etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه اکانت لینکدین خود را حذف کنیم؟

5
(2)

آموزش حذف حساب کاربری لینکدین برای همیشه و نحوه بازگردانی آن

شکیبا گیلانی
2 سال پیش
چگونه اکانت لینکدین خود را حذف کنیم؟

لینکدین یک وب‌سایت رسانه اجتماعی بوده که با سایر رسانه‌های اجتماعی تفاوت بسیار زیادی دارد. لینکدین به جای آنکه از شما بخواهد مانند اینستاگرام، تصاویری از زندگی شخصی و روزهای درخشان زندگی خودتان را انتخاب و پست کنید و یا مانند توییتر در حال پیمایش الگوهای رفتاری باشید، از شما می‌خواهد یک صفحه کاملا حرفه‌ای مختص به حرفه و تخصصی که دارید را راه‌اندازی کنید. در واقع این رسانه اجتماعی، فضایی کاملا علمی و حرفه‌ای برای آن دسته از افرادی است که علاقه‌مند به انتشار مقالات و مطالب علمی خود هستند.

همانطور که گفته شد، قرار نیست که حتما در لینکدین فعالیتی داشته باشید و می‌توانید به سایت آن بپیوندید تا بعد از مدتی تصمیم بگیرید که می‌خواهید در آن فعالیتی داشته باشید یا خیر. اگر پس از مدتی تمایلی به فعالیت در این رسانه را نداشتید، باید بدانید که چگونه حساب LinkedIn خود را به طور کامل حذف کنید.

لینکدین به شما این اجازه را می‌دهد تا حساب کاربری خود را حذف کرده و پروفایلی را که ایجاد کرده‌اید به طور کامل از وب‌سایت پاک کنید. چنانچه ترجیح می‌دهید حساب کاربری خود را باز بگذارید اما ایمیلی از آن دریافت نکنید، می‌توانید صرفا ایمیل‌های لینکدین را غیرفعال کنید.

در این مطلب ما مراحل حذف اکانت لینکدین و یا دی‌اکتیو کردن آن را به طور ساده و عملی آموزش داده‌ایم. اگر قصد دارید اکانت لینکدین خود را حذف و یا برای مدتی غیرفعال کنید، در این بخش از ترفندهای اعتبارکالا با ما همراه باشید.

با حذف اکانت چه اتفاقی برای حساب کاربری شما خواهد افتاد؟

هنگامی که حساب خود را حذف کنید، دسترسی به تمام داده‌های حساب کاربری خود را از دست خواهید داد. پروفایل شما از وب سایت لینکدین ناپدید می‌شود و به زودی از گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو ناپدید می‌شود.

می‌توانید ظرف بیست روز نظر خود را تغییر دهید و حساب قدیمی خود را دوباره فعال کنید. با این حال، همه عضویت‌های گروه، دنبال‌کنندگان، دعوت‌ها، تأییدیه‌ها و غیره حذف خواهد شد و شما باید از ابتدا وارد گروه‌ها شده و افرادی را که شما را دنبال می‌کردند و بالعکس، پیدا و دنبال کنید.

قبل از اینکه حساب خود را حذف کنید، ممکن است بخواهید یک نسخه از داده های LinkedIn خود را دانلود کنید. برای انجام این کار، به صفحه درخواست بایگانی داده‌های خود در وب سایت لینکدین مراجعه کنید و روی گزینه درخواست بایگانی (Request Archive) کلیک کنید.

نحوه حذف اکانت لینکدین در وب سایت دسکتاپ

برای حذف حساب خود، از وب سایت LinkedIn، در صفحه شخصی، روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس روی گزینه Manage که در Privacy & Settings قرار دارد کلیک کنید.

در صفحه حساب کاربری خود به سمت پایین بروید و روی گزینه بستن حساب لینکدین خود (Closing Your LinkedIn Account) در زیر اشتراک‌ها (Subscriptions) مطابق آنچه که در تصویر زیر آمده، کلیک کنید. همچنین می‌توانید با این پیوند مستقیماً به صفحه Close Your Account بروید.

سپس مطابق شکل، دلیلی را که می‌خواهید حساب لینکدین خود را ببندید انتخاب کنید و هر بازخوردی را که می‌خواهید ارائه دهید، مشخص کنید. برای ادامه بر روی گزینه بعدی (Next) کلیک کنید.

رمز عبور حساب لینکدین خود را در صفحه بعد وارد کنید و روی دکمه بستن حساب (Close Account) کلیک کنید تا تأیید کنید که می‌خواهید حساب خود را ببندید.

نحوه حذف اکانت لینکدین در گوشی هوشمند

لینکدین همچنین به شما این امکان را می‌دهد که حساب خود را از برنامه LinkedIn در آیفون یا اندروید یا وب‌سایت موبایل LinkedIn در تلفن هوشمند خود حذف کنید. حذف اکانت در گوشی موبایل، مشابه حذف آن در دسکتاپ است.

روی آیکون (Me) در نوار منو ضربه بزنید و سپس روی گزینه تنظیمات (Settings) که به شکل چرخ دنده است ضربه بزنید. سپس گزینه Close Account را در تب Account انتخاب کنید.

اکنون روی گزینه ادامه (Continue) ضربه بزنید و گزینه‌ای که دلیل بستن اکانت را مشخص می‌کند را انتخاب کنید. رمز عبور حساب لینکدین خود را وارد کنید و در نهایت روی گزینه انجام شد (Done) ضربه بزنید. اکنون حساب شما در گوشی هوشمندتان بسته می‌شود.

چگونه حساب کاربری لینکدین خود را دوباره فعال کنیم؟

اگر می‌خواهید ظرف بیست روز حساب خود را دوباره فعال کنید، به وب‌سایت LinkedIn برگردید و با آدرس ایمیل و رمز عبور حساب خود وارد شوید.

دکمه فعال‌سازی مجدد (Reactivate) را می‌بینید که حساب شما را مجدداً فعال می‌کند، اگرچه آن عضویت‌های گروه، دنبال‌کنندگان، دعوت‌ها، تأییدیه‌ها و غیره همگی از بین رفته است و باید مجدد از نو همگی را دنبال کنید اما در هر صورت همان اکانت قدیمی شما مجدد فعال شده است و برای سایرین آشناست.

سخن پایانی

لینکدین یک رسانه اجتماعی بوده که برای هر شخصی که دارای تخصص است، مفید و پرکاربرد بوده و به فرد کمک می‌کند تا تخصص خود را معرفی و به اشتراک بگذارد. اما مانند هر شبکه اجتماعی ممکنه است پس از مدتی تصمیم به حذف اکانت خود بگیرید که در بالا به شرح کامل آن پرداخته‌ایم. از ویژگی‌های این رسانه اجتماعی این است که پس از حذف حساب کاربری، اطلاعات شما کاملا پاک شده و مانند کلاب هاوس در سرورها باقی نخواهد ماند. بنابراین جزو رسانه‌های امن محسوب می‌شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :