etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه حساب توییتر خود را حذف کنیم

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
چگونه حساب توییتر خود را حذف کنیم

شکی نیست که توییتر می‌تواند اطلاعات زیادی را ارائه کند، از اخبار فوری گرفته تا الگوهای رفتاری خنده دار و بحث‌های پر جنب و جوش. با این حال، گاهی اوقات، می‌تواند اعتیاد آور و بسیار ناخوشایند باشد. اگر از توییتر خسته شده‌اید و یا دیگر حوصله بحث‌های بعضا تهاجمی آن‌را ندارید و می‌خواهید آن را از روی گوشی موبایل و یا دسکتاپ خود برای همیشه پاک کنید، سایت درستی را انتخاب کرده‌اید! چرا که ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا قصد داریم نحوه حذف دائمی حساب کاربری توییتر را مفصل و در عین حال بسیار ساده به شما آموزش دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید و یک برای برای همیشه توییتر خود را پاک کنید تا کمتر در فضای مجازی باشید و بیشتر به کارهای مهم در دنیای حقیقی بپردازید.

پیش نیازهایی برای حذف اکانت توییتر

برای حذف دائمی حساب کاربری، توییتر باید ابتدا آن‌را غیرفعال کنید. اطلاعات شما به مدت ۳۰ روز ذخیره می‌شود و در این مدت می‌توانید حساب خود را در هر زمانی که تمایل داشتید دوباره فعال کنید. پس از ۳۰ روز، توییتر اطلاعات شما را پاک می‌کند و نمی‌توانید حساب خود را دوباره فعال کنید. پس از غیرفعال شدن، نام کاربری، نام نمایشی و پروفایل شما دیگر در twitter.com یا در برنامه قابل مشاهده نخواهد بود.

توییتر توصیه می‌کند نام کاربری و آدرس ایمیل خود را برای استفاده مجدد قبل از غیرفعال کردن حساب، در جایی برای خود ذخیره کنید، اگر فکر می‌کنید ممکن است در آینده بخواهید مجدد به این اپلیکیشن برگردید و فعالیت خود را از سر بگیرید، ما نیز توصیه می‌کنیم یوزرنیم و پسورد و جی‌میل یا ایمیلی که با آن اکانت توییتری خود را ساخته‌اید را در جایی مطمئن ذخیره کنید. برای این کار کافیست نام کاربری و آدرس ایمیل خود را در قسمت تنظیمات پروفایل تغییر دهید. قبل از ادامه غیرفعال کردن، حتما با کلیک روی پیوند موجود در ایمیل تاییدی که توییتر ارسال می‌کند، تغییر را تایید کنید.

نحوه حذف حساب توییتر در دسکتاپ

  • روی پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس گزینه تنظیمات و حریم خصوصی (Settings and Privacy) را انتخاب کنید.
  • در تب حساب کاربری (Account)، به پایین صفحه بروید و گزینه غیرفعال کردن حسابتان (Deactivate Your Account) را پیدا کنید.
  • در پایین صفحه  روی غیرفعال کردن (Deactivate) کلیک کنید.
  • اکنون رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه غیرفعال کردن حساب (Deactivate Account) کلیک کنید تا درخواست غیرفعال سازی خود را تایید کنید.

نحوه حذف حساب توییتر در آیفون

  • روی عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. سپس گزینه تنظیمات و حریم خصوصی (Settings and Privacy) را انتخاب کنید.
  • سپس روی گزینه حساب کاربری Account کلیک کنید.
  • اکنون به پایین صفحه بروید و روی گزینه غیرفعال کردن حساب شما (Deactivate Your Account) ضربه بزنید.
  • سپس به پایین صفحه بروید و روی عبارت غیرفعال کردن (Deactivate) ضربه بزنید.
  • رمز عبور خود را تایپ کنید و برای تایید درخواست، روی دکمه غیرفعال کردن حساب (Deactivate Account) ضربه بزنید.

نحوه حذف حساب توییتر در اندروید

  • روی عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. سپس گزینه تنظیمات و حریم خصوصی (Settings and Privacy) را انتخاب کنید.
  • روی گزینه حساب (Account) کلیک کنید.
  • به پایین صفحه اسکرول کنید و روی گزینه غیرفعال کردن حساب شما (Deactivate Your Account) کلیک کنید.
  • سپس به پایین صفحه بروید و روی عبارت غیرفعال کردن (Deactivate) ضربه بزنید.
  • اکنون در کادر مشخص شده، رمز عبور خود را تایپ کنید و برای تایید درخواست، روی دکمه غیرفعال کردن حساب (Deactivate Account) ضربه بزنید.

سخن پایانی

به همین راحتی می‌توانید حساب کاربری توییتر خود را در سه دستگاه مختلف اندرویدی، آیفون و دسکتاپ برای همیشه پاک کنید و یا دست کم برای مدتی از این پلتفرم فاصله بگیرید. به خاطر داشته باشید اگر پس از گذشت ۳۰ روز از حذف اکانت خود مجدد تصمیم به بازگشت بگیرید، دیگر قادر نخواهید بود که اکانت قبلی خود را بازیابی کنید و باید یک اکانت جدید بسازید. بنابراین اگر می‌خواهید دوباره به توییتر برگردید و از همان اکانت قبلی خود استفاده کنید، تا پیش از این محلت ۳۰ روزه، حساب کاربری خود را مجدد فعال کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :