etebarkala snappay
etebarkala snappay

پر فروش ترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ

5
(3)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
پر فروش ترین گوشی هوشمند میان رده در هفته سوم آذر ۱۴۰۱

چه یک مغازه دار باشید و قصد خرید تعداد زیادی گوشی برای مغازه خود را داشته باشید و چه یک کاربر عادی باشد و قصد خرید یک گوشی مناسب برای خودتان را داشته باشید، علاوه‌بر بررسی  سخت افزاری یک گوشی، باید دقت داشته باشید که کدام گوشی فروش بالاتری دارد. فروش بالای یک گوشی نشان دهنده رضایت اغلب کاربران و فروشندگان است. معمولا گوشی‌هایی که با قیمتی مناسب، عملکردی عالی ارائه می‌دهند، در صدر گوشی‌های پر فروش بازار قرار می‌گیرند. اما کدام گوشی چنین ویژگی ارائه می‌دهد که علاوه‌بر سخت افزار و عملکردی عالی، قیمتی مناسب نیز داشته باشد؟

ما در این مجموعه مطالب اعتبارکالا قصد داریم هر هفته به معرفی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار پرداخته و دلایل آن را به اختصار شرح دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A13 پر فروش‌ترین گوشی هفته سوم آذر ماه سال ۱۴۰۱ در بازار

همانطور که در ابتدا شرح دادیم، گوشی‌های پر فروش در ایران معمولا گوشی‌هایی با قیمت مناسب هستند. البته نه هر گوشی ارزان قیمت، بلکه یک تلفن هوشمند با عملکرد میان‌رده اما قیمتی اقتصادی. سامسونگ گلکسی A13 یکی از همین گوشی‌هایی است که عملکردی بسیار خوب و در حد میان‌رده‌های سامسونگ ارائه می‌دهد اما قیمتی باورنکردنی دارد. در واقع عملکرد و ظاهر آن به مراتب بالاتر از سطح قیمت آن است. در ادامه به بررسی اجمالی این گوشی خواهیم پرداخت تا هرچه بیشتر با ویژگی‌های این گوشی آشنا شوید.

نگاهی به طراحی و نمایشگر پرفروش ترین گوشی هوشمند؛ گلکسی A13

سامسونگ  گلکسی A13 در رنگ‌های مشکی، سفید، هلویی و آبی به فروش می‌رسد. طراحی این گوشی کاملاً ساده بوده و متریال آن با توجه به قیمتی که دارد، از جنس پلاستیک و کاملا ظریف و بی‌ایراد است. در نگاه اول اگر از شماره مدل آن اطلاع نداشته باشید، به نظر می‌رسد در دسته گوشی‌های گران قیمت قرار بگیرد در حالی که چنین نبوده و تیم طراحی سامسونگ، گلکسی A13‌ را به طرز شایسته‌ای طراحی کرده‌اند. ابعاد گوشی ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی‌متر بوده و دارای وزنی معادل ۱۹۵ گرم است و با استانداردهای امروزی، یک گوشی نسبتا جمع و جور محسوب می‌شود که به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی A13 با نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD و با وضوح تصویر ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می‌شود که عملکرد مناسبی در هنگام گشت و گذار در وب سایت‌ها، دیدن عکس‌ها و فیلم‌ها و انجام بازی‌ها دارد. نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز است و در مجموع نمایشگر بی ایراد و مناسبی محسوب می‌شود.

نگاهی به دوربین پرفروش ترین گوشی هوشمند؛ گلکسی A13

گلکسی A13 دارای چهار دوربین مختلف است که شامل یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین گلکسی A13 قادر است فیلم‌هایی تا ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

در قسمت جلویی یک دوربین سلفی عریض ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که نسبتا تصاویر خوبی ثبت می‌کند و اگرچه جزئیات زیادی را ثبت نمی‌کند اما به عنوان دوربین سلفی، عملکرد قابل قبولی دارد.

نگاهی به عملکرد و باتری پرفروش ترین گوشی هوشمند؛ گلکسی A13

سامسونگ گلکسی A13 به پردازنده اگزینوس ۸۵۰ مجهز بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره‌مند است که در صورت لزوم می‌توانید از طریق کارت microSD آن را افزایش دهید. این گوشی پر فروش از اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.1 استفاده می‌کند و برای مدتی به خوبی از به‌روزرسانی اندروید برخوردار خواهد بود.

گلکسی A13 با یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به فروش می‌رسد، و به لطف این باتری بزرگ و قدرتمند، با میزان استفاده معمولی، یک روز دوام خواهد آورد. شارژر این گوشی استاندارد ۱۵ واتی بوده و این شارژر سیمی تنها گزینه شما برای شارژ گوشی هوشمندتان است و خبری از شارژ بی‌سیم نیست که برای یک گوشی اقتصادی کاملا منطقی است.

جمع‌بندی

همانطور که ملاحظه کردید، این گوشی علیرغم اینکه از قیمتی مناسب برخوردار است از نظر طراحی، نمایشگر، پردازنده و طول عمر باتری بسیار عالی بوده و همین امر موجب شده تا یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار باشد. این گوشی با تنوع رنگی که ارائه می‌دهد با سلیقه بسیاری از کاربران همخوانی داشته و در نهایت با خرید گلکسی A13 از یک گوشی با ظاهری زیبا و عملکردی عالی در مقایسه با سری‌های A03 و A04 بهره‌مند خواهید بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

عادل خنفری گفت:

داش سلام میخاستم بدونم کاور کدوم مدل سامسونگ ب گوشی ،f13سامسونگ میخوره اخه هرچی گشتم نیست کاورخودش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا کاورها مختص همان مدل بوده و کاور دیگری به F13 نمی‌خورد

عادل خنفری گفت:

میخاستم نظری کارشناسی شما درمورد سامسونگ f13و آیا درمقابل a13 دریک سطح هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرق چندانی ندارند اما گلکسی A13 گوشی پر فروش بازار بوده و طرفداران زیادی در بین فروشندگان و خریداران دارد