etebarkala snappay
etebarkala snappay

۵ اپلیکیشن و بازی برتر مهر ۱۴۰۰ (اندروید)

4.1
(7)
حسین رجب چالی
3 سال پیش
۵ اپلیکیشن و بازی برتر مهر ۱۴۰۰ (اندروید)

در این مجموعه از مطالب برای شما بهترین اپلیکیشن‌های ماه از دید تحریریه مجله اعتبارکالا را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با معرفی ۵ بازی و اپلیکیشن برتر اندرویدی ماه مهر ۱۴۰۰ همراه مجله اعتبارکالا باشید.

۱. Sky Warriors

Sky Warriors

Sky Warriors یک بازی شوتر هوایی که در آن با هواپیما پرواز کرده و دشمنان را از بین می‌برید. بازی خیلی پیچیده نیست و فقط دو حالت بازی دارد. شما و دوستان‌تان می‌توانید در آسمان با دشمنان واقعی به مبارزه بپردازید و آن‌ها را شکست دهید. اگر می‌خواهید استرس کمتری داشته باشید هم می‌توانید با ربات‌ها مبارزه کنید. این بازی دارای گرافیک بالاتر از حد متوسط و مجموعه مناسبی از هواپیما است. کنترل هواپیما نیز راحت است اما گاهی اوقات روی صفحه لمسی به مشکل بر می‌خورید. این بازی در کل خوب است و می‌تواند اوقات شما را پر کند.

این مطلب راو هم بخوانید: ۵ اپلیکیشن و بازی برتر شهریور ۱۴۰۰ (اندروید)

۲. Project Activate

اپلیکیشن Project Activate یک ابزار دسترسی جدید از گوگل است که به شما اجازه می‌دهد تا حالت چهره دستورات خاصی را اجرا کنید. به عنوان مثال، می‌توانید با بالا بردن ابرو تماس‌های خود را پاسخ دهید. هدف این برنامه افراد دارای معلولیت یا بیماری را که نمی‌توانند از اندام خود استفاده کنند هدف قرار داده است. این ابزار در آزمایشی که انجام دادم عمل خوب کار کرد و ایده جالبی بود. با اینت حال فقط می‌توان برای امور ساده مانند ارسال پیام کوتاه یا پاسخگویی به تماس‌ها از آن استفاده کرد. این برنامه رویکردی برای کمک به افراد دارای معلولیت است و امیدواریم که گوگل هرچه زودتر دستورهای بیشتری به Project Activate اضافه کند.

۳. Disney Wonderful Worlds

Disney Wonderful Worlds

Disney Wonderful Worlds یک بازی پازل سه‌تایی با چند کاراکتر محبوب دیزنی است. مکانیک اصلی بازی روی کردن سه خانه متمرکز شده است و کاملا شبیه بازی‌های دیگر این سبک است. با پیشرفت در بازی نیز یک پارک دیزنی با چیزهای مختلف خواهید ساخت. در این بازی کاملا رایگان، سه پارک برای ساختن وجود دارد و همین مسئله شما را به بازی کردن ترغیب می‌کند. البته Disney Wonderful Worlds بدون اشکال نیست؛ ولی این اشکالات باید به مرور رفع شوند. این بازی از طرف دیزنی مجوز رسمی دارد؛ اما خود دیزنی آن را تولید نکرده است.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های آیفون (مهر ۱۴۰۰)

۴. Hotwarts Live Wallpaper

اپلیکیشن Hotwarts Live Wallpaper یک برنامه ساده برای تصویر پس‌زمینه است که یکی از چهار پرچم هاگوارتز را به عنوان والپیپر شما قرار می‌دهد. این والپیپر به گونه‌ای است که وقتی صفحه را به اطراف بکشید، پرچم تکان می‌خورد. این اپلیکیشن گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی ندارد و فقط می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که پرچم با هر جابجایی تکان بخورد یا به طور کامل ثابت باشد. این اپلیکیشن بهترین در نوع خود نیست اما می‌تواند برای طرفداران هری پاتر جالب باشد.

۵. Doomsday: Last Survivors

Doomsday: Last Survivors

Doomsday: Last Survivors یک بازی استراتژیک آنلاین به حساب می‌آید که گیم‌پلی آن مانند اکثر بازی‌های آنلاین رایگان است. در این بازی شما پایگاهی دارید که باید در طول زمان بازی آن را تقویت کرده و از آن دفاع کنید. وظیفه اصلی شما هدایت نیروهای‌تان و دفاع از پایگاه است. در این بازی مانند دیگر بازی‌های استراتژیک، می‌توانید به دیگر بازیکنان به خاطر منابع‌شان حمله کنید. همچنین برای جذاب‌تر شدن بازی، ماموریت‌های جانبی و داستان نیز در آن گنجانده شده است. دومزدی از نظر مکانیک بازی شباهت زیادی به عنوان‌های مانند State of Survival دارد. نسخه اولیه این بازی بسیار خوب عمل می‌کند اما برخی ایرادات جزئی در آن به چشم می‌خورد که قطعا در آینده بهبود خواهد یافت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 7

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

شراره سهرابی گفت:

نه