etebarkala snappay
etebarkala snappay

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا بخریم یا گارمین Enduro 2 ؟

4.7
(3)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
ساعت هوشمند اپل واچ اولترا بخریم یا گارمین Enduro 2 ؟

اپل واچ اولترا جدیدترین ساعت هوشمند اپل برای ورزشکاران، کاوشگران و حتی غواصان است.  از سویی دیگر گارمین سال‌هاست که در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند ورزشکاران تلاش می‌کند و شهرت زیادی در این زمینه کسب کرده است. هر دو گوشی ویژگی‌های مفیدی ارائه می‌کنند؛ در حالی که اپل قابلیت ردیابی ورزشی پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند Garmin پیشرفت‌هایی را در زمینه تجارب ویژگی‌های متصل به گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

در این این مقاله جدیدترین ساعت اپل را با بهترین ساعت ورزشی GPS گارمین، Enduro 2 مقایسه خواهیم کرد و با توجه به تفاوت‌ها و ویژگی‌هایی که هر یک دارند، تصمیم گیری جهت خرید هر یک را برای شما آسان می‌کنیم. با ما تا انتهای این مطلب با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

شما باید ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 را بخرید اگر…

۱. اگر عمر باتری بسیار طولانی، حیاتی است

گارمین Enduro 2 دارای طولانی‌ترین عمر باتری در بین ساعت‌های گارمین است که از طریق نمایشگر شیشه‌ای Power Sapphire انرژی خورشیدی را به شارژ باتری تبدیل می‌کند. گارمین Enduro 2 می‌تواند تا ۳۴ روز در حالت ساعت هوشمند، تا ۱۱۰ ساعت با GPS، تا ۷۸ ساعت با تمام سیستم‌های ماهواره‌ای و تا ۲۰ ساعت در حالت GPS با پخش موسیقی با Enduro 2 دوام بیاورد.

اگرچه اپل واچ اولترا عمر باتری را نسبت به مدل‌های ساعت موجود بسیار افزایش داده است، اما ۳۶ ساعت هنوز در مقایسه با ۳۴ روز عمر باتری Enduro 2 بسیار کم است. همچنین باید دید عمر باتری اپل واچ اولترا در حالت‌های  مختلف و عملی چقدر است تا درک بهتری از آن داشته باشیم.

۲. اگر فیلدهای داده قابل تنظیم گسترده مورد نیاز است

آخرین نسخه اپل واچ او اس شامل چندین گزینه جدید برای فیلدهای داده، از جمله قدرت در حال اجرا است، اما گارمین به دلیل پشتیبانی کامل از فیلدهای داده قابل تنظیم در تمام ورزش‌های موجود شناخته شده است. حتی فیلدهای داده شخص ثالث در فروشگاه Garmin Connect وجود دارد تا گزینه‌های بیشتری را برای ورزشکاران فراتر از ورزش‌ها و حالت‌هایی که شرکت ارائه می‌دهد گسترش دهد.

اگر ورزش‌های خاصی برای بخش‌های خاصی از بدن خود جهت بهبود تناسب اندام دارید، می توانید این معیارها را به ساعت گارمین خود اضافه کنید. همچنین، کاربران می‌توانند با چندین فیلد که روی صفحه اصلی ساعت ظاهر می‌شوند، تجربه تمرین متناسب‌تری با نیازهای خود داشته باشند.

۳. اگر نقشه برداری روی ساعت مورد نظر است

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند Garmin Enduro 2 پشتیبانی گسترده از نقشه توپوگرافی است که شامل ویژگی جدید NextFork می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در طول ماجراجویی در فضای باز در مسیر درست حرکت کنید. نمایشگر لمسی و دکمه‌ها، نقشه برداری را تسهیل می‌کنند در حالی که نمایشگر بزرگ Enduro 2 باعث می‌شود که مسیریابی مستقیم روی ساعت عملی شود.

شما باید ساعت هوشمند اپل واچ اولترا بخرید اگر…

1. اگر اتصال و ایمنی اولویت شماست

اول از همه باید یادآوری کرد که اپل واچ اولترا فقط به آیفون متصل می‌شود، بنابراین کاربران گوشی‌های اندرویدی باید ساعت هوشمند دیگری را انتخاب کنند. با این حال، اگر کاربر آیفون هستید، اپل با پشتیبانی cellular که به طور پیش‌فرض ارائه می‌شود، اتصال را به سطح بعدی ارتقا داده است که از ویژگی‌های جدید تشخیص تصادف، تشخیص سقوط و SOS اضطراری پشتیبانی می‌کند.

همچنین می‌توانید از طریق سیری تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید، موسیقی پخش کنید، مسیرها را پیدا کنید و اطلاعات مورد نیاز خود از مسیر پیش رو را جمع آوری کنید. از سویی دیگر، Apple Watch Ultra یک آژیر ۸۶ دسی بل ارائه می‌کند که برای در خ.است کمک در صورت بروز مشکل در مسیر طراحی شده است.

۲. اگر عملکردهای ساعت هوشمند حیاتی هستند

در اصل، Apple Watch Ultra یک اپل واچ است، بنابراین تمام قابلیت‌های ساعت هوشمند که اپل واچ را به بهترین ساعت هوشمند موجود تبدیل می‌کند، در Ultra وجود دارد. پشتیبانی گسترده از برنامه‌های شخص ثالث، اتصال یکپارچه به iPhone Apple و موارد دیگر ارائه شده است.

تمام ویژگی‌های سلامت و تندرستی که بخشی از اکوسیستم Apple Health هستند در Ultra وجود دارند، بنابراین این ساعت هر آنچه را که در مورد ویژگی‌های Apple Watch دوست دارید، در ابعاد بزرگ‌تر ارائه می‌کند.

۳. اگر غواصی می‌کنید

ساعت‌های گارمین تنها تا چند ساعت می‌توانند در زیر آب دوام بیاورند ، بنابراین جالب است که بدانید اپل با پشتیبانی از Apple Watch Ultra در این بازار خاص تا کجا پیش رفته است. اپل واچ Ultra به عنوان یک ساعت هوشمند غواصی با امکانات کامل در ترکیب با برنامه Oceanic Plus عمل می‌کند. وضعیت هوا، ردیابی صعود / نزول و موارد دیگر در قالبی ساده و به راحتی قابل درک ارائه شده است که کمک می‌کند تا طراحی جدید اپل واچ اولترا دارای طراحی ناهموار با دکمه‌های لمسی و ویژگی غواصی باشد.

سخن پایانی

اپل واچ اولترا اولین تلاش اپل برای تولید ساعت‌های هوشمند ورزشی بوده در حالی که گارمین سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. با این وجود اپل توانسته است در بسیاری از موارد از جمله نمایشگر و سنسورهای انحصاری، گارمین را شکست دهد. تنها ضعف اپل واچ اولترا در حال حاضر طول عمر باتری آن است که انتظار می‌رود در نسخه‌های بعدی بهبودهای چشمگیری پیدا کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

سجادمهرزاده گفت:

قیمت اپل واچ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدل اپل واچ قیمت‌ها متفاوت هستند
مدل مورد نظر خود را بگویید