etebarkala snappay
etebarkala snappay

نحوه غیرفعال کردن تبلیغات در بازی های موبایل

3
(2)
شکیبا گیلانی
12 ماه پیش
نحوه غیرفعال کردن تبلیغات در بازی های موبایل

هیچ کس تبلیغات را دوست ندارد، ولی متاسفانه تبلیغات یک مزاحم ضروری در دنیای بازی‌های موبایل امروزی هستند! تبلیغات به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خود را به صورت رایگان ارائه دهند و یا حداقل آن‌ها را برای شروع رایگان ارائه دهند تا در آینده بتوانند با نسخه پولی، کسب درآمد کنند. اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌ها و بازی‌های رایگان در iPhone و Android شامل تبلیغات هستند بنابراین بارها و بارها شاهد این تبلیغات بوده‌اید که مزاحم روند بازی شما می‌شوند.

در حالی که بیشتر تبلیغات درون بازی مخرب نیستند، اما گیم پلی شما را مختل می کنند و فضای صفحه را هدر می‌دهند. در این مطلب از مجله اعتبارکالا به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک ترفند کوچک، تبلیغات را هنگام انجام بازی‌های موبایل متوقف کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

نحوه متوقف کردن تبلیغات هنگام بازی‌های موبایل

از آنجایی که تقریبا همه تبلیغات تلفن همراه به صورت پویا از اینترنت بارگیری می‌شوند، اینترنت گوشی شما باید برای نمایش تبلیغات آنلاین باشد.

در نتیجه، می‌توانید به سادگی گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید تا تبلیغات در بازی‌ موبایل که در حال اجرای آن هستید، متوقف شود. حالت هواپیما اکثر گیرنده‌های بی‌سیم تلفن شما را غیرفعال می‌کند، از جمله اتصال تلفن همراه و Wi-Fi. در نتیجه، قرار دادن گوشی در حالت هواپیما، اتصال آن به اینترنت را قطع خواهد کرد.

وقتی حالت هواپیما را فعال می‌کنید، بیشتر تبلیغات حذف شده و تبلیغات ویدیویی هرگز بارگیری نمی‌شوند. ممکن است همچنان متوجه فضای خالی شوید که قبلا تبلیغات در آن پخش می‌شد، اما به سرعت حذف می‌شود.

در حالی که این ترفند برای بازی‌های آفلاین مانند سودوکو یا عناوین بازی یک نفره به خوبی کار می‌کند، برای بازی‌های آنلاین کاربرد ندارد. بسیاری از عناوین محبوب موبایل حتی برای شروع بازی نیاز به اتصال دارند، بنابراین حالت هوا پیما نمی‌تواند چاره ساز باشد. اما اگر از بازی‌های موبایل آفلاین مانند پازل‌های ساده یا پلتفرمر لذت می‌برید، این یک تاکتیک عالی خواهد بود.

همچنین انجام بازی در شرایطی که حالت هواپیما را فعال کرده باشید، باتری کمتری مصرف می‌کند و در نتیجه عمر باتری گوشی شما افزایش می‌یابد. هنگامی که حالت هواپیما فعال باشد، دیگر انرژی باتری برای خدمات شبکه صرف نمی‌شود، همچنین برای بارگیری و نمایش تبلیغات نیز نیازی به استفاده از باتری نیست.

فقط مطمئن شوید که وقتی کارتان تمام شد حالت هواپیما را خاموش کنید تا تماس یا پیام مهمی را از دست ندهید! ماندن در حالت هواپیما به این معنی است که تماس‌ها، پیامک‌ها، پیام‌های WhatsApp و موارد مشابه هشدار را دریافت نمی‌کنید.

راه‌های دیگر برای حذف تبلیغات در بازی‌های موبایل

همانطور که گفته شد، این نکته برای هر بازی کار نخواهد کرد و باید راه‌های دیگر را که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، امتحان کنید. ابتدا باید بررسی کنید که آیا بازی خرید درون برنامه‌ای برای حذف تبلیغات دارد یا خیر. بسیاری از بازی‌ها با پرداخت چند دلار تبلیغات را برای شما حذف می‌کنند.

اگر بازی این گزینه را ارائه نمی‌دهد، با توسعه‌دهنده تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که انتخابی را برای خرید تجربه‌ای بدون آگهی اضافه کنند. معمولاً می‌توانید وب‌سایت و آدرس ایمیل آن‌ها را در فروشگاه App یا فهرست Google Play برنامه پیدا کنید. البته همه توسعه دهندگان پاسخ نمی‌دهند، اما ارزش امتحان کردن را دارد و امیدواریم از حمایت شما قدردانی کنند.

اگر هیچ کدام از اینها کار نکرد، یکی از بهترین VPN ها را در تلفن خود امتحان کنید. برخی از VPN ها می‌توانند تبلیغات تلفن همراه را پنهان کنند، اما باز هم تضمینی نیست.

چرا بازی‌های موبایل تبلیغات زیادی دارند؟

اگر به دنبال خلاص شدن از شر تبلیغات در بازی‌های موبایل هستید، احتمالا از خود پرسیده‌اید که چرا این بازی‌ها در وهله اول مملو از تبلیغات هستند. مهم‌ترین دلیل این است که تبلیغات به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا از بازی‌های رایگان درآمد کسب کنند.

توسعه برنامه‌ها به زمان و پول نیاز دارد، بنابراین بیشتر افرادی که آن‌ها را تولید می‌کنند می‌خواهند از کار خود درآمد کسب کنند، یا حداقل پول کافی برای نگهداری از برنامه را کسب کنند. اگر از کسی برای خرید یک اپلیکیشن پولی دریافت نمی‌کنید، باید از راه دیگری درآمد کسب کنید.

در حالی که پول دلیل اصلی تبلیغات بازی‌های موبایلی است، تبلیغات نیز اهداف دیگری را نیز در بازی‌ها دنبال می‌کنند. بارگیری بیش از حد یک برنامه با تبلیغات می‌تواند کاربران را مجبور به خرید نسخه پریمیوم کند تا آن‌ها را حذف کنند، اما اگر شخصی به دلیل تعداد تبلیغات از برنامه استفاده نکند، این امر می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. در نهایت، این به شما بستگی دارد که تا چقدر مزاحمت تبلیغات را در بازی‌های موبایل تحمل کنید.

سخن پایانی

احتمالا هرگز از دیدن تبلیغات در بازی های موبایل دست نخواهیم کشید. تا زمانی که مردم انتظار دارند به صورت رایگان بازی کنند، تبلیغات هزینه توسعه دهندگان را پرداخت می‌کند. اما ارزش آن را دارد که نکات این مطلب را برای پنهان کردن تبلیغات در بازی‌های مورد علاقه خود امتحان کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهرنساگریوانی گفت:

ایا خرید ازاعتبارکالا امکان اقساطی هستی یانه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر، در حال حاضر امکان خرید اقساط وجود ندارد