etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه در آیفون Low power Mode را خاموش کنیم؟

5
(4)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
چگونه در آیفون Low Power Mode را خاموش کنیم؟

یکی از قابلیت‌های بسیار مفیدی که اپل از سیستم عامل iOS 9 به بعد در گوشی‌های آیفون و آیپد های خود گنجاند، حالت Low power Mode است. طبق ادعای اپل، با فعال کردن این قابلیت عمر باتری گوشی آیفون تا ۳ ساعت بیشتر خواهد شد. در ادامه اطلاعاتی را در مورد این حالت و نحوه غیر فعال کردن آن در گوشی‌های آیفون و آیپدها، به شما آموزش خواهیم داد. با مجله اعتبارکالا همراه  باشید.   

حالت  Low Power Mode در آیفون چیست؟ 

حالت Low power Mode در آیفون چیست؟

بسیاری از کاربران آیفون، حالت Low power Mode را با زرد رنگ شدن آیکون باتری که در گوشه بالا سمت راست صفحه آیفون قرار دارد می‌شناسند. باتری در گوشه‌ی بالا سمت راست گوشی . این حالت، به آیفون یا آیپد شما کمک می‌کند تا میزان کم‌تری انرژی مصرف کند و به این ترتیب عمر باتری آیفون یا آیپد را بالا می‌برد. 

آیفون سال هاست که از این قابلیت بهره می‌برد و گوشی‌های اندرویدی نیز از قابلیتی مشابه بهره مند هستند. اگرچه نام این دو با یکدیگر متفاوت است؛ اما هر دو، عمل یکسانی را انجام می‌دهند. قرار دادن آیفون در حالت Low Power Mode، باعث می‌شود مقدار مصرف دیتای گوشی شما نیز کاهش یابد و برنامه‌هایی که در پس زمینه آیفون شما در حال رفرش شدن و بروز رسانی هستند، این بروز رسانی را متوقف کنند. 

با وجود آنکه حالت Low power Mode موجب می‌شود شارژدهی گوشی بسیار بیشتر شود، اما بسیاری از ویژگی‌ها را نیز در آیفون غیر فعال می‌کند و این باعث می‌شود برخی افراد بخواهند این حالت را غیر فعال کنند. در ادامه نحوه غیر فعال کردن حالت Low Power Mode  را به صورت گام به گام توضیح داده‌ایم. 

نحوه غیر فعال کردن Low Power Mode در آیفون 

حالت Low Power Mode زمانی به صورت اتوماتیک غیر فعال می‌شود که شارژ دستگاه شما بالاتر از ۸۰ درصد باشد. با این حال گاهی پیش می‌آید که شما مایلید آن را به صورت دستی خاموش کنید. برای غیر فعال کردن این حالت در آیفون خود، گام‌های زیر را بپیمایید: 

۱. ابتدا به تنظیمات آیفون (Settings) بروید.

 

نحوه خاموش کردن Low power Mode  در آیفون

۲. سپس به بخش «Battery» بروید. 

نحوه خاموش کردن Low power Mode  در آیفون

۳. بعد از ورود به بخش «Battery» باید گزینه «Low Power Mode» که درست در بالای صفحه قرار دارد را غیر فعال کنید. 

 

نحوه خاموش کردن Low power Mode  در آیفون

آیا حالت Low power Mode  برای آیفون یا آیپد شما ضرر دارد؟ 

فعال شدن حالت Low Power Mode  باعث می‌شود برخی ویژگی‌ها که گوشی شما را هوشمندتر می‌کنند غیر فعال شوند. زمانی که این حالت فعال می‌شود، شما نمی‌توانید بیشترین بهره را از گوشی آیفون خود ببرید. اما این حالت به هیچ وجه به آیفون شما آسیب نخواهد رساند. این حالت در برخی از مواقع به کار شما خواهد آمد. مانند زمان‌هایی که شارژ آیفون شما کم است و به شارژر نیز دسترسی ندارید. 

سخن اخر

حالت  Low Power Mode  یکی از حالات کارآمد آیفون است که از سیستم عامل iOS 9 به بعد به آن اضافه شده است. این حالت به آیفون شما در حفظ انرژی خود و افزایش طول عمر باتری، به میزان زیادی کمک می‌کند. در عوض، برخی ویژگی‌های آیفون مثل دریافت ایمیل جدید را غیر فعال می‌کند. غیر فعال کردن این ویژگی، بسیار آسان است و با پیمودن گام‌های گفته شده در بالا به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید. 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علیرضا سپونی گفت:

آیا وقتی گوشی روی power mode میزاریم شب باید گوشی خاموش کنیم