etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین لپ تاپ های اچ پی ۲۰۲۳

4.8
(4)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های اچ پی ۲۰۲۳

انتخاب لپ‌تاپ با همه جذابیت‌‌هایی که دارد، سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. شرکت‌های مختلف انواع لپ‌تاپ را در بازه‌های قیمتی مختلف و کاربری‌های متنوع به بازار عرضه می‌کنندو این تنوع ممکن است ما را گیج کند. برند اچ پی نیز لپ‌تاپ‌های جذابی را با مدل‌های بسیار تولید می‌کند، اما تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنیم دشوار است. از سری پریمیوم Spectre گرفته تا لپ‌تاپ‌های گیمینگ Omen، تعداد بی‌شماری لپ‌تاپ HP وجود دارد. 

در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ اچ پی ۲۰۲۳ را بررسی کنیم. اگر به لپ تاپ اچ پی علاقه دارید یا می‌خواهید یکی از بهترین لپ تاپ های HP را انتخاب کنید، تا پایان با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Elite Dragonfly G3

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i7-1265U vPRo
کارت گرافیکIntel Iris Xe graphics
میزان حافظه رم۱۶ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۱.۷ اینچی
وزن۱ کیلوگرم
معایبمزایا
عملکرد متوسطعمر باتری بالا
 وبکم عالی
 وزن کم و قابل حمل

مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی لپ‌تاپ اچ‌پی Elite Dragonfly G3، عمر بالای باتری آن است. در آزمایشتا باتری صورت گرفته، باتری این لپ‌تاپ بیش از ۱۴ ساعت دوام خواهد آورد، این در حالی است که یک لپ‌تاپ پریمیوم حدود ۱۰ ساعت عمر باتری ارائه می‌دهد. بنابراین عمر باتری ۱۴ ساعته این لپ‌تاپ شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اچ‌پی Elite Dragonfly G3 با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5 و i7، حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و حداقل ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است که ارزان‌ترین پیکربندی این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. در صورت نیاز می‌توانید پیکربندی ۳۲ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه SSD، پشتیبانی از 5G و پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 vPro، را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ اچ‌پی می‌توان به وب‌کم بسیار قدرتمند آن اشاره کرد. این دوربین دارای یک شوتر ۵ مگاپیکسلی بوده که یک پله بالاتر از وب‌کم‌های 720p و 1080p است.

۲. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Pavilion 14

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i5-1235U
کارت گرافیکIntel Iris Xe
میزان حافظه رم۱۶ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
وزن۱.۴۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
عمر باتری کمتر از حد متوسطمقرون به صرفه
 نمایشگر واضح و پر جنب و جوش
 وزن کم
 عملکرد خوب

اچ‌پی Pavilion 14 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که می‌توانید برای اجرای کارهای روزمره خود آن را تهیه نمایید. این لپ‌تاپ برای دانش‌آموزان و دانشجویانی که قصد دارند تکالیف و پروژه‌های دانشجویی خود را با صرف کمترین هزینه اما با یک لپ‌تاپ خوب انجام دهند، گزینه بسیار جذابی خواهد بود.

اچ‌پی Pavilion با قیمتی که دارد، یک لپ‌تاپ جذاب و مقرون به صرفه با عملکردی خوب برای ارسال روزانه اسناد، مشاهده محتوا و انجام تکالیف و پروژه‌های شما خواهد بود.

مجموعه‌ای از عملکرد خوب، وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه، این لپ‌تاپ را به یک انتخاب عالی برای کسانی که بودجه کمی دارند تبدیل می‌کند که فقط به یک لپ‌تاپ نیاز دارند تا کارهای اولیه خود را انجام دهند. تنها ایرادی که می‌توان به این لپ‌تاپ وارد ساخت، عمر کم باتری آن است.

۳. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Dragonfly Folio G3

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i7-1265U
کارت گرافیکIntel Iris Xe Graphics
میزان حافظه رم۱۶ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۳.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰
وزن۱.۴۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
عمر باتری کمتر از حد متوسطمجهز به قلم دقیق و مفید
قیمت بالانمایشگر واضح و پر جنب و جوش
 وزن کم
 عملکرد قوی
 طراحی زیبا ۲ در ۱ با درب چرم نرم مصنوعی

لپ‌تاپ خارق‌العاده ۲ در ۱ اچ‌پی با درب نرم و چرم مصنوعی، قاب فوق‌العاده قابل حمل و طراحی تخته‌ای سیاه، سبک جدید اجرایی را به نمایش می‌گذارد. ساخت ممتاز آن از هر زاویه قابل توجه است.

این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 بوده که عملکرد و کارایی بالایی دارد. همچنین پیکربندی پایه آن از ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD سریع و گرافیک Intel Iris Xe بهره برده است. ترکیب این سخت‌افزار منجر به تولید دستگاهی شده که می‌تواند به راحتی سنگین‌ترین برنامه‌های گرافیکی را نیز اجرا کند.

لپتاپ Dragonfly Folio G3 به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری موجود در بازار شناخته می‌شود که دارای یک نمایشگر لمسی ۱۳.۵ اینچی شفاف است. یک صفحه کلید با نور پس زمینه با عملکرد خوب با صفحه لمسی ۳.۲ در ۴.۶ اینچی داشته و یک وب کم ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۰ درجه که تصاویر فوق العاده‌ای را برای تماس‌های ویدیویی و کنفرانس ارائه می‌دهد نیز دارد.

۴. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Spectre x360 16

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i7-1260P
کارت گرافیکIntel Arc A370M / Intel Iris Xe
میزان حافظه رم۱۶ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۱ ترابایت PCIe NVMe TLC M.2 SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۶ اینچی UHD لمسی با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
وزن۱.۸۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
برای حالت تبلت کمی سنگین استنمایشگر لمسی 16 اینچی OLED خیره کننده
 صفحه کلید راحت
 عمر باتری خوب
 صدای عالی
 عملکرد عالی

سوال اینجاست: آیا HP Spectre x360 16 با پردازنده‌ی مرکزی اینتل نسل دوازدهم خود با آنچه که آخرین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل می‌توانند ارائه دهند، توانایی رقابت را دارد؟ در پاسخ باید بگوییم صد در صد این توانایی را دارد. این لپ‌تاپ اچ‌پی ۱۶ اینچی فراتر از هر لپ‌تاپ ۲ در ۱ در بازار بوده که ارزش خرید بالایی دارد.

نمایشگر خیره کننده ۱۶ اینچی و لمسی این لپ‌تاپ از نوع OLED بوده که هر کاربری را تحت تاثیر وضوح و کیفیت خود قرار می‌دهد. همچنین عملکردی بسیار قوی و روان داشته که قادر است به راحتی هر نرم‌افزار سنگین گرافیکی را اجرا کند. از سویی دیگر ۲ در ۱ بودن این لپ‌تاپ یک ویژگی اضافی خوب محسوب می‌شود که می‌توانید در صورت نیاز از آن به عنوان تبلت استفاده کنید.

این لپ‌تاپ هیبریدی به یک قلم با دقت بسیار بالا مجهز شده که کار را برای طراحان و گرافیست‌ها آسان می‌سازد. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ۱۶ اینچی ۲ در ۱ با طراحی ممتاز هستید، لپ‌تاپ اچ‌پی Spectre x360 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

۵. لپ‌تاپ اچ‌‌پی مدل Victus 15 (2022)

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i5-12450H
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1650
میزان حافظه رم۸ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۵.۶ اینچی  با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل
وزن۲.۲۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
نمایشگر کم نورتر از حد انتظاربرای گیمرها عالی است
عملکرد متوسط ​​در بازی‌های سنگینطراحی پیچیده و تمام مشکی
وزن بالامقرون به صرفه
 نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
 عملکرد حرارتی عالی

لپ‌تاپ گیمینگ مقرون به صرفه موردی نیست که بتوان به سادگی در بازار پیدا کرد. با این حال، سری لپ‌تاپ‌های Victus HP بر ارائه لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون به صرفه متمرکز شده‌اند. اچ‌پی Victus 15 یکی از آن لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه گیمینگ است و اگرچه نیاز یک گیمر حرفه‌ای را براورده نمی‌سازد، اما قطعا مخاطبان خاص خود را دارد.

لپ‌تاپ اچ‌پی Victus 15 در واقع دارای پردازنده Intel Core i5-12450H، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. این سخت‌افزار قادر است به راحتی بسیاری از عناوین بازی‌ها را بدون تاخیر اجرا کند.

۶. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل ZBook Fury 17 G8

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Xeon W-11955M
کارت گرافیکNvidia RTX A5000
میزان حافظه رم۶۴گیگابایت
میزان حافظه داخلی۱ ترابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۷.۳ اینچی UHD  با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل
وزن۳.۱۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
بسیار گراننمایشگر ۱۷ اینچی زیبا و 4K لمسی
بسیار سنگینعملکرد شگفت انگیز CPU/GPU
 اثر انگشت خوان یکپارچه

لپ‌تاپ اچ‌پی ZBook Fury 17 G8 یک غول تکنولوژی بوده که با توجه به وزن بسیار بالای آن بیشتر یک ایستگاه کاری است تا یک دستگاه قابل حمل. این لپ‌تاب به پردازنده Intel Xeon W-11955M، گرافیک مجزای Nvidia RTX A5000، نمایشگر لمسی LED با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، ۶۴ گیگابایت رم و یک SSD با ظرفیت ۱ ترابایت مجهز شده که مجموعه این سخت‌افزار بسیار قدرتمند آن را به یک لپ‌تاپ حرفه‌ای برای کاربران و گیمرهای حرفه‌ای تبدیل کرده است که البته قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

سوال اینجاست که آیا HP ZBook Fury 17 G8 بهترین ایستگاه کاری در بازار است؟ به نظر می‌رسد که این به بودجه و پیکربندی انتخابی شما بستگی داشته باشد، اما اگر محدودیتی در پرداخت هزینه نداشته باشید، پردازنده Xeon اینتل و گرافیک Nvidia RTX A5000 می‌تواند شما را تا سال‌ها از خرید یک لپ‌تاپ جدید بی‌نیاز کند.

۷. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Spectre x360 13.5 (2022)

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i7-1255U processor
کارت گرافیکIntel Iris Xe
میزان حافظه رم۱۶ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۱ ترابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۳.۵ اینچی OLED  با وضوح ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل
وزن۱.۳۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
گراننمایشگر لمسی OLED با نسبت تصویر خیره کننده ۳:۲
 طراحی زیبا و محکم
 عملکرد فوق‌العاده
 عمر باتری برای یک روز کامل

آخرین نسخه HP Spectre x360 13.5 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ این مطلب است. طراحی زیبا و مستحکم آن، با ظاهری ظریف برش الماس کروم، خیره کننده بوده و نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

لپ‌تاپ اچ‌پی Spectre x360 13.5 به لطف پردازنده قوی نسل دوازدهم اینتل Core i7، عملکرد خوبی دارد و اگرچه ممکن است سریع‌ترین سرعت پردازشی را که ما آزمایش کرده‌ایم نداشته باشد، اما همچنان قدرت انتقال اسناد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. همچنین، نمایشگر لمسی OLED خیره کننده آن با نسبت تصویر ۳:۲ برای تماشای ویدیویی نیز فوق العاده است.

با توجه به سخت‌افزار قدرتمند و نمایشگر فوق‌العاده و طراحی زیبا و کاربردی ۲ در ۱ این لپ‌تاپ، می‌توان گفت بهترین لپ‌تاپ هیبریدی سال ۲۰۲۳ بوده و البته برای خرید آن نیز باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت کنید.

۸. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Envy 16

مشخصات فنی 
پردازندهIntel Core i9-12900H
کارت گرافیکNvidia GeForce RTX 3060
میزان حافظه رم۳۲ گیگابایت
میزان حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگرنمایشگر ۱۶ اینچی UHD+ با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
وزن۲.۳۰۰ کیلوگرم
معایبمزایا
عمر باتری ضعیف بازینمایشگر OLED فوق العاده 4K
فاقد پورت اترنتشاسی آلومینیومی براق و نقره ای
 وب کم ۵ مگاپیکسلی IR چشمگیر
 عمر باتری بالا در وب‌گردی
 عملکرد بازی شگفت انگیز عالی

اچ‌پی Envy 16 یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای کار، استفاده شخصی یا حتی بازی‌های معمولی است. این لپ‌تاپ مشخصات قدرتمندی برای مطابقت با شاسی آلومینیومی براق ارائه می‌دهد که آن را به یک دستگاه ممتاز تبدیل می‌کند. یک پردازنده Core i9 نسل دوازدهم اینتل، ۳۲ گیگابایت رم، ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی، و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 با ۶ گیگابایت VRAM مشخصات سخت‌افزاری آن بوده که می‌تواند بازی‌های جدید را به راحتی اجرا کند. البته، مشخصات بی‌نظیر بدون نمایشگر فوق‌العاده کارایی ندارد و اچ‌پی این لپ‌تاپ را نیز با نمایشگر خیره‌کننده ۱۶ اینچی OLED 4K همراه کرده است.

لپ‌تاپ HP Envy 16 در تست بازی بسیار خوب عمل کرده و البته کیفیت اجرای بازی‌هایی با گرافیک متوسط به مراتب بهتر از بازی‌هایی با گرافیک سنگین خواهد بود.

سخن پایانی

کمپانی HP به‌عنوان یکی از برترین برندهای لپ‌تاپ، برای هر کاری یک لپ‌تاپ ویژه تولید کرده است، از لپ‌تاپ‌های تجاری ممتاز گرفته تا کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه. این انتخاب گسترده ممکن است تصمیم گیری برای خرید را دشوار کند، بنابراین در مطلب سعی کردیم لپ‌تاپ‌های متنوعی را از این برند مورد بررسی قرار دهیم که هر یک مناسب کار خاصی باشد.

لپ‌تاپ‌های Spectre: طراحی‌های سبک و ممتاز که قدرت قابل حمل و نمایشگرهای زیبا را ارائه می‌دهند، از ویژگی‌های بارز بهترین مدل‌های HP هستند.

لپ‌تاپ‌های Envy: اگر طراحی جذاب، نمایشگرهای پر جنب و جوش و صدای ممتاز مورد نظر شماست، سری لپ‌تاپ‌های Envy HP دارای سبکی منحصر به فرد هستند.

لپ‌تاپ‌های Elite Dragonfly: لپ تاپ تجاری ممتاز جدید HP، سری Elite Dragonfly دارای طراحی خیره کننده و ممتاز است که هم بادوام و هم سبک است.

لپ‌تاپ‌های EliteBook: لپ‌تاپ‌های تجاری HP، با پشتیبانی از فناوری اطلاعات، عملکرد قوی و طراحی‌های برتر. برای حمل بهتر، EliteBook Folio نامی است که باید به دنبال آن باشید.

لپ‌تاپ‌های ProBook: برای لپ‌تاپ‌هایی با قابلیت کسب‌وکار مقرون به صرفه، خط ProBook طراحی‌ها و عملکردی بی‌معنا را برای بهره‌وری اداری روزمره ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های ZBook: برای حرفه‌ای‌هایی که به عملکرد در کلاس ایستگاه کاری نیاز دارند، ZBook‌های HP تمام قدرت مورد نیاز را همراه با امنیت قوی ارائه می‌دهند.

لپ‌تاپ‌های Pavilion: این لپ‌تاپ‌های میان‌رده در همه شکل‌ها و اندازه‌ها عرضه می‌شوند، اما همگی عملکرد مناسبی را با مجموعه ویژگی‌های جامد ارائه می‌دهند.

لپ‌تاپ‌های Omen: در بین لپ‌تاپ‌های گیمینگ HP، لپ‌تاپ‌های Omen قدرت گرافیکی بسیار بیشتری دارند و تجربه بازی مناسبی را با قیمت مناسبی ارائه می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های Stream: برای لپ‌تاپ‌هایی به سبک Chromebook که هنوز ویندوز را ارائه می‌کند، لپ‌تاپ‌های Stream با رنگ‌های روشن و فوق‌العاده اقتصادی HP را در نظر بگیرید.

کروم بوک: خط HP Chromebook سیستم عامل کروم گوگل را در چندین لپ‌تاپ خوش ساخت ارائه می‌دهد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

بهار گفت:

لپ های hp سیم کارت خور کدام مدل هستند معرفی کنید؟

Delli گفت:

قیمت الان لپ تاپ Envy x360 15

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر با قیمت ۶۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد

فرهاد گفت:

سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم لپ تاپ بخرم موندم کدوم کمپانی بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بستگی به کاری که قصد انجام آن را دارید دارد. لنوو لپ‌تاپ میان رده و اقتصادی با عملکرد خوب. ایسوس لپ‌تاپ گیمینگ و مهندی و….

اکبر ابراهیمی گفت:

لب تاب این پی ساخت کدام کشور است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برند اچ پی متعلق به امریکا بوده و کمپانی آن در کالیفرنیا مستقر است

ددوکا گفت:

ندارم

اسما البوغبیش گفت:

دانشجوی کامپیوترم چه نوع لپ تاب با قیمت ۲۰ میلیون بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک ما به شما لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-OE را پیشنهاد می‌کنیم

علی حسینی گفت:

چند حافظه دارد رام چند است قیمت چند است

zadaElham malik گفت:

قيمت کمپيوتر hp cori5

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها از ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر هستند

متین دهانی گفت:

قیمت لپ تاپ رم ۳۲ قیمتشون چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها بر اساس سایر سخت افزارها و برند لپ تاپ متغیر است

ندا مهدیوند گفت:

خوب بود