etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های قاتل پرچمدار ۲۰۲۳+ جدول ویژگی ها

3.5
(2)
عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی های قاتل پرچمدار ۲۰۲۳+ جدول ویژگی ها

امروز قصد داریم در این مقاله، بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم. این ۷ گوشی قدرتمند و جدید، ارزش خرید بالایی دارند ( ۷ حلقه قدرت در ارباب حلقه‌ها). ما این گوشی‌ها را به ترتیب، از بالاترین تا پایین‌ترین قیمت معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را مورد بررسی قرار داده‌ایم. همچنین مزایا  و معایب هر یک را به اختصار توضیح دادیم تا انتخاب و مقایسه را برای شما آسان‌تر کنیم. با مجله اعتبارکالا همراه باشید 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی ۲۰۲۲

گوشی های قاتل پرچمدار چه گوشی هایی هستند؟ 

بهترین گوشی های قاتل پرچمدار

همه شما تقریبا با واژه پرچمدار آشنایی دارید. گوشی‌های پرچمدار، گران قیمت‌ترین گوشی‌های یک برند هستند که به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و امکانات مجهز هستند و معمولا بروزترین ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند. اما شاید واژه قاتل پرچمدار برای برخی افراد کم‌تر شناخته شده باشد. 

گوشی‌های قاتل پرچمدار، گوشی‌هایی هستند که ویژگی‌ها، امکانات و سخت افزار یک پرچمدار را با قیمتی به مراتب کم‌تر ارائه می‌دهند. این برتری، بیشتر در بخش سخت افزار مشهود است. واژه قاتل پرچمدار برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ با گوشی وان پلاس متولد شد. این برند برای سال‌ها، تنها شرکتی بود که گوشی‌هایی با امکانات و سخت افزاری عالی و قیمتی مناسب‌تر از سایر پرچمداران تولید می‌کرد. 

در سال‌های بعد، شرکت‌هایی مانند شیائومی و ریلمی نیز این ایده را گرفتند و آن را یک پله ارتقاء و گسترش دادند. با مجله اعتبارکالا همراه باشید تا ۷ گوشی قاتل پرچمدار در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. 

۱. گوشی سامسونگ  Galaxy Z Fold 4

مشخصات کلی 

ابعاد و وزن ابعاد به صورت باز: ۱۵۵.۱ در ۱۳۰.۱ در ۶.۳ میلی‌متر
ابعاد به صورت تا شده: ۱۵۵.۱ در ۶۷.۱ در ۱۵.۸ میلی‌متر
وزن: ۲۶۳ گرم 
نمایشگر Foldable Dynamic AMOLED 2X
 ابعاد ۷.۶ اینچ  نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز 
رزولوشن ۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل 
پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/ ۱۰ مگاپیکسل تله فوتو
دوربین سلفی ۱۰ و ۴ مگاپیکسل 
باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت 

گلکسی Z Fold 4 یک گوشی تاشو بوده که نقش یک لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند را با فرم فاکتوری جدید ایفا می‌کند. این گوشی علاه‌بر گواهی IPX8 از یک فریم آلومینیومی محکم‌ به نام Armor aluminum برای محافظت از لولا، محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای محافظت از بدنه پشتی و نمایشگر بیرونی و اسفنج‌های بهینه شده برای پراکنده کردن ضربه‌های وارده به نمایشگر استفاده می‌کند تا مقاومت آن را در برابر ضربه‌های احتمالی بالا ببرد.

گلکسی Z Fold 4 به یک نمایشگر رویی و یک نمایشگر داخلی مجهز شده است. هر دو نمایشگر زد فولد 4 از نوع Dynamic AMOLED 2X بوده که نرخ نوسازی تصویر متغیر روی دو حالت حداکثر ۱۲۰ یا ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهند. همچنین این نمایشگرها از وضوح تصویر۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت بهره برده‌اند.

این گوشی دارای یک ماژول دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳ برابر است. لنز اولتراواید این گوشی قادر به ثبت تصاویر در زاویه دید ۱۲۳ درجه بوده و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز به لطف پردازش‌های نرم‌افزاری، خروجی ۱۲ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. برای عکاسی سلفی نیز دو گزینه برای عکاسی در اختیار دارید؛ دوربین ۴ مگاپیکسلی سلفی داخلی و دوربین ۱۰ سلفی کاور.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده که از فناوری ساخت ۴ نانومتری TSMC استفاده کرده است. پردازنده گرافیکی این تراشه Adreno 730 بوده و مودم 5G نیز برای چیپست در نظر گرفته شده است. در نهایت این گوشی به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که بکارگیری نرم‌افزار به‌روزتر، سخت افزار بهنیه و نمایشگر کم مصرف، انتظارات را برای شارژدهی بهتر زد فولد ۴ بالا می‌برد.

مزایا

  • طراحی و ساخت نوآورانه
  • پردازنده قدرتمند
  • حسگر اثر انگشت سریع و دقیق
  • نمایشگر خیره کننده

معایب

  • وزن زیاد
  • دوربین‌ها در حد پرچمدار نیستند

۲. گوشی شیائومی Poco F5

مشخصات کلی  

ابعاد و وزن ۱۶۲.۸ در ۷۵.۴ در ۸.۶ میلی‌متر
۲۰۴ گرم 
نمایشگر نمایشگر ۶.۶۷اینچی OLED
وضوح تصویر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت
پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 (4nm)
دوربین اصلی دوربین اصلی از نوع عریض ۶۴ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت 

گوشی هوشمند پوکو F5 با جنس شیشه و شبیه به سرامک بوده که سطحی بسیار صاف و صیغلی دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و آبی؛ با ابعاد ۱۶۲.۸ در ۷۵.۴ در ۸.۶ میلی‌متر و وزنی حدود ۲۰۴ گرم به فروش خواهد رسید.

در قسمت جلوی بدنه همچنان از نمایشگر انعطاف پذیر OLED استفاده شده که دارای سوراخی در وسط نمایشگر است. اندازه این نمایشگر ۶.۶۷ اینچ بوده و دارای وضوح تصویر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن نیز ۴۸۰ هرتز است که پوکو F5 را تبدیل به یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای می‌کند.

در قاب پشتی این گوشی دوربین بالایی دوربین اصلی با دیافراگم f/1.9 است و می‌تواند تصاویر ۶۴ مگاپیکسلی را با لرزشگیر اپتیکال OIS ثبت کند. دوربین وسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. ادر ظاهر یک دوربین مربعی نیز در پایین وجود دارد، اما این لنز تله فوتو پریسکوپ نیست، بلکه یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده پوکو F5 اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است، که تجربه این پردازنده در گوشی‌های دیگر نشان داده که در هنگام جلسات طولانی بازی، با افزایش دمای گوشی مواجه خواهید شد؛ اما این به معنای عملکرد بد این پردازنده پرچمدار نیست و همچنان یکی از بهترین پردازنده‌ها برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا است.

انرژی گوشی هوشمند پوکو F5 از یک باتری لیتیوم یونی غیرقابل تعویض ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. از نظر شارژ نیز شارژ سیمی از توان خروجی ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند که مطابق با Redmi K50 است. بزرگترین ویژگی این شارژر این است که گوشی از شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مزایا

  • نمایشگر قدرتمند
  • باتری با عمر بالا و شارژر قوی
  • پردازنده قدرتمند

معایب

  • دوربین‌ها در حد پرچمدار نیستند

۳. گوشی Vivo iQOO Neo 6

بهترین گوشی های قاتل پرچمدار

مشخصات کلی 

ابعاد و وزن ۱۶۳ در ۷۶.۲ در ۸.۵ میلی متر 
وزن ۱۹۰ گرم 
نمایشگر AMOLED
ابعاد ۶.۶۲ اینچ 
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل  
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز 
پردازنده Snapdragon 870 5G (7nm)
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت 

گوشی هواوی Vivo iQOO Neo 6 یکی از گوشی‌های قاتل پرچمدار ارزشمند برند هواوی است که علاوه بر ظاهری جذاب، به ویژگی‌های فنی مناسبی نیز مجهز شده است. هواوی این گوشی را در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی کرده است. پردازنده ۷ نانومتری Snapdragon 870 5G سکان هدایت این گوشی را در دست دارد. این پردازنده سال پیش بر روی گوشی‌های پرچمدار زیادی نصب بود و عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. 

این همان پردازنده‌ای است که گوشی‌ Poco F4 و گوشی گیمینگ شیائومی black Shark 4 از آن بهره می‌برند. پردازنده Snapdragon 870 5G عملکرد روان و قدرتمندی دارد. اما اگر بخواهید به مدت طولانی با این گوشی بازی کنید، با مشکل داغ شدن آن مواجه خواهید شد که تنها عیب این پردازنده است.

نمایشگر این گوشی، یکی از نقاط قوت آن است. این نمایشگر AMOLED از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. به جرات می‌توان گفت نمایشگر گوشی هواوی Vivi iQOO Neo 6  یکی از با کیفیت‌ترین نمایشگر هایی است که در این بازه قیمتی می‌توانید بدست آورید. عمر باتری نیز با بهره مندی از باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، مناسب و قابل قبول است. 

بهترین گوشی های قاتل پرچمدار

کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین‌های این گوشی نیز قابل قبول هستند. اما نرم افزار دوربین این محصول، تصاویر را به میزان زیادی دست کاری می‌کند و به همین دلیل، شاهد رنگ‌های اغراق شده در تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی هستیم. این موضوع شاید به مزاج همه افراد خوش نیاید. در کل گوشی هواوی Vivo iQOO neo 6 یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی در بازه قیمتی خود است؛ اما مانند دو گوشی قبلی عملکردی عالی از نظر دوربین ندارد.  

مزایا 

  • طراحی جذاب و وزن کم 
  • نمایشگر درخشان و با کیفیت AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز 
  • عملکرد روان و عالی مخصوصا هنگام بازی 
  • بهره مندی از قابلیت شارژ سریع ۸۰ واتی 

معایب 

  • عملکرد معمولی دوربین‌ها 
  • عملکرد معمولی اسپیکرها 
  • فاقد گواهینامه IP

۴. گوشی Realme GT Neo 3 

 گوشی Realme GT Neo 3 

مشخصات کلی 

ابعاد و وزن ۱۶۳.۳ در ۷۵.۶ در ۸.۲ میلی متر 
وزن ۱۸۸ گرم 
نمایشگر AMOLED
ابعاد ۶.۷ اینچ
 رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل 
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز 
پردازنده MediaTek Dimensity 8100 (5nm)
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 

گوشی Realme GT Neo 3 نسخه سطح بالاتر و ارتقاء یافته گوشی ریلمی GT Neo 3T است که از نمایشگری بهتر و با کیفیت‌تر بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED است که از یک میلیارد رنگ مختلف پشتیبانی می‌کند و به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این محصول از پردازنده ۵ نانومتری مدیاتک Dimensity 8100 5G بهره می‌برد که با قدرت عملکرد عالی خود، این گوشی را به گوشی‌های پرچمدار نزدیک کرده است. 

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی حتی با استفاده سنگین نیز به راحتی ۱ روز کامل دوام خواهد آورد. نکته مثبت دیگر در مورد باتری این محصول، بهره مندی از قابلیت شارژ سریع ۸۰ واتی است که می‌تواند تنها در مدت زمان ۳۲ دقیقه شارژ این گوشی را از ۰ به ۱۰۰ برساند. 

 گوشی Realme GT Neo 3 

گوشی ریلمی GT Neo 3 نیز مانند گوشی‌های قبلی عملکردی معمولی از نظر دوربین  دارد و فقدان دوربین تله‌فوتو یکی از عیوب آن به حساب می‌آید. البته دوربین اصلی این گوشی تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند که گستره دینامیکی خوبی دارند و رنگ‌ها در آن طبیعی به نظر می‌رسند. اما عملکرد دوربین اولترا واید آن چندان مطلوب نیست و ما شاهد افت کیفیت تصاویر در آن، نسبت به دوربین اصلی هستیم. این گوشی از قابلیت فیلمبرداری 4k بهره می‌برد. 

مزایا 

  • نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR10
  • پردازنده ۵ نانومتری Dimensity 8100
  • بهره مندی دوربین از لرزشگیر اپتیکال تصویر و قابلیت فیلمبرداری 4K
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۸۰ واتی 

معایب 

  • فقدان دوربین تله فوتو 
  • عملکرد ضعیف دوربین اولترا واید و ماکرو 
  • فاقد گواهینامه IP

۵. گوشی شیائومی ۱۳ پرو

مشخصات کلی 

ابعاد و وزن ابعاد ۱۶۲.۹ در ۷۴.۶ در ۸.۴ میلی‌متر یا ۱۶۲.۹ در ۷۴.۶ در ۸.۷ میلی‌متر
وزن ۲۱۰ یا ۲۲۹
نمایشگر ۶.۷۳ اینچ LTPO AMOLED
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت
نمایش ۱ میلیارد رنگ
پردازنده Snapdragon 8 Gen 2
۴ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Adreno 740
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۵۰ مگاپیکسل اولترا واید / ۵۰ مگاپیکسل تله‌فوتو
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل 
باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعت 

شیائومی ۱۳ پرو در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود، یکی با روکش چرمی آبی، یکی با پشت سرامیکی سبز و دیگری با پشتی شیشه‌ای سفید، مانند بسیاری از مدل‌های دیگر این گوشی. شیائومی ۱۳ پرو یک گوشی بزرگ با نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک است، در واقع کمی جمع و جورتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. این گوشی مانند تمامی گوشی‌های پرچمدار، دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بوده که آخرین گواهی مقاومت است.

نمایشگر بزرگ ۶.۷۳ اینچی شیائومی ۱۳ پرو ویژگی‌های چشمگیری دارد، اما آنچه از همه چشمگیرتر است، آخرین نسل پنل OLED  سامسونگ E6 با رنگ های بهبود یافته و روشنایی بالاتر است. نمایشگر با فناوری LTPO 4.0 عرضه می‌شود و از نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتزی برای اسکرول نرم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی همچنین دارای حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر بوده تا ظاهری بسیار زیبا داشته باشد. حاشیه‌ها در واقع به‌طور قابل‌توجهی کوچک‌تر از آن چیزی است که در گلکسی یا آیفون دریافت می‌کنید.

تمرکز شیائومی ۱۳ پرو بر روی سیستم دوربین آن است. سنسور دوربین اصلی، حسگر بزرگ ۱ اینچی سونی IMX 989 بوده که بزرگتر از سنسوری‌هایی است که در گلکسی اولترا یا آیفون دریافت می‌کنید. در مجموع این گوشی به دوربین سه‌گانه مجهز بوده که شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است که همگی در هر شرایط نوری، تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کنند. همچنین شیائومی ۱۳ پرو به یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیز مجهز شده است.

شیائومی ۱۳ پرو عملکردی کاملا بدون نقص و عالی ارائه می‌دهد. ترکیب پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0، به شما عملکردی سریع، روان و بدون هنگ را ارائه می‌دهد. همچنین این پردازنده مشکل داغ شدن بیش از حدی که در نسل قبلی یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وجود داشت را برطرف کرده که در نتیجه می‌توانید جلسات طولانی بازی‌های سنگینی مانند کالاف دیوتی موبایل را بدون نگرانی اجرا کنید.

شیائومی ۱۳ پرو با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که کمی کوچک‌تر از سایر گوشی‌های اندرویدی معمولی است که معمولا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به فروش می‌رسد. البته این تفاوت چندان زیاد نیست و به نظر می‌رسد در استفاده زیاد یک روز کامل دوام بیاورد و در استفاده معمولی این مدت زمان بیشتر خواهد شد.

مزایا

  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲
  • مجهز به رم LPDDR5 سریع‌تر و فضای ذخیره سازی UFS 4.0
  • سیستم دوربین سه گانه با سنسور دوربین اصلی سونی IMX989 از نوع ۱ اینچی
  • نمایشگر ۶.۷ اینچی با آخرین پنل OLED سامسونگ E6
  • مجهز به باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپری
  • شارژ سریع ۱۲۰ واتی سیمی و ۵۰ واتی بی‌سیم

معایب

  • وزن بالا
  • قیمت بالا

۶. گوشی Xiaomi 11T

گوشی Xiaomi 11T

مشخصات کلی 

ابعاد و وزن ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی متر 
وزن ۲۰۳ گرم 
نمایشگر AMOLED
ابعاد ۶.۶۷ اینچ 
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز 
پردازنده MediTek Dimenity 1200 (6nm)
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۵ مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 

آخرین و ارزان قیمت‌ترین گوشی که شایستگی حضور در لیست بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار را دارد، گوشی شیائومی ۱۱ تی است که در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شده است. این گوشی نیز مانند برادر پرو خود که در قسمت بالا معرفی شد، از نمایشگر و پردازنده‌ای در خور و ارزشمند بهره می‌برد. 

نمایشگر این گوشی با بهره مندی از ویژگی‌هایی مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از یک میلیارد رنگ مختلف، پشتیبانی از +HDR10 حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت یکی از بهترین نمایشگرها در بازه قیمتی خود است. تفاوت اصلی این گوشی با گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو در پردازنده است. Xiaomi 11T از پردازنده MediaTek Dimensity 1200 بهره می‌برد که معماری ۶ نانومتری دارد و از قدرت کافی برای اجرای بازی‌های سنگین بهره مند است. اما تجربه نشان داده که پردازنده‌های اسنپدراگون نسبت به پردازنده‌های مدیاتک پایداری بیشتری در طولانی مدت دارند و افت عملکرد کم‌تری پیدا می‌کنند. 

گوشی Xiaomi 11T

هر ۳ دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو ماکرو گوشی Xiaomi 11T عملکرد خوب و قابل قبولی دارند. اگر علاقمند به عکاسی پرتره و ماکرو هستید، این گوشی انتظارات شما را کاملا برآورده می‌کند و در بازه قیمتی خود بهترین تصاویر ماکرو و پرتره را در اختیار شما خواهد گذاشت. 

تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی نیز از کیفیت خوبی بهر می‌برند و جزئیات به خوبی در آن‌ها به نمایش درمی‌آیند. عمر باتری این محصول قابل قبول است و با بهره مندی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، در صورت استفاده معمولی می‌تواند یک روز کامل دوام داشته باشد. گوشی شیائومی ۱۱ تی به قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز است که می‌تواند آن را در مدت زمان ۳۶ دقیقه به طور کامل شارژ کند. 

مزایا 

  • کیفیت مناسب دوربین‌ها 
  • نمایشگر عالی و درخشان 

معایب 

  • داغ کردن در بازیهای طولانی 
  • پایداری کم‌تر پردازنده مدیاتک نسبت به اسنپدراگون   

7. سامسونگ گلکسی S23 Ultra

ابعاد و وزنابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۲۳۴ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X
نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت
نمایشگر همیشه روشن
پردازندهQualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2
۴ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Adreno 740
دوربین‌هادوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل از نوع عریض
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل
لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
باتری و شارژباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژر سریع ۴۵ وات پشتیبانی از شارژر سریع
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۰ وات
۳۰ دقیقه مدت زمان شارژ برای ۶۰ درصد شارژ

پرچمدار جدید سامسونگ دارای نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر  ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ بوده که عالی به نظر می‌رسد، حتی اگر این مشخصات نسبت به مدل قبلی تغییر زیادی نکرده باشد. رنگ‌ها خیره کننده هستند و از حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت برخوردار بوده که خیره کننده است.

گلکسی S23 Ultra یکی از اولین گوشی‌های موجود در بازار است که دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. در آزمایشات، S23 Ultra نمرات چند هسته‌ای را در Geekbench 5 ارائه کرد که ۴۰ درصد بیشتر از امتیاز گلکسی S22 Ultra سال گذشته است که یک جهش بزرگ محسوب می‌شود. باید اشاره کرد که Snapdragon 8 Gen 2 سفارشی برای پلتفرم گلکسی که سامسونگ از آن استفاده می‌کند، دارای سرعت کلاک است که فقط حدود ۱۵۰ مگاهرتز بالاتر از تراشه استاندارد است.

پرچمدار سامسونگ همچنان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سال گذشته برای نسخه اولترا S23 بسنده کرده است. اما ظرفیت باتری همچنان خوب است. در تست‌های ویدیویی با فعال بودن نرخ نوسازی تطبیقی، S23 Ultra سامسونگ ۱۹ساعت و ۲۶ دقیقه دوام آورد که مشابه OnePlus 11 است، اگرچه به خوبی iPhone 14  نیست که در تست‌های مشابه ۲۱ ساعت و ۱۷ دقیقه دوام آورده است.

همچنین در تست‌های سنگین‌تر باتری در هنگام بازی NBA All-World در پایان همچنان ۲۵٪ باتری گوشی باقی مانده است؛ بنابراین در استفاده معمولی پس از یک روز کاری هنوز ۴۰٪ باتری برای گوشی شما باقی خواهد ماند. در نهایت می‌توان گفت از نظر عمر باتری هیچ جای نگرانی وجود ندارد، به‌ویژه زمانی که به یک شارژر سریع ۴۵ واتی دسترسی دارید که در کمتر از یک ساعت می‌تواند شارژ باتری S23 اولترا را از صفر به ۱۰۰٪ برساند.

مزایا

  • نمایشگر درخشان
  • قلم S داخلی
  • عملکرد عالی
  • دوربین‌های بهبود یافته
  • عمر باتری طولانی

معایب

  • گران قیمت
  • طراحی تا حد زیادی بدون تغییر
  • بدون ویژگی S Pen جدید

سخن آخر 

ما در این مقاله ۷ گوشی قاتل پرچمدار را که ارزش خرید بالایی دارند و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند، معرفی کردیم و به اختصار ویژگی‌ها ،معایب و مزایای هر کدام را توضیح دادیم. گوشی‌های قاتل پرچمدار، محصولاتی هستند که ویژگی‌های جذاب و سخت افزاری قدرتمند را با قیمتی مناسب‌تر از گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌دهند. 

ما در این مقاله، این ۷ گوشی را به ترتیب قیمت مورد بررسی قرار دادیم و آخرین گوشی موجود در این لیست، کمترین قیمت را از میان آنان دارد. خوشبختانه تمام این گوشی‌های جذاب در داخل ایران موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :