etebarkala snappay
etebarkala snappay

چطور حساب کاربری کلاب هاوس را حذف یا غیرفعال کنم؟

4.8
(5)
حسین رجب چالی
3 سال پیش
چطور حساب کاربری کلاب هاوس را حذف یا غیرفعال کنم؟

کلاب هاوس شبکه اجتماعی است که فقط به صوتی می‌توانید در آن با دیگر افراد ارتباط برقرار کنید. اگر چنانچه قصد داشته باشید حساب خود را حذف کنید، باید چند مرحله را طی کنید؛ چون کلاب هاوس این کار را برای کاربران خود سخت کرده است. در این مطلب به شما این روش را آموزش خواهیم داد. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

ابتدا اجازه دهید برخی اصطلاحات را تعریف کنیم. با اینکه حذف و غیرفعال کردن حساب کاربری اغلب در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی به کار می‌رود، تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که هر پلتفرمی (مانند فیسبوک یا توییتر) با غیرفعال‌سازی و حذف متفاوت برخورد می‌کند و ما در اینجا فقط در مورد کلاب هاوس (Clubhouse) صحبت می‌کنیم.

وقتی حساب کلاب هاوس خود را دی‌اکتیو می‌کنید، حساب شما از دید عموم حذف می‌شود اما اطلاعات کاربری شما باقی می‌ماند و می‌توانید تا ۳۰ روز حساب خود را دوباره فعال کنید. پس از اتمام مدت ۳۰ روزه، کلاب هاوس حساب شما را غیرفعال می‌کند. حساب غیرفعال شده به این معنی است که شما دسترسی به حساب خود و اطلاعات آن را برای همیشه از دست می‌دهید و دیگر نمی‌توانید وارد آن شوید و کلاب هاوس این حق را دارد تا اطلاعات کاربری شما را نگه دارد.

این مطلب را هم بخوانید: چطور با گوشی موبایل سامسونگ اسکرین شات بگیریم؟

حذف کاربری که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، به معنای حذف دائمی همه اطلاعات و شواهدی است که نشان می‌دهد شما قبلا یک حساب کاربری کلاب هاوس داشته‌اید و شامل حذف داده‌های شما از سرورهای این پلتفرم هم می‌شود.

چطور حساب کلاب هاوس را دی اکتیو کنیم؟

برای دی اکتیو کردن حساب کلاب هاوس، اول از همه اپلیکیشن را در گوشی خود باز کنید و سپس روی عکس پروفایل خود در بالا سمت راست تب کنید.

روی عکس پروفایل خود در بالا سمت راست تب کنید

در صفحه جدید، روی آیکون چرخ دنده در بالا سمت راست ضربه بزنید.

روی آیکون چرخ دنده در بالا سمت راست ضربه بزنید

حالا وارد صفحه تنظیمات می‌شود. در اینجا روی عکس خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

روی عکس خود در بالای صفحه ضربه بزنید

حالا در این صفحه، گزینه «Deactivate Account» را انتخاب کنید. 

گزینه «Deactivate Account» را انتخاب کنید

صفحه بعدی جزئیاتی از آنچه در هنگام غیرفعال کردن حساب شما اتفاق می‌افتد به شما ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که در اینجا حرفی از حذف اطلاعات کاربری به میان نیامده است.

حالا روی «I Understand. Deactivate Account» در پایین صفحه ضربه بزنید.

روی «I Understand. Deactivate Account» در پایین صفحه ضربه بزنید

با انجام این کار حساب کلاب هاوس شما غیرفعال می‌شود.

چطور حساب کلاب هاوس خود را به طور کامل حذف کنیم؟

فرآیند حذف دائمی حساب و اطلاعات کاربری کلاب هاوس به راحتی فیسبوک که گزینه حذف دائمی زیر دکمه غیرفعال‌سازی قرار گرفته، نیست. همچنین در توییتر با حذف حساب، اطلاعات کاربری شما پس از گذشت ۳۰ روز به طور کامل حذف می‌شود.

کلاب هاوس شما را مجبور می‌کند تا به آدرس support@alphaexplorationco.com ایمیل بزنید یا درخواست خود را از طریق فرم پشتیبانی ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید تا اطلاعات شما را حذف کنند. فرستادن ایمیل کار سختی نیست اما راحت‌تر این است که گزینه‌ای برای حذف اطلاعات در پروفایل وجود داشته باشد.

با دانستن موارد فوق به این نتیجه می‌رسیم که همیشه باید حواس خود را به اطلاعاتی که در فضای آنلاین به اشتراک می‌گذاریم جمع کنیم؛ چون برخی شرکت‌ها به منافع کاربران‌شان کمتر اهمیت می‌دهند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :