etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی بهترین تم‌ها برای گوشی‌های شیائومی

4.3
(8)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
معرفی بهترین تم‌ها برای گوشی‌های شیائومی

تم‌های مختلف MIUI زیادی برای گوشی‌های هوشمند شیائومی وجود دارد که می‌توانید هنگام سفارشی سازی گوشی شیائومی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، اما کدام یک بهترین هستند؟ در این مطلب لیستی از بهترین تم‌های شیائومی، بر اساس طراحی، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده کلی آن‌ها را فهرست کرده‌ایم. خواه به دنبال چیزی شیک و مدرن باشید یا سرگرم کننده و عجیب، تم‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، تمامی این موارد را پوشش می‌دهند.

اگرچه تم های MIUI زیبا هستند، اما برخی از کاربران ممکن است بخواهند تم‌هایی را برای شیائومی نصب کنند. ممکن است بخواهید از تم‌های زیباتر و با استفاده آسان‌تر یا رابط نرم افزار مورد علاقه خود استفاده کنید. تغییر تم شیائومی و استفاده از تم مناسب شما حس تعلق ایجاد می‌کند. در این زمینه، ما محبوب ترین و بهترین تم های MIUI را برای دستگاه های شیائومی گردآوری کردیم؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تم MIUI چیست؟

این سوالی است که ممکن است ساده به نظر برسد، اما پاسخ آن پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به عبارت ساده، تم گوشی همان چیزی است که به دستگاه شما ظاهر و احساس می‌دهد و شامل موارد زیادی از تصویر زمینه گرفته تا نمادها و فونت‌ها است. در حالی که اکثر گوشی‌ها به طور پیش‌فرض تم‌هایی زیبا دارند، اما تم‌های سفارشی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

۱- تم Meeyo شیائومی

تم Meeyo طراحی تم تاریک MIUI را ویرایش می‌کند. این تم توسط کریشان کانت حامی xiaomiui ساخته شده است. در عین حال، آیکون‌های قابل ساده، طراحی خاص آیکون‌ها برای برخی از برنامه‌های شخص ثالث، جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. همچنین با مرتب کردن منظم پنل کنترل، رابط کاربری ظریف‌تری را ارائه می‌دهد. تم Meeyo شیائومی با چیدمان ویجت‌های سیستم، طرح‌های زیباتری را ارائه می‌دهد. تم Meeyo MIUI 13 را از اینجا دانلود کنید. همچنین می‌توانید Meeyo را در فروشگاه تم شیائومی جستجو کنید.

۲- تم Meeye شیائومی

این تم رنگارنگ‌تر و ملایم‌تر از Meeyo بوده و طرح‌ها و متریال بیشتری را ارائه می‌دهد. تم طراحی شده توسط همین کاربر به جای اینکه کاملا تیره باشد، دارای پالت‌های رنگ بیشتری است. شما همچنین می‌توانید این تم را در رنگ‌های شفاف و یا مات استفاده کنید. تم Meeye MIUI 13 را از اینجا دانلود کنید. همچنین می‌توانید Meeye را در فروشگاه تم شیائومی جستجو کنید.

۳- تم Pure Pro شیائومی

بلافاصله متوجه زبان طراحی متفاوت Pure Pro MIUI 13 خواهید شد که بر روی یک تم سفید تمرکز کرده و ظاهری تمیز ایجاد می‌کند. این تم مدرن وزیبا، فوق‌العاده است؛ همه آیکون‌ها با یک سبک ثابت بازسازی شده‌اند و تصاویر پس زمینه جدید نیز وجود دارد. حتی اعلان‌ها نیز برای کاربرپسندتر بودن دوباره طراحی شده است. با جستجو در فروشگاه تم MIUI می‌توانید تم Pure Pro را دانلود کنید.

۴- تم Plazma شیائومی

قطعا تم Plazma MIUI 13 یکی از محبوب‌ترین تم‌هایی خواهد بود که تا کنون از آن‌ها استفاده کرده‌اید. این تم آبی و بنفش در عین سادگی زرق و برق دار است، و واقعا گوشی شما را متمایز می‌کند. آیکون‌ها همگی منحصر به فرد و شیک هستند و در پس زمینه تاریک ظاهر می‌شوند. با یک جستجوی ساده پوسته Plazma MIUI 13 را از فروشگاه MIUI Theme دانلود کنید.

۵- تم Protect شیائومی

تم Protect MIUI 13 یک گزینه عالی برای شاداب کردن ظاهر گوشی شما است. این تم دارای طراحی تمیز و مدرن بوده و در صورت استفاده، ظاهری مدرن و خاصی به گوشی شیائومی شما می‌دهد. مهم‌تر از همه این که دانلود و نصب آن کاملا رایگان است. بنابراین اگر به دنبال روش جدیدی برای استایل دادن به گوشی خود هستید، تم Protect MIUI 13 را از فروشگاه تم شیائومی دانلود کنید.

۶- تم Glassy V12 شیائومی

تم Glassy V12 کاملا شبیه Vivo’s OriginOS است و تجربه Vivo را به MIUI می‌آورد. این تم گوشی شیائومی شما را با الهام از Vivo طراحی کرده و ظاهری کاملا جدید به آن می‌بخشد. دانلود تم Glassy V12 با جستجوی ساده در فروشگاه تم شیائومی.

۷- تم iOS BoSe V13 شیائومی

تم iOS BoSe V13 توجه دوستداران اپل را به خود جلب خواهد کرد. این تم به شما کمک می‌کند با کپی کامل از طراحی iOS 15، ظاهر iOS 15 را در دستگاه شیائومی خود بازسازی کنید. با استفاده از این تم می‌توانید دستگاه شیائومی خود را به آیفون تبدیل کنید و حس استفاده از آیفون را تجربه کنید. تم iOS را برای شیائومی از اینجا دانلود کنید. همچنین می‌توانید iOS BoSe V13 را در فروشگاه تم شیائومی جستجو کنید.

۸- تم Pixel Ultra شیائومی

اگر رابط گوگل پیکسل را دوست دارید، این تم برای شما مناسب است. با طراحی زیبای صفحه قفل و آیکون‌های گرد گوگل، می‌توانید تجربه کامل پیکسل گوگل را داشته باشید. این تم همچنین آیکون‌های برنامه‌ها را به آیکون‌های گوگل تبدیل می‌کند. تم Pixel Ultra MIUI را از اینجا دانلود کنید.

۹- تم OxygenOs شیائومی

طراحی OxygenOs، که در واقع رابط کاربری OnePlus است، رابط کاربری بسیار خوبی ارائه می‌دهد. اکثر کاربران حتی اگر از OnePlus استفاده نکنند، OxygenOs را دوست دارند. با ویجت‌های سفارشی، نمادهای برنامه‌های سیستم گرد و رنگ‌های متنوع، بسیار جالب به نظر می‌رسد و به معنای واقعی کلمه شبیه OxygenOs است. اگر می‌خواهید یک تم برای شیائومی جستجو کنید و OxygenOs را تجربه کنید، تم OxygenOS MIUI را از اینجا دانلود کنید.

۱۰- تم P_Android_S شیائومی

اگر به دنبال یک تم طراحی شیرین برای دستگاه شیائومی خود هستید، P_Android_S به کمک شما می‌آید. در حالی که طراحی صفحه قفل توجه را به خود جلب می‌کند، ویجت‌های ویژه سیستم نیز به خوبی طراحی شده‌اند، همچنین آیکون‌های گرد دوباره ظاهر می‌شوند. این تم که دارای پالت رنگی بسیار شیرین و پاستلی است در بین کاربران شیائومی بسیار محبوب است. دانلود تم P_Android_S.

سخن پایانی

تمامی این تم‌ها که از نظر طراحی کاملا پیشرفته هستند، بهترین تم‌های MIUI برای دستگاه های شیائومی هستند. به کمک نصب این تم‌ها بر روی گوشی شیائومی خود، می‌توانید دستگاه خود را سفارشی کنید. این تم‌ها پس زمینه‌ها، نمادها و طرح‌های منحصر به فرد خود را دارند. برای تغییر ظاهر گوشی شیائومی خود کافیست یکی از این تم‌ها را دانلود و نصب کنید تا ظاهری جدید و مدرن به آن بدهید.  

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 8

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

ناصر حجازی گفت:

خواستم تم ها برای گوشیم شیائومی

محمود شهابی گفت:

بهترین موبایل را بخرم
چی بخرم
کمپنی