etebarkala snappay
etebarkala snappay

۵ اپلیکیشن و بازی برتر شهریور ۱۴۰۰ (اندروید)

4.7
(3)
حسین رجب چالی
3 سال پیش
۵ اپلیکیشن و بازی برتر شهریور ۱۴۰۰ (اندروید)

در این مجموعه از مطالب قرار است برای شما بهترین اپلیکیشن‌های ماه از دید تحریریه مجله اعتبارکالا را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

۱.Wear Installer

اپلیکیشن Wear Installer می‌تواند ابزاری برای دارندگان ساعت هوشمند ور او اس (Wear OS) باشد. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های APK را مستقیما از طریق گوشی موبایل روی ساعت نصب کنید. تا وقتی که اپلیکیشن مورد نظر شما دارای اجزای Wear OS باشد؛ این نرم‌افزار به خوبی کار می‌کند. این اپلیکیشن با سیستم‌عامل Wear OS 3.0 کمی سخت کار می‌کند. همچنین نیاز به دسترسی developer options در گوشی شما دارد؛ ولی به جای آن، بسیار کاربردی و مفید است. نمی‌توانم در مورد عملکرد آن اظهار نظر خاصی داشته باشم چون ساعت Wear OS ندارم؛ اگر شما با این نرم‌افزار کار کرده‌اید لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

google play download

۲. Beatstar

بیت‌استار (Beatstar) یک بازی ریتمیک جدید است. این بازی با دیگر نمونه‌هایی که آهنگ پاپ دارند کمی متفاوت است. این بازی با داشتن صدها آهنگ از خوانندگان محبوب، دارای کنترل‌های ساده، رنگ‌ها و انیمیشن‌های جذاب است تا همه‌چیز را برای شما هیجان‌انگیز کند. بخش ریتمیک این بازی بسیار ساده است و براساس نمادهایی که در چارت مشاهده می‌کنید، می‌توانید روی نوت‌ها ضربه بزنید. بازیکنان با تشخیص درست آهنگ‌هایی که باز کرده‌اند، می‌توانند قفل آهنگ‌های جدید را نیز باز کنند.

google play download

۳. Opera Football

اوپرا، توسعه‌دهنده مرورگر وب، در تلاش است تا یک اپلیکیشن ورزشی توسعه دهد. اگر به فوتبال اروپا علاقه دارید، این نرم‌افزار مناسب شما خواهد بود. برنامه مذکور دارای بیش از ۱۰ هزار مسابقه در بیش از ۱۰۰۰ لیگ است. همچنین می‌توانید اعلان‌ها، اخبار، زمان شروع، آمار و دیگر موارد مسابقات را نیز مشاهده کنید. طراحی این اپلیکیشن ساده اما کاربردی است. آمار و اطلاعات به گونه‌ای نمایش داده می‌شوند که مشاهده آن را برای کاربران راحت کنند. این اپلیکیشن به خوبی به دیگر نرم‌افزارهای موجود برای طرفداران فوتبال سازگاری دارد.

google play download

۴. Murders on Budapest

بازی قتل در بوداپست (Murders on Budapest) جدیدترین اثر استودیو Buff Studio، سازنده بازی‌های Buff Knight، Underworld Office و 7Days است که یک رمان تصویری محسوب می‌شود. بازیکنان به راه خود در هر فصل بازی ادامه می‌دهند تا قاتل را پیدا کنند. این بازی چندین ژانر دارد و برخی مکانیک‌های RPG، مکانیک آرکید (Arcade) و دیگر مکانیک‌ها را در آن مشاهده خواهید کرد. ترکیب ژانرهای مختلف با رمان تصویری، به جذاب‌تر شدن بازی کمک می‌کند. سیستم تیکتی در بازی وجود دارد که با دیدن تبلیغات می‌توان به راحتی از آن دوری کرد. به غیر از این مسئله، قتل در پوداپست یک بازی رمان تصویری فوق‌العاده است.

google play download

۵. OnMail

اپلیکیشن OnMail یک نرم‌افزار ایمیل جدید است و مانند اکثر سرویس‌دهندگان ایمیل کار می‌کند. شما می‌توانید ایمیل‌های دریافتی، بایگانی شده، دریافت و پاسخ به ایمیل را در این اپلیکیشن داشته باشید. ویژگی خاص این نرم‌افزار این است اسپم‌ها و موارد ناخواسته را به طور خودکار فیلتر می‌کند و به گفته توسعه‌دهندگان آن، بهتر از سایر اپلیکیشن‌ها این کار را انجام می‌دهد. OnMail به شما اجازه می‌دهد تا مخاطبان را تایید یا رد کنید. مخاطبان رد شده دیگر نمی‌توانند به شما ایمیل بفرستند. OnMail دارای لغو اشتراک است و با سرویس‌های Gmail، یاهو و Outlook هم‌خوانی دارد. به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن مفید است؛ اما باید در طولانی مدت عملکرد آن را مورد بررسی قرار داد.

google play download

 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :