etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید در سال ۲۰۲۱

4.8
(4)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید در سال ۲۰۲۱

بازی‌های زیبایی برای پلتفرم اندروید توسعه داده شده‌اند و ما قرار است که بهترین آن‌ها را به شمال معرفی کنیم. به نظر شما بهترین بازی‌های گرافیکی اندروید در سال ۲۰۲۱ کدام‌اند؟ پاسخ به این سوال کمی سخت است؛ چون بازی‌های گرافیکی زیادی در حال حاضر موجود هستند و در بحث گرافیک، طی چند سال اخیر، پیرشفت‌های زیادی در صنعت بازی‌های موبایل شاهد بوده‌ایم. ما در این طلب قرار است بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید را برای شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

یل یک گوشی موبایل و پردازنده گرافیکی پرقدرت، می‌توان تمام بازی‌های سنگین و گرافیکی را اجرا کرد. اخیرا برخی کمپانی‌های بازی‌سازی رایانه و کنسول‌های بازی به ساخت عناوین موبایلی هم روی آورده‌اند که می‌تواند نشان خوبی برای این پلتفرم و بازی‌های آن باشد.

برای اجرای این بازی‌ها نیاز به داشتن یک گوشی موبایل پرقدرت یا گیمینگ دارید و شاید در گوشی‌های میان‌رده و ضعیف آن‌ها را به خوبی اجرا کنید.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ ۲۰۲۱

۱۰ عدد بهترین بازی های گرافیکی اندروید سال ۲۰۲۱

۱. Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

بله، بازی کال آف دیوتی مدتی‌ست که به گوشی‌های موبایلی هم اضافه شده و از نظر گرافیکی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. نقشه‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و جزئیات آن‌ها نیز به راحتی قابل مشاهده است. البته بازی‌های کلاسیک کای اف دیوتی هنوز هم برای اندروید در دسترس هستند و اگر یکی از طرفداران این سری از بازی‌ها هستید، بیشتر آن‌ها را خواهید شناخت. یکی از بهترین موارد Call of Duty Mobile، مدل‌های اسلحه آن است که به خوبی طراحی و ساخته شده‌آند. افکت‌های بازی خوب است. لرزش اسلحه هنگام شلیک، نارنجک‌ها و افکت دودها، همه باعث تجربه لحظاتی خوب برای گیمر خواهند شد.

۲. The Elder Scrolls Blades

The Elder Scrolls Blades

یکی دیگر از بهترین بازی‌های کامپیوتر و کنسول نیز حالا برای اندروید در دسترس است. بازی The Elder Scrolls یکی از بهترین عناوین RPG محسوب می‌شود که میلیون‌ها طرفدار دارد و دیدن آن در گوشی‌ها می‌تواند خیلی‌ها را خوشحال کند. نسخه موبایلی این بازی برخی از عناصر نسخه کنسول را با خود به همراه دارد. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و جزئیات بازی به خوبی طراحی شده‌اند.

علاوه بر این، افکت طلسم‌ها به خوبی نمایش داده‌ می‌شوند و می‌توان درخشش نور از میان برگ‌ها را در بازی مشاهده کرد و تمام جزئیات شهرها و ساختمان‌ها را به خوبی تشخیص داد.

۳. Asphalt 9 Legends

Asphalt 9 Legends

شاید بازی آسفالت ۹ بیشتر شبیه یک بازی مسابقه‌ای باشد؛ اما هنگام اجرای این بازی می‌توانید علاوه بر رقابت به دیگر خودروها، از جذابیت‌های بصری آن نیز لذت ببرید. این بازی فوق‌العاده است و مانند یک بازی در سطح کنسول در گوشی شما، تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیارتان خواهد گذاشت.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید کنسول بازی

توسعه‌دهندگان این بازی با انتخاب آهنگ‌های مختلف در در کوه‌های برفی و خیابان‌هایی با ساختمان‌های سر به فلک کشیده، تجربه‌ای بی‌نظیر برای مخاطب رقم زده‌اند. همچنین، خودروهای مختلف این بازی، جزئیات زیادی دارند و به زیبایی طراحی شده‌اند.

۴. PUBG Mobile

PUBG Mobile

این حقیقت که یک بازی در سطح کنسول به راحتی در گوشی اجرا می‌شود می‌تواند به خودی خود هیجان‌انگیز باشد. بازی Player Unknown’s BattleGround یکی از همین بازی‌هاست که می‌توانید آن را به صورت چند نفره بازی کنید؛ البته حتما پیش از این مطلب اسم آن به گوش‌تان خورده یا آن را بازی کرده‌اید. سطح گرافیک بازی دقیقا مانند نسخه کنسول یا رایانه است و دیدن آن‌ها بسیار شما لذت‌بخش خواهد بود. اگر گوشی هوشمندی دارید که می‌تواند این بازی با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کند، از آن نهایت لذت را خواهید برد. پابجی یکی از محبوب‌ترین و زیباترین بازی‌های چند نفره و آنلاین هم برای iOS و هم برای اندروید است.

۵. Darkness Rises

Darkness Rises

اگر به بازی‌های فانتزی RPG علاقه دارید، پس بازی «تاریکی برمی‌خیزد» را حتما امتحان کنید. این بازی اکشن RPG، گرافیک زیبا را حلقه بازی جذاب پیوند می‌دهد. محیط بازی جزئیات زیادی دارد و می‌توانید تلاش توسعه‌دهندگان بازی برای خلق بافت‌های زیبا را به وضوح مشاهده کنید و تلاش آن‌ها برای ایجاد جزئیات زره‌ها در این بازی نقش‌آفرینی قابل تحسین است.

۶. Real Racing 3

Real Racing 3

برای مدت طولانی بازی Real Racing پادشاه بازی‌های مسابقه‌ای اندروید است. این بازی نه تنها تصاویر زیبایی دارد؛ بلکه کنترل‌هایی حساس و کاملا واقعی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ظاهر و رفتار خودروها در این بازی کاملا شبیه دنیای واقعی است و همین مسئله خودش بازی را کمی مشکل می‌کند. با اینکه جاده‌ها و مسیرها خیلی متنوع نیستند اما خودروها و جزئیات بازی فوق‌العاده هستند. همچنین، سیستم نورپردازی به کار رفته در بازی نیز در حد اعلا قرار دارد.

۶. Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

آیا دوست دارید به دنیای زامبی‌ها سفر کنید و آن‌ها را تار و مار کنید؟ پس باید به سراغ بازی Dead Trigger 2 بروید. این بازی بسیار زیبا طراحی شده و در عین حال، ترسناک نیز هست؛ چون باید تعداد بسیار زیادی زامبی را بکشید. از طراحی فوق‌العاده محیط گرفته تا اجزای داخلی بدن زامبی‌ها، همه‌چیز در این بازی عالی به نظر می‌رسد. با وجود اینکه اسلحه در این بازی رکن اصلی را ایفا نمی‌کند؛ اما سلاح‌های آن نیز به خوبی طراحی شده‌اند. مطمئنا Dead Trigger 2 باید در فهرست ده عدد از بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید ما قرار می‌گرفت.

۸. Infinity Ops

Infinity Ops

عنوان Infinity Ops یک بازی آینده‌نگرانه اول شخص است که گرافیک بسیار بالایی نیز دارد. برخی از نقشه‌های این بازی داخل شب اجرا می‌شوند؛ مخصوصا نقشه ژاپن آن که زیبایی بالایی نیز دارد. از بازتاب نورها گرفته تا کار روی بافت و انیمیشن، همه‌چیز در این بازی عالی به نظر می‌رسد. Infinity Ops تجربه عالی در اختیار بازیکن می‌گذارد و به شما اجازه می‌دهد تا این تجربه با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

۹. Tekken Mobile

Tekken Mobile

تیکن یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های تن‌به‌تن جهان است و نسخه موبایل آن تمامی کاراکترهای این بازی را به گوشی شما می‌آورد. با اینکه بازی برای دستگاه‌های موبایلی بسیار ساده است؛ اما گرافیک آن باعث شده تا همه‌چیز را از یاد برده و فقط از آن لذت ببرید. مکان‌های مسابقه متنوع هستند و کاراکترها انیمیشن‌ها عالی دارند. در کل، اگر به دنبال مبارزه تن‌به‌تن هستید، هیچ بازی دیگری غیر از تیکن نمی‌تواند شما را سرگرم کند.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

۱۰. Fortnite

Fortnite

بازی فورتنایت از طریق پلی استور در دسترس نیست؛ اما می‌توانید آن را سرویس Epic Store دریافت کنید. گرافیک خیره‌کننده و انیمیشن‌های زیبای بازی باعث شده تا فورتنایت به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندروید تبدیل شود. علاوه بر این‌ها، می‌توانید با دوستان‌تان که از کامپیوتر یا کنسول وارد بازی شده‌اند، به وسیله گوشی موبایل خود به مبارزه بپردازید. فورتنایت یک بازی آنلاین بتل رویال است که باید در آن تمام افراد روی نقشه را از بین ببرید و تنها فرد بازی باشید.

حرف آخر

در سال ۲۰۲۱ بازی‌های زیادی با گرافیک بالا به گوشی‌های اندرویدی راه پیدا کردند و با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد هستیم بازی‌های ویدئوی زیبایی به اندروید می‌آیند. البته این فهرست فقط شامل ۱۰ بازی بود و نمی‌توانستیم عناوین بیشتری به آن اضافه کنیم. به نظر شما چه بازی‌های دیگری را می‌توان جزو بهترین بازی های با گرافیک بالا برای اندروید در سال ۲۰۲۱ دانست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

رسول یونسی گفت:

اولی رو خیلی دوست دارم

. گفت:

نمیدونم چرا همه با گنشین ایمپکت مشکل دارن به خدا قسم اگه گرافیکش از کالاف بالا تر نباشه از فورتنایت که دیگه بالاتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

این مورد به سابقه اون گیم و محبوبیتی که تونسته کسب کنه ارتباط داره. با این حال کاملا سلیقه‌ای هستش.