etebarkala snappay
etebarkala snappay

چطور حساب شبکه پلی استیشن را حذف کنیم؟

5
(1)
حسین رجب چالی
3 سال پیش

حذف حساب شبکه پلی استیشن (PSN) با حذف کاربر در پلی استیشن ۴ و ۵ متفاوت است. مورد دوم اطلاعات ذخیره شده، تنظیمات و تم‌های مرتبط با آن کاربر را حذف می‌کند؛ در حالی که حذف حساب PSN تمام محتویات مرتبط با حساب را به طور کامل پاک می‌کند که شامل اطلاعات شخصی و هر نرم‌افزار خریداری شده نیز می‌شود.

دلایل مختلفی برای حذف حساب شبکه وجود دارد. برخی ممکن است حسابی قدیمی که برای کنسول دیگری استفاده کرده‌اند را پاک کنند یا ممکن است نام کاربری دیگری بخواهند. سونی چنین کاری را به آسانی انجام نمی‌دهد و به نظر می‌رسد که چنین تصمیمی به دلیل مسائل امنیتی گرفته شده است. فرآیند حذف حساب شبکه مستلزم تماس مستقیم با شرکت سونی است. در ادامه نحوه حذف حساب شبکه پلی استیشن را بررسی می‌کنیم. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

چطور به صورت کامل حساب PSN را حذف کنیم؟

۱. در ابتدا برای اطلاع از جزئیات بستن حساب خود به وارد این لینک شوید. سونی در این صفحه اعلام می‌کند که با حذف حساب شبکه اتفاقات زیر خواهد افتاد:

  • از آیدی حساب بسته شده نمی‌توان برای ساخت حساب دیگری استفاده کرد.
  • دسترسی به محتوای خریداری شده حساب مورد نظر را از دست خواهید داد. این محتوا را نمی‌توان به حساب دیگری منتقل کرد و باز پرداخت مبلغ تنها بر مبنای قوانین و مقررات کنسلی فروشگاه پلی استیشن انجام خواهد شد.
  • دسترسی به هرگونه اشتراک و حقوق مربوط به حساب مورد نظر را از دست خواهید داد.
  • دسترسی به کیف پول PSN خود را از دست خواهید داد. همانطور که در شرایط خدمات ذکر شده است، وجوه موجود در کیف پول خود را از دست خواهید داد.

۲. پس از مطالعه همه موارد، به بالای صفحه برگردید و لینک «تماس با ما» را پیدا کنید تا به صفحه اصلی پشتیبانی سونی وارد شوید.

صفحه پشتیبانی سونی

۳. در اینجا روی «Change Online ID & other account questions» کلیک کنید و در جایی که از هم جدا می‌شوند، یک چت آنلاین را شروع کنید.

این مطلب را هم بخوانید: حذف کامل اطلاعات گوشی سامسونگ

۴. پس از ارائه اطلاعات مورد نظر (سونی و نمایندگان آنلاین این شرکت از شما رمز عبور نمی‌خواهند)، با شخصی واقعی وارد مکالمه می‌شود که می‌توانید مراحل را با او تکمیل کنید. آن نماینده احتمالا قبل از بستن حساب، مواردی که در بالا گفتیم را دوباره برای شما شرح می‌دهد.

صفحه چت آنلاین سونی

با انجام این مراحل حساب شبکه شما به طور کامل حذف می‌شود. اگر در مورد حذف حساب خود سوالی دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :