etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه موبایلم را به تلویزیون وصل کنم؟

4.1
(16)
ادمین سایت
2 سال پیش

تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها (رایانه لوحی) راهی مناسب و ایده‌آل برای دستیابی به مطالب کاربردی روزمره‌ هستند چون همیشه و حتی در حال حرکت در دسترس ما قرار دارند؛ اما هنوز هم صفحه نمایش بزرگ تلویزیون برای خیلی از مردم جذابیت خود را دارد.

ممکن است شما از طریق تلفن خود مشغول تماشای محتوایی تصویری باشید و بخواهید آن را در نمایشگر بزرگتری ببینید یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

اتصال تبلت به تلویزیون

راهنمای جامع اتصال موبایل و تبلت به تلویزیون

خوشبختانه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها با قابلیت انجام کارهای مختلف در یک دستگاه (گوش دادن به موسیقی، بازی کردن و پخش ویدئو) ساخته شده‌اند. همچنین بیشتر آنها قدرت انجام کارهایی که با یک رایانه می‌توانید داشته باشید را به شما ارائه می‌کند و یکی دیگر از این قابلیت‌ها بسیار خوب آنها، قابلیت اتصال تبلت به صفحه نمایش بزر‌گ‌تر یا مانیتور دیگری مانند تلویزیون شما است.

کاربران دستگاه‌های Android و iOS جعبه‌ابزاری را در اختیار دارند تا بتوانند با استفاده از گزینه‌های مختلف شامل گزینه‌های بی‌سیم، موبایل یا تبلت خود را به تلویزیون متصل کنند. در این راهنما، ما می‌خواهیم نحوه اتصال موبایل یا تبلت را به تلویزیون از طریق USB به شما نشان دهیم.

چرا باید تلفن همراه یا تبلت را به تلویزیون وصل کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید نمایشگر تلفن یا تبلت خود را از طریق شبکه بی‌سیم (wireless) در صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید یا با استفاده از دستگاه‌هایی مانند گوگل‌کرو‌م‌کست (Google Chromecast) و سایر موارد این کار را انجام دهید، اما اتصال USB به تلویزیون یکی از راه‌های موجود آسان‌تر است.

اگر در حال بازی هستید و می‌خواهید صفحه نمایشگر موبایل یا تبلت خودتان را در تلویزیون هم مشاهده کنید، اتصال با کابل USB، تاخیری که در اتصال با شبکه بی‌سیم تجربه می‌کنید را کاهش می‌دهد. همچنین اتصال از طریق کابل، در مواردی که WiFi در دسترس نیست یا سیگنال شبکه بی‌سیم ضعیف است بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.

اتصال تلفن یا تبلت را به تلویزیون

ممکن است شما بخواهید برخی عکس‌ها را وقتی که با دوستان‌تان دور هم جمع شده‌اید در جمع نمایش دهید یا فیلمی را با وضوح بالاتر پخش کنید یا محتوای آن را در صفحه نمایش بزرگ‌تر تماشا کنید؛ می‌توانید موبایل یا تبلت خود را با کابل USB به تلویزیون متصل کنید تا محتوای موردنظرتان را در تلویزیون مشاهده کنید. در این حالت دستگاه شما به‌عنوان یک دستگاه ذخیره سازی (هارد) عمل می‌کند.

اگر از تلویزیون هوشمند استفاده می‌کنید اتصال به برنامه‌های اینترنتی آسان‌تر است. برای تلویزیون‌های دیگر می‌توان از دستگاه‌های پخش جانبی استفاده کرد یا به ست‌آپ‌باکس متصل شد تا محتوای مورد علاقه خود را در صفحه نمایش تلویزیون پخش کنید.

روشهای اتصال موبایل و تبلت به تلویزیون کدام‌اند؟

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اتصال دستگاه تلفن همراه خود به تلویزیون از طریق USB استفاده کنید مانند استفاده از کابل USB برای Android یا کابل Lightning برای دستگاه‌هایiOS ، Mobile High-Definition Link (MHL) یا SlimPort.

بهتر است ببینیم که هر یک از این روش‌ها برای به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش تلفن همراه یا تبلت شما در تلویزیون چگونه کار می‌کند.

استفاده از کابل USB استفاده کنید برای دستگاه‌های اندرویدی

استفاده از کابل USB برای اتصال گوشی به tv

برای دستگاه‌های اندرویدی (Android)، کابل USB به شما کمک می‌کند موبایل یا تبلت خود را به تلویزیون متصل کنید؛‌ البته به شرط داشتن پورت USB. اگر به تلویزیون هوشمند متصل هستید به جای این‌که فقط دستگاه خود را از طریق تلویزیون شارژ کنید، به Source> USB بروید تا انتقال فایل‌ها را نیز فعال کنید.

این روش زمانی استفاده می‌شود که بخواهید فایل‌ها یا عکس‌ها را در تلویزیون متصل شده به دستگاه‌تان مشاهده کنید چون از این طریق می‌توانید فایل‌هایتان را برای باز کردن به تلویزیون منتقل کنید.

اتصال اسمارت فون به تلویزیون با کابل شارژر موبایل

این روش زمانی کار می‌کند که بخواهید محتویات صفحه نمایش تلفن همراه یا تبلت خود را روی صفحه نمایش تلویزیون خود مشاهده کنید. در این حالت می‌توانید با استفاده از کابل آداپتور یا کابل HDMI دستگاه خود را به تلویزیون متصل کرده و محتوای صفحه نمایش خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

کابل USB آداپتور به مبدل HDMI

اتصال از طریق کابل USB آداپتور به مبدل HDMI تلویزیون، ساده‌ترین گزینه است زیرا شما به‌راحتی کابل آداپتور خود را به تلفن خود متصل کرده سپس آن‌را به مبدل HDMI متصل می‌کنید تا بعد از آن به تلویزیون متصل شوید. بررسی کنید تا متوجه شوید تلفن شما از حالت HDMI Alt پشتیبانی کند چون فقط در این صورت می‌توانید ویدیو یا تصاویر خود را پخش کنید.

مبدل HDMI تلویزیون

برخی از دستگاه‌های اندرویدی (Android) دارای پورت‌های میکرو یا مینی HDMI برای اتصال مستقیم به مبدل HDMI از طریق یک کابل هستند، پس حتما قبل از اتصال دستگاه‌های خود، سازگار بودن کابل را بررسی کنید.

 پورت‌های میکرو یا مینی HDMI

با استفاده از مبدل‌های چندکاره تبلت یا موبایل را به تلویزیون وصل کنید

یک مبدل چندمنظوره به شما این امکان را می‌دهد که همزمان با شارژ باتری گوشی یا تبلت از طریق صفحه‌نمایش خود را با صفحه‌نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. این روش با اتصال مبدل چندکاره به پورت USB-C و پورت HDMI با استفاده از کابل شارژر یا کابل HDMI امکان‌پذیر است و صفحه نمایش شما تا زمانی‌که بخواهید روی تلویزیون شما نمایش داده می‌شود.

مبدل‌های چندکاره

اتصال گوشی شما به صفحه نمایش خانگی با استفاده از مبدل MHL

پروتکل Mobile High-Definition Link به تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های سازگار با این سیستم امکان اتصال به تلویزیون را می‌دهد. برای متصل شدن از این طریق باید کابل HDMI، کابل آداپتور USB به HDMI با قابلیت فعال کردن MHL داشته باشید و یک تلویزیون با ورودی HDMI داشته باشید.

مبدل MHL

اگر تلفن شما از مبدل MHL پشتیبانی می‌کند، آن را با یک کابل HDMI به مبدل وصل کنید و سپس به تلویزیون وصل شوید. در این روش نگران شارژ باتری موبایل یا تبلت خود نباشید، زیرا این مبدل دارای یک درگاه شارژ است تا بتواند دستگاه شما را در حین استفاده شارژ کند.

امکان اتصال تبلت به تلویزیون از SlimPort نیز وجود دارد

در حالی که استفاده از مبدل MHL یکی از بهترین روش‌های اتصال موبایل یا تبلت به تلویزیون از طریق USB است، اما همچنین می‌توانید از کابل SlimPort نیز استفاده کنید که مانند مبدل MHL کار می‌کند و محتوای صفحه نمایش دستگاه شما را به نمایشگر تلویزیون انتقال می‌دهد.

مبدل MHL و SlimPort هر دو دستگاه‌هایی برای اتصال هستند، اما MHL محدود به خروجی فیلم از طریق HDMI است در حالی‌که SlimPort از طریقHDMI ،VGA ، DisplayPort و DVI کار می‌کند. این به آن معنا است که می‌توانید از آن برای اتصال به تلویزیون‌های قدیمی که ورودی دیجیتالی ندارند اما دارای VGA هستند، استفاده کنید.

SlimPort

 انواع مختلف MHL در منبع تغذیه نیز متفاوت هستند. نوع اول از دستگاه شما برق نمی‌گیرد، در حالی‌ که نوع دوم این کار را انجام می‌دهد، به همین دلیل شما باید در روش اتصال با مبدل MHL حتما کابل شارژ داشته باشید.

پخش زنده صفحه نمایش در تلویزیون با استفاده از یک برنامه DLNA

پخش زنده (Stream)

اگر استفاده از کابل مشکل شما را حل نمی‌کند، از یک برنامه DLNA برای اتصال تلفن همراه یا تبلت خود به تلویزیون استفاده کنید.

DLNA یک پروتکل پخش زنده (Stream) است که توسط اکثر تلویزیون‌های متصل به اینترنت پشتیبانی می‌شود و از طریق آن می‌توانید فایل‌های تصویری را از طریق تلفن همراه یا تبلت خود در تلویزیون پخش کنید، به شرط اینکه فایل‌ها از ویژگی‌های DRM برخوردار نباشند.

برخی از برنامه‌های خوب DLNA که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید شامل LocalCasts (که رایگان است) یا AllCast می‌شود و از طریق آن‌ها می ‌توانید فایل‌های تصویری خود را در تلویزیون پخش کنید.

دستگاه‌های سامسونگ را با Samsung DeX به تلویزیون وصل کنید

اتصال DeX با سامسونگ مدل S8 یا گوشی‌های پرچم‌دار جدیدتر و یا Samsung Galaxy Tab S4 کار می‌کند. با این حال برای مدل‌های S8 ،Note 8 ، S9 و +S9، برای اتصال از طریق DeX به یک پایه، کابل برق برای شارژ تلفن و پایه‌اش، کابل HDMI و یک تلویزیون با ورودی HDMI نیاز دارید.

سایر دستگاه‌های سامسونگ مانند Note 9 و Galaxy Tab S4 یا مدل‌های جدیدتر برای ورود به حالت DeX و DeX desktop به ترتیب به کابل مبدل Type-C به HDMI نیاز دارند.

در دستگاه های آی او اس از کابل لایتنینگ برای اتصال به تلویزیون استفاده کنید

کابل لایتنینگ برای دستگاه‌های iOS

این فرایند مشابه اتصال موبایل یا تبلت اندرویدی شما به تلویزیون از طریق USB است با این تفاوت که به یک کابل Lightning نیاز دارید که با مدل iPhone شما سازگار باشد.

بیشتر افرادی که آیفون ۵ یا مدل‌های جدیدتر دارند، با اتصال Lightning می‌توانند به تلویزیون متصل شوند، اما برای خروجی‌های HDMI یا اتصالات VGA، به ترتیب به یک آداپتور دیجیتال AV لایتنینگ (Lightning digital AV adapter) و آداپتور به مبدل Lightning به VGA نیاز دارند.

کابل Lightning برای اتصالات iOS

در iPad-ها، همه مدل‌ها از کابل Lightning برای اتصالات iOS به تلویزیون استفاده می‌کنند، به جز iPad3 و بالاتر که از کابل ۳۰ پین استفاده می‌کنند. اما با‌توجه به ورودی صفحه نمایش خود، یک آداپتور دیجیتال AV یا VGA را انتخاب کنید.

کابل‌های مختلف و متنوعی برای اتصال iPad-ها وجود دارد اما اگر می‌خواهید سرویس‌های پخش ویدئو مانند Netflix یا Hulu یا ویدیوی سفارشی مانند DirecTV یا Comcast Xfinity را تماشا کنید، بیشتر آنها با این مدل اتصال کار نمی‌کنند. آن‌ها فاقد HDCP (محافظت از محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا) هستند که از دزدی اطلاعات دستگاه شما محافظت می‌کند.

اتصال iPad-ها

در این روش آداپتور را وصل کنید و خروجی ویدیو را به تلویزیون وصل کنید و محتوای صفحه نمایش دستگاه شما به نمایشگر تلویزیون منتقل می‌شود. به یاد داشته باشید که قسمت انتهایی کابل USB را به آداپتور و سر دیگر آن‌ را به منبع تغذیه وصل کنید، چون برای پخش محتوای شما دستگاه باید شارژ شود.

نکته: توجه کنید برای اتصال تبلت یا موبایل به تلویزیون حتماً روش مناسب برای دستگاه‌تان را انتخاب کنید.

آیفون خود را با یک نرم‌افزار DLNA به تلویزیون وصل کنید

شما مثل دستگاه‌های اندرویدی (Android)، می‌توانید دستگاه iOS خود را با استفاده از برنامه‌های DLNA برای پخش زنده (stream) رسانه‌ها مانند فیلم یا موسیقی به تلویزیون مجهز به اینترنت وصل کنید. البته ناگفته نماند که برای فیلم‌ها و موسیقی‌های خریداری شده از فروشگاه iTunes، نمی‌توانید از برنامه DLNA برای پخش زنده (stream) محتوا با محدودیت DRM استفاده کنید.

خوبی استفاده از یک برنامه DLNA این است که این برنامه در دستگاه‌های دیگر مانند کامپیوتر شخصی شما هم کار می‌کند و بدون نیاز به کانورت ویدیو یا نصب نرم‌افزارها و کدک‌های خاصی بر روی تلویزیون، کنسول بازی یا رایانه شخصی اجرا می‌شود.

اگرچه روش‌های اتصال تلفن هوشمند یا تبلت هوشمند به تلویزیون از طریق USB متنوع و متفاوت است اما اگر بدانید که چه هدفی دارید و چه وسایلی  را لازم دارید، نحوه راه‌اندازی آن چندان سخت نیست. شما چه روشی را پیشنهاد می‌کنین؟ پیشنهاد خودتون رو با سایت اعتبارکالا در میان بگذارید.

سوالات متداول

منبع: helpdeskgeek

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 16

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مسعود طبری گفت:

سلام وقتتون بخیر من یک تبلت a7(2020) دارم میخوام از طریق کابل hdmi به تلویزیون متصل بشم چه کابلی باید بگیرم؟!

شهرام ناصری نژاد گفت:

چطور گوشی شیائومی رو به تلویزیون آیوا وصل کنم

محمد بگ محمدی گفت:

می خواهم یاس تلویزیون را تو تبلت تماشا کنم شما قابلیت را فراهم اورید

ستای گفت:

چجوری تبلتم رو به تلویزیونوصل کنم

.... گفت:

کدام کابل HDMI برای وصل کردن تبلت سامسونگ و تلویزیون اسنوا مناسب است

.... گفت:

سلام من می خواهم تبلت سامسونگ را به تلویزیون اسنوا وصل کنم چجوری آیت کارا بکنم و کدام کابل HDMI را تهیه کنم

مهرنوش علی خانی گفت:

چگونه تبلت T295را به تلویزیون مدل سامسونگ وصل کنیم

آریا اسماعیل بیگی گفت:

من تبلت دارد چه طوری باید
به تلویزیون وصل کنم

آریا اسماعیل بیگی گفت:

من تبلت دارد چه طوری باید
به تلویزیون وصل

دخی جون➿ گفت:

تبلت من به تلویزیون وصل نمیشه

جمال موسوی گفت:

سلام من زیرنویس به فیلم چسباندم درکامپیوتر یاگوشی زیرنویس نشان داده میشود کلی داخل فلش ریخته به تلویزیون وصل میکنم فقط صدای اصلی بدون زیرنویس دارم یافیلم دانلود میکنم براحتی درکامپیوتر یا گوشی زیرنویس نشان داده می‌شود ولی در تلویزیون بدون زیرنویس پخش میکند

طاهارضایی گفت:

چجوری تبلت را به تلویزیون وصل کنم؟

ملیسا احمدی گفت:

چجوری تبلت رو به تلویزیون وصل کنیم تبلت من smartTv ندارم

تارا دولت آبادی گفت:

چگونه تبلت سامسونگ ۲۰۱۹را به تلویزیون الجی وصل کنم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه نمایید

تارا دولت آبادی گفت:

چگونه تبلت سامسونگ ۲۰۱۹را به تلویزیون الجی وصل کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه نمایید

مرتضی مهدیان گفت:

خسته نباشید تبلت a8 سامسونگ دارم کابل تبدیل typ c به hdmi هن دارم وقتی وصل کردم متعصفانه تصویر روی tv نیامد چطوری میتونم تصویر روی تی وی بیارم

زینب گفت:

وصل کردن تلویزیون با تبلت

Mohamad گفت:

من یک سر کابل رو به گوشی یک سرش رو به تلویزیون ولی وصل نشد

مهتا حبیبی گفت:

تبلتم رو چجوری به گوشی وصل کنم

مریم اصولی گفت:

سلام ظاهرا تی وی جای وصل سیم را نداره…میشه ماجاشو بلد نیستیم یا کلا نداره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در کنار پورت های ورودی و خروجی صدا بگردید، احتمالا در این بخش یک درگاه اتصال کابل وجود داشته باشد

هادی گفت:

چگونه به تلویزیون وصل بشم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه نمایید. ما در این مطلب مراحل اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون را به طور کامل شرح داده‌ایم

محمد مرتضی اکبری گفت:

چگونه وصل کنم

دیانا یوسفی گفت:

چگونه تبلت تب ا را به تلویزیون وصل کنیم

امیرمحمد گفت:

بله

فاطمه محمدی گفت:

چجوری از کار پاورپونگ تبلت را وصل
تلویزیون

ماهان رحمانی گفت:

چطوری با تبلت به تلوزیون وصل شد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی نمی‌کند از کدام دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، مراحلی که در این مطلب آموزش داده شده را قدم به قدم اجرا کنید

دریا گفت:

چطوری تبلت رو به تلویزیون SONY

دریا گفت:

چطوری تبلت وصل کنم بدون کابل

مجید ساسانی گفت:

تبلت سامسونگ چگونه به ال سی دی ال جی کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی نمی‌کند از چه دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، مراحلی که در این مطلب آموزش داده شده را قدم به قدم اجرا کنید

دریا گفت:

چطوری تبلت لنووا رو به تلویزیون SONYوصل کنیم

امیرعباس گفت:

میخواستم بگم که من نمیتونم تبلت خودمو به تلویزیون وصل کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ابتدا مدل تبلت و سپس مدل تلویزیون خود را در گوگل سرچ کنید و ببینید قابلیت اتصال دارند یا خیر. برخی از مدل های قدیمی تبلت ها و یا تلویزیون ها چنین قابلیتی ندارند

ملکی گفت:

چطور تبلت سامسونگ را به تلوزیون ال جی وصل کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی نمی‌کند دستگاه اندرویدی شما تبلت باشد یا گوشی هوشمند، مراحلی که در این مطلب آموزش داده شده است را قدم به قدم اجرا کنید

رضا احمدی گفت:

چطوری تبلتی ک سیستم عاملش ویندوز ب تلویزیون وصل کنیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ابتدا Wi-Fi و WiFi Direct تلویزیون، و همچنین وایرلس تبلت ویندوزی خود را روشن کنید.
حال در این مرحله وارد بخش Setting شده و گزینه Device را انتخاب کنید.
سپس از قسمت Bluetooth & other device گزینه Add Bluetooth or other device را انتخاب کنید.
در مرحله بعد، گزینه Wireless display or dock را انتخاب کنید تا تلویزیون را پیدا کند.
پس از جستجو، دستگاه را انتخاب کنید تا تبلت به تلویزیون متصل شود و صفحه تبلت روی تلویزیون به نمایش در آید.
بعد از اتصال شما می‌توانید با استفاده از ویژگی Change Projection Mode نوع نمایش صفحه تبلت روی تلویزیون را تنظیم کنید.

یاسمین گفت:

خیلی ممنونم

یاسمین رضایی گفت:

نه

مائده گفت:

است کابلUSBهمان کابل شارژ است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله همان کابل شارژ است

زهرا صادقی گفت:

با تبلت سامسونگ چه جوری میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت مانند گوشی‌های همراه است فقط با ابعادی بزگتر. بنابراین همان گونه که با گوشی هوشمند کار می‌کنید با تبلت کار کنید

Afall گفت:

سلام یک سوال فنی‌ و یک جواب فنی بهم بدین لطفا
آیا اتصال تبلت مثال تبلت s7 به تلویزیون ,مانیتور (با سیم یا وایرلس) به تبلت ضرر می‌رساند یا فشاری سخت افزاری و باطری به تبلت وارد می کند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بارها و بارها امتحان شده و هیچ مشکلی پیش نیامده. شما هم با خیالی راحت متصل کنید

Afall گفت:

سلام یک سوال فنی‌ و یک جواب فنی بهم بدین لطفا
آیا اتصال تبلت مثال تبلت s7 به تلویزیون ,مانیتور (با سیم یا وایرلس) به تبلت ضرر می‌رساند یا فشاری سخت افزاری و باطری به تبلت وارد می کند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بارها و بارها امتحان شده و هیچ مشکلی پیش نیامده. شما هم با خیالی راحت متصل کنید

امیر گفت:

تبلت لنووا ام ۷ به تلوزیون وصل میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله می‌توانید.
ساده ترین روشی که می توانید از آن برای اتصال تبلت به تلویزیون استفاده کنید، اتصال تبلت لنوو به تلویزیون از طریق کابل HDMI است. همچنین می‌توانید می توانید از نرم‌افزار Chromecast برای اتصال تبلت به تلویزیون استفاده کنید.

لیلا گفت:

سلام میخواستم بپرسم که چطور میتونم تلویزیون را به تبلت متصل کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما نحوه اتصال دستگاه های اندرویدی را به تلوزیون آموزش داده ایم. فرقی ندارد که تبلت باشد یا اندروید

مهدیس رهنما گفت:

من وصل میکنم ولی مینویسد قادر به پشتیبانی دستگاه usb نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تلوزیون‌های قدیمی قابلیت پشتیبانی ندارند

فاطمه امجدی گفت:

چه جور تبلت به تلویزیون وصل بشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مطلب رو کامل مطالعه کنید و مراحل آموزش داده شده را قدم به قدم اجرا کنید

ناشناس گفت:

اتصال تبلت لنووا به تلویزیون SVM وصل شود

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مراحل اتصال تبلت به تلوزیون در این راهنما کامل شرح داده شده است. مراحل را قدم به قدم انجام دهید تا تبلت شما به تلوزیون متصل شود.

ارادلک گفت:

چطوری تبلت را به تلویزیون وصل کنیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

فرقی نمی‌کند دستگاه اندرویدی شما موبایل باشد یا تبلت، مراحل اتصال تبلت نیز مانند موبایل بوده و در این راهنما آموزش داده شده است

گمنام گفت:

چه جوری میشه تبلت دانش اموزی نارتب رو به تلویزیون شارپ وصل کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی ندارد که چه برندی از تبلت را در اختیار دارید، مطلبی که نوشته شده آموزش اتصال هر نوع تبلت به تلوزیون است

کتایون گفت:

میخواهم تبلتم به تلویزیون وصل بشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به بلاگ مراجعه کنید و مراحلی که در آن شرح داده شدده را قدم به قدم انجام دهید تا تبلت شما به تلوزیون متصل شود