etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه با گوشی ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنیم + آموزش تصویری

5
(3)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
چگونه با گوشی ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنیم؟

امروزه بسیاری از ما برای مقاصد آموزشی و سرگرمی، از یوتیوب استفاده می‌کنیم و ویدیوهای زیادی را در آن تماشا می‌کنیم. این ابزار، بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک ویدیو در جهان است و استفاده از آن مانند تمام شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر می‌شود. گاهی اوقات ما نیاز داریم ویدیوهایی از یوتیوب را دانلود کنیم و روی گوشی خود داشته باشیم تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد. ما در این مقاله قصد داریم روش‌هایی را برای دانلود ویدیو از یوتیوب در گوشی،  به شما آموزش دهیم. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

دانلود ویدیو از یوتیوب بدون نیاز به نرم افزار

وبسایت‌های زیادی برای دانلود ویدیو از یوتیوب و سایر پلتفرم‌های اشتراک ویدیو وجود دارند. ما در این قسمت قصد داریم ۲ وبسایت را برای دانلود ویدیو از یوتیوب، به شما معرفی کنیم. برای استفاده از این وب سایت‌ها نیاز به ابزار و برنامه خاصی ندارید و به راحتی می‌توانید ویدیوی مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید. با ما همراه باشید. 

روش اول: استفاده از وبسایت Y25s 

شما می‌توانید با استفاده از وب سایت Y25s بدون نیاز به نرم افزار خاصی ویدیوی مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید. کاربران می‌‌توانند هم از طریق گوشی هوشمند خود و هم از طریق کامپیوتر، از این وبسایت استفاده کنند. برای استفاده از این روش برای دانلود ویدیو از یوتیوب، گام‌های زیر را بپیمایید: 

۱. ابتدا وارد یوتیوب شوید، ویدیوی مورد نظر خود را بیابید و آدرس آن را کپی کنید. اگر می‌خواهید از گوشی اندرویدی خود برای استفاده از وبسایت Y25s استفاده کنید ، بهتر است برنامه یوتیوب را روی گوشی خود نصب داشته باشید و آدرس ویدیوی مورد نظر خود را از اپ یوتیوب کپی کنید. برای این کار بعد از اینکه ویدیو را در یوتیوب باز کردید گزینه share  که در زیر ویدیو قرار دارد را انتخاب کنید و سپس در پنجره باز شده روی گزینه Copy link ضربه بزنید.  

چگونه با گوشی از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

چگونه بدون استفاده از برنامه از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

۲. به وبسایت Y25s مراجعه کرده و آدرس ویدیویی که در مرحله قبل کپی کرده‌اید را در قسمت مشخص شده Paste کنید و گزینه Start را انتخاب کنید. 

چگونه بدون نیاز به برنامه خاصی از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

۳. سپس کیفیت ویدیو خود را انتخاب کنید و روی گزینه Get link کلیک کنید.

چگونه بدون نیاز به برنامه خاصی از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

۴. سپس روی گزینه Download کلیک کنید تا ویدیوی مورد نظر شما شروع به دانلود شدن کند.

چگونه بدون نیاز به برنامه خاصی از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

 روش دوم: استفاده از وب سایت keepvid

یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب Keepvid است. این وبسایت علاوه بر دانلود ویدیو از یوتیوب سرویس‌هایی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام و توییتر را نیز برای کاربران فراهم کرده است. شما به راحتی می‌توانید با پیمودن گام‌های زیر ویدیوی مورد نظر خود را از طریق این وبسایت دانلود کنید.

۱. ابتدا وارد یوتیوب شوید و ویدیوی مورد نظر خود را پخش کنید.

۲. آدرس ویدیوی مورد نظر خود را به ترتیبی که در روش اول گفته شد، کپی کنید.

۳. به وبسایت keepvid.pro بروید و سپس از منوی موجود، گزینه youtube video downloader را انتخاب کنید و آدرس کپی شده را در قسمت مشخص شده وارد کنید. 

چگونه بدون نیاز به برنامه خاصی از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

۴. در این مرحله باید فرمت فیلم دانلودی را با انتخاب گزینه Download other formats انتخاب کنید. اگر می‌خواهید با بهترین کیفیت، ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید گزینه Best Download را انتخاب کنید.

چگونه بدون نیاز به برنامه خاصی از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟

به همین سادگی ویدیوی انتخابی شما از یوتیوب دانلود خواهد شد.

دانلود ویدیو از یوتیوب به کمک نرم افزار 

نرم افزارهای زیادی وجود دارند  که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها از یوتیوب ویدیو دانلود کنند. ما در این مقاله دو مورد از مورد اعتمادترین برنامه‌ها به شما معرفی و روش استفاده از آن‌ها را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

روش اول: استفاده از برنامه Savefrom helper

۱. ابتدا این برنامه را از وبسایت رسمی آن دانلود کنید. برای وارد شدن به وبسایت، کافیست کلمه Saveform.net را در مروگر خود جستجو کنید. وارد وبسایت شوید و صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی گزینه download app ضربه بزنید. در صفحه بعد نیز گزینه Download app را انتخاب کنید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار
روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

۲. پس از آنکه اپ را دانلود کردید، آن را روی گوشی اندروید خود نصب کنید و به آن اجازه دسترسی به حافظه و رسانه‌های گوشی خود را بدهید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

۳. به یوتیوب بروید و ویدیوی مورد نظر خود را در آن جا باز کنید. زیر ویدیو، یک گزینه به نام Share  وجود دارد. با ضربه زدن بر روی آن، این گزینه را انتخاب کنید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

۴. در پنجره باز شده  آیکون سبز رنگی را که با نام savefrom helper مشخص شده است، انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

با این کار شما مستقیما به صفحه دانلود در برنامه savefrom helper  منتقل خواهید شد.

۵. روی نماد دانلود کلیک کنید. با این کار برای شما پنجره جدیدی باز خواهد شد. در این پنجره جدید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه Download کلیک کنید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار
روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

پس از دانلود ویدیو، شما می‌توانید به آن از طریق بخش دانلودها ویا فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

روش دوم: استفاده از برنامه TubeMate

.برای استفاده از این نرم افزار گام‌های زیر را بپیمایید: 

۱. ابتدا وارد وبسایت این برنامه شوید و آن را دانلود کنید. پس از ورود به وبسایت این برنامه روی گزینه  Download Now کلیک کنید. سپس برای دانلود این نرم افزار در صفحه باز شده، گزینه Download APK را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این برنامه روی Google play  موجود نیست. 

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

۲. پس از دانلود و نصب این برنامه روی گوشی خود، آن را باز کنید و ویدیویی را که قصد دانلود آن را دارید در این برنامه سرچ کنید.

۳. در این مرحله، روی گزینه Download  کلیک کنید.

۴. کیفیت ویدیوی دانلودی خود را انتخاب کنید.

۵. سپس روی آیکون قرمز رنگ دانلود کلیک کنید. 

روش دانلود ویدیو از یوتیوب با نرم افزار

۶. به این ترتیب ویدیوی انتخابی شما در یوتیوب به راحتی دانلود می‌شود. شما برای تغییر دادن نام ویدیو دانلود شده و یا انتقال آن به مکانی دیگر در گوشی خود، می‌توانید روی آیکون کوچک سفید رنگ دانلود که در زیر برنامه وجود دارد ضربه بزنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید از شما متشکریم. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :