etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه با گوشی فایل PDF را به Word تبدیل کنیم؟

4
(2)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
چگونه با گوشی فایل PDF را به Word تبدیل کنیم؟

برای تبدیل پی‌دی‌اف به فایل ورد توسط گوشی همراه، باید نرم‌افزار تبدیل را در گوشی خود نصب کنید. نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل PDF به Word در پلی استور وجود دارد که هر کدام معایب و مزایای خاص خودشان را دارند. در این مطلب تبدیل PDF به Word را به کمک برنامه‌های Apowersoft و PDF Conversion Suite آموزش داده‌ایم. اگر قصد دارید فایل های پی‌دی‌اف خود را جهت ویرایش متن به ورد تبدیل کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تبدیل PDF به Word به کمک نرم‌افزار پی دی اف Apowersoft

نرم‌افزار Apowersoft PDF Converter یک ابزار حرفه‌ای مدیریت پی‌دی اف‌است که به خوبی با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند. این اپلیکیشن طراحی ساده‌ای دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی عملکردهای مختلفی را برای پردازش فایل‌های خود انتخاب کنید. همچنین این برنامه از برخی از فرمت‌های فایل رایج مانند Word، Excel، PPT، JPG، PNG و غیره پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از این برنامه برای تبدیل فایل‌ها به صورت فایل زیپ شده استفاده کنید. سرعت پردازش پرنامه Apowersoft بالا بوده و می‌تواند فایل PDF شما را بدون دردسر به یک فایل Word قابل ویرایش تبدیل کند. در ادامه ۳ مرحله ساده برای تبدیل PDF به Word در اندروید را توسط این برنامه آموزش داده ایم.

  • برنامه را در گوشی اندروید خود دانلود و اجرا کنید.
  • روی دکمه PDF to Word در رابط اصلی ضربه بزنید و Choose file را انتخاب کنید. سپس فایل‌ها را انتخاب کرده و روی گزینه Done کلیک کنید.
  • روی گزینه Convert ضربه بزنید و منتظر بمانید تا مراحل تکمیل شود.
  • سپس می توانید برای یافتن فایل Word تبدیل شده خود، روی گزینه View document کلیک کنید یا برای یافتن فایل‌های پردازش شده خود به Me > Local files بروید.

نکته؛ هنگام انتخاب فایل‌ها برای تبدیل، اگر برنامه، فایل مورد نیازتان را فهرست نمی‌کند، می‌توانید روی پوشه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و به حافظه داخلی بروید تا فایل خود را پیدا کنید.

تبدیل PDF به Word به کمک نرم‌افزار PDF Conversion Suite

برنامه PDF Conversion Suite یک برنامه رایگان بوده که می‌توانید از آن برای تبدیل PDF به سند Word در اندروید استفاده کنید. به غیر از اسناد ذخیره شده در تلفن همراه اندرویدی شما، این برنامه می‌تواند به شما امکان انتخاب فایل از Google Drive را نیز بدهد. این برنامه قادر است فایل‌های PDF با حجم زیاد را به فایل‌های Word تبدیل کند. شما به کمک این برنامه و تنها با چند کلیک می‌توانید یک فایل PDF را به Word تبدیل کنید. برای تبدیل فایل‌های سنگیم پی‌دی‌اف خود به ورد مراحل زیر را دنبال کنید.

  • به فروشگاه Google Play رفته و برنامه PDF Conversion Suite را دانلود کنید.
  • از منو ابزار، تبدیل PDF به Word را انتخاب کنید و سپس فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از اتمام تبدیل، فایل پردازش شده به طور خودکار در گوشی شما ذخیره می‌شود.

برنامه PDF Conversion Suite یک برنامه خوب برای تبدیل PDF به Word در اندروید است، به خصوص اگر فایل حجم بالایی داشته باشد. با این حال، کیفیت در فرآیند تبدیل معمولا کاهش می‌یابد. در حالی که، برنامه Apowersoft PDF Converter یک ابزار صرفه جویی در زمان است که می‌تواند کار شما را آسان کند و نتایج با کیفیت و موثری را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، در مقایسه با مجموعه تبدیل PDF دارای ویژگی‌های بیشتری است.

برنامه‌های ویرایش فایل Word در اندروید

پس از تبدیل فایل‌ها از حالت PDF به حالت Word، می‌توانید از ابزارهای زیر برای ویرایش فایل‌های Word خود استفاده کنید.

  • WPS Office
  • Polaris Office

ویرایش فایل ورد به کمک برنامه WPS Office

برنامه WPS office که توسط Kingsoft Office Software Inc توسعه یافته است، یک برنامه ویرایش اسناد رایگان است که می‌تواند به شما در ویرایش هر سندی مانند Word، PPT و غیره کمک کند. این برنامه دارای بسیاری از ابزارهای ویرایش متن مفید است و می‌تواند به شما امکان اضافه کردن نوشته به متن قبلی را بدهد. این برنامه مانند مایکروسافت ورد کار کرده و فایل‌هایی که پردازش می‌کند را می‌توان در WPS Cloud آپلود کرد، که به شما امکان می‌دهد سند را در هر جایی بررسی کنید.

ویرایش فایل ورد به کمک برنامه Polaris Office

نرم‌افزار Polaris Office یک برنامه ویرایش اسناد رایگان است. این برنامه از تمامی برنامه‌های آفیس پشتیبانی می‌کند و می‌تواند Word، PPT، Excel و TXT را بر روی پلتفرم‌های مختلف پردازش کند که به ویژه در اندروید عملکرد خوبی دارد. این برنامه دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله درج تصاویر و جداول، امضا و موارد دیگر است. شما می‌توانید از این برنامه برای ارسال فایل‌ها به صورت PDF یا اشتراک گذاری فایل‌ها در داخل برنامه استفاده کنید.

سخن پایانی

دانشجویان و دانش‌موزان همواره به فایل‌های پی‌دی‌اف برای تهیه پروژه‌های درستی خود مشکل دارند چرا که تبدیل آن به ورد کار ساده‌ای نبوده و یا پس از تبدیل، نوشته‌ها در هم ریخته می‌شود. در گذشته نیز تبدیل PDF به Word زمان‌بر بوده، اما اکنون با کمک برنامه‌هایی که در این مقاله پیشنهاد شده، می‌توانید فایل PDF را با روشی آسان و سریع به سند Word در اندروید تبدیل کنید و سپس آن را ویرایش کرده و در هر پلتفرمی به اشتراک بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علیرضا سرافراز گفت:

می خواهم پی دی افم را به برنامه تبدیل کنم

طیبه فاطمیه گفت:

برنامه ورد نصب کردم
فایل متنی پی دی اف دارم ولی نمیتونم وارد برنامه ورد بکنم و این که دوباره ویرایش و تایپ کنم