etebarkala snappay
etebarkala snappay

چطور ویجت های اندروید ۱۲ را در گوشی اندرویدی اجرا کنم؟

3.7
(10)

نحوه اجرای ویجت های اندروید 12 در گوشی

حسین رجب چالی
2 سال پیش
چطور ویجت های اندروید ۱۲ را در گوشی اندرویدی اجرا کنم؟

نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید ۱۲، بیشتر تغییرات رابط کاربری از عرضه اندروید ۵ در سال ۲۰۱۵ را تاکنون تجربه کرده است. یکی از این تغییرات عمده، ویجت‌های جدید و جذاب است.

از آنجا تمام گوشی‌های اندرویدی نسخه جدید را دریافت نمی‌کنند؛ این ویجت‌های زیبا برای همه در دسترس نیستند. اما نگران نباشید؛ می‌توانید با انجام چند کار این ویجت‌ها را در گوشی موبایل اندرویدی خود داشته باشید. در این مطلب این ترفند را به شما آموزش خواهیم داد. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

نگاه کلی به ویجت‌های اندروید ۱۲

 زبان طراحی جدید Material You برای هر تغییر کوچک و بزرگ اندروید ۱۲ به کار گرفته شده است. در رابط کاربری جدید شاهد انیمیشن‌های سیستمی جدید، پنل نوتیفیکیشن باز طراحی شده، تم مبتنی بر والپیپر و از همه مهم‌تر، ویجت‌های جدید هستیم.

موارد بالا برخی از بهترین ویژگی‌های اندروید ۱۲ هستند. بنابراین اگر دستگاهی دارید که از بتای اندروید ۱۲ پشتیبانی می‌کند پیشنهاد می‌کنیم که حتما این نسخه را امتحان کنید. البته نسخه بتا مشکلات خاص خودش را دارد و هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید.

این مطلب را هم بخوانید: چطور پیامک مهمی را در اندروید ستاره‌دار کنم؟

اگر قصد دارید ویجت‌های جدید اندروید ۱۲ را با کمترین هزینه روی دستگاه خود داشته باشید، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. همچنین، اگر دستگاه از نسخه بتا پشتیبانی نمی‌کند یا نسخه پایدار را دریافت نمی‌کند، ما به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید ویجت‌های جدید اندروید ۱۲ را در گوشی خود اجرا کنید.

چطور ویجت‌های اندروید ۱۲ را در هر گوشی اندرویدی اجرا کنیم؟

برای استفاده از ویجت‌های جدید اندروید ۱۲، از اپلیکیشن‌های شخص ثالث موجود در گوگل پلی استور استفاده می‌کنیم. این راهنما از سه نرم‌افزار جداگانه استفاده می‌کند:

نرم‌افزارهای KWGT Pro و KWGT Widget maker در ساخت ویجت‌ها کمک خواهند کرد و از Material U برای تهیه ویجت‌های آماده اندروید ۱۲ استفاده خواهیم کرد. با توجه به تغییراتی که سیستم‌عامل اندروید در گوشی‌های مختلف دارد؛ روش نصب ویجت‌ها ممکن است در هر دستگاه متفاوت باشد.

  1. سه اپلیکیشن بالا را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
  2. انگشت خود را روی صفحه اصلی نگه دارید و ویجت‌ها را از پنجره باز شده انتخاب کنید.
  3. اندازه ویجت مورد نظر خود را از نرم‌افزار Kustom Widget انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید و ویجت را وارد صفحه اصلی گوشی کنید.
  4. روی ویجت خالی که در صفحه اصلی خود ایجاد کرده‌اید ضربه بزنید.
  5. حالا KWGT Widget Maker باز می‌شود. زیر بخش بسته‌های نصب شده Material U را انتخاب کنید. ویجت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس به اپلیکیشن KWGT Widget maker منتقل می‌شوید. در ادامه می‌توانید ظاهر و حالت ویجت را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.
  6. پس از اتمام کار، روی آیکون Save در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  7. ویجت شما اکنون در صفحه اصلی قابل مشاهده خواهد بود.

اپلیکیشن‌های جایگزین برای ویجت‌های اندروید ۱۲

علاوه بر دو نرم‌افزار بالا، اپلیکیشن‌های دیگری هم در گوگل پلی هستند که شما را در رسیدن به این هدف کمک می‌کنند. از جمله این نرم‌افزارها می‌توان به Android 12 widgets for KWGT Pro، Android 12 Widgets KWGT یا Android 12 Widgets for KWGT اشاره کرد. 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 10

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.makeuseof.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

علی قاسمی اینترنت ما اینستا وترگرام جواب نمیده گفت:

اینترنت ما وصل نییست ترگرام وتساب ندارم

مریم میاحی گفت:

من گوشیمa51اندورید۱۲ابدیت شد رو گوشیم اما چیزی تغییر نکرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
در آپدیت جدید، انتظار تغییرات زیادی رو نداشته باشید.

نرگس گفت:

بله سلام گوشی من تم نداره چه کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
در آپردیت جدید، باید انتطار زیادی از تغییرات ظاهری رو داشته باشید.