؟ و اینکه برای بازی هم خوبن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد گوشی پوکو F4 GT انقلابی در تولید گوشی های میان رده بوده و با توجه به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برای بازی کاملا مناسب است

اخوندی گفت:

جدیدترین گوشی پوکو درحال حاضروقیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
جدیدترین گوشی پوکو، گوشی پوکو X4 GT هست که در ماه June به بازار معرفی شده و قیمتش هم حدود ۳۸۵ یورو هستش. گوشی پوکو M4 5G هم کی از گوشی های جدیدی هست که قراره پوکو همین ماه معرفی کنه.

عباس رشیدی گفت:

گوشی که از نظر پردازش فوق العاده قوی و باطری فوق العاده قوی کدام گوشی است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
گوشی پوکو F4 GT از نظر قدرت عملکرد و پردازنده و همچنین عمر باتری، بسیار عالی هست درمیان گوشی های پوکو. پردازنده این گوشی بهترین و قدرتمندیترین پردازنده کوالکام ینی Snapdragon 8 Gen 1 هستش.

علی گفت:

پوکو f3 ارزش خرید دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مطمئنن یکی از گوشی‌های میان‌رده که ارزش خرید بالایی دارد، پوکو F3 است

میلاد خانی گفت:

بهترین مدل پوکو چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر Poco F3 بهترین گوشی گیمینگ پوکو محسوب می‌شود که قدرت سخت‌افزاری کم‌نظیری دارد.

مهرداد ملکی گفت:

سلام تاچ و اسپیکر دالبی و گیمینگ کدام گوشی بهتر است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی POCO X3 GT از نظر تاچ و اسپیکر دالبی و گیمینگ از سایرین بهتر است