etebarkala snappay
etebarkala snappay

آموزش دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندروید و آیفون

3.7
(3)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
آموزش دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندروید و آیفون

آیا تا بحال برایتان پیش آمده که یک ویدیو را در یوتیوب به صورت آنلاین تماشا کنید و متوجه شوید که اتصال اینترنت ضعیفی دارید و ویدیو به کندی و با تاخیر پخش می‌شود؟ یا در حال رفت و آمد در مترو ویدیویی را در یوتیوب دنبال کنید و درون تونل، اتصال اینترنت شما به طور کلی قطع شود؟ بسیار خب! جای نگرانی نیست! همواره برای تمام مشکلات یک راه‌حل ساده وجود دارد. ما در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه ویدیو مورد نظر خود را در یوتیوب را به راحتی و بدون نیاز به ربات تلگرام به طور مستقیم در گوشی آیفون و یا اندروید خود دانلود کنید. به این ترتیب، شما همیشه این ویدیوها را دارید و می‌توانید آن‌ها را چه آنلاین و چه آفلاین تماشا کنید. با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

اقدامات لازم پیش از دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون یا اندروید

بعد از اینکه یاد گرفتید چگونه ویدیوها را در آیفون خود بارگیری کنید، وسوسه انگیز است که ویدیوهای مورد علاقه خود را دانلود کنید تا بتوانید هر زمان که خواستید بدون نیاز به اتصال به اینترنت در هر جایی آن را تماشا کنید. اما باید توجه داشته باشید که اغلب ویدیوهایی که در یوتیوب بارگذاری می‌شوند حجم بالایی دارند بنابراین باید فضای ذخیره سازی گوشی اندرویدی یا آیفون خود را بررسی کنید و از میزان فضای آزاد آن مطمئن شوید و اگر فضای کمی داشتید، فایل‌هایی که نیازی به آن ندارید را پاک کنید.

اگر به فایل عکس‌ها و فیلم‌های خود نیاز دارید، از آن‌ها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا با خیال راحت آن‌را پاک کنید. برای تهیه نسخه پشتیبان از گوشی اندروید و یا آیفون به مقالات ما در این زمینه مراجعه کنید.

نکته: روشی که در این مطلب آموزش داده می‌شود، هم برای گوشی‌های آیفون و هم برای گوشی‌های اندروید قابل اجرا بوده و فرقی نمی‌کند از کدام سیستم‌عامل گوشی موبایل استفاده می‌کنید. تنها موتور جستجو فرق دارد. اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید وارد کروم شوید و اگر از آیفون استفاده می‌کنید باید وارد سافاری شوید. برای روشن شدن موضوع در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نحوه دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید و آیفون

  • وارد اپلیکیشن یوتیوب شوید و یا کلمه YouTube را در تب جستجوی سافاری یا نوار جستجوی کروم سرچ کنید تا وارد یوتیوب شوید.
  • روی علامت ذره‌بین در گوشه بالا سمت راست ضربه زده تا نوار جستجوی یوتیوب باز شود.
  • در نوار جستجو نام ویدیو یا محتوایی که مد نظر دارید را جستجو کنید
  • روی گزینه Share ضربه زده و Copy Link را انتخاب کنید
  • از فضای یوتیوب خارج شوید و اگر از اندروید استفاده می‌کنید وارد کروم شده و اگر از آیفون استفاده می‌کنید وارد سافاری شوید
  • لینک ویدیویی که از یوتیوب کپی کردید را در نوار جستجو Paste کنید و فیلم را در کروم یا سافاری جستجو کنید
  • در نوار منو بالای جستجوگر، URL فیلم نشان داده می‌شود. پیش از کلمه youtube کلمه m. را پاک کنید و بجای آن دو بار حرف s را مانند تصویر زیر تایپ کنید و روی دکمه جستجو ضربه بزنید
  • وارد صفحه جدیدی خواهید شد که تصویر ویدیو مورد نظر شما را نشان می‌دهد. در زیر تصویر روی کلمه Download ضربه زده تا فایل شما دانلود شود
  • در کنار گزینه دانلود یک کادر قرار دارد که با ضربه بر روی آن، باز شده و می‌توانید کیفیت دنلود را انتخاب کنید

سخن پایانی

همانگونه که مشاهده کردید، دانلود از یوتیوب به اندازه گشت و گذار در این فضا ساده و آسان است. اکنون می‌توانید موزیک‌ها و یا ویدیوهایی که مد نظر دارید را از یوتیوب دانلود کرده و در زمان‌هایی که اینترنت ضعیفی دارید آن را از گالری خود تماشا کنید و یا هر زمان که خواستید بدون اینکه مجدد از حجم اینترنت خود در یوتیوب استفاده کنید، آن را ببینید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علی گفت:

سلام میخوام یه کیس بخرم نیاز به راهنمایی دارم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با تیم فروش اعتبارکالا تماس تلفنی حاصل فرمایید

طاهر حسین زاده گفت:

چگونه جستجوی ایمن راباز کنم