etebarkala snappay
etebarkala snappay

حل مشکل error loading data در کلاب هاوس

5
(2)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
حل مشکل error loading data در کلاب هاوس

فرض کنید به تازگی دعوتنامه‌ای برای ورود به کلاب هاوس دریافت و حساب خود را کامل راه اندازی کرده‌اید. با این حال، مشکلاتی از قبیل error loading data را مشاهده کنید. هنگامی که فید برنامه Clubhouse شما در صفحه اصلی برنامه در iPhone یا Android بارگیری نمی‌شود، به این معنی است که شما مشکلی در بارگیری داده‌ها دارید یا داده‌های بارگذاری شده از اینترنت به‌روزرسانی نمی‌شوند. برای حل این مشکل مراحلی را که در این ترفند آموزش داده شده است را مرحله به مرحله انجام دهید تا مشکل error loading data در کلاب هاوس حل شود.

علت نمایش خطای error loading data در کلاب هاوس

به چند دلیل ممکن است این خطا نمایش داده شود. توجه داشته باشید که ممکن است یک مشکل جدی باشد زیرا کل ماهیت Clubhouse در فید اعمال می‌شود. اما در اغلب موارد دلایل ساده و موقتی موجب بروز این خطا در کلاب هاوس می‌شود. با این حال، همیشه بهتر است عوامل مهم دیگری را در نظر بگیرید که در بارگذاری نشدن برنامه نقش دارند، مانند پیکربندی اشتباه در دستگاه iOS یا سرور Clubhouse.

برنامه کلاب هاوس یک برنامه جدید در میان پلتفرم‌های متعدد در زمینه اطلاع رسانی اینترنتی بوده و بنابراین بدیهی است که راهنماهای زیادی در رابطه با عیب یابی این پلتفرم در بستر وب وجود نداشته باشد. اما نگران نباشید اگر مراحل زیر را با دقت و قدم به قدم انجام دهید، به راحتی قادر خواهید بود که یکی از رایج ترین مشکلات کلاب هاوس را حل کنید.

مجدد وارد حساب کاربری کلاب هاوس خود شوید

اشکالات جزئی و خطاهای تصادفی می‌تواند باعث خراب شدن اطلاعات حساب شما در برنامه شود. سعی کنید اطلاعات حساب خود را به روز کنید تا مشکل برطرف شود. برای ورود مجدد به حساب خود، مراحل ساده زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا برنامه Clubhouse را در دستگاه خود باز کنید و روی نماد نمایه ضربه بزنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش دستگاه iOS شما نمایش داده می شود.
  • پس از اتمام مرحله اول، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • برای خروج از حساب کاربری خود، روی دکمه خروج (sign out) کلیک کنید.

بلافاصله پس از خروج از سیستم وارد حساب کاربری خود نشوید. حداقل ۵ دقیقه قبل از ورود مجدد به حساب کاربری خود صبر کنید.

برنامه Clubhouse را دوباره نصب کنید

اشکالات برنامه کلاب هاوس، خطاها و نصب ناقص آن می‌تواند از دلایل دیگری برای بارگیری نشدن فید برنامه شما باشد. برای رفع این مشکل، سعی کنید برنامه را دوباره نصب و بررسی کنید. ابتدا برنامه فعلی را از دستگاه خود حذف کنید و یک نسخه جدید از برنامه را دوباره نصب کنید.

  • نماد برنامه Clubhouse را در صفحه اصلی پیدا کنید > نماد برنامه را لمس و نگه دارید > روی ضربدر “X” > حذف برنامه ضربه بزنید.

پایداری اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

برای اینکه این پلتفرم آنلاین به درستی کار کند، به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارید. بنابراین، داشتن یک اتصال اینترنتی سریع و پایدار ضروری است. اگر شبکه روی تلفن شما کند بوده و یا مرتب قطع و وصل می‌شود، ممکن است باعث شود دستگاه شما به درستی با سرور برنامه کلاب هاوس ارتباط برقرار کند. بهتر است از دیتای موبایل خود جهت اتصال استفاده کنید. برای راه اندازی دیتای موبایل خود برای iOS و اندروید مراحل زیر را دنبال کنید.

را اندازی دیتای موبایل برای iOS 14

این مراحل را دنبال کنید، Settings > General > Reset > Reset Network Settings > Enter Passcode و Reset Network Settings.

را اندازی دیتای موبایل برای iOS 15

  • برنامه تنظیمات را باز کنید. وارد General شده و سپس روی Transfer or Reset iPhone کلیک کنید. در آخر، روی Reset > Reset Network Settings کلیک کنید. رمز عبور قفل آیفون خود را وارد کنید و دوباره راه اندازی مجدد مجدد را امتحان کنید.

را اندازی دیتای موبایل برای اندروید

  • وارد برنامه تنظیمات > مدیریت عمومی یا سیستم‌ها، با توجه به دستگاه Android و نسخه > تنظیم مجدد یا بازنشانی گزینه‌ها > بازنشانی تنظیمات شبکه > تأیید بازنشانی را باز کنید.

مودم خود را مجدداً راه اندازی کنید تا اتصال سرور خود را مجدداً برقرار کنید

پس از راه اندازی مجدد روتر، تست را دوباره اجرا کنید تا وضعیت کار روتر را بررسی کنید. اگر همچنان کند است، با ارائه دهنده ISP خود تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

سرورهای کلاب هاوس را از طریق اعلان‌های آن در صفحه رسمی توییتر بررسی کنید

کاملاً طبیعی است که مشکلات به صورت مداوم در یک برنامه کاملاً جدید مانند Clubhouse که هنوز در حال آزمایش بتا است رخ دهد. بنابراین اگر فید برنامه حساب شما بارگیری نمی‌شود، به صفحه رسمی توییتر برنامه مراجعه کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل از سرورهای کلاب هاوس است یا خیر.

مشکلات مربوط به سرور فقط توسط تیم بازیابی و توسعه کلاب هاوس قابل رسیدگی است، بنابراین هرگونه تغییر در دستگاه شما تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند. در صورت خراب بودن سرورها تنها باید صب کنید تا آن‌ها مشکل را برطرف کنند. می‌توانید هر از چند گاهی بررسی کنید تا مطلع شوید سرورها دوباره کار می‌کنند یا خیر.

سعی کنید VPN خود را خاموش کنید

اگر با برنامه کلاب هاوس خود به مشکل برخورده‌اید، خدمات VPN خود را خاموش کنید. فیلترشکن‌ها ترافیک شما را به سرورهای خود هدایت می‌کنند تا آن‌ها را فیلتر کنند و آدرس IP شما را به طور تصادفی تغییر دهند که در نتیجه، می‌تواند باعث وقفه و تاخیرهای غیر ضروری شود.

  • برنامه Settings را در iPhone خود باز کنید > VPN و VPN Toggle را خاموش کنید.
  • در تلفن همراه Android: تنظیمات > شبکه و اینترنت پیشرفته > VPN > VPN را خاموش کنید.

مشکل را به Clubhouse گزارش کنید

اگر ترفند ذکر شده در بالا کمکی نکرد، آخرین گزینه، ارسال گزارش مشکل به Clubhouse است. سپس اجازه دهید کارشناسان از آنجا به وضعیت حساب کاربری شما رسیدگی کنند. می‌توانید با ارسال تیکت در وب‌سایت رسمی کلاب هاوس، با پشتیبانی Clubhouse تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت Clubhouse دیدن کنید و پاسخ‌هایی را در صفحه سؤالات متداول آن‌ها بیابید که ممکن است برای شما مفید باشد. در صفحه درخواست پشتیبانی، مشکل فنی را از گزینه کشویی انتخاب کنید و مشکل خود را به تیم پشتیبانی CH ارسال کنید.

سخن پایانی

کلاب هاوس یک برنامه جدید بوده که خطاهای زیادی در هنگام نصب و اجرا دارد. یکی از این خطاها error loading data بوده که معمولا به راه‌کارهای ساده‌ای که در این مطلب شرح دادیم، قابل حل است. استفاده از کلاب هاوس محاسن زیادی دارد اما برای آنکه بتوان از یک برنامه با حداقل خطا استفاده کرد، نیازمند شکیبایی بوده تا تیم توسعه این پلتفرم تمامی باگ‌های آن را به مرور رفع کنند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

میترا پشنگپور گفت:

مشکل برنامه کلاب هاوس دارم برام باز نمیشه اتاقها. وصدا فقط پیامهاش میاد وقتی نت گوشی بازمیکنم نه با VPN ونه بدون اون

م.پ گفت:

کلاب هاوس نصب دارم ولی صفحه اتاقها برام باز نمیشه فقط پیام هاشون نت باز میشه میاد