etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن

5
(1)

۱۱ مورد از بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن برای آیفون

حسین رجب چالی
2 سال پیش
بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن

در زندگی پرمشغله ما، مهم است که کمی وقت برای ریلکس کردن بگذاریم و مدیتیشن راهی عالی برای انجام این کار است. مدیتیشن عادتی مفید است که برای سلامت بهتر روان خود می‌توانید آن را انجام دهید. همانطور که می‌توانید از اپلیکیشن‌های تناسب اندام برای ورزش کردن استفاده کنید؛ اپلیکیشن‌های مدیتیشن بسیار خوبی نیز در دسترس شما قرار دارند. در این مطلب، بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن را برای شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با گوشی آیفون، عادت مدیتیشن را به زندگی روزمره خود اضافه کنید. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن آیفون

۱. Headspace

Headspace

اپلیکیشن Headspace با امتیاز ۴.۹ از ۶۵۴ هزار کاربر و رتبه هشتم به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن در دسته بهداشت و تناسب اندام، می‌تواند بهترین اپلیکیشن مدیتیشن آیفون برای شما باشد. این اپلیکیشن صدها جلسه مختلف برای خواب، تمرکز، ورزش و غیره در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید: ۹ اپلیکیشن سلامت برای مراقبت از روح و جسم شما

همچنین، مراقبه‌های روزانه در این اپلیکیشن در مورد موضوعی جدید، شما را سرحال نگه می‌دارند. پیدا کردن زمان بین کارهای روزانه بسیار شلوغ کمی سخت است؟ نگران نباشید؛ چون این اپلیکیشن چند جلسه کوتاه هم دارد تا شما را آرام کند. علاوه بر این، هد اسپیس یک جلسه ویژه به نام «SOS» دارد تا به شما در مقابله با اضطراب و ترس ناگهانی به روش بهتری کمک کند.

۲. Calm

Calm

وقتی نوبت به بهترین‌ها می‌رسد، Clam و هد اسپیس شانه‌به‌شانه یکدیگر حرکت می‌کنند. این اپلیکیشن با ۴.۸ ستاره از بیش از ۸۳۹ هزار امتیاز، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیتیشن برای اپل است. این اپلیکیشن دارای چندین تمرین تنفسی مفید و جلسات کاربردی است. همچنین، بیش از ۱۰۰ داستان برای خواب دارد که به شما کمک می‌کند تا با آرامش کامل بخوابید.

کالم برنامه‌های مدیتیشن را نه تنها برای مبتدیان، بلکه برای کاربران متوسط و حرفه‌ای نیز ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن هرروز یک جلسه ۱۰ دقیقه‌ای جدید ارائه می‌دهد تا ذهن و انرژی شما را شارژ کند.

مجموعه موسیقی آرامش‌بخش کالم واقعا عالی است. وقتی می‌خواهید استرس خود را کاهش دهید؛ این آهنگ‌ها می‌توانند ذهن شما را جادو کنند.

۳. Insight Timer

Insight Timer

اپلیکیشن Insight Timer از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن محسوب می‌شود که هم کامل است و هم برای افرادی که می‌خواهند استرس و اضطراب و استرس را از خود دور کنند ضروری به نظر می‌رسد. این اپلیکیشن دارای بزرگ‌ترین مجموعه مراقبه‌های هدایت شده است و می‌توانید آن‌ها را برحسب زمان انتخاب کنید تا در جلسات کوتاه، بتوانید از آن‌ها بهره ببرید.

تعداد زیادی زیادی آهنگ و صداهای محیطی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا آرام شوید، بهتر بخوابید یا تمرکز بیشتری داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید کارشناسان این حوزه را دنبال کنید و همچنین در بحث‌ها شرکت کنید و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

۴ Simple Habit

Simple Habit

آنچه اپلیکیشن Simple Habit را برجسته می‌کند، کتابخانه عظیم مدیتیشن آن است که بیش از ۱۰۰۰ جلسه را شامل می‌شود. این اپلیکیشن راهنمایی‌های مفیدی از معلمان و کارشناسان مشهور جهان به شما ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه سیمپل هبیت، جلسه‌های مدیتیشن برای بیماری‌های خاص مانند خواب، استرس، اضطراب، افسردگی و غیره است. بنابراین، اگر زمانی متوجه شدید که کمی استرس دارید، فقط ۵ دقیقه زمان بگذارید تا آرامش کامل را به دست آورید.

علاوه بر این، می‌توانید موارد مورد نظر خود از بین چندین راهنمای آماده شده برای موقعیت‌های مختلف زندگی روزمره مانند بیدار شدن از خواب، روز سخت در محل کار و غیره را انتخاب کنید.

۵. Relax Meditation

Relax Meditation

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن، Relax Meditation است که می‌تواند موهبتی برای افرادی باشد که می‌خواهند بهترین خواب را داشته باشند و هرگز نمی‌خواهند دچار تنش شوند. این اپلیکیشن یک برنامه مدیتیشن ساختار یافته ارائه می‌دهد که چندین جنبه از زندگی مانند موفقیت، رابطه، عزت نفس، خلاقیت و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. همچنین، جلسات SOS برای توانمندسازی شما در شرایط سخت، در دسترس‌تان قرار دارند.

ریلکس مدیتیشن بیش از ۵۰ صدا در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید با آن ملودی دلخواه خود را بسازید. علاوه بر این، می‌توانید میکس‌های صدای عالی را پیدا کنید و با افراد دیگر آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

۶. Buddhify

Buddhify

نمی‌توانید زمانی برای ریلکسیشن اختصاص دهید؟ Buddhify می‌تواند اپلیکیشن مدیتیشن ایده‌آلی برای زندگی پرمشغله شما باشد. بهترین چیز در مورد اپلیکیشن مذکور این است که برنامه‌هایی دارد که می‌توانند در چندین بخش از روز شما جای بگیرند. به عنوان مثال، می‌توانید یک جلسه مدیتیشن مناسب برای زمانی که در حال پیاده روی، مسافرت یا استفاده از آیفون خود هستید، داشته باشید.

Buddhify مجموعه بزرگی از بیش از ۲۰۰ برنامه مدیتیشن دارد و مدت جلسات آن بین ۳ تا ۴۰ دقیقه هستند. بنابراین، می‌توانید متناسب با زمان خود تمرین مناسبی را انتخاب کنید. بهتر از آن، این اپلیکیشن با اپل واچ یکپارچه می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا پیشرفت خود را به راحتی پیگیری کنید.

۷. The Mindfulness App

The Mindfulness App

The Mindfulness App به راحتی یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن است. این اپلیکیشن برای شروع، تمرین هدایت شده‌ای برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در مسیر رسیدن به آرامش مطلوب قرار بگیرید.

این اپلیکیشن هم جلسات هدایت شده و هم بدون صدا را از ۳ تا ۳۰ دقیقه در اختیار شما قرار می‌دهد. اپلیکیشن مذکور یک کاتالوگ در حال رشد است که بیش از ۲۵۰ دوره مدیتیشن دارد.

بسته به هدف خود می‌توانید ذهن‌آگاهی خود را با زنگ‌ها و مقدمه‌های هدایت شده شخصی کنید. یادآوری‌ها، برای اطمینان از اینکه چیزی را فراموش نمی‌کنید، شما را در طول مدت مسیر، آگاه می‌کنند.

۸. Mindbliss Meditation

Mindbliss Meditation

اپلیکیشن Mindbliss Meditation راهنمای مناسبی است که نه تنها سلامتی، بلکه شادی و عشق بیشتری نیز به زندگی شما تزریق می‌کند. این اپلیکیشن صدها مدیتیشن مختلف دارد که با دقت، به وسیله متخصصان این حوزه طراحی شده‌اند. همچنین، نکاتی برای از بین بردن اضطراب و کمک به شما برای لذت بردن از خواب بهتر نیز در دسترس‌تان قرار دارد. می‌توانید براساس هدف خود ابزار مدیتیشن مورد علاقه‌تان را از هفت دسته مختلف انتخاب کنید.

با این اپلیکیشن می‌توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید و یک یادآوری تنظیم کنید تا فراموش نکنید که مدیتیشن خود را به موقع انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید به انجمن گسترده Mindbliss Meditation بپیوندید و نظرات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

۹. Pocket Meditation Timer

Pocket Me

Pocket Meditation یکی از ساده‌ترین اما قدرتمندترین اپلیکیشن‌ها برای مدیتیشن است که باید در فهرست بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن قرار می‌گرفت. اگر به «مدیتیشن هدایت شده» علاقه‌ای ندارید و اپلیکیشنی می‌خواهید که شما را در ردیابی و اطلاع‌رسانی زمان مراقبه کمک کند، این اپلیکیشن را از دست ندهید.

این اپلیکیشن دارای ویژگی‌هایی مانند زمان آماده شدن، زمان استراحت، فواصل زمانی، با صداهای قابل تنظیم برای شروع، تغییر فاصله و پایان جلسات مراقبه است. شما می‌توانید چندین یادآوری تنظیم کنید تا هیچ جلسه‌ای را از دست ندهید. علاوه بر این، تصاویر پس‌زمینه زیبایی برای شخصی‌سازی بیشتر اپلیکیشن در اختیارتان قرار دارد.

۱۰. Omvana

Omvana

Omvana ادعا می‌کند که بزرگ‌ترین کتابخانه مراقبه را دارد. می‌توانید کل مجموعه‌ها را بگردید و برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. از آنجایی که جلسات این اپلیکیشن بین ۳ تا ۶۰ دقیقه متغیر هستند؛ می‌توانند به راحتی با سیستم زندگی شما سازگار شوند.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های آیفون

این اپلیکیشن به همراه موسیقی پس زمینه به شما اجازه می‌دهد تا برنامه خود را شخصی‌سازی کنید. این اپلیکیشن به لطف ادغام با HealthKit می‌تواند سطح استرس شما را کاهش دهد و براساس میزان استرس، برنامه مدیتیشن‌هایی ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند آرام و خونسرد بمانید.

۱۱. Human Cosmos

Human Cosmos

در اینجا اپلیکیشن مدیتیشنی داریم که دارای دستیار مجازی مجهز به هوش مصنوعی است که به عنوان راهنمای کیهانی (Cosmic Guide) شناخته می‌شود. این اپلیکیشن راهی عالی برای ایجاد توصیه‌های شخصی جهت افزایش انرژی و نشاط شما و حفظ سلامتی عاطفی و فیزیکی است. اپلیکیشن مذکور به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را آزاد کنید و اهداف و مقاصد منحصر‌به‌فرد خود را تعیین و محقق سازید. Human Cosmos برای دستیابی به تعادل در تمام جنبه‌های زندگی مفید واقع می‌شود.

نکته قابل توجه در مورد این اپلیکیشن، چگونگی ارائه دادن نظرات علمی اثبات شده آن به شما است تا مسیر خود را پیدا کنید تا نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فرد شما مشخص شوند. سپس از این موارد برای ارائه توصیه‌هایی در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا هوشیارتر باشید، ذهنی آرام‌تر داشته باشید و به اهداف خود برسید، استفاده می‌کند. این اپلیکیشن سیستم عصبی شما را تقویت می‌کند؛ ذهن شما را باز می‌کند و باعث بهبود کلی زندگی شما می‌شود.

در این مطلب ۱۱ مورد از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای مدیتیشن را به شما معرفی کردیم. به نظر شما چه اپلیکیشن دیگری را می‌توان به این فهرست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :