etebarkala snappay
etebarkala snappay

روش ساخت جی میل

5
(1)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
روش ساخت جی میل

برای ساخت جی میل، کافیست یک اکانت گوگل یا Google Account بسازید. ساخت گوگل اکانت علاوه بر فراهم آوردن امکان ارسال و دریافت ایمیل‌ها در جیمیل، دسترسی به سایر محصولات و خدمات گوگل را برای شما فراهم می‌کند. با ساخت گوگل اکانت می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را در یوتیوب تماشا کنید و یا برنامه‌های مورد نیاز خود را از Google Play دانلود کنید. امروز روش ساخت جی میل را در آموزشی گام به گام و ساده به شما آموزش خواهیم داد. با مجله اعتبارکالا همراه باشید. 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان

چگونه جی میل بسازیم؟   

برای ساخت جی میل، یا همان Google account گام‌های زیر را بپیمایید: 

۱. ابتدا مرورگر خود را باز کنید و عبارت «Create Google account» را در آن جستجو کنید. 

روش ساخت جی میل

۲. روی اولین نتیجه که سایت گوگل است کلیک کنید. 

۳. در این مرحله گوگل دستورالعمل‌ها و توصیه‌هایی را برای ساخت گوگل اکانت به شما پیشنهاد می‌دهد و از شما می‌پرسد که این حساب کاربری را برای کسب و کار خود می‌خواهید یا خودتان. اگر گوگل اکانت را برای کسب و کار خود می‌خواهید، می‌توانید با انتخاب گزینه «To manage a business» که در تصویر پایین مشخص شده است، گزینه شخصی سازی  کسب و کار را فعال کنید. همچنین با ساختن یک حساب کاربری مخصوص کسب و کار، می‌توانید برای خودتان یک پروفایل بیزنسی گوگل را تنظیم کنید. 

در غیر این صورت اگر جیمیل را برای خودتان می‌خواهید، روی گزینه «For myself» کلیک کنید. 

روش ساخت جی میل

۴. در این مرحله به صفحه ساخت Google Account هدایت می‌شوید. گوگل از شما می‎خواهد که نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و نام کاربری مد نظر خود را برای حساب کاربری‌تان انتخاب کنید. دو فیلد آخر نیز برای انتخاب پسورد و تایید آن هستند. رمز عبور انتخابی خود را در فیلد Password وارد کنید و سپس برای تایید، دوباره آن را در فیلد Confirm بنویسید. 

دقت کنید که طول رمز عبور انتخابی شما باید حداقل ۸ کاراکتر باشد و باید در آن از اعداد، حروف و نشانه‌ها استفاده کنید. منظور از نشانه‌ها، سمبل‌های @#$%^&*() هستند.  پس از تکمیل اطلاعات درخواستی، روی گزینه «Next» کلیک کنید. 

روش ساخت جی میل

۵. در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را در فیلد موجود در بالای صفحه وارد کنید. البته وارد کردن آن الزامی نیست. اما بهتر است گوگل برای موارد امنیتی، شماره تماس شما را داشته باشد. در این صورت اگر رمز عبورتان را فراموش کردید، گوگل می‌تواند از طریق شماره تماس، به شما کمک کند رمز عبورتان را بازیابی کنید. 

اگر آدرس ایمیل دیگری دارید، آن را در فیلد دوم وارد کنید. این گزینه نیز اختیاری است. فیلد سوم که ۳ بخشی است، مربوط به تاریخ تولد شماست. شما باید تاریخ تولد خود را به میلادی در این بخش وارد کنید. سال تولد را در بخش Year، ماه آن را در بخش Month  و روز آن را در بخش Day وارد کنید. در فیلد آخر که با نام  Gender مشخص شده است نیز جنسیت خود را وارد کنید. پس از تکمیل این اطلاعات بر روی گزینه «Next» کلیک کنید. 

روش ساخت جی میل

۶. در این مرحله گوگل از شما می‌خواهد با قوانین و مقررات آن موافقت کنید. صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و روی دکمه آبی رنگ «I agree» کلیک کنید.   

روش ساخت جی میل

۷. در این مرحله گوگل با پیام خوش آمد گویی به شما اطلاع می‌دهد که اکانت گوگل شما با موفقیت ساخته شده است. 

روش ساخت جی میل

اکنون جی میل شما ساخته شده است. شما می‌توانید وارد اپلیکیشن Gmail در گوشی خود شوید، آدرس جی میل و رمز عبور خود را وارد کنید و وارد اکانت جی میل خود شوید. حال می‌توانید پیام‌های ایمیل را از افراد مختلف دریافت کرده و خودتان نیز در صورت تمایل ایمیل ارسال کنید.  

این مطلب را هم بخوانید: چطور ایمیل‌های آرشیو شده Gmail را پیدا کنیم؟

روش ساخت جی میل

سخن آخر 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان

ما در این مقاله نحوه ساخت جی میل را آموزش دادیم. برای ساخت جی میل کافیست یک Google Account برای خود بسازید تا بتوانید علاوه بر جی میل از امکانات متعدد گوگل استفاده کنید. ما در این مقاله روش ساخت گوگل اکانت را به صورت گام به گام توضیح دادیم. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :