etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه یک پیام را در واتساپ بدون آبی شدن تیک آن بخوانیم؟

4.2
(5)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
چگونه پیام را درواتاپ بدون آبی شدن تیک آن بخوانیم؟

در سال‌های اخیر، واتساپ به یکی پراستفاده‌ترین پیام‌رسان‌ها در میان مردم تبدیل شده است و تقریبا کسی نیست که از این برنامه استفاده نکند. امروزه با کم‌رنگ شدن نقش تلگرام در گفتگوهای روزانه، بخشی از وظایف این پیام‌رسان بر دوش واتساپ قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از کاربران به دنبال ترفندهایی هستند که بتوانند برخی محدودیت‌ها را در این پیام رسان دور بزنند. 

یکی از این ترفندها، قابلیت خواندن پیام دریافت شده، بدون اطلاع فرستنده آن است. این قابلیت خوبی به نظر می‌رسد؛ زیرا شما به وسیله آن می‌توانید پیامی را بخوانید و در صورت عدم تمایل، بدون متوجه شدن فرستنده آن، به آن پیام پاسخ ندهید. آیا این قابلیت در واتساپ وجود دارد؟ چگونه باید این قابلیت را در واتساپ فعال کنیم؟ با مجله اعتبارکالا همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بگیرید.

آیا قابلیت خواندن پیام در واتساپ بدون آبی شدن تیک آن وجود دارد؟

بله، قابلیت خواندن پیام در واتساپ بدون آبی شدن تیک آن وجود دارد. برای فعال کردن این قابلیت لازم نیست کار پیچیده‌ای انجام دهید. شما می‌توانید با چند قدم ساده این قابلیت را در واتساپ خود فعال کنید. این گام‌ها در هر دو نسخه اندرویدی و iOS واتساپ یکسان است. در ادامه، روش خواندن پیام در واتساپ را بدون آبی شدن تیک آن بررسی خواهیم کرد. 

روش خواندن پیام بدون تیک ابی در واتساپ

روش خواندن یک پیام در واتساپ بدون تیک خوردن آن

شما می‌توانید این قابلیت را با پیمودن گام‌های زیر فعال کنید: 

۱. ابتدا وارد واتساپ خود شوید.

۲. یک علامت سه نقطه عمودی در قسمت بالایی برنامه واتساپ وجود دارد. آن را لمس کنید تا منو باز شود.

۳.  از منوی باز شده روی گزینه Settings یا تنظیمات کلیک کنید.

۴. در صفحه باز شده گزینه Account را انتخاب کنید.

۵. در این مرحله، بر روی گزینه Privacy  کلیک کنید.

چگونه در واتساپ پیام را بدون آبی شدن تیک دوم آن بخوانیم

۶. در صفحه باز شده یک گزینه به نام Read receipts وجود دارد که به صورت پیش فرض فعال است. با غیرفعال کردن این گزینه، می‌توانید پیام‌ها را بدون آبی شدن تیک آن‌ها بخوانید. 

چگونه در واتساپ پیامی را بدون آبی شدن تیک آن بخوانیم؟

نکته: با غیر فعال کردن این گزینه در تنظیمات واتساپ خود، اگر شما پیامی را به شخصی ارسال کنید و او این پیام را بخواند؛ تیک آبی از دید شما نیز پنهان خواهد شد و شما متوجه نخواهید شد که این پیام خوانده شده است.

سخن پایانی 

برای بسیاری از ما پیش آمده است که بخواهیم پیامی را در واتساپ بخوانیم اما به دلایلی قصد پاسخ دادن به آن پیام را در همان لحظه نداشته باشیم. ما در این آموزش روش فعال کردن این قابلیت را در این پیام‌رسان، برای شما به صورت گام به گام توضیح دادیم. انجام دادن این کار به هیچ وجه پیچیده و سخت نیست.

البته باید توجه داشته باشید در صورتی که این کار را انجام دهید، واتساپ دقیقا آن را در مورد شما نیز اعمال خواهد کرد. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. از شما متشکریم که تا انتهای این آموزش ما را همراهی کردید. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهران گفت:

ممنونم از مطلب خوبتون

نویسنده گفت:

ممنون مطلب کاربردی و عالی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خوشحالیم که مفید واقع شده