etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین اسپیکرهای جی بی ال ۲۰۲۳

4.6
(12)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین اسپیکرهای جی بی ال ۲۰۲۳

آیا تا به حال به داشتن یک اسپیکر جذاب فکر کرده‌اید؟ آیا برای شما اهمیت دارد که اسپیکر بی‌سیم داشته باشید یا خیر؟ دنیای اسپیکرها محصولات جذابی دارد که لذت گوش دادن به فیلم و موسیقی را چندین برابر می‌کند. اسپیکرها در سال‌های گذشته دارای ابعاد بزرگ و وزن زیادی بودند، طوری که نمی‌توانستید آن‌ها را به راحتی جابه‌جا کنید. به مرور زمان و با فراگیر شدن استفاده از اسپیکرها، مدل‌‌های متنوعی از آن‌ها در ابعاد کوچک‌تر و سبک‌تر، با قابلیت اتصال بی‌سیم روانه بازار شده است. برند JBL یکی از برندهای خوش‌نام و موفق در زمینه تولید لوازم جانبی صوتی و تصویری است که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله می‌خواهیم بهترین اسپیکرهای JBL را معرفی و بررسی کنیم. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. اسپیکر BoomBox 2؛ بهترین اسپیکر JBL

اسپیکر BoomBox 2

JBL Boombox 2 یکی از بهترین اسپیکرهای جی بی ال است که می‌توانید پیدا کنید. این اسپیکر عملکرد صدای قدرتمند و باس فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این اسپیکر برای تولید بلندترین و عمیق‌ترین صدایی که تا به حال از یک بلندگوی JBL شنیده‌اید طراحی شده است و دارای دو ساب ووفر غیرفعال در کناره است که عملکرد صدا را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این اسپیکر کاملا ضد آب IPX7 است و برای مهمانی‌ها، استخرهای شخصی و ساحل مناسب است. BoomBox 2 با یک باتری داخلی قدرتمند عرضه می‌شود که با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. این اسپیکر در حالت شارژ باتری یا زمانی که به پریز برق متصل است کار می‌کند. اگر به دنبال یکی از بهترین اسپیکرهای JBL با صدای واقعا قدرتمند هستید، JBL Boombox 2 یک انتخاب عالی است.

Boombox 2 نسبت به مدل قبلی خود یعنی JBL Boombox پیشرفت کرده است و حدود ۲۰ درصد حجم بیشتر و بیس عمیق‌تری ارائه می‌دهد. بیس این اسپیکر بسیار زیاد است و اگر بیس را به حداکثر تنظیمات خود برسانید واقعا می‌‌تواند باعث لرزش کل کف شما شود. از نظر حجم صدا، شما می‌توانید صدا را روی این اسپیکر بالا ببرید و در این حالت از کیفیت صدا کاسته نمی‌شود. هیچ اعوجاجی ایجاد نمی‌کند و در بالاترین حد صدا، موسیقی واضح و باس قوی و فشرده باقی می‌مانند. بیسی که از Boombox 2 دریافت می‌کنید محکم، قوی و عمیق است که از یک بلندگوی سطح بالا انتظار دارید. البته توجه کنید که، صدای کامل با بیس در حداکثر تنظیمات، عمر باتری را به حدود ۶ تا ۸ ساعت کاهش می‌دهد.

اسپیکر Boombox 2 با طراحی قابل حمل، یک دستگیره دستی، اندازه مناسب برای حمل و نقل طراحی شده است. ظاهر این اسپیکر شیک و مدرن و بدنه آن با دوام و بسیار خوب ساخته شده است. پخش بی‌سیم بلوتوث تقریبا بدون نقص روی این اسپیکر کار می‌کند و برد طولانی تا حدود ۲۲ متر دارد. این اسپیکر همچنین با یک باتری داخلی قوی عرضه می‌شود که با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت پخش می‌کند. زمانی که اسپیکر با حداکثر سطح صدا پخش می‌کند، شارژ آن ۶ تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. همچنین دکمه‌های کنترل سریع در بالای اسپیکر برای تنظیم صدا و تنظیمات اتصال وجود دارد.

۲. اسپیکر Charge 5؛ بهترین عملکرد صدا

اسپیکر Charge 5

احتمالا JBL Charge 5 بهترین اسپیکر با بهترین قیمت در بین محصولات بی‌سیم  JBL است. از مزایای این اسپیکر می‌توان به کیفیت صدای خوب، عمر باتری عالی، امکانات و ویژگی‌های متنوع اشاره کرد که زندگی را بسیار دلپذیرتر می‌کند. این اسپیکر دارای ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با گواهی IP67 است. پورت شارژر USB-C و توانایی استفاده از باتری اسپیکر برای شارژ گوشی است که این اسپیکر را به یک اسپیکر قدرتمند تبدیل کرده است.

البته Charge 5 نیز معایبی دارد. این اسپیکر فاقد میکروفون و پشتیبانی از کدک بلوتوث با کیفیت بالا است. همچنین با سیم نمی‌توانید از این اسپیکر استفاده کنید؛ که واقعا بهترین راه برای افزایش کیفیت صدای شما است. با این حال، عمر باتری ۲۰ ساعته آن مطمئنا برای مهمانی‌ها بسیار مناسب است. نسخه بلوتوث ۵.۱ ارتباط قوی بین تلفن شما و بلندگو را حفظ می‌کند. با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار، این یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث موجود است.

۳. اسپیکر JBL Pulse 5؛ یک اسپیکر ضدآب

اسپیکر JBL Pulse 5 یک بلندگوی بلوتوثی بوده که توجه همگان را به خود جلب می‌کند. این شرکت اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل مفید و کاربردی را برای کاربران علاقه‌مند به مهمانی و تفریح در بیرون شهر، طراحی و تولید کرده است. جی‌بی‌ال Pulse 5 بزرگتر از مدل قبلی خود یعنی جی‌بی‌ای Pulse 4 است، همچنین پالس ۵ با یک به‌روزرسانی جدید، به اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز ارتقا یافته است.

اگرچه کیفیت صدای JBL Pulse 5 را نمی‌توان جزو بهترین کیفت صدا در بین اسپیکرهای معرفی شده حساب کرد، اما همچنان صدایی رسا با باس بالا را به‌ویژه در فضای باز دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، به راحتی می‌توان این اسپیکر را به عنوان یک همراه مفید در یک پیک نیک خانوادگی یا مهمانی دوستانه در نظر داشته باشیم که قادر است افراد را سرگرم کند.

اسپیکر JBL Pulse 5 با قابلیت‌هایی همچون پخش صدای ۳۶۰ درجه، اتصال همزمان ۲ دستگاه، عمر باتری بهینه شده‌ی ۱۲ ساعته، بهره‌مندی از درگاه شارژ USB-C و قابلیتPartyboost برای پخش استریو عرضه شده است. همچنین این اسپیکر دارای نورپردازی ۳۶۰ درجه بوده که با موسیقی در حال پخش، همگام می‌شود.

گواهینامه بین المللی IP67 که در این اسپیکر نیز به چشم میخورد، نوید ویژگی ضدآب بودن کامل این اسپیکر را میدهد و شما می‌توانید بدون نگرانی در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. این اسپیکر حتی با سقوط درون آب نیز آسیبی نخواهد دید و پخش موسیقی آن متوقف نخواهد شد.

۴. اسپیکر Flip 6

اسپیکر Flip 6

اسپیکر Flip 6 بسیار متنوع است و گواهی IP67 دارد. این اسپیکر در مقایسه با نسل قدیم خود بیشتر بهبود یافته است. Flip 6 مانند از پورت شارژ USB-C استفاده می‌کند و عمر باتری بهتری نیز دارد. شما همچنین یک سیستم درایور ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی دریافت می‌کنید که باس بلندتر را تولید می‌کند و برای اکثر سناریوها باید صدای خوبی داشته باشد. متاسفانه JBL Flip 6 فاقد میکروفون است، اما رادیاتورهای باس پسیو و پوشش اسپیکر را حفظ کرده است. در حالی که هیچ کدک بلوتوثی با کیفیت بالا برای پخش جریانی دریافت نمی‌کنید، از چند نقطه بلوتوث دریافت می‌کنید تا اسپیکر بتواند هم‌زمان به دو منبع متصل شود. جک هدفون وجود ندارد، که به نظر می‌رسد این روزها برای اسپیکرهای قابل حمل معمول است.این اسپیکر با قیمتی کمتر از ۱۳۰ دلار یک اسپیکر به‌صرفه و جذاب است.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین اسپیکرهای بلوتوث ۲۰۲۱

۵. اسپیکر Xtreme 3؛ بهترین باس صدا

اسپیکر Xtreme 3

این اسپیکر یک بلندگوی بزرگ با دو ووفر ۲۵ واتی و دو توییتر ۲۵ واتی است. این اسپیکر استاندارد IP67 دارد. ممکن است دوچرخه‌سواران شهری را دیده باشید که این اسپیکر را به کوله‌پشتی یا قاب دوچرخه خود چسبانده‌اند. اسپیکر Xtreme 3 دارای یک خروجی USB برای شارژ این دستگاه قابل حمل شما است.

JBL نسبت به مدل قدیمی‌تر، چند پیشرفت قابل توجه در Xtreme 3 ایجاد کرده است. در حالی که JBL Xtreme 3 فاقد کدک‌های بلوتوث با کیفیت بالا (فقط SBC) است، دارای ورودی ۳.۵ میلی‌متری است و از بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کند که باعث می‌شود مصرف انرژی آن نسبت به قبل بیشتر شود. JBL چهار پایه کوچک مدل قبلی را با یک پد صاف از نوارهای لاستیکی جایگزین کرد. این برای سطوح مسطح بهتر به نظر می‌رسد، اما روی سطوح شیبدار به طور متزلزل‌تر می‌نشیند. اگر چیزی می‌خواهید که صدای بلند داشته باشد و نسبتا قابل حمل باشدمی‌توانید به Xtreme 3 فکر کنید.

۶. اسپیکر Go 3؛ یک انتخاب سبک‌وزن

اسپیکر Go 3

اگر به دنبال بهترین بلندگوی JBL سبک وزن و فوق العاده فشرده هستید، JBL GO 3 بهترین گزینه است. این اسپیکر صدای بسیار خوب و عملکرد بیس قوی را با طراحی فوق العاده فشرده ارائه می دهد. JBL Go 3 ضد آب و ضد گرد و غبار است و گواهی IP67 دارد و می‌تواند تا عمق ۱ متری تا ۳۰ دقیقه در زیر آب غوطه‌ور شود. بنابراین می‌توانید این اسپیکر را تقریبا در هر جایی در کنار استخر یا بیرون از منزل همراه خود بیاورید. این اسپیکر دارای بلوتوث است و شما می‌توانید به صورت بی‌سیم موسیقی خود را از تلفن، تبلت یا هر دستگاه دارای بلوتوث دیگر پخش کنید. همچنین دارای یک باتری داخلی است که با یک بار شارژ ۵ ساعت به پخش ادامه می‌دهد. اگر به دنبال یکی از بهترین بلندگوهای JBL سبک‌وزن و کاملا ضد آب هستید، ما JBL GO 3 را پیشنهاد می‌کنیم.

اسپیکر GO 3 علیرغم اندازه کوچکش، حجم صدای بالایی دارد. عملکرد صدا واضح و شفاف است و علیرغم اندازه فوق‌العاده جمع‌وجور خود، ضربات خوب و باس قوی را ارائه می‌دهد. عملکرد صدا در این اسپیکر در سطح بالایی قرار دارد و حتی می‌توانید این اسپیکر را بدون شنیدن اعوجاج یا کاهش کیفیت صدا به حداکثر میزان صدا برسانید. صدای آواز در این اسپیکر بی‌نظیر است. اگر به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی زیادی گوش می‌دهید، JBL GO 3 قطعا شما را با صدای تمیز و بدون اعوجاج خود تحت تاثیر قرار می‌دهد.

طول سیم شارژ همراه با اسپیکر ۳۰ سانتی‌متر است و برای اکثر مصارف کافی است. هنگامی که به طور کامل شارژ شود، JBL GO 3 م‌ تواند تا ۵ ساعت به پخش ادامه دهد. توان خروجی آن ۴.۲ وات است و کاملا با باتری کار می‌کند. این اسپیکر همچنین دارای اندازه بسیار جمع‌وجور است که به شما امکان می‌دهد آن را تقریبا در هر جایی با خود ببرید.

۷. اسپیکر Link Portable

اسپیکر JBL Link Portable  نسبت به سایر محصولات کمی خاص‌تر است. این اسپیکر هوشمند با دسترسی به Google Assistant است و مانند سایر دستگاه‌های JBL ضد آب هستند و یک باتری قابل شارژ دارند. Link Portable در واقع اسپیکرهای هوشمند برای خانه هستند که می‌توانید در سفرهای خود نیز از آن‌ها استفاده کنید.

Link Portable جدید یک اسپیکر فوق‌العاده است و با وزن ۷۳۵ گرم، هنوز آنقدر سبک است که بتوان آن را در کوله‌پشتی خود جا داد. این اسپیکر در حال غوطه‌ور شدن در آب تا ۳۰ دقیقه زنده می‌ماند، بنابراین برای همراهی شما تا ساحل، استخر یا باران از شرایط لازم برخوردار است. عمر باتری ۸ ساعته برای اکثر جلسات، برنامه‌ها و مهمانی‌ها کاملا کافی است. کیفیت صدای این اسپیکر به‌خصوص در بین اسپیکرهای هوشمند، در سطح بالایی قرار دارد

۸. اسپیکر PartyBox 310

اسپیکر PartyBox 310

آیا قصد دارید میزبان برخی از گردهمایی‌ها و مهمانی‌ها در فضای باز باشید؟ JBL PartyBox 310 بهترین انتخاب برای داشتن صدای غنی و بال کیفیت حتی در فضاهای بزرگ است. این اسپیکر دارای توان  ۲۴۰ وات است که با ۱۸ ساعت عمر باتری و سیم برق همراه آن، دیگر نگران تمام شدن شارژ آن نخواهید بود. ویژگی نمایش نور داخلی یک مزیت دیگر است که در حین پخش موسیقی، جذابیت بیشتری را ارائه می‌کند. تنظیمات به شما امکان می‌دهد یک نمایش نوری را انتخاب کنید که با حال و هوا مطابقت دارد.

PartyBox 310 حدود ۱۸ کیلوگرم وزن دارد بنابراین یک دستگاه بزرگ و سنگین است. این اسپیکر کاملا بادوام است و گواهی IPX4 دارد؛ به این معنی که می‌تواند در برابر پاشیده شدن و ریختن آب مقاومت کند و در اثر بارش باران غیرمنتظره خراب نشود.

۹. اسپیکر Clip 4؛ بهترین برای فضای باز

اسپیکر Clip 4

اسپیکر JBL Clip 4 یک اسپیکر جمع‌و‌جور قابل حمل با عملکرد صوتی با کیفیت طراحی شده است. این یکی از بهترین اسپیکرهای JBL برای خارج از منزل با طراحی گیره‌ای با قابلیت حمل فوق‌العاده است و برای پیاده‌روی، دویدن و فعالیت‌های خارج از منزل عالی است. علیرغم اندازه کوچک بلندگوها، Clip 4 صدای بسیار غنی را با عملکرد بیس قوی ارائه می‌دهد. صداهای بسیار بلند واقعا تمیز و واضح هستند. اسپیکر Clip 4 دارای IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار است، بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی این اسپیکر را تقریبا در هر مکانی بیاورید. به طور کلی، Clip 4 یکی از بهترین اسپیکرهای JBL است که می‌توانید برای علاقه‌مندان به فضای باز تهیه کنید.

Clip 4 نسبت به نسخه قبلی JBL Clip 3 پیشرفت بزرگی کرده  است. Clip 4 حداکثر توان ۵ وات دارد. از نظر عملکرد صدا، Clip 4 با بیس قوی‌تر، میان‌رده‌های تمیزتر و بلندی‌های واضح‌تر، از نسل قبلی خود بهتر عمل می‌کند. اگر چه زمانی که حداکثر صدا را افزایش می‌دهید، نشانه‌ای از اعوجاج مشاهده می‌کنید، اما Clip 4 همچنان عملکرد صدایی کاملا شفاف و با دامنه کامل را ارائه می‌دهد.

Clip 4 دارای طراحی بادوام با گواهی ضد آب IP67 است. بنابراین می‌توانید از آن تقریبا در هر مکانی بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. این اسپیکر دارای طراحی بیرونی پارچه ای زیبا و کابل USB نوع C است. 

JBL Clip 4 از آخرین کدک بلوتوث نسخه ۵.۰ برای پخش جریانی بی‌سیم بلوتوث با کارایی بالا پشتیبانی می‌کند. همچنین در مقایسه با Clip 3 عملکرد صدای بسیار بلندتر و تمیزتری ارائه می‌دهد. به طور کلی، Clip 4 یکی از بهترین بلندگوهای JBL است که قابل حمل و کاملا ضد آب است که ما آن را توصیه می‌کنیم.

۱۰. اسپیکر JBL Jr Pop ویژه کودکان

اسپیکر JBL Jr Pop یک اسپیکر مقرون به صرفه بوده که برای استفاده کودکان مناسب است که در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و با استفاده طولانی مدت از کیفیت پخش صدای آن کاسته نمی‌شود. مقاومت مناسب در برابر نفوذ آب و طراحی تمام پلاستیکی آن به این معنی است که در برابر افتادن، ریختن مایعات و یا غوطه‌ور شدن آب دوام آورده و از کار نیفتد. این اسپیکر جب بی ال همچنین دارای یک بند قابل حمل است که به راحتی به کوله پشتی کودک یا صندلی ماشین او متصل می‌شود.

بچه ها عاشق ویژگی های چشم نوازی هستند که JBL توانسته است در Jr Pop ارائه دهد. گزینه‌های رنگی شاد و روشن هستند و بلندگو دارای حلقه‌ای از چراغ‌های رنگارنگ است که هر زمان که موسیقی پخش ‌شود روشن می‌شوند. تنها نقطه ضعف Jr Pop عمر باتری پنج ساعته آن است. ممکن است JBL Jr Pop کمی بیشتر از اسپیکر بلوتوث معمولی شما شارژ شود، اما ساختار سخت و طراحی جذابی که دارد، همچنان آن را به یک انتخاب عالی برای کودکان تبدیل کرده است.

سخن آخر

بهترین اسپیکرهای JBL

اسپیکرها در سال‌های اخیر بسیار متنوع شده‌اند و با امکانات مختلف به فروش می‌رسند. برندهایی مانند JBL انواع اسپیکر مانند اسپیکر بی‌سیم، اسپیکر خانگی و اسپیکرهای کوچک و سبک به بازار عرضه کرده‌اند. انتخاب اسپیکر به نوع کاربری شما بستگی دارد. اگر شما در فضاهای کوچک، مهمانی‌های کم‌جمعیت یا اتاق خود از اسپیکر استفاده می‌کنید، نیازی نیست که اسپیکر بزرگ و سنگینی را بخرید. اگر برای ورزش، دوچرخه‌سواری یا فعالیت‌های خارج از منزل از اسپیکر استفاده می‌کنید، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که سبک و کوچک باشد تا هنگام حمل‌ونقل شما را اذیت نکند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین اسپیکرهای جی بی ال را معرفی و بررسی کنیم. این اسپیکرها مزایا و معایب خاص خود را دارند که شما باید با توجه به کاربرد آن انتخاب کنید. به نظر شما جای چه مدلی در این لیست خالی است؟ آیا از بهترین اسپیکرهای جی بی ال استفاده کرده‌اید؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.6 / 5. تعداد رای دهندگان: 12

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

امین گفت:

سلام بهترین اسپیکر بین شارژ ۵ و اکستریم ۳ برای بیرون و از نظر صدای بلند کدومه

Nima گفت:

کدوم اسپیکر بهتر ومقروم به صرفه است

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
اسپیکرهای کوچک قابل حمل مقرون به صرفه تر هستند

وحید سیاوش گفت:

بهترین اسپیکر بلوتوث دار jbl که به تی وی هم متصل بشه چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین اسپیکرهای جی بی ال را معرفی کرده‌ایم که چنانچه تلویزیون شما دارای اتصال بلوتوث باشد می‌توان آن را به اسپیکر متصل کرد

علی فتحی گفت:

قیمت Xtreme 3

فريبا رادمنش گفت:

بهترين اسپيكر براي مهمانيهايي با تعداد 50نفر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما اسپیکر PartyBox 310 را پیشنهاد می‌کنیم

دانیال وفادار گفت:

اسبیکر بوم باکس جی بی ال شما چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

نوشين شايگان گفت:

اسپيكر جي بي ال رو در تهران منطقه يك از كجا بايد خريد؟ ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانید از فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید

محمد گفت:

قمتش جند است

پوریا میرپوریان گفت:

سلام
من ي اسپیکر جی بی ال می خوام برای تو خونه که به برق ۲۲۰ وصل بشه چه مدلی باید بخرم تا رنج قیمت ۴ ملیون

مهدی گفت:

این قیمت چنده

علی سیاحی گفت:

سلام میخام بخرم بهترین اسپیکر جی بی ال چیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین اسپیکرهای جی بی ال در این مطلب فهرست شده‌اند. با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید

Majidkheiri گفت:

بهترین‌ اسپیکر jbk قابل حمل

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما اسپیکر Go 3 را پیشنهاد می‌کنیم که از وزن کمی برخوردار است

فرزاد ضیغم پور گفت:

سلام مدل Xtreme 3 رو از کجا و با چه قیمتی میتونم خریداری کنم ، ممنون میشم راهنمایی کنید .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فروشگاه های اینترنتی معتبر این اسپیکر را با قیمتی حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند. مدل را سرچ کنید

محمد عموری گفت:

آیا این اسپیکر صداش بلند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانگونه که در عنوان این مطلب آمده، این اسپیکرها بهترین اسپیکرهای جی بی ال بوده و این برند یکی از بهترین برندهای اسپیکر موجود در بازار است

کاوه گفت:

بهترین باندبراماشین چیه؟

آکو بابایی گفت:

بهترین اسپیکر جی بی ال تا ۲ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential را پیشنهاد می‌کنیم

رسول مولوی گفت:

اسپیکر بلوتوثی jbl طولانی مدت شارژ نگه داره usb کار کنه از همه مهمتر با پاور بانک شارژ بشه

اویس گفت:

قیمت اسپیکر پارتی باکس اصل چند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اسپیکر Party Box 1000 با قیمت حدودا ۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما مدل پایین تر آن یعنی Party Box100 حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد

سامان حمیدی گفت:

بهترین مدل باند های خانگی جی بی ال برای منزل با رقص نور و لیزر چه چیزی مناسب هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما اسپیکر شارژی جی بی ال مدل Party Box 800 و اسپیکر Party Box 310 را پیشنهاد می‌کنیم

سعید فتاحی گفت:

Charge5
یعنی با بلوتوث خوب کار نمیکنه

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
به ورژن بلوتوثی که دستگاه شما از آن پشتیبانی می‌کند بستگی دارد. اگر از ورژن ۵.۱ پشتیبانی می‌کند، اتصال مناسبی برقرار میشود اما کمتر از آن خیر

محمد گفت:

سلام میخواستم بپرسم بنظرتون قدرت اسپیکر light 3400 بهتره یا پارتی باکس ۱۰۰۰

مجتبی تاج الدین گفت:

که اسپیکر شارجی مدل جی بی ال مدل 900