etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین بازی‌های زامبی برای iOS و اندروید ۲۰۲۳

3.8
(4)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین بازی‌های زامبی برای iOS و اندروید ۲۰۲۳

بازی‌های آخرالزمانی زامبی، یکی از ژانرهای پرطرفدار بین گیمرهای موبایل است. مبارزه، تلاش برای بقا، استراتژی‌ها جمع آوری منابع، هیجان و استرس از جمله ویژگی‌های بارز این قبیل از بازی‌های موبایل هستند. بازی‌های زامبی برای اندروید و iOS اکنون به محبوب‌ترین سبک در بین گیمرهای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. حتی بازی محبوب بتل رویال Pubg Mobile نیز حالت زنده ماندن زامبی را به بازی اضافه کرده است. و امروزه، هر گیمری بیش از هرکسی برای رویارویی با یک آخرالزمان زامبی آماده است. ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا قصد داریم ۱۰ بازی برتر زامبی را به شما معرفی کنیم. اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

به خاطر داشته باشید که اکثر این بازی‌های زامبی برای اندروید و iOS، بازی نقش‌آفرینی MMO (Massively Multiplayer Online) هستند، بنابراین باید برای توسعه شخصیت خود و بهبود توانایی‌ها یا مهارت‌های مختلف، مدتی روی بازی سرمایه‌گذاری کنید. ابرقهرمان و شرور خود باشید و تصمیم درست را برای زنده ماندن از آخرالزمان مرگبار زامبی انتخاب کنید.

۱- بازی زامبی Last Day on Earth

بازی Last Day on Earth یک MMO بقای زامبی است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، جایی که همه بازماندگان توسط یک هدف هدایت می‌شوند و تا زمانی که می‌توانید زنده بمانید جایی برای دوستی، عشق و محبت باقی نمی‌ماند. شما فقط می‌توانید به خودتان اعتماد کنید. در طول بازی، باید مراقب آمارهای زندگی شخصیت خود مانند گرسنگی و تشنگی باشید. همچنین منابع ارزشمندی را برای کاردستی جمع آوری کنید، سلاح‌ها و وسایل حمل و نقل مختلفی را بسازید.

دانلود برای اندروید

دالنود برای iOS

۲- بازی زامبی Zombie Survival: Wasteland

بازی Zombie Survival: Wasteland بر اساس یک شیوع زامبی در پسا آخرالزمان است که در آن عفونت وحشتناک زامبی ناگهان منفجر شده و در همه جا پخش می‌شود که بیشتر انسان‌ها را به زامبی‌های وحشی تبدیل خواهد کرد. در بازی ابتدا باید سلاح‌هایی بسازید تا در برابر زامبی‌های خونین از خود دفاع کنید و یک خانه مستحکم و انواع تجهیزات پیشرفته نیز برای خود بسازید. همچنین باید شریکی برای همکاری پیدا کنید، آشپزی را بیاموزید و پارچه‌های ضخیم درست کنید تا در برابر گرسنگی و سرما از خودتان محافظت کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۳- بازی زامبی Into the Dead 2: Zombie Survival

بازی Into the Dead 2: Zombie Survival دنباله بازی اکشن زامبی موفق Into the Dead است. در بازی، شخصیت شما باید در آخرالزمان زامبی‌ها در یک مسابقه برای نجات خانواده خود سفر کند. شما باید در این بازی خود را با زرادخانه‌ای از سلاح‌های قدرتمند مسلح کنید و هر کاری را که لازم است، برای زنده ماندن انجام دهید. داستان در حال تکامل و پایان‌های متعدد بوده و دارای ۷ فصل اکشن، ۶۰ مرحله و صدها چالش است که باید آن‌ها را کامل کنید. بازی دارای محیط‌های متعدد و همه‌جانبه است، بنابراین باید مکان‌های مختلفی را از میدان‌های نفتی و پایگاه‌های نظامی گرفته تا اردوگاه‌ها و جوامع کشاورزی روستایی کشف کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۴- بازی زامبی Last Shelter: Survival

بازی Last Shelter یک بازی استراتژی جنگی استراتژیک پسا آخرالزمانی Nation vs است. شما در این بازی امپراطوری زمین بایر خود را خواهید ساخت، نیروهای خود را آموزش می‌دهید، قهرمانان افسانه‌ای را استخدام کنید و به متحدان خود در جنگ بی‌پایان خواهید پیوست تا یک مبارزه تمام عیار برای بقا را انجام دهید. همه چیز از واحدها گرفته تا نقشه‌ها و قهرمانان بسیار واقعی به نظر می‌رسد و یک تجربه کامل پس از آخرالزمان را ایجاد می‌کند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۵- بازی زامبی Prey Day: Survival

بازی Prey Day یک بازی آنلاین، چند نفره بوده که در شهری بزرگ در دنیایی پس از آخرالزمان زامبی‌ها اتفاق می‌افتد. این یک بازی زامبی اندروید (MMO RPG) با گیم پلی همکاری است. این بازی یک ترکیب کامل از بازی‌های تیرانداز و بازی‌های استراتژی بوده که در آن همه بازماندگان یک هدف را دنبال می‌کنند و آن زنده ماندن در دنیایی پر از زامبی‌ها و موجودات وحشی جهش یافته است. کاوش، آسیاب کردن، کشتن زامبی در شهر از جمله اقداماتی است که در این بازی انجام خواهید داد. بازی در سال ۲۰۲۳ اتفاق می‌افتد، زمانی که جهان شاهد شیوع یک عفونت ناشناخته بود که باعث مرگ بیشتر جمعیت انسانی شد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۶- بازی زامبی State of Survival

بازی State of Survival یک بازی زامبی چند نفره تیراندازی برای بقا برای اندروید و iOS است. در این بازی باید استراتژی خود را داشته باشید و داستان خود را بسازید. در این بازی استراتژی بقای زامبی‌ها می‌توانید بمب بکارید یا به زامبی‌ها شلیک کنید. این بازی با دیگر بازی‌های جنگ بقای زامبی‌ها کاملا متفاوت است. این بازی پر از ترس، وحشت، بقا و مبارزه با زامبی‌ها است. شما یک بازمانده هستید و دوستان شما در یک مبارزه شجاعانه با هیولاها هستند. و در نهایت شما باید شهری بسازید که از امواج دائمی زامبی‌ها جان سالم به در ببرد.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۷- بازی زامبی Dawn of Zombies

بازی Dawn of Zombies یک شبیه‌ساز آنلاین بقا در دنیایی پر از زامبی‌های پسا آخرالزمانی است که بازیکنان باید در برابر گرسنگی، انحرافات، جهش‌یافته‌ها و زامبی‌های متعصب، بیماری‌ها و تشعشعات زنده بمانند. بازیکن باید داستان را با ده‌ها شخصیت، صدها ماموریت و یادداشت دنبال کند. گیم پلی شامل زمین‌های بایر تاریک، جنگل‌های تاریک، خرابه‌های غیرعادی پر از زامبی‌ها، راهزنان و حیوانات وحشی است. مراقب باشید و برای زنده ماندن تلاش کنید زیرا مناطق با فرا رسیدن شب بسیار خطرناک تر می‌شوند.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۸- بازی زامبی Dark Days

در بازی Dark Days، مانند سایر بازی‌های زامبی اندروید و iOS، بازیکن باید از طریق یک بیماری همه‌گیر ناشناخته که تقریبا بشریت را نابود کرده است، جان سالم به در ببرد. بازی Dark Days بهترین بخش‌های بازی‌های تیراندازی و بقا را با هم ترکیب می‌کند، جایی که باید آخرین پناهگاه خود را بسازید، برای زنده ماندن تدارکات جمع‌آوری کنید، سلاح‌ها و تجهیزات بسازید، و انبوهی از زامبی‌هایی را که در دنیای پسا آخرالزمانی گرسنه‌اند، از بین ببرید. باید با تمام زامبی‌ها مبارزه کنید و منابع مورد نیازتان را جمع آوری کنید. همچنین برای بقا باید پناهگاه امن و مستحکمی برای خود بسازید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۹- بازی زامبی Delivery From the Pain

بازی Delivery From the Pain یکی از بهترین بازی‌های زامبی با استراتژی بقا برای iOS و اندروید با داستان RPG خارق‌العاده است. داستان بازی دارای چندین پایان است که در بازی‌های اندرویدی بسیار نادر است و به گفته سازندگان، به انتها رساندن هر یک ممکن است بیش از ۳۰ ساعت طول بکشد. این بازی دارای یک نقشه بزرگ با ساختمان‌های شهری خطرناک و جذاب سه بعدی با NPC های واقعی با جدول زمانی خاص و توسعه داستانی خاطره انگیز است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

۱۰- بازی زامبی Last Empire – War Z

بازی In Last Empire – War Z یک بازی استراتژی جنگی رایگان با مضمون زامبی است که در آن بازیکنان باید با تیراندازی و مبارزه با ارتش زامبی‌ها که می‌خواهند منابع شهری را بدزدند، از جامعه خود محافظت کنند. در بازی شما باید یک امپراتوری و ارتش بسازید. همچنین باید استراتژی دفاعی خود در برابر زامبی‌ها را افزایش داده و در رویدادهای ویژه شرکت کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

سخن پایانی

کدام بازی زامبی را دوست دارید؟ اگر بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری برای زنده ماندن زامبی‌ها در iOS و اندروید می‌شناسید، در بخش نظرات آن را به ما معرفی کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :