etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه‌های مانیتور کودک برای گوشی‌های آیفون و اندروید

5
(1)
شکیبا گیلانی
12 ماه پیش
بهترین برنامه‌های مانیتور کودک برای گوشی‌های آیفون و اندروید

گجت‌های مانیتور کودک بسیار گران هستند، به همین دلیل است که استفاده از یک برنامه در آیفون یا دستگاه اندروید جایگزین عالی خواهد بود. شما بجای آنکه هزینه زیادی بابت خرید یک دستگاه مانیتور کودک بپردازید، می‌توانید به کمک این برنامه‌هایی که قابل نصب روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون هستند، همان تجربه مشابه را داشته باشید.

در این مطلب از مجله اعتبارکالا، بهترین برنامه‌های اندروید و iOS را که می‌توانید برای نظارت بر کودک خود استفاده کنید، معرفی خواهیم کرد. برخی از آن‌ها یک دوره آزمایشی رایگان ارائّ می‌دهند که می‌توانید در این دوره آزمایشی بررسی کنید که مناسب هستند یا خیر و چنانچه مناسب باشند، برای استفاده دائمی هزینه اشتراک خواهید پرداخت. بنابراین مجبور نیستید همان ابتدا هزینه‌ای پرداخت کنید و بعدها پشیمان شوید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

1. برنامه نظارت بر کودک Annie Baby Monitor

برنامه Annie Baby Monitor به شما این امکان را می‌دهد گوشی هوشمندی که برای نظارت بر کودک خود در نظر گرفتید را به چندین دستگاه متصل کنید. بنابراین اگر سایر اعضای خانواده به شما در نظارت بر کودک کمک می‌کنند، می توانید این برنامه را نیز به دستگاه‌های آن‌ها نیز متصل و نصب کنید.

این برنامه دارای یک ویژگی نور شب است که می‌‍توانید از آن در دستگاه مانیتورینگ استفاده کنید تا به شما در نظارت بر کودک در هنگام تاریکی کمک کند. اگر کودک شما نیمه شب از خواب بیدار می‌شود، لازم نیست همیشه به اتاق او بروید. شما می‌توانید به سادگی با روشن کردن میکروفون و صحبت کردن با او، کودک خود را آرام کنید.

هنگامی که از برنامه Annie Baby Monitor استفاده می‌کنید، حتی نیازی به استفاده از همان نوع تلفن ندارید. برنامه Annie Baby Monitor بر روی پلتفرم‌های مختلف گوشی کار می‌کند و برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آیفون در دسترس است.

دانلود Annie Baby Monitor برای iOS | Android 

2. برنامه نظارت بر کودک Luna

اپلیکیشن Luna به شما این امکان را می‌دهد که در حین انجام کارهای دیگر با گوشی آیفون خود، کودک خود را نیز تماشا کنید. این برنامه در پس‌زمینه اجرا می‌شود و وقتی فرزندتان از خواب بیدار می‌شود، اعلان‌هایی برای شما ارسال می‌کند.

اگر مشغول انجام کاری با گوشی خود نیستید، می‌توانید به صورت زنده کودک خود را تماشا کرده و یا به صدای او گوش دهید. حالت منحصر به فرد زیست محیطی لونا به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از باتری یا داده زیاد، کودک خود را زیر نظر داشته باشید. این برنامه فقط در فروشگاه برنامه iOS و iPadOS برای دستگاه‌های iPhone و iPad در دسترس است.

دانلود برنامه Luna برای iOS

3. برنامه نظارت بر کودک BabyCam

برنامه BabyCam می‌تواند به عنوان یک مانیتور کودک امن در خانه شما استفاده شود. این برنامه برای اتصال دستگاه‌های شما به فرآیند پیچیده‌ای نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید دستگاه‌های شما به همان شبکه Wi-Fi متصل هستند.

اپلیکیشن BabyCam دارای ویژگی‌هایی بوده که به شما این امکان را می‌دهد کودک خود را حتی زمانی که در اتاق نیستید آرام کنید. می‌توانید میکروفون را روشن کرده و لالایی بخوانید و یا با فرزندتان صحبت کنید. اگر اتصال بین دستگاه نظارت بر کودک و دستگاه والد قطع شود، دستگاه والد برای شما اعلان ارسال می‌کند. این برنامه فقط در فروشگاه Google Play برای دستگاه های اندرویدی موجود است.

دانلود برنامه BabyCam برای Android

4. برنامه نظارت بر کودک Baby Monitor Teddy

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای نظارت بر کودک خود هستید، این برنامه برای شما مناسب است. شما می‌توانید با دانلود برنامه و اتصال دستگاه‌های خود، بدون نیاز به ثبت نام، از Baby Monitor Teddy استفاده کنید. برنامه Baby Monitor Teddy مصرف دیتا و باتری بسیار کمی دارد بنابراین می‌توانید با خیالی راحت برای خرید به بیرون بروید. همچنین می‌توانید هر صدایی را که در اتاق پخش می‌شود و کودکتان را زیر نظر می‌گیرد بشنوید.

اگر می‌خواهید برنامه را بدون هیچ پرداخت هزینه‌ای امتحان کنید، می‌توانید از نسخه آزمایشی رایگان برای دریافت تجربه‌ای از برنامه استفاده کنید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیفون موجود است.

دانلود برنامه Baby Monitor Teddy برای iOS | Android

5. برنامه نظارت بر کودک Baby Monitor Nancy

برنامه Baby Monitor Nancy به شما این امکان را می‌دهد که بدون توجه به جایی که هستید کودک خود را تحت نظر داشته باشید و از او مراقبت کنید. این برنامه دارای گزینه حالت شب است که می‌توانید با استفاده از فلاش یا روشنایی گوشی خود به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین امکان کنترل خواب کودک در شب نیز وجود دارد.

این برنامه همچنین کیفیت تصویر و صدای HD را ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌توانید حرکات کودک خود را به وضوح ببینید و بشنوید. شما همچنین می‌توانید با صحبت کردن یا آواز خواندن کودک خود را آرام کنید. همچنین می‌توانید ابتدا نسخه آزمایشی این برنامه را نصب کنید و بررسی کنید که ویژگی‌هایی که ارائّ می‌دهد مناسب شما هست یا خیر و چنانچه راضی بودید، اشتراک تهیه کنید.

دانلود برنامه  Baby Monitor Nancy برای iOS | Android

سخن پایانی

تنها گذاشتن کودک برای خواب و تشویق به انجام تنهایی کارهای شخصی، در رشد و استقلال کودک نقش مهمی دارد. اینکه به آن‌ها آموزش دهیم که چطور تنها در منزل بمانند و برای سرگرمی نیازی به حضور دائمی ما نداشته باشند. اما باید دورادور آن‌ها را تحت نظر داشته باشیم تا زمانی که کاملا رشد نکرده‌اند مراقب آن‌ها باشیم که مبادا اتفاقی برایشان بیفتد. برنامه‌های نظارت بر کودک، می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :