etebarkala snappay
etebarkala snappay

راهنمای خرید اپل واچ

4.4
(14)

انتخاب بهترین اپل واچ برای خرید در سال ۲۰۲۱

حسین رجب چالی
2 سال پیش
راهنمای خرید اپل واچ

قبل از خرید اپل واچ، باید جنس بدنه و بند آن را انتخاب کنید. از سایز اپل واچ مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که جدیدترین مدل اپل واچ را خریداری کنید یا نسخه قدیمی آن را. در این راهنمای خرید به شما تمام مواردی که برای خرید اپل واچ نیاز دارید را خواهیم گفت. با این حال باید قبل از مطالعه این مطلب بهتر است اطلاعات کلی درباره این ساعت هوشمند داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

اگر می‌خواهید بدانید که اپل واچ چه کاری انجام می‌دهد به طور خلاصه باید بگوییم که این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی مانند نمایشگر همیشه روشن، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی ضربان قلب، قابلیت ثبت نوار قلب یا ECG و دیگر موارد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مقایسه اپل واچ سری ۷ و اپل واچ SE

مقایسه اپل واچ سری ۷ و اپل واچ SE

در بیشتر دوران اپل واچ‌ها، این ساعت‌های هوشمند همیشه پرچمدار و گران‌قیمت بوده‌اند؛ اما پس از سال ۲۰۲۰ و با معرفی اپل واچ SE ارزان قیمت و مقرون‌به‌صرفه، این روند تغییر کرد. اپل واچ مذکور عملکردی مشابه مدل اصلی دارد ولی قیمت آن کمتر است.

در سال ۲۰۲۱، اپل مدل SE را ۲۷۹ دلار و اپل واچ سری ۷ را با قیمت ۳۹۹ دلار می‌فروشد و تفاوت‌های آشکاری بین این دو وجود دارد که تصمیم‌گیری را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. اپل واچ سری ۷ به لطف طراحی جدیدی که دارد، با نسخه SE متفاوت است. سری ۷ در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود و نمایشگر آن بزرگتر است و حاشیه‌های کمتری نیز دارد.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین ساعت اپل برای خرید کدام است؟ (۲۰۲۱)

اپل واچ سری SE در اندازه‌های ۴۰ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود و حاشیه‌های نمایشگر آن با نسل قبلی (سری ۶) مطابقت دارد. مدل SE در مقایسه سری ۷، سه قابلیت عمده را کنار گذاشته است: ECG، نظارت بر اکسیژن خون و نمایشگر همیشه روشن.

اپل واچ سری ۷اپل واچ SE
ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلی‌متریابعاد ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری
نمایشگر همیشه روشن Retina LTPO OLEDنمایشگر استاندارد Retina LTPO OLED
حاشیه‌های باریک‌تر و ۲۰ درصد فضای بیشترمدل‌های GPS و GPS + Cellular
مدل‌های GPS و GPS + Cellularچیپست ۶۴ بیتی دو هسته‌ای S5
چیپست ۶۴ بیتی دو هسته‌ای S7چیپست وایرلس W3
چیپست وایرلس W3Haptic Digital Crown
Haptic Digital Crownحسگر قلب اپتیکال
حسگر قلب اپتیکالنوتیفیکیشن ضربان قلب
نوتیفیکیشن ضربان قلباورژانس بین‌المللی
اورژانس بین‌المللیامکان تشخیص سقوط
امکان تشخیص سقوطامکان مانیتور نویز
امکان مانیتور نویزمقاومت در برابر آب تا ۵۰ متر
مقاومت در برابر آب تا ۵۰ متروای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز و بلوتوث ۵
وای‌فای ۶ (۵ گیگاهرتز) و بلوتوث ۵پشتیبانی از Family Setup
پشتیبانی از Family Setupقطب نما و ارتفاع سنج همیشه روشن
قطب نما و ارتفاع سنج همیشه روشنظرفیت ۳۲ گیگابایت
ظرفیت ۳۲ گیگابایتعمر باتری ۱۸ ساعته (تمام روز)
عمر باتری ۱۸ ساعته (تمام روز)تراشه U1 Ultra-Wideband ندارد
تراشه U1 Ultra-Widebandاپلیکیشن اکسیژن خون ندارد
اپلیکیشن اکسیژن خوناپلیکیشن ECG ندارد
اپلیکیشن ECGسرعت شارژ کمتر
۳۳ درصد سرعت شارژ بیشتررنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری (Space Gray)
مدل‌های آلومینیومی، استیل ضد زنگ و تیتانیومیفقط مدل آلومینیومی دارد
رنگ‌های پروداکت رد، آبی، سبز، سفید (Starlight) و مشکی (Midnight) در مدل‌های آلومینیومی 
بدنه نقره‌ای، خاکستری (Space Gray)، طلایی ضد زنگ، به علاوه تیتانیوم در دو رنگ 

گفتنی است که اپل واچ SE بدنه‌های استیل ضد زنگ یا تیتانیومی ندارد و در رنگ‌های خود آبی، سبز، سفید (Starlight)، مشکی (Midnight) یا PRODUCT (قرمز) نیز عرضه نمی‌شود. بنابراین تنها انتخاب‌های شما برای مدل مقرون‌به‌صرفه، نقره‌ای (Space Gray) یا طلایی خواهد بود.

ابعاد اپل واچ

ابعاد اپل واچ

اپل واچ سری ۷ در اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و اپل واچ SE در اندازه‌های ۴۰ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود. طبق گفته اپل، مدل‌های ۴۰/۴۱ میلی‌متری برای مچ‌های ۱۳۰ تا ۲۰۰ میلی‌متری و مدل‌های ۴۴/۴۵ میلی‌متری برای مچ دست ۱۴۰ تا ۲۲۰ میلی‌متری مناسب هستند.

هنگام انتخاب اندازه کیس اپل واچ، باید اندازه مچ دست خود و نحوه نشستن ساعت روی دست‌تان را در نظر بگیرید. افرادی که مچ دست کوچکی دارند معمولا به سراغ مدل‌های ۴۰ یا ۴۱ میلی‌متری می‌روند؛ در حالی که کسانی که مچ دست بزرگ‌تری دارند، نمونه‌های ۴۴ و ۴۵ میلی‌متری را انتخاب می‌کنند.

برای برخی افراد، انتخاب اندازه راحت است؛ اما اگر شما مچ دست متوسط دارید، انتخاب کمی سخت می‌شود. بهترین کار برای انتخاب بهترین اندازه، مراجعه به فروشگاه و امتحان کردن مدل است تا ببینید که کدام مدل بهتر روی دست شما می‌نشیند.

انواع اپل واچ

اپل واچ اغلب سه نوع مختلف آلومینیومی، استیل ضد زنگ و تیتانیومی دارد. همچنین اپل مدل‌های مخصوصی را نیز با همکاری هرمس (Hermès) و نایک (Nike) می سازد.

اپل واچ آلومینیومی

اپل واچ آلومینیومی

مدل‌های آلومینیومی سبک‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت‌هایی است که اپل به فروش می‌رساند. نمونه‌های آلومینیومی در رنگ‌های مشکی (Midnight)، سبز، پروداکت رد برای اپل واچ سری ۷ و طلایی، نقره‌ای و خاکستری برای اپل واچ SE عرضه می‌شوند. 

اپل در گذشته مدل‌های آلومینیومی اپل واچ را به دلیل سبک بودن، با نام «اسپرت» عرضه می‌کرد؛ اما امروزه این سبک نام‌گذاری را کنار گذاشته است. آلومینیوم به اندازه دیگر مدل‌ها مقاوم نیست؛ اما وزن کمتری دارد. مدل‌های آلومینیومی نرم و برس خورده هستند و به اندازه استیل ضد زنگ براق نیستند و دوام آن‌ها کمتر از تیتانیوم است. نسخه‌های آلومینیومی دارای نمایشگر شیشه‌ای Ion-X هستند که مقاومت کمتری نسبت به شیشه یاقوت کبود استفاده شده در مدل‌های گران‌تر، دارد.

برای اغلب کاربران، اپل واچ آلومینیومی مناسب‌ترین انتخاب است؛ چون همه قابلیت‌ها را با خود دارد قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. قیمت دلاری این مدل برای اپل واچ سری ۷ از ۳۹۹ دلار برای نسخه ۴۱ میلی‌متری و ۴۲۹ دلار برای نسخه ۴۵ میلی‌متری آغاز می‌شود. نسخه‌های دارای LTE (که در ایران موجود نیستند) هم ۱۰۰ دلار بیشتر قیمت دارند. مدل‌های آلومینیومی اپل واچ SE ارزان‌تر هستند و برای نسخه‌های ۴۰ میلی‌متری از ۲۷۹ دلار آغاز می‌شوند.

اپل واچ استیل ضد زنگ

اپل واچ استیل ضد زنگ

مدل‌های استیل ضد زنگ اپل واچ نمونه‌های میانی ساعت هوشمند اپل هستند. این مدل‌ها گران‌تر از آلومینیومی‌ها و ارزان‌تر از مدل‌های تیتانیومی خواهند بود. این مدل‌ها در مقایسه با نمونه‌های آلومینیومی که برای استفاده روزمره طراحی شده‌اند، بیشتر ظاهری بالارده و حرفه‌ ای دارند. این مدل‌های نسبت به دیگر انواع اپل واچ سنگین‌تر هستند و توسط افرادی که دوست دارند ساعت‌شان احساس سنگینی بیشتری داشته باشد خریداری می‌شوند.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی گلکسی واچ 4؛ ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS

مدل‌های استیل ضد زنگ اپل واچ در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و گرافیتی عرضه می‌شوند و سطح آن‌ها براق است. متاسفانه همین سطح براق می‌تواند بیشتر از آلومینیوم مستعد خراش باشد؛ اما در مقابل ظاهر جذاب‌تری دارد. نمایشگر این مدل‌ها از جنس یاقوت کبود است؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران خط و خش روی سطح ساعت خود باشید.

ساعت‌های استیل ضد زنگ اپل ارزان‌ترین بندها را دارند و قیمت دلاری آن‌ها برای مدل ۴۱ میلی‌متری از ۶۹۹ دلار آغاز می‌شود و مدل ۴۵ میلی‌متری نیز از ۷۴۹ دلار به بالا قیمت خورده است. همه مدل‌های این نمونه از LTE پشتیبانی می‌کنند.

اپل واچ تیتانیومی

اپل واچ تیتانیومی

نسخه تیتانیومی اپل واچ گران‌ترین مدل‌های این ساعت هوشمند است و کسانی به سراغ این ساعت هوشمند می‌روند که ساعتی درجه یک و عالی می‌خواهند. نسخه تیتانیومی سبک‌تر از استیل ضد زنگ سبک‌ت ر است اما مقاومت بیشتری دارد و در آن از نوعی تیتانیوم برس خورده استفاده شده که در برابر لک و اثر انگشت مقاوم است. این مدل در رنگ‌های استاندارد تیتانیوم و مشکی (space black) عرضه می‌شود.

قیمت مدل‌های تیتانیومی اپل واچ از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود و قیمت‌شان براساس نوع بند تغییر می‌کند.

اپل واچ نایک

اپل واچ نایک

مدل‌های اپل واچ نایک، با همکاری نایک و برای دوندگان طراحی شده‌اند. این مدل‌ها از بیشتر جهات شبیه اپل واچ آلومینیومی هستند و می‌توان آن‌ها را با بندهای مخصوص برند نایک خریداری کرد که از جمله این بندها می‌توان به بندهای صیقلی Sport و در رنگ‌های خاص و بندهای ورزشی سوراخ‌دار برای هوادهی بهتر اشاره کرد.

این ساعت‌ها دارای واچ فیس‌های مخصوص نایک هستند و از قبل اپلیکیشن Nike Run Club روی آن‌ها نصب شده است. قیمت این مدل‌ها نیز مانند نسخه‌های آلومینیومی از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

مدل‌های نایک اپل واچ برای دوندگان، طرفداران برند نایک و کسانی که ظاهر بندهای نایک را دوست دارند مناسب است.

اپل واچ هرمس

اپل واچ هرمس

مدل‌های هرمس اپل واچ با همکاری برند هرمس (Hermès) تولید می‌شوند و کاربرانی را هدف گرفته‌اند که به دنبال ساعتی لوکس و درجه یک هستند. این ساعت‌ها مانند مدل‌های تیتانیومی هستند؛ اما بندهای چرم درجه یک و گران‌قیمت برند هرمس در آن‌ها استفاده شده است.

این ساعت‌ها مانند مدل‌های نایک، واچ فیس‌های مخصوص هرمس دارند که دیگر مدل‌ها موجود نیست. همه مدل‌های اپل واچ هرمس دارای بند نارنجی اسپرت مخصوص هرمس هستند. قیمت مدل‌های اپل واچ هرمس از ۱۲۲۹ دلار آغاز می‌شود.

گزینه‌های بند اپل واچ

مدل‌های استاندارد آلومینیوم، استیل ضد زنگ و تیتانیوم اپل واچ را می‌توان تقریبا با تمام بندهایی که اپل از طریق ویژگی Apple Watch Studio در وبسایت خود به فروش می‌رساند استفاده کرد.

برای این کار می‌توانید اینجا کلیک کنید، سپس روی گزینه «Apple Watch Studio» کلیک کنید تا بندهای ورزشی، چرمی و استیل ضد زنگ موجود را با هر مدل قابی که می‌خواهید جفت کنید و ببینید که کدام ترکیب بیشتر مورد توجه شما قرار می‌گیرد. در زیر مروری بر مدل‌های بند اپل واچ که در یک نمونه استاندارد استفاده می‌شوند خواهیم انداخت:

Solo Loop: بندهای سولو مانند نمونه‌های اسپرت، دارای طراحی راحت و بدون سگک و مکانیزم بستن هستند. این بند از پلاستیک کششی ساخته شده که می‌توان آن را کشید و داخل مچ انداخت. سپس بند بسته می‌شود و روی مچ می‌افتد. این بندها در ۹ اندازه تولید می‌شوند که انتخاب بهترین اندازه را سخت می‌کنند. بنابراین اگر به این نوع بند علاقه‌مند هستید بهتر از به فروشگاه اپل بروید و اندازه‌ها را امتحان کنید تا سایز مناسب خود را پیدا کنید.

Solo Loop
Solo Loop

Solo Loop بافت: بندهای بافت سولو نیز مانند نمونه‌های بالا بدون سگک و بست هستند و از نخ‌های سیلیکونی قابل کشش بافته شده‌اند تا بتوانند روی دست جا بگیرند. در این مدل‌ها نیز مانند نسخه‌های سولو انتخاب بهترین اندازه سخت است.

Solo Loop بافت
Solo Loop بافت

بند اسپرت (Sport Band): بندهای اسپرت از [tooltip text=”The performance of fluoroelastomers in aggressive chemicals depends on the nature of the base polymer and the compounding ingredients used for moulding the final products (e.g. O-rings, shaft seals). This performance can vary significantly when end-users purchase polymer containing rubber goods from different sources. Fluoroelastomers are generally compatible with hydrocarbons, but incompatible with ketones such as acetone and organic acids such as acetic acid” position=”top” background=”#222222″ color=”#ffffff” font_size=”13″ text_align=”left” max_width=”300″ radius=”5″ shadow=”yes” behavior=”hover”]فلورو الاستومر[/tooltip] انعطاف‌پذیر و سبک ساخته شده‌اند که برای استفاده در هنگام ورزش از فعالیت‌های شدید مناسب است. این بندها ضد آب هستند و در طیف رنگی متنوعی عرضه می‌شوند.

بند اسپرت (Sport Band)
بند اسپرت (Sport Band)

Sport Loop: لوپ‌های اسپرت از پارچه ساخته شده‌اند و طوری طراحی شده‌اند تا سبک، قابل تنفس و نرم باشند. این بندها پارچه‌ای هستند؛ بنابراین خیس شدن آن‌ها باعث مرطوب شدن بند می‌شود اما به سرعت خشک می‌شوند. لوپ‌های ورزشی نیز طیف رنگی متنوعی دارند.

Sport Loop
Sport Loop

بند نایک (Nike Band): بندهای نایک همراه ساعت‌های نایک یا به طور جداگانه به فروش می‌رسند. بندهای نایک شبیه بندهای اسپرت هستند؛ اما دارای سوراخ برای تنفس بهتر بند هستند. بندهای نایک نیز رنگ‌های مختلفی دارند.

بند نایک (Nike Band)
بند نایک (Nike Band)

Modern Buckle: بندهای Modern Buckle از چرم ساخته شده‌اند و به مدل‌های ۴۰ میلی‌متری اپل واچ محدود می‌شوند. این بند با سگک مغناطیسی دو تکه، ضخیم‌ترین مکانیسم اتصال بندهای ساعت اپل را دارد.

Modern Buckle
Modern Buckle

Leather Link: بندهای چرمی دارای بست مغناطیسی هستند و از چرم Roux Granada فرانسوی تهیه و در طیف وسیعی از رنگ‌های خاموش در دسترس هستند.

Leather Link
Leather Link

Link Bracelet: این بندها که از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند، گران‌ترین بندهای اپل واچ محسوب می‌شوند. این بندها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا شبیه بند ساعت‌های قدیمی آهنی باشند و در رنگ‌های نقره‌ای مشکی (space black) قابل سفارش هستند.

Link Bracelet
Link Bracelet

Milanese Loop: بند Milanese Loop از یک ماده مش قابل انعطاف ساخته شده است که دور دست می‌پیچد. پوشیدن این بندها بسیار راحت است. وزن آن‌ها سبک بوده و از نظر ظاهری زیباتر از مدل‌های Sport Band و Sport Loop هستند.

Milanese Loop
Milanese Loop

بند هرمس (قیمت‌ها متفاوت است): اپل همراه با ساعت‌های هرمس، گروهی از بندهای چرمی هرمس را نیز به صورت جداگانه عرضه می‌کند که همه آن‌ها توسط این برند مشهور طراحی شده‌اند.

بند هرمس
بند هرمس

تمام این بندها را می‌توان به صورت جداگانه هم خریداری کرد؛ بنابراین در صورت تمایل می‌توانید چند نوع مختلف از بند را تهیه کنید. بندهای نایک و هرمس هنگام خرید اپل واچ‌های این دو برند به صورت باندل در دسترس هستند و نمی‌توان آن‌ها را با مدل‌های استاندارد جفت کرد؛ اما می‌توانید به صورت جداگانه این بندها را خریداری کنید.

همه مدل‌های اپل واچ هرمس همراه با یک بند هرمس به فروش می‌رسند و مدل‌های نایک نیز بند این برند را همراه خود دارند. مدل‌های فعلی رنگ اپل واچ را می‌توانید در وبسایت اپل شرکت پیدا کنید.

اپل واچ سلولار و GPS

اپل واچ سلولار و GPS

لازم است بدانید که اپل واچ‌ها در دو نمونه GPS و سلولار عرضه می‌شوند. مدل‌های سلولار دارای سیم‌کارت eSIm هستند و دیگر نیازی به استفاده از وای‌فای برای اتصال به اینترنت ندارند و می‌توان از اینترنت سیمکارت برای این کار استفاده کرد. حتی اگر این ساعت‌ها از گوشی جدا شوند هم می‌توانند به تنهایی تمام عملکردهای مرتبط با اینترنت خود را ارائه دهند. این مدل‌ها ۱۰۰ دلار گران‌تر از نمونه‌های GPS هستند.

این مطلب را هم بخوانید: طراحی جدید اپل واچ با لبه‌های صاف ممکن است سال آینده معرفی شود

مدل‌های عرضه شده در بازار ایران به دلیل پشتیبانی نکردن اپراتورها از فناوری eSIM، همگی از نمونه‌های GPS هستند. پس اگر هنگام خرید اپل واچ با چنین واژه‌ای روبرو شدید و فروشنده از شما درخواست پول بیشتر به جهت پشتیبانی از سیمکارت را داشت، مطمئن باشید که چنین فناوری در کشور ما پشتیبانی نمی‌شود و تمام مدل‌ها GPS هستند.

کدام اپل واچ برای شما مناسب‌تر است؟

کدام اپل واچ برای شما مناسب‌تر است؟

اگر همه قابلیت‌های اپل واچ را با بهترین قیمت می‌خواهید، بهتر است صبر کنید تا اپل واچ سری ۷ در ایران موجود شود و مدل‌های آلومینیومی آن را خریداری کنید. این مدل از اپل واچ بهترین گزینه برای اکثر افراد است و قیمت آن نیز به نسبت دیگر مدل‌های به‌صرفه‌تر است. اگر به زیبایی اهمیت می‌دهید، مدل‌های نایک نیز می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند.

افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه هستند اما به کیفیت اهمیت می‌دهند بهتر به سراغ مدل‌های استیل ضد زنگ بروند. مدل‌های Edition Apple Watch و هرمس نیز مناسب افرادی است که به خاص بودن اهمیت می‌دهند. این مدل‌های هیچ قابلیت اضافی ندارند اما تعداد محدودتری دارند. این مدل‌ها توسط واردکنندگان به ایران وارد نمی‌شوند و اگر تمایل به تهیه آن‌ها را دارید باید از خارج از کشور این کار را انجام دهید. 

مدل‌های درجه یک اپل واچ دارای روکش متفاوت با کیفیت بالاتر و نمایشگر با کیفیت‌تری دارند و در برابر خراش مقاومت بیشتری دارند.

انتخاب بین اندازه و بند دستگاه سلیقه‌ای است. مدل‌های اسپرت بند و اسپرت لوپ یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها هستند و طیف رنگی متنوعی دارند که به صورت فصلی تغییر می‌کنند. در حالی که بندهای چرمی و فلزی ظاهری عالی به اپل واچ شما می‌دهند. مدل‌های Solo Loop و Braided Solo Loop راحت هستند اما در صورت سفارش آنلاین جانب احتیاط را رعایت کنید؛ چون انتخاب اندازه مناسب بسیار مشکل است.

امیدواریم این راهنمای خرید جامع شما را در انتخاب بهترین اپل واچ راهنمایی کرده است. چنانچه سوالی دارید که در این مطلب به آن پاسخ داده نشده می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.4 / 5. تعداد رای دهندگان: 14

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

rose گفت:

سلام میشه اپل واچ آلومینیومی با بند سیلیکونی خرید و‌بعدا بهش بند میلانس لوپ وصل کرد؟

rz گفت:

سلام میشه اپل واچ آلومینیومی با بند سیلیکونی خرید و‌بعدا بهش بند میلانس لوپ وصل کرد؟

سمیه میرفتاحی گفت:

اپل واچدسری ۸ بدنه استیل خوبه یا آلومنیوم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما بدنه تیتانیومی بهتر است اما در نظر داشته باشید که فاقد رنگ بندی نوع استیل بوده و قیمت بالاتری نیز دارد

میترا بلندی گفت:

سایر ۳۸ و ۴۰ و ۴۱ در اپل واچ. از لحاظ سایز ظاهری روی دست یکی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. همانطور که از شماره ابعاد نمایشگر مشخص است، این ابعاد متناسب با مچ دست افراد مختلف تولید شده که ۴۱ آن از همه بزرگتر است

آرزو غلامی گفت:

فرق اپل واچ سری ۷ سایز ۴۱ با سایز ۴۵ تو چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها در ابعاد نمایشگر ساعت با یکدیگر فرق دارند

مهسا مصیبی گفت:

اپل واچ میخوام بگیرم سری ۷بین مدل نایکی و اسپرت موندم نمیدونم کدوم بهتره چه فرقی دارن باهم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تفاوت میان اپل واچ نایک و اپل واچ معمولی در طراحی بندهای این ساعت‌ها است. ویژگی دیگر اپل واچ نایک، وجود واچ‌فیس‌های بیشتر و خاص است. طراحی این واچ‌فیس‌ها به گونه‌ای هستند تا در هنگام ورزش یا دویدن، کاربران بتوانند با یک نگاه و به سادگی تمام اطلاعات روی صفحه نمایش را متوجه شوند و نیاز به توقف نداشته باشند.

مهسا مصیبی گفت:

میخوام اپل واچ بگیرم سری ۷بین مدل نایک و اسپرت موندم چه فرقی باهم دارند کدومش بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

تفاوت میان اپل واچ نایک و اپل واچ معمولی در طراحی بندهای این ساعت‌ها است. ویژگی دیگر اپل واچ نایک، وجود واچ‌فیس‌های بیشتر و خاص است. طراحی این واچ‌فیس‌ها به گونه‌ای هستند تا در هنگام ورزش یا دویدن، کاربران بتوانند با یک نگاه و به سادگی تمام اطلاعات روی صفحه نمایش را متوجه شوند و نیاز به توقف نداشته باشند. در سایر موارد تفاوتی با یکدیگر ندارد.

Artin گفت:

سلام بند های هرمس اپل واچ رو اگه جداگونه خریداری کرد میشه روی اپل واچ معمولی انداخت؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله می‌شود هر بندی را نصب کرد