etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های اندرویدی ضد آب در سال ۲۰۲۳

5
(1)

بهترین گوشی های ضد آب کدامند؟

حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین گوشی های اندرویدی ضد آب در سال ۲۰۲۳

یافتن یک گوشی ضد آب دیگر مانند گذشته سخت نیست. امروزه بسیاری از گوشی‌های پرچمدار دارای درجه‌ای از مقاومت در برابر نفوذ مایعات هستند. به لطف گوشی‌های مقاوم در برابر آب، بدون نگرانی از نفوذ آب و خرابی دستگاه، می‌توانید از کنار استخر عکس بگیرید یا از گوشی خود در زیر باران استفاده کنید. برای خرید یک گوشی ضد آب باید به دنبال گواهی IP67 یا IP68 باشید. هر دو گواهی به این معنا هستند که دستگاه می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه غوطه ور شدن در آب دوام بیاورد بدون آنکه آسیب ببیند.

البته حتی بهترین گوشی های ضدآب نیز از آسیب آب کاملا مصون نیستند. هر دستگاه موجود در این لیست دارای یک رتبه IP متصل به آن است که درجه‌ای از محافظت در برابر نفوذ آب را نشان می‌دهد. اولین رقم در رتبه بندی IP مربوط به محافظت در برابر گرد و غبار است در حالی که رقم دوم مربوط به مایعات است. برای آشنایی بیشتر با بهترین گوشی‌های اندرویدی ضد آب با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱- سامسونگ گلکسی S23 Ultra؛ بهترین گوشی ضد آب برای طرفداران اندروید

عمر باتریپردازندهدوربین سلفیدوربین اصلینمایشگرمقاومت در برابر آبGalaxy S23 Ultra
عمر باتری ۱۲ ساعت و ۲۲ دقیقهاسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسیدوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلدوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلنمایشگر ۶.۸ اینچی وضوح تصویر ۱۴۰۰ در ۳۲۰۰دارای گواهی IP68؛ به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر دوام می‌آورد 

مزایا

  • دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر آب تا عمق ۱.۵ متری
  • پشتیبانی از قلم S داخلی
  • نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز

معایب

  • ابعاد بزرگ
  • گران قیمت

سامسونگ گلکسی S23 اولترا مانند سایر پرچمداران گلکسی دارای مقاومت IP68 در برابر آب است، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی آن را در عمق ۱.۵ متری آب بیندازید. اما ارزش واقعی در این فبلت با ویژگی‌های دیگر آن مانند قلم S Pen داخلی همراه است. همچنین دو لنز تله فوتو در پشت Galaxy S22 Ultra وجود دارد تا به شما کمک کند هنگام زوم کردن روی عکس، جزئیات بیشتری را ثبت کنید. ناگفته نماند سنسور اصلی جدید و عالی ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED نرخ نوسازی پویا را ارائه می‌دهد که بسته به کاری که انجام می‌دهید تنظیم می‌شود. برای مثال، برای تجربه‌ای روان‌تر، پیمایش در صفحات وب ممکن است نرخ نوسازی را به ۱۲۰ هرتز به حداکثر برساند.

۲- گوگل پیکسل ۷ پرو؛ مقاومت در برابر آب پرچمدار با قیمت عالی

عمر باتریپردازندهدوربین سلفیدوربین اصلینمایشگرمقاومت در برابر آبGoogle Pixel 7 Pro
عمر باتری ۶ ساعت و ۳۱ دقیقهGoogle Tensor G2دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلنمایشگر ۶.۷ اینچی وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلدارای گواهی IP68؛ به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متر دوام می‌آورد 

مزایا

  • دوربین های باورنکردنی
  • نمایشگر روشن
  • ویژگی‌های Tensor عالی
  • چیپست قدرتمندتر

معایب

  • عمر باتری ناامید کننده

گوگل امسال یک گوشی واقعا خوب عرضه کرد. گوگل Pixel 7 Pro تقریبا از هر نظر عالی عمل می‌کند، منهای عمر باتری اسفناک آن. این گوشی همچنین دارای IP68 مقاومت در برابر آب، مانند بسیاری از پرچمداران دیگر موجود است. یعنی تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه دوام خواهد آورد.

البته، پیکسل ۷ پرو از آنجایی که پیکسل است، دارای دوربین‌های باورنکردنی بوده که در اکثر موقعیت‌ها تصاویر بسار با کیفیتی را ثبت می‌کند. این گوشی برای عکاسی با آیفون ۱۴ پرو مکس رقابت می‌کند. و به لطف چیپست جدید Tensor G2، Pixel 7 Pro ترفندهای نرم افزاری زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

۳- وان پلاس 10 Pro؛ بهترین گوشی اندرویدی ضد آب با قیمت مناسب

عمر باتریپردازندهدوربین سلفیدوربین اصلینمایشگرمقاومت در برابر آبONEPLUS 10 PRO
۱۱ ساعت و ۵۲ دقیق در حالت ۱۲۰ هرتزی ۱۲ ساعت و ۳۹ دقیقه در حالت ۶۰ هرتزیاسنپدراگون ۸ نسل ۱دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلدوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل اولتراواید ۵۰ مگاپیکسل تله فوتو ۸ مگاپیکسلنمایشگر ۶.۷ اینچی وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۱۶ پیکسلدارای گواهی IP68؛ به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر دوام می‌آورد 

مزایا

  • عمر باتری عالی
  • طراحی جدید زیبا
  • قیمت پایین تر از پارسال

معایب

  • تله فوتو فقط 8 مگاپیکسل است
  • فقط نسخه T-Mobile دارای رتبه IP است

وان پلاس 10 Pro به دلیل طراحی زیبا، نمایشگر عالی، دوربین‌های قدرتمند و عمر باتری عالی، یکی از دستگاه‌های جدید مورد علاقه اغلب کاربران اندرویدی است. این گوشی با داشتن رتبه IP68، این اطمینان را به شما می‌دهد که از غوطه‌وری ناگهانی در آب جان سالم به در می‌برد؛ البته با فرض اینکه نسخه T-Mobile را تهیه کنید.

این گوشی اندرویدی مورد پسند اغلب کاربران است، زیرا قیمت کم‌تری نسبت به سایر پرچمداران برندهای مطرح است. دوربین‌ها بهترین دوربین‌هایی هستند که تا به حال در گوشی‌های OnePlus دیده‌ایم، حتی در مقابل دوربین‌هایی مانند Pixel 6 Pro و iPhone 13 Pro Max کاملا خوب عمل می‌کنند.

این گوشی به بهترین پوسته اندروید، OxygenOS 12.1 مجهز شده که بسیار نرم و روان و سریع است، به ویژه هنگامی که با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی جفت شود.

۴- سامسونگ گلکسی S23 Plus؛ بهترین گزینه غیر اولترا برای طرفداران گلکسی

عمر باتریپردازندهدوربین سلفیدوربین اصلینمایشگرمقاومت در برابر آبGalaxy S23 Plus
۱۱ ساعت و ۳۸ دقیقهاسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسیدوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید ۱۲مگاپیکسل تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلنمایشگر ۶.6 اینچی وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلدارای گواهی IP68؛ به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر دوام می‌آورد 

مزایا

  • مقاومت در برابر آب IP68
  • نمایشگر دینامیک عالی ۱۲۰ هرتزی
  • زوم قدرتمند دوربین
  • سیاست به روز رسانی عالی

معایب

سامسونگ Galaxy S23 Plus بسیار شبیه به نسخه اولترا S23 بوده اما با قیمتی بسیار کمتر عرضه می‌شود. این گوشی دارای نمایشگر تطبیقی با نرخ نوسازی ۲۰ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مختص گلکسی است. سامسونگ در گلکسی S23+ از مقاومت در برابر آب چشم پوشی نمی‌کند و مانند نسخه S23 Ultra گران‌تر، S23 Plus می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.

گلکسی اس ۲۳ پلاس یک دستگاه با نمایشگری بزرگ بوده که حداکثر روشنایی آن به ۱۷۵۰ نیت می‌رسد. همچنین از شارژ سریع ۴۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

۵- سامسونگ گلکسی S22؛ بهترین گوشی در سال گذشته

عمر باتریپردازندهدوربین سلفیدوربین اصلینمایشگرمقاومت در برابر آبGalaxy S22
۹ ساعت و ۲۲ دقیقهاسنپدراگون ۸ نسل ۱دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید ۱۲مگاپیکسل تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلنمایشگر ۶.۱ اینچی وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلدارای گواهی IP68؛ به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر دوام می‌آورد 

مزایا

  • نمایشگر بزرگ و زیبا ۱۲۰ هرتزی
  • دوربین‌های فوق العاده
  • چهار سال به روز رسانی پلتفرم
  • شارژ ب‌ سیم و گواهی IP68

معایب

  • عمر باتری بهترین نیست
  • بدون پشتیبانی از microSD

سامسونگ Galaxy S22 در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شد و به دلیل تعادل بین قیمت با ویژگی‌های سخت‌افزاری که ارائه کرده، به سرعت به یکی از گزینه‌های محبوب در بین کاربران اندرویدی تبدیل شد. این گوشی از کیفیت ساخت بالایی برخودار بوده و دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و نفوذ مایعات است.

این گوشی برخلاف نسخه‌های گران‌تر خود در سری S22، عمر باتری مناسبی ندارد و همین موضوع آن را نسبت به نسخه Ultra و یا Plus ارزان‌تر کرده است. در حین انجام بازی‌ها نیز کمی گرم می‌شود، اما در مجموع نسبت به قیمتی که عرضه می‌شود، ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌کند. پشت شیشه‌ای مات زیبا ظاهری لوکس به این گوشی داده است. گلکسی S22 در بسیاری از گزینه‌های رنگی زیبا از جمله مشکی فانتوم، طلایی، سفید فانتوم و سبز عرضه می‌شود.

علاوه بر مقاومت در برابر آب، یک پردازنده برتر Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را نیز ارائه می‌کند. دوربین‌ها نیز از بسیاری از پرچمداران با قیمت بالاتر بهتر عمل می‌کنند. گلکسی اس ۲۲ تضمین می‌شود که چهار سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را دریافت کند.

سخن پایانی

چه شما گلکسی S23 Ultra یا وان پلاس ۱۰ پرو یا بسیاری از گوشی‌های بازار را تهیه کنید، دستگاه شما در برابر آب مقاوم خواهد بود؛ حتی اگر در مشخصات گوشی چنین چیزی نوشته نشده باشد. با این حال، چیزی که مسلم است، بهترین گوشی های ضد آب در سال ۲۰۲۳ همه از گوشی‌های پرچمدار بازار هستند و با خیال راحت می‌توانید از مقاومت آن‌ها در برابر آب مطمئن باشید.

نظر شما در مورد این گوشی‌ها چیست؟ آیا فکر می‌کنید گوشی دیگری نیز می‌تواند به این فهرست اضافه شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مجتبی گفت:

سلام این لیست برای طگوشی های ضد آب کمه. چند تا دیگه هم از اقتصادی ها اضافه کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا گوشی‌های اقتصادی از گواهی IP مناسبی که بتواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند برخوردار نیستند

پرویز گفت:

سلام گوشی های ضد آب عمرشون کم‌تره نسبت به بقیه گوشی ها نه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. این گوشی‌ها از مواد محافظی ساخته شده‌اند که مانع نفوذ آب و غبار به داخل آن شده و به اصطلاح دارای گواهی IP هستند. در نتیجه عمر بالاتری خواهند داشت

بهروز گفت:

سلام گوشی ضد آب سامسونگ بهتره یا اپل ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گواهی IP که در این گوشی ها IP68 است، به یک میزان در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم بوده و فرقی بین دو برند سامسونگ و آیفون در این زمینه وجود ندارد

فاطمه عالی نسب گفت:

گوشی ضد آب برای چی بخرم من که توی آب نمیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گواهی IP‌صرفا برای محافظت گوشی در هنگام شنا کردن کاربر نیست! ممکن است گوشی به درون آب بیفتد و یا زیر باران بماند که با این گواهی، شما از بابت آسیب ندیدن گوشی خود، مطمئن خواهید بود

فتاح گفت:

گوشی های ضد آب چه مزایایی دارند؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
اگر گوشی شما درون آب بیفتد و یا زیر باران قرار بگیرد و یا سهوا لیوان آب یا نوشیدنی شما روی آن بریزد، از کار نخواهد افتاد و هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد

لیلا گفت:

گوشی های ضد آب سامسونگ رو نوشتید ولی از گوشی های ضد آب شیائومی خبری نیست چرا ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از توجه شما. در اسرع وقت یک بلاگ جداگانه برای گوشی‌های ضدآب شیائومی خواهیم نوشت

محمد گفت:

سلام از بین گوشی های ضد آب که در این مقاله بهشون اشاره شده گوشی ارزان قیمتی نمیبینم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به این دلیل که گوشی‌های اقتصادی از متریال و محافظ ارزان‌تری ساخته شده و دارای گواهی IP68 نیستند

علی گفت:

سلام گوشی ضد آب چی بخرم که عمرش زیاد باشه و زیاد واسم کار کنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های ضد آب معمولا گوشی‌های پرچمدار و زیر پرچمدار هستند، لذا از طول عمر بالایی برخوردارند اما توجه داشته باشید که عمر یک گوشی بستگی به نحوه استفاده و نگهداری کاربر دارد

مریم گفت:

سلام روز شما بخیر. میخواستم بپرسم از بین گوشی های ضد آب کدومش عمر باتری بیشتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 اولترا و گوگل پیکسل ۶ و سامسونگ گلکسی S22 پلاس از عمر باتری بالایی برخوردار هستند

زهرا گفت:

سلم وقتتون بخیر من قصد داشتم یه گوشی سامسونگ ضد آب بخرم به نظر شما از میون گوشی های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس کدوم رو بخرم ؟ شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا را پیشنهاد می‌کنیم البته اگر محدودیت بودجه ندارید

سهراب گفت:

گوشی ضد اب خوبه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یکی از ویژگی‌های مهم یک گوشی، ضد آب بودن آن است

صفدر گفت:

اپل گوشی ضد آب نمیزنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله گوشی‌های آیفون ضد آب هستند اما این بلاگ مربوط به گوشی‌های اندروید است و آیفون از سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کند

مصیب گفت:

سلام گوشی های زد آب برای چی هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و سایر مایعات در هنگام شنا، افتادن گوشی در آب، قرار گرفتن گوشی زیر باران و یا ریختن احتمالی لیوان نوشیدنی بر روی آن

طاهره گفت:

گوشی ضد آب میخوام

زیور گفت:

گوشی های ضدآب سامسونگ رو باید از کجا تهیه کنیم؟ تو این فروشگاه دارید اونها رو ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید یک گوشی ضد آب سامسونگ به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-s22-plus-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

فاطمه اصلانی گفت:

سلام گوشی ضد آب با بهترین دوربین رو میخوام با تشکر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra را از این لیست پیشنهاد می‌کنیم

سمیرا گفت:

سلام بهترین گوشی های ضد آب که آب اصلا روی عملکردشون تاثیر نداشته باشه کدوم ها هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بجز گوشی وان پلاس ۹ پرو سایر گوشی‌های این مطلب عملکرد روان و عالی دارند

حسن پناهی گفت:

گوشی های ip68 بهتر هستن یا ip53؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی‌هایی با گواهی IP68 بهتر هستند. اعدادی که در ادامه کامه IP قرار میگیرند هر قدر بزرگتر باشند، مقاومت بیشتر گوشی در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار را نشان می‌دهند

الهام گفت:

من از میون این گوشی های ضد آب از سامسونگ گلکسی S22 خوشم میاد.

فریبرز گفت:

سلام روز شما بخیر. گوشی های د آب آیا نمایشگر های خوبی هم دارند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. به عنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra از نمایشگر بسیار حرفه‌ای و قدرتمندی برخوردار است.

عرشیا گفت:

بهترین گوشی ضد آب کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های ضد آب هستند که گلکسی S22 Ultra در این میان از سایرین قدرتمندتر است

فرنوش گفت:

گوشی ضد آب سامسونگ چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها متفاوت است
برای مشاهده قیمت به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-s22-plus-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

امیر ارسلان گفت:

سلام من میخوام گوشی ضد اب بخرم . همین که گواهینامه IP داشته باشه کافیه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دقت داشته باشید اعدادی که پس از IP‌ قرار می‌گیرند چه شماره ای هستند. گوشی‌های ضد آب دارای گواهی IP68‌ هستند

افسانه گفت:

سلام گوشی های ضد آب رو قسطس هم میفروشید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر فروشگاه اعتبارکالا فروش اقساط ندارد

آرزو صالحی گفت:

گوشی های ضد آب رو از کجا میشه تهیه کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-s22-plus-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

ابولفضل گفت:

سلام وقت شما بخیر. بهترین گوشی ضد آب که دوربین خوبی هم داشته باشه کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به بخش مزایا و معایب هر یک از گوشی‌های این مطلب مراجعه کنید خواهید دید که تمامی این گوشی‌ها دارای دوربین‌های فوق‌العاده قدرتمندی هستند

امیر حسین گفت:

سلام گوشی های ضد آب به گواهینامه IP مجهز هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله البته باید به شماره بعد IP‌توجه داشته باشید. گواهی IP68 ضد آب هستند و کمتر از آن فقط در برابر پاشش آب مقاوم هستند

پریناز گفت:

گوشی ضد آب سامسونگ بهتره یا شیائومی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی ندارد. کافی است که دارای گواهی IP68 باشند که در برابر نفوذ آب مقاوم شوند

فرزانه گفت:

گوشی ضد آب میخوام بخرم ولی پول ندارم .

آزیتا گفت:

سلام گوشی های ضد آب تا چه میزان آب رو میتونن تحمل کنن؟ آیا میتونن توی استخر بیفتن و چیزیشون نشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا تا ۳۰ دقیقه در عمق ۳ متری یا بیشتر دوام می‌آورند