etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه به عنوان ادمین یک گروه واتساپ را ببندیم؟

4.5
(4)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
چگونه یک گروه واتساپ را به عنوان ادمین ببندیم؟

امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنند. با افزایش کاربران واتساپ، میزان تمایل این کاربران برای تشکیل گروه نیز افزایش یافته است. بسیاری از ما گروه‌هایی را در واتساپ تشکیل می‌دهیم و پس از مدتی تصمیم به بستن این گروه‌ها می‌گیریم. ما در این مقاله قصد داریم روش بستن این گروه‌ها توسط ادمین را به شما آموزش دهیم. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

روش بستن گروه واتساپ توسط ادمین

اگر ادمین یک گروه واتساپ باشید، به راحتی می‌توانید آن را برای تمام اعضای گروه حذف کنید. این کار را می‌توانید به راحتی، با طی کردن گام‌های زیر انجام دهید: 

۱. برای اینکه بتوانید یک گروه واتساپ را حذف کنید، ابتدا باید تمام اعضای آن گروه را حذف کنید. برای این کار روی نام گروه که در بالای صفحه چت وجود دارد ضربه بزنید تا نام اعضای گروه نشان داده شود. سپس برای حذف هر یک از اعضای گروه، انگشت خود را چند ثانیه روی نام او نگه دارید و از منوی باز شده گزینه remove  را انتخاب کنید. سپس روی OK  کلیک کنید. به این ترتیب تمام اعضای گروه را حذف کنید.

چگونه در واتساپ یک گروه را به عنوان ادمین حذف کنیم؟

۲. در این مرحله باید از گروه خارج شوید. برای این کار وارد صفحه چت گروه شوید و مانند مرحله قبلی روی نام گروه ضربه بزنید. سپس وارد یک صفحه جدید خواهید شد. این صفحه جدید را به پایین اسکرول کنید تا به گزینه قرمز رنگ Exit برسید. روی این گزینه کلیک کنید و در پیام ظاهر شده باز بر روی گزینه Exit ضربه بزنید. 

روش حذف یک گروه در واتساپ به عنوان ادمین

۳. پس از طی این مراحل، نوبت به حذف گروه می‌رسد. پس از اینکه از گروه خارج شدید، بلافاصله وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن دو گزینه Delete group و report group را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه delete group ضربه بزنید. با این کار برای شما یک پنجره کوچک جدید باز خواهد شد. در این پنجره یک گزینه وجود دارد. اگر می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوهایی که از این گروه دریافت کرده‌اید نیز از گالری گوشی شما حذف شود؛ تیک این گزینه را فعال کنید. در غیر این صورت تیک آن را فعال نکنید. سپس برای اینکه گروه به صورت کامل حذف شود،  روی گزینه Delete group ضربه بزنید.

روش حذف یک گروه در واتساپ به  عنوان ادمین

نکته

وقتی که شما به عنوان ادمین یک گروه را حذف می‌کنید، آن گروه از لیست چت‌های شما حذف خواهد شد و با این کار تاریخچه آن چت از گوشی شما پاک می‌شود. افرادی که قبلا در این گروه عضو بوده‌اند، برخلاف شما می‌توانند آن گروه را در لیست چت‌های خود ببینند. اما دیگر قادر نخواهند بود در این گروه پیامی بفرستند.

ما در این مقاله روش حذف کامل یک گروه واتساپی توسط ادمین را به طور کامل آموزش دادیم. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :