etebarkala snappay
etebarkala snappay

نحوه اتصال Mi Band به گوشی هوشمند

3
(2)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
نحوه اتصال Mi Band به گوشی هوشمند

مچ‌بندهای هوشمند شیائومی به شما کمک می‌کند تمام جزئیات مربوط به تناسب اندام خود را در صورت اتصال، در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. از نکات مثبت اسمارت بند شیائومی این است که با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگاری دارد. از سویی دیگر نسخه‌های جدیدتر Mi Smart Band -Mi Smart Band 4، Mi Smart Band 5 و Mi Smart Band 6 دارای نمایشگر لمسی AMOLED برای دسترسی آسان به نتایج سلامت و تناسب اندام شما هستند.

کافی است که مچ‌بند هوشمند Mi را روی مچ دست خود ببندید و بلوتوث را در تلفن خود فعال کنید تا تمامی داده‌های مربوط به تناسب اندام خود را د رگوشی هوشمند خود مشاهده کنید. این مچ‌بند هوشمند پس از متصل شدن به موبایل به شما این امکان را می‌دهد که هشدارهای مربوط به دریافت پیامک و اعلان تماس‌های ورودی را در مچ‌بند خود دریافت کنید. همچنین می‌توانید برخی از ویژگی‌های گوشی هوشمند خود از جمله پخش موسیقی آن را مستقیماً از Mi Smart Band کنترل کنید.

در این مقاله، مراحلی را که باید برای اتصال Mi Smart Band طی کنید را به طور کامل شرح خواهیم داد. مچ‌بند هوشمند شیائومی را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن Mi Fit به گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون شما متصل کرد.

نحوه اتصال Mi Smart Band به گوشی

قبل از شروع مراحلی که باید برای اتصال Mi Smart Band به تلفن خود انجام دهید، توجه داشته باشید که برای تبادل بی‌سیم داده‌ها با Mi Smart Band باید بلوتوث را روی تلفن خود فعال نگه دارید. سپس با طی کردن مراحل بسیار ساده‌ای که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت، آن را به تلفن هوشمند خود متصل کنید.

  1. در قدم اول بسته به دستگاه هوشمندی که دارید، برنامه Mi Fit را از Google Play یا Apple App Store دانلود کنید
  2. سپس برنامه Mi Fit را در گوشی هوشمند خود باز کنید.
  3. وارد حساب Mi Fit موجود در دستگاه خود شوید. از طرف دیگر، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه Create an account now در برنامه، یک حساب کاربری جدید در Mi Fit ایجاد کنید.
  4. پس از اتمام و ایجاد حساب Mi Fit، صفحه‌ای را در این برنامه خواهید دید که از شما می‌خواهد دستگاهی که قصد دارید به گوشی هوشمند خود متصل کنید را انتخاب کنید. روی گزینه Band در این بخش کلیک کنید. برای متصل شدن باید Mi Smart Band خود را به تلفن هوشمند نزدیک کنید.
  5. اکنون، برنامه Mi Fit از شما می‌خواهد درخواست لینک شدن را در Mi Smart Band خود نیز تایید کنید.
  6. روی نماد علامت تیک در Mi Smart Band خود کلیک کنید تا لینک شدن این دو دستگاه را تایید کنید.

هنگامی که Mi Smart Band به تلفن شما وصل شد، باید وارد تنظیمات گوشی هوشمند خود شده و اجازه دهید تا اعلان‌های آن را به مچ‌بند هوشمندتان منتقل کند تا بتوانید اعلان تماس یا دریافت پیامک را در Mi Band خود مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به منوی تنظیمات برنامه Mi Fit بروید تا ویژگی‌هایی مانند اعلان تماس‌های ورودی و هشدارها را برای مچ‌بند خود فعال یا غیرفعال کنید.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید، مچ‌بندهای هوشمند شیائومی به راحتی قابل اتصال به هر دو مدل گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS است. اکنون که می‌دانید چطور این گجت پایش سلامتی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید، آن را به سادگی متصل کرده و بهره‌وری Mi Band Xiaomi خود را افزایش دهید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :