etebarkala snappay
etebarkala snappay

ایرپاد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

4.1
(35)

با این گجت جذاب اپل بیشتر آشنا شویم

طاهره محزون
2 سال پیش
ایرپاد چیست؟

این روزها اسم ایرپاد زیاد به گوشمان می‌خورد. این گجت هوشمند مدت کمی بعد از معرفی، طرفداران زیادی پیدا کرد و حالا نام ایرپاد را در میان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین وسایل جانبی مشاهده می‌کنیم. اگر تا به حال درباره ایرپاد نمی‌دانستید، شاید برای شما سوال باشد که ایرپاد چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این گجت هوشمند جذاب، با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

ایرپاد؛ هدفون جذاب و دوست‌داشتنی

ایرپاد

ایرپادها هدفون‌های بلوتوثی بی‌سیم هستند که به طور خاص برای کار با آیفون و آی‌پد شما طراحی شده‌اند. البته از آنجایی‌که این وسیله دستگاه صوتی بلوتوثی است، می‌توانید تقریبا با هر کامپیوتر یا گوشی هوشمند دیگری از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید این محصول اپل را به Apple TV متصل کنید. شاید شما تا امروز از هدفون‌های ساده و سیمی اپل نیز استفاده می‌کردید؛ اما این محصول مزایایی دارد که شاید نظر شما را نسبت به دنیای هدفون‌ها کاملا تغییر دهد.

ایرپاد برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۶ در کنار آیفون ۷ معرفی شد. در عرض دو سال، این هدفون به محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شد. آیفون ۷ جک ۳.۵ میلی‌متری نداشت و کاربران باید از هدفون‌هایی با کانکتور لایتنینگ به این گوشی متصل می‌شدند. اما این محصول به راحتی این مشکل را حل کرد.

در ۲۰ مارس ۲۰۱۹، اپل نسل دوم ایرپاد را منتشر کرد که دارای تراشه H1، زمان مکالمه طولانی‌تر و پشتیبانی از هندزفری «Hey Siri» است. یک کیس شارژ بی‌سیم اختیاری که هزینه مجزا دارد به این محصول اضافه شده است.

در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱، اپل نسل سوم ایرپاد را منتشر کرد که دارای طراحی مجدد خارجی با ساقه های کوتاه‌تر شبیه به ایرپاد پرو، صدای مکانی، مقاومت در برابر آب IPX4، عمر باتری بیشتر و پشتیبانی از شارژ مگ‌سیف است.

ایرپاد چگونه کار می‌کند؟

ایرپاد چگونه کار می‌کند؟

برای متصل کردن ایرپاد به آیفون یا آی‌پد، ابتدا بلوتوث را در دستگاه iOS خود فعال کنید. بعد، این هندزفری خود را در قاب قرار دهید، درب آن را باز کنید و دکمه جفت شدن کیس شارژ را فشار دهید و نگه دارید تا چراغ سفید چشمک بزند. برای تکمیل فرآیند جفت‌سازی، فرمان‌های دستگاه iOS خود را دنبال کنید.

با اتصال ایرپاد خود به آیفون، آیپد یا دستگاه‌های دیگر شروع کنید و مطمئن شوید که سطح صدا برای شما مناسب است. به دلیل شکل ایرپادها، آن‌ها به‌طور مشخص برای گوش چپ و راست طراحی شده‌اند. اگر به کمک نیاز دارید تا بفهمید کدام‌یک است، روی ساقه هر هدفون یک «L» و «R» کوچک چاپ شده است. آن‌ها را در گوش خود فرو کنید و ساقه را مستقیما به سمت پایین بگیرید تا به طور طبیعی در شکاف گوش شما قرار گیرد.

هیچ کنترل برقی در این هندزفری‌های بی‌سیم اپل وجود ندارد. از آنجایی که آن‌ها به شتاب‌سنج و حسگرهای نوری مجهز هستند، می‌دانند چه زمانی در گوش شما قرار می‌گیرند و به محض قرار گرفتن در گوش، آن‌ها آماده کار هستند. علاوه‌بر این، وقتی آن‌ها را بردارید، صدا را به‌طور خودکار متوقف می‌کنند.

نحوه عملکرد ایرپاد شما بسته به مدلی که دارید متفاوت است؛

  • همه مدل‌های ایرپاد: با دو بار ضربه زدن روی هدفون، تماس‌های تلفنی را می‌پذیرید و پایان می‌دهید.
  • ایرپاد اصلی: برای بیدار کردن سیری، روی یکی از گوشی‌ها دوبار ضربه بزنید. شما صدا را از طریق سیری کنترل می‌کنید. از سیری بخواهید کارهایی مانند «پخش»، «مکث»، «کم کردن صدا»، «بازگشت به آهنگ قبلی» یا «پرش از آهنگ» را انجام دهد.
  • ایرپاد ۲: برای رد شدن از آهنگ، روی هدفون دوبار ضربه بزنید. برای بیدار کردن سیری، بگویید «Hey Siri». همچنین می‌توانید تنظیمات ایرپاد را تغییر دهید تا با دو ضربه زدن، عملکردهای دیگری را انجام دهید.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه ایرپاد اپل از ابتدا تا ۲۰۲۱

ایرپاد چه مدل‌هایی دارد؟

ایرپادها هدفون‌های بی‌سیم اپل هستند که در سه مدل ایرپاد، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس به فروش می‌رسند. سری ایرپاد نسل‌های مختلفی دارند که به مرور زمان بر امکانات و جذابیت‌های آن افزوده شده است.

ایرپاد نسل اول

ایرپاد نسل اول

اپل نسل اول ایرپاد را در ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در کنار آیفون ۷ و اپل واچ سری ۲ معرفی کرد. اپل در ابتدا قصد داشت ایرپادها را در اواخر اکتبر منتشر کند، اما تاریخ انتشار را به تعویق انداخت. در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶، اپل دریافت سفارش‌های آنلاین برای این هندزفری‌های بی‌سیم اپل را آغاز کرد. در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ در فروشگاه‌های اپل، نمایندگی‌های مجاز اپل، و شرکت‌های مخابراتی منتخب در دسترس بودند.

ایرپاد یک پردازنده اختصاصی Apple W1 SoC دارد که به بهینه‌سازی مصرف باتری، بلوتوث ۴.۲  و اتصالات صوتی کمک می‌کند. عملکردهای اتصال پیشرفته W1 به دستگاه‌هایی نیاز دارد که نسخه‌های سیستم‌عامل  iOS 10، نسخه macOS Sierra و watchOS 3 یا نسخه‌های جدیدتر دارند. این هندزفری‌های بی‌سیم اپل همچنین می‌تواند به دستگاه‌هایی متصل شود که از بلوتوث نسخه ۴.۰ یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند، مانند لپ‌تاپ‌های ویندوزی و دستگاه‌های اندرویدی.

اگر بخواهیم درباره اجزای داخلی ایرپاد بیشتر بدانیم، باید بگوییم دو میکروفون در داخل هر ایرپاد وجود دارد، یکی رو به بیرون در سطح گوش و دیگری در پایین ساقه. وزن هر ایرپاد حدود ۴ گرم و کیس شارژ آن تقریبا ۳۸ گرم است. ایرپادها می‌توانند حدود پنج ساعت شارژدهی کنند. اگر این هندزفری‌های بی‌سیم اپل را ۱۵ دقیقه شارژ کنید، می‌توانید حدود ۳ ساعت با آن موسیقی گوش کنید. هر گوشی ایرپاد یک باتری ۹۳ میلی‌وات‌ساعتی در ساقه خود داشت، در حالی که جعبه شارژ حاوی یک باتری ۱.۵۲ وات ساعت یا ۳۹۸ میلی‌آمپرساعت بود. تولید ایرپادهای نسل اول در ۲۰ مارس ۲۰۱۹ پس از عرضه نسل دوم متوقف شد.

ایرپاد نسل دوم

ایرپاد نسل دوم

اپل نسل دوم ایرپاد را در ۲۰ مارس ۲۰۱۹ معرفی کرد. طراحی این ایرپاد شبیه به نسل اول است، اما ویژگی‌های به‌روز شده‌ای دارد. این هدفون یک پردازنده H1 دارد که از هندزفری “Hey Siri” و اتصال بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند. اپل همچنین ادعا می‌کند که زمان مکالمه این هدفون ۵۰ درصد بیشتر و زمان اتصال آن سریع‌تر است. ویژگی «اعلام پیام‌ها با سیری» در iOS 13.2 اضافه شد که به کاربر اجازه می‌دهد پیام‌های متنی را به سیری دیکته کند.

ایرپادهای نسل دوم را می‌توانید با همان کیف شارژ نسل اول یا با قیمت اضافی همراه با جعبه شارژ بی‌سیم، که می‌توان با شارژرهای Qi استفاده کرد، بخرید. نسل دوم ایرپادها پس از عرضه نسل سوم در اکتبر ۲۰۲۱ با کاهش قیمت روبرو شد و از ۱۵۹ دلار به ۱۲۹ دلار رسید. 

ایرپاد نسل سوم

ایرپاد نسل سوم

اپل نسل سوم ایرپاد را در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ معرفی کرد. این ایرپادها دارای طراحی مجدد خارجی با ساقه‌های کوتاه‌تر شبیه به ایرپاد پرو است و از کنترل‌های لمسی مشابه استفاده می‌کند. ایرپاد نسل ۳ شامل پشتیبانی از صدای فضایی و Dolby Atmos، مقاومت در برابر آب IPX4، تشخیص پوست و کیس پشتیبانی از شارژ MagSafe هستند. اپل ادعا می‌کند که عمر باتری افزایش یافته است.

باتری ایرپاد شش ساعت دوام می‌آورد و کیس شارژ تا ۳۰ ساعت شارژدهی می‌کند. پیش‌فروش ایرپادهای نسل سوم در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شد. نسل سوم ایرپادها در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ عرضه شده است که ۱۷۹ دلار قیمت دارد.

ایرپاد پرو

ایرپاد پرو

ایرپاد پرو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بازار دانست. این هدفون ظاهری شبیه به ایرپاد نسل ۳ دارد. این هدفون دو ویژگی مهم حذف نویز و حالت شفافیت صدا را دارد.

از مزایای این هدفون می‌توان به تراشه قدرتمند H1 اشاره کرد که در کنار مقاومت در برابر رطوبت و عرق، این هدفون را به یک گزینه مناسب برای ورزش و تحرک تبدیل می‌کند. این هدفون سری‌های سیلیکونی متغیری دارد که بر اساس گوش خود می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید.

ایرپاد مکس

ایرپاد مکس

این محصول گران‌ترین مدل هدفون اپل است که با قیمت ۵۴۹ دلار به بازار عرضه شده است. ایرپاد مکس از نوع دور گوشی است و حدود ۲۰ ساعت شارژدهی می‌کند. برخلاف هدفون‌های پلاستیکی کوچک ایرپاد، ایرپاد مکس یک جفت هدفون بزرگ روی گوش است که از استیل ضد زنگ تشکیل شده و یک هدبند مشبک منحنی ارائه می‌کند. وزن آنها ۳۸۴.۸ گرم و ابعاد ۱۸۷.۳×۱۶۸.۶۶×۸۳.۴ میلی‌متر است. در حالی که ایرپادها فقط در رنگ سفید عرضه می‌شوند، می‌توانید ایرپاد مکس را در رنگ‌های مختلف از جمله نقره‌ای، خاکستری، آبی آسمانی، صورتی و سبز خریداری کنید.

ایرپاد چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایرپاد چه ویژگی‌هایی دارد؟

این هندزفری‌های بی‌سیم اپل علاوه بر پخش صدا، دارای میکروفونی هستند که نویز پس‌زمینه را فیلتر می‌کند و همچنین شتاب‌سنج‌ها و حسگرهای نوری داخلی که قادر به تشخیص ضربه‌ها و فشارها هستند (مثلاً دوبار ضربه یا فشار دادن برای مکث صدا) و قرار دادن آن در داخل گوش، وجود دارد. مکث خودکار صدا را هنگامی که آنها خارج می‌شوند، فعال می‌کند.

– هر دستگاه دارای یک کابل لایتنینگ به USB-C و یک کیس شارژ است. با این حال، نوع کیس شارژ متفاوت است. ایرپاد ۲ دارای یک جعبه شارژ سیمی است که فقط با کابل لایتنینگ قابل شارژ است. قاب‌های ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو را می‌توان به صورت بی‌سیم یا با کابل شارژ کرد. این دو ایرپاد از فناوری مگ‌سیف پشتیبانی می‌کنند. ایرپاد مکس دارای کیس هوشمند مخصوص به خود است که برای حفظ شارژ باتری با قرار دادن هدفون در حالت بسیار کم‌مصرف طراحی شده است.

– همه این هندزفری‌های بی‌سیم اپل با جدیدترین آیفون‌ها، آی‌پدها، اپل واچ‌ها و مک‌ها سازگار هستند. با این حال، ایرپاد ۲ با دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند آی‌پد مینی ۲، آی‌پد مینی ۳، آیفون ۵ اس و نسل ششم آیپاد تاچ نیز سازگار است.

– همه این هندزفری‌های بی‌سیم اپل فعلی از تراشه هدفون H1 اپل استفاده می‌کنند. در نتیجه، همه از بلوتوث۵.۰ پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید سیری را از طریق فرمان صوتی در همه دستگاه‌ها راه اندازی کنید. همچنین می‌توانید به‌طور خودکار بین دستگاه‌های مختلف اپل خود سوئیچ کنید. ایرپاد مکس دارای یک دسته کنترل دیجیتالی است که از اپل واچ قرض گرفته شده است و دکمه دیگری که می‌توانید برای تغییر حالت‌های Active Noise Cancellation و Transparency استفاده کنید.

– ایرپاد ۳، ایرپاد پرو و ​​ایرپاد مکس در مقایسه با ایرپاد ۲، در زمینه فناوری صدا امکانات بسیار بیشتر ارائه می‌دهند. هر سه مدل جدیدتر از صدای فضایی پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند منجر به تجربه کیفیت صدایی فراگیر و شبیه به تئاتر شود. در حالی که ایرپاد ۲ فقط از طریق اپل موزیک صدای فضایی محدودی داشت، سه مدل دیگر دارای صدای فضایی برای تماس‌های گروهی نتفلیکس، فیس تایم و سایر محتواها نیز هستند. ایرپاد ۳ همچنین صدای فضایی را با ردیابی سر در تمام دستگاه‌های اپل و همچنین Dolby Atmos در اپل موزیک را  ارائه می‌دهد.

ایرپاد چه ویژگی‌هایی دارد؟-2

– ایرپاد ۳، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس، همگی دارای ویژگی‌هایی مانند Adaptive EQ هستند که تجربه صوتی شما و حسگر نیروی بصری برای کنترل رسانه را سفارشی می‌کند. اپل می‌گوید درایورهای سفارشی اپل با سرعت بالا که در هر سه موجود است، بیس قدرتمندی نیز ارائه می‌دهند. 

– ایرپاد پرو و ایرپاد مکس قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌کنند، که صداهای پس‌زمینه را بی‌صدا می‌کند تا بتوانید روی چیزی که می‌شنوید تمرکز کنید. این مدل‌ها همچنین تنها مدل‌هایی هستند که گزینه تغییر به حالت شفافیت را ارائه می‌دهند که شنیدن صداهای اطراف شما را ممکن می‌سازد.

– در مورد کیفیت تماس، ایرپاد ۲، ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو همگی میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو دوگانه را ارائه می‌کنند. به عبارت دیگر، هر مجموعه دارای دو میکروفون در هر گوشواره است، با فناوری طراحی شده برای کاهش صداهای بیرون و تمرکز بهتر روی صدای گوشی شما.

– ایرپاد ۲، ایرپاد۳ ۳ و ایرپاد پرو، همگی شتاب‌سنج‌های تشخیص حرکت دارند که ضربه‌ها و شتاب‌سنج‌های تشخیص گفتار را ارائه می‌دهند. دومی تشخیص می‌دهد که شما در حال صحبت هستید و با میکروفون های شکل‌دهنده پرتو کار می‌کند تا صداهای بیرون را خاموش کند و فقط صدای شما را بگیرد.

این مطلب را هم بخوانید: ایرپاد چه کاربردهایی برای من دارد؟

کدام مدل ایرپاد را بخرم؟

کدام مدل ایرپاد را بخرم؟

مهم نیست که شما کدام را خریداری می‌کنید، هر مدل ایرپاد کیفیت صدای عالی و تماس را ارائه می‌دهد. با این حال، اینکه کدام مدل را باید انتخاب می‌کنید، به نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

بدون شک، اگر هدفون‌های روی گوش می‌خواهید، بدیهی است که ایرپاد مکس را باید انتخاب کنید. ایرپاد مکس همچنین بهترین انتخاب برای کیفیت صدا است و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که سایر مدل‌ها ندارند، از حذف فعال نویز گرفته تا تراشه H1 و حسگرها در هر گوش.

از سوی دیگر، اگر به دنبال یک جفت گوشی عالی هستید، ایرپاد ۳ یا ایرپاد پرو را انتخاب کنید. به خصوص اگر اغلب تمرینات شدیدی را انجام می‌دهید؛ زیرا هر دو در برابر تعریق و آب مقاوم هستند. اگر در گذشته با بیرون افتادن ایرپادها از گوش خود مشکل داشتید، ممکن است بخواهید ایرپاد پرو را به دلیل سری‌های قابل تعویض و قابل تنظیم آن انتخاب کنید؛ چیزی که ایرپاد ۳ ارائه نمی‌دهد.

با این حال، اگر بودجه کمی دارید و چیزی کمتر از ۲۰۰ دلار می‌خواهید، ایرپاد ۳ را در نظر بگیرید. ویژگی‌‌هایی مانند کیس شارژر MagSafe، پشتیبانی صوتی فضایی بیشتر، عمر باتری بهبود یافته و بسیاری موارد دیگر از مزایای ایرپاد ۳ به شمار می‌رود.

در این مقاله سعی کردیم توضیح دهیم که ایرپاد چیست و چه مدل‌ها و کاربردهایی دارد. بنظر شما کدام مدل را می‌توان بهترین ایرپاد اپل دانست؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

سوالات متداول

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 35

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمد گفت:

ممنون

محمد گفت:

ایرپاد به چه کاری میاد یا هدف سازنده از درست کردن آن چی بوده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های میان رده و پرچمدار جدید فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هدفون سیمی هستند. شما به کمک ایرپادها می‌توانید به موسیقی گوشیخود گوش داده و یا به تماس‌ها پاسخ دهید

ثریا گفت:

ایرپاد چجور سفارش بدم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید و مانند هر سایت فروشگاهی اینترنتی کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید

شایان نوجوان گفت:

قیمتش چند موشود

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ایرپادها با توجه به مدل آن‌ها متفاوت و متغیر است

حسین گفت:

ایرپاد در حد ۳۰۰ کدوم رو پیشنهاد میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ایرپادهای اپل قیمت بالاتری دارند. در این رنج قیمت شما باید از سایر هندزفری‌های بلوتوثی از سایر برندها استفاده کنید

امیر گفت:

کدوم ایرپاد بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
محبوب‌ترین ایرپاد که کارایی بسیار عالی دارد، ایرپاد پرو است

احمد گفت:

قیمت

رضا شیشه ساز گفت:

ممنون از مطلب خوبتون ^_^

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خوشحالیم که مفید واقع شد

مهدی مرادی گفت:

قیمت جدیدترین ایرپاد اپل الان توی بازار چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت اپل ایرپاد پرو که یکی از پرطرفدارترین ایرپادهای بازار بوده، حدود ۵ میلیون ۴۰۰ هزارتومان است

امیررضا گفت:

کیفیت ایرپاد تکرار نشدنیه و هیچ برندی نمیتونه چیزی مثل ایرپاد تولید کنه.

مهرداد احمدی گفت:

قیمتش چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ایرپادهای اپل قیمت‌های مختلفی دارد که بستگی به مدل و نسل آن دارد و از ۴ میلیون تومان شروع و حتی تا ۲۱ میلیون تومان هم می‌رسد
شما می‌توانید با توجه به بوجه‌ای که در نظر دارید، یا ایرپادهای اپل را تهیه کنید و یا نمونه های مشایه سامسونگ و شیائومی و سایر برندهای معتر بازار که ارزان‌تر از اپل هستند

احمد گفت:

من یه اکانت وریفای شده binance bot از شما خریدم ولی هنوز اکتیو نشده، چی کار کنم؟

مریم حبیبی گفت:

خوب بود

Mary گفت:

ایرپاد چقدر قیمت دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
ما توی سایتمون، ایرپادهای مختلف رو موجود داریم و میتونید قیمت اونها رو مشاهده کنید.

ووو گفت:

انواع ایرپاد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
انواع ایرپاد به طور مفصل در این بلاگ شرح داده شده است. جهت اطلاع بلاگ را مطالعه نمایید

حسن گفت:

ایرپاد با گوشی‌های اندرویدی هم قابل استفادس؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله
از آنجایی که این وسیله یک دستگاه بلوتوثی بوده، به هر گوشی هوشمند دیگری حتی به کامپیوترهای ویندوزی نیز قابل اتصال است

کلام گفت:

ایربادز True Wireless چیه؟ همین ایرپاد اپله یا فرق میکنه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله متفاوت است.
در هدفون‌های واقعا بی‌سیم، نه‌تنها بین خود هدفون و منبع پخش صوت هیچ‌گونه ارتباط سیمی وجود ندارد؛ بلکه در بین این گوشی‌ها نیز ارتباط فیزیکی دیده نمی‌شود. نحوه‌ی کارکرد هدفون‌های واقعا بی‌سیم بدین‌ترتیب است که صدا ازطریق بلوتوث به گیرنده‌ی یکی از گوشی‌ها می‌رسد و این گوشی نیز آن صدا را به گوشی دوم منتقل می‌کند تا ازاین‌طریق موسیقی را بدون مشکل بشنوید.

صالح عزیزی گفت:

ایربادز چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به هدفون‌های بلوتوثی که کمپانی‌های دیگری بجز اپل تولید می‌کنند، ایربادز و به هندزفری‌های بلوتوثی که کمپانی اپل تولید می‌کند، ایرپاد می‌گویند. نحوه عملکرد ایربادزها و ایرپادها با یکدیگر توفیری نداشته و از نظر تراشه و طراحی متفاوت هستند.

فاطمه گفت:

شیائومی هم ایرپاد داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله
شیائومی یکی از معروف‌ترین و درعین حال مقرون به صرفه ترین ایربادزها را در مدل‌های مختلف تولید کرده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند

زراوشان گفت:

قیمت ایرپاد چقدره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدل و نسلی که انتخاب کنید، از ۳ میلیون تومان تا ۷ میلیون تومان متغیر است

سارا محجوبی گفت:

چقدر طول میکشه ایرپاد فول شارژ بشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدل ایرپاد این مدت زمان متغیر بوده و این مدت زمان در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است. برای ایرپاد ۲، تنها یک ساعت زمان لازم است تا به طور کامل شارژ شود.

علی راستین دل گفت:

به نظر شما ایرپاد بخرم یا هدفون؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
انتخاب شما به نوع کاری که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد. اگر قصد ورزش کردن و گوش دادن به موسیقی را دارید، ایرپاد گزینه مناسب‌تری است

محمد اوحدی گفت:

ایرپاد یا ایرباد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ایرپاد: هدفون‌های بی‌سیم کمپانی اپل
ایرباد: هدفون‌های بی‌سیم کمپانی‌هایی بجز اپل
انتخاب هر کدام کاملا به بودجه‌ای که در نظر دارید بستگی دارد

حمید کشاورز گفت:

ایرپاد سامسونگ چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به بلاگ مراجعه کنید و آن را کتامل مطالعه کنید. به تمامی پرسش‌های شما در این رابطه پاسخ داده‌ایم

کاملیا گفت:

آخرین نسل ایرپاد ایرپاد 3 هستش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
درحال حاضر بله و باید منتظر رونمایی اپل از ایرپادهای جدید باشیم

پارسا قهرمانی گفت:

ایرپاد مکس رو موجود دارید روی سایتتون؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در حال حاضر خیر

گیمر معروف گفت:

ایرپاد برای حالت گیمینگ هم قابل استفاده هستش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قابل استفاده است اما اغلب گیمرها از هدفون‌های میکروفون دار برای اجرای گیم استفاده می‌کنند.

نیما رحمانی گفت:

ایرپاد چطور کار میکنه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در اواسط بلاگ نحوه کار کرد ایرپاد را شرح داده‌ایم. بلاگ را مطالعه کنید تا از نحوه کار آن مطلع شوید

نسترن همتی گفت:

ایرپاد چگونه کار میکند؟ ممنون میشم نحوه استفاده از ایرپاد رو بگید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در اواسط بلاگ نحوه کار کرد ایرپاد را شرح داده‌ایم. بلاگ را مطالعه کنید تا از نحوه کار آن مطلع شوید

حاتم خلیلی گفت:

دکمه روی کیس ایرپاد برای چیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یکی از کاربردهای اصلی این دکمه برای وصل کردن ایرپاد به گوشی‌های اندرویدی یا دستگاه‌هاییست که مجهز به چیپ W1 اپل نیستند.

نیلوفر نعمتی گفت:

دکمه ایرپاد برای چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یکی از کاربردهای اصلی این دکمه برای وصل کردن ایرپاد به گوشی‌های اندرویدی یا دستگاه‌هاییست که مجهز به چیپ W1 اپل نیستند.

میلاد عباسی گفت:

ایرپاد چیه دیگه! من از پیستون بادز شیائومی دارم استفاده میکنم و کاملا راضیم. با این قیمتا اصلا خرید ایرپاد صرفه اقتصادی نداره.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خرید لوازم جانبی کاملا سلیقه‌ای بوده و به بودجه‌ای که در نظر می‌گیرید بستگی دارد. هدفون‌های بی‌سیم شیائومی نیز از کارایی بسیار خوبی برخوردار هستند.

مریم فدایی گفت:

اینکه برای گوشی اندرویدی ایرپاد بخرم منطقیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ایرپاد یکی از لوازم جانبی است که ربطی به سیستم‌عامل گوشی شما ندارد. اگر به دنبال هدفون بی‌سیم با کیفیت بالا و طول عمر بالای باتری هستید و از طرفی محدودیتی برای هزینه ندارید، خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم.

پارسا ساداتی گفت:

مزایای ایرپاد نسبت به هندزفری بلوتوثی های معمولی چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از مزیت‌های آن کیفیت پخش ضدا و طول عمر بالای باتری آن است. اما در مجموع سامسونگ و شیائومی نیز هدفون‌های بی‌سیم با عملکرد بالایی تولید کرده‌اند و در نتیجه خرید این لوازم جانبی، بیشتر به سلیقه شما و حسی که نسبت به برند تولید کننده دارید، بستگی دارد.

فاطمه رنجبر گفت:

سری جدید ایرپاد کی وارد بازار میشه؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
در حال حاضر اپل تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است