etebarkala snappay
etebarkala snappay

روش دانلود پست اینستاگرام

4.9
(10)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
روش دانلود پست اینستاگرام

بسیاری از کاربران وقتی پستی را در اینستاگرام می‌بینند و مورد پسندشان واقع می‌شود، دوست دارند که آن پست را دانلود کرده و داخل گوشی هوشمند خود ذخیره کنند. اما چگونه؟ قابلیت سیو پست‌ها در اینستاگرام وجود دارد. اما این قابلیت مختص خود برنامه اینستاگرام است و در صورت فعال کردن این گزینه، پست مورد نظر، داخل اینستاگرام سیو خواهد شد. ما امروز در این مقاله قصد داریم روش دانلود و ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای پست شده در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. پس تا پایان این آموزش با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

روش‌ های دانلود تصاویر از اینستاگرام

 دانلود تصاویر از اینستاگرام با استفاده از کد منبع (Source Code)

روش دانلود پست اینستاگرام

برای استفاده از این روش، مرورگر کامپیوتر خود را باز کنید و از طریق آن وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. سپس گام‌های زیر را بپیمایید:

۱. پس از ورود به اکانت خود از طریق مرورگر، تصویر مورد نظر خود را در اینستاگرام بیابید.

۲. روی قسمتی از صفحه که خالی است کلیک راست کنید و از منوی باز شده گزینه Inspect را انتخاب کنید.

۳. با انتخاب این گزینه، در سمت راست صفحه مانیتور شما، یک پنجره باز خواهد شد. از تب موجود در قسمت بالایی این پنجره، گزینه «Sources» را انتخاب کنید. سپس در پنجره سمت چپ به بخش «Frames/instagram.com/Images» مراجعه کنید.

۴. در این مرحله برای شما یک لیست نمایش داده خواهد شد. دومین تصویر موجود در این لیست را انتخاب کنید.

۵. سپس روی تصویر مورد نظر کلیک راست کنید و از منوی باز شده، روی گزینه «Copy Image URL» کلیک کنید.

۶. در این مرحله یک پنجره جدید در مرورگر خود باز کنید. برای این کار، روی علامت + که در کنار آخرین تب باز شده در مرورگر شما قرار دارد، کلیک کنید. سپس آدرس URL ای را که در مرحله قبل کپی کردید، در آدرس بار این صفحه جدید Paste کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از فشردن دکمه‌های ترکیبی «CTRL + V» انجام دهید. سپس کلید Enter را فشار دهید.

۷. در این مرحله تصویری که آدرس آن را کپی کرده بودید، در صفحه‌ای جدید باز می‌شود. اکنون باید روی این تصویر کلیک راست کنید و گزینه «save as» را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید تا عکس مورد نظر شما در جایی در کامپیوترتان ذخیره شود.

دانلود تصاویر از اینستاگرام با استفاده از وب سایت DownloadGram

روش دانلود پست اینستاگرام

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای دانلود تصاویر از اینستاگرام، استفاده از وب سایت است. وب سایت‌های زیادی برای دانلود محتوا از اینستاگرام وجود دارند که ما در این مقاله یکی از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. برای دانلود تصاویر از اینستاگرام، گام‌های زیر را بپیمایید:

۱. ابتدا اینستاگرام را باز کنید و به تصویری که قصد دانلود آن را دارید مراجعه کنید. 

۲. روی نماد ۳ نقطه‌ای که در بالا سمت راست صفحه وجود دارد ضربه بزنید تا منو برای شما باز شود. سپس گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید.

۳. حالا به سراغ مرورگر خود بروید و کلمه Downloadgram را داخل آن تایپ کنید و وارد این وب سایت شوید.

۴. وقتی وارد وب سایت Downloadgram شدید، لینکی که در مراحل قبل کپی کرده بودید را در قسمت مشخص شده Paste کنید.

۵. حالا روی گزینه «Download Now» کلیک کنید. 

۶. در قسمت پایینی تصویر، گزینه‌ای با نام «Download» وجود دارد. روی آن کلیک کنید.

روش‌ های دانلود ویدیو از اینستاگرام 

دانلود ویدیوی اینستاگرام از طریق مرورگر کروم در کامپیوتر

روش دانلود پست اینستاگرام

شما می‌توانید با استفاده از این روش، ویدیوی مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. برای این کار گام‌های زیر را بپیمایید:

۱.ابتدا به روش گفته شده در قسمت قبل وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و ویدیوی مورد نظر خود را در اینستاگرام باز کنید.

۲. روی ویدیو راست کلیک کنید و از منوی باز شده، گزینه «Inspect Element» را انتخاب کنید. اگر این گزینه موجود نبود می‌توانید گزینه «View Page Source» را انتخاب کنید.

۳. حالا کلیدهای ترکیبی «Ctrl + F» را بفشارید تا قسمت Find به نمایش در بیاید.

۴. پس از آن، در قسمت مشخص شده در Find عبارت «mp4.» را وارد کرده و کلید Enter را بفشارید.

۵.  این کار باعث می‌شود یک سری کد برای شما به نمایش درآید. شما در این مرحله باید لینکی که در کنار کلمه «Src»  وجود دارد را کپی کنید.

۶. حال باید لینکی که کپی کرده‌اید را در یک تب جدید از مرورگر خود Paste کنید. با این کار ویدیو شروع به پخش می‌کند. سپس دوباره روی ویدیو راست کلیک کرده و گزینه Save video as را انتخاب کنید. به این ترتیب شما ویدیوی مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کرده‌اید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام در آیفون 

روش دانلود پست اینستاگرام

کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندروید در دانلود و سیو کردن فایل‌های مختلف، مشکل دارند. اما راه‌هایی برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در آیفون نیز وجود دارد. برای دانلود ویدیو از اینستاگرام در آیفون مراحل زیر را بپیمایید:

۱. اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون خود باز کنید و به ویدیوی مورد نظر خود مراجعه کنید.  

۲. حالا روی ۳ نقطه بالای ویدیو کلیکی کنید و از منوی باز شده گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید.

۳. مرورگر سافاری خود را باز کنید و گزینه «instagram video Downloader» را انتخاب کنید. سپس روی گزینه «Download» کلیک کنید.

۴. در این مرحله سافاری از شما خواهد پرسید که قصد دانلود ویدیو را دارید یا می‌خواهید تصویر را دانلود کنید. گزینه ویدیو را انتخاب کنید.

۵. شما می‌توانید وضعیت ویدیوی در حال دانلود خود را از طریق گزینه «Downloads» پیگیری کنید.

۶. پس از آنکه دانلود ویدیوی شما به اتمام رسید؛ گزینه «Downloads» را انتخاب کنید. سپس روی ویدیوی دانلود شده کلیک کنید و روی گزینه «Share» ضربه بزنید. سپس گزینه «Save video» را انتخاب کنید تا ویدیو در گالری آیفون شما ذخیره شود.


دانلود ویدیو از اینستاگرام در اندروید

روش دانلود پست اینستاگرام

دانلود ویدیوهای اینستاگرام برای کاربران اندروید، کمی آسان‌تر از انجام این کار برای کاربران آیفون است. هر ویدیویی که شما تماشا می‌کنید؛ به صورت اتوماتیک در جایی در دستگاه اندرویدی‌تان ذخیره می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محل ذخیره سازی این ویدیوها را پیدا کنید. برای این کار گام‌های زیر را بپیمایید: 

۱. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به ویدیویی که می‌خواهید آن را دانلود کنید مراجعه کرده و آن را باز کنید.

۲. برای آنکه ویدیوی مورد نظر شما به صورت کامل دانلود شود؛ تا انتها، آن را تماشا کنید.

۳. حالا به بخش «File manager»  در گوشی اندرویدی خود مراجعه کنید و سپس به بخش Android بروید و روی گزینه «data» کلیک کنید. سپس به بخش «Com.instagram.Android» مراجعه کنید. گزینه «Cache» را انتخاب کنید و سپس به بخش «Videos» بروید.  

۴. در این قسمت می‌توانید تمام ویدیوهایی که قبلا تماشا کرده‌اید را پیدا کنید.

۵. شما می‌توانید روی آن‌ها ضربه بزنید و با انتخاب گزینه «Video» آن‌ها را پخش کنید.

باید توجه داشته باشید که تمام ویدیوهای اینستاگرام، داخل کش (حافظه موقت) ذخیره می‌شوند. اگر کش تلفن همراه شما پاک شود، این ویدیوها نیز حذف خواهند شد.

ما در این مقاله روش‌هایی را برای دانلود تصاویر و ویدیوها از اینستاگرام، به شما معرفی کردیم. استفاده از این روش‌‌ها آسان هستند و وقت زیادی را از شما نخواهند گرفت. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 10

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :