etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه‌های گوشی سامسونگ مناسب سایر گوشی‌های اندرویدی

4
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین برنامه‌های گوشی سامسونگ مناسب سایر گوشی‌های اندرویدی

اگرچه سامسونگ به‌طور کلی یک شرکت سخت‌افزاری است، اما سرمایه‌گذاری‌های مداوم آن در زمینه نرم‌افزار در چند سال گذشته، اپلیکیشن‌ها و خدماتش را به جایگزین‌های شایسته‌ای تبدیل کرده است. در حالی که برخی از برنامه‌های سامسونگ منحصر به کسانی است که دستگاه گلکسی دارند، برخی دیگر برای همه کاربران اندروید در دسترس هستند. در این مطلب از مجله اعتبارکالا، ما به بررسی پنج برنامه برتر سامسونگ خواهیم پرداخت که هر کاربر اندرویدی باید دانلود کند.

۱- اینترنت سامسونگ

اینترنت سامسونگ یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی موجود است. در مقایسه کامل اینترنت سامسونگ و گوگل کروم، اینترنت سامسونگ کاربر پسندتر بوده و گزینه‌های سفارشی سازی زیادی دارد. برخی از بهترین ویژگی‌های اینترنت سامسونگ عبارتند از

  • نوار ابزار (Toolbar): در هنگام وب گردی با استفاده از این ویژگی می‌توانید سریع‌تر عمل کنید چرا که به کمک این نوار ابزار می‌توانید حداکثر ۳۰ دکمه میان‌بر ایجاد و سفارشی سازی کنید.
  • نوار آدرس قابل تنظیم: با تغییر موقعیت نوار آدرس به پایین صفحه، قابلیت دسترسی را افزایش دهید.
  • داشبورد حریم خصوصی: به کمک این ویژگی می‌توانید به صورت هفتگی خلاصه‌ای از ردیاب‌های مسدود شده را ببینید؛ از مشاهده تاریخچه مرورگر شما توسط وب سایت‌ها جلوگیری کنید؛ پنجره‌های بازشو و دانلودهای خودکار را مسدود کنید و درباره سایت‌های ناامن هشدار دریافت کنید.
  • حالت مخفی (Secret Mode): نسخه قدرتمندتر حالت ناشناس بوده و می‌توانید حالت مخفی را با رمز عبور یا اثر انگشت قفل کنید تا برگه‌های خصوصی خود را ایمن کرده و دانلودهای خصوصی مانند تصاویر، ویدیوها، صدا و اسناد را مخفی کنید.
  • دستیار ویدیو (Video Assistant): یک پخش کننده ویدیوی داخلی با کنترل‌های بصری لمسی برای جایگزینی پخش کننده ویدیوی بومی یک سایت شخص ثالث.

این مرورگر از قبل روی تمامی دستگاه‌های گلکسی نصب شده و از همان ابتدا به عنوان گزینه پیش فرض تنظیم شده است. با این حال، اگر از یک گوشی با برند دیگری استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی مرورگر را از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

دانلود Samsung Internet 

۲- سوئیچ هوشمند سامسونگ

یکی از بزرگ‌ترین دردسرهایی که کاربران گوشی‌های هوشمند با آن روبرو هستند، انتقال اطلاعات است. اگرچه تعداد زیادی برنامه وجود دارد که عملکرد مشابهی را انجام می‌دهند، اما بسیاری از آن‌ها یا به شدت کند بوده و یا غیرقابل اعتماد هستند. متاسفانه، بارها پیش آمده که افراد هنگام انتقال فایل‌های خود از یک دستگاه قدیمی به دستگاه جدید، داده‌های ارزشمند خود را از دست می‌دهند.

اما برنامه Samsung Smart Switch یک برنامه قدرتمند و ایمن برای انتقال داده در اندروید است. این برنامه سریع و قابل اعتماد بوده که دارای یک رابط کاربر پسند است و از کیفیت تصاویر یا ویدیوهای شما در حین انتقال کاسته نمی‌شود. به کمک این برنامه می‌توانید انتخاب کنید که فایل‌ها به صورت بی‌سیم یا از طریق کابل USB منتقل شوند؛ پیشنهاد می‌کنیم انتقال فایل از طریق USB را انتخاب کنید که هم سریع‌تر و هم ایمن‌تر خواهد بود.

می‌توانید از Smart Switch برای انتقال هر چیزی از جمله رسانه‌های صوتی و تصویری، گزارش تماس، مخاطبین، پیام‌ها، داده‌های تقویم، برنامه‌های دانلود شده، حساب‌های کاربری، اسناد و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید به کمک این برنامه فایل‌ها را بین اندروید، iOS نیز انتقال دهید.

دانلود Samsung Smart Switch

۳- برنامه سلامتی سامسونگ

برنامه Samsung Health یک برنامه تناسب اندام بوده که ورزش، خواب و کالری دریافتی شما را ثبت می‌کند. این برنامه تمرینی، به صورت پیش‌فرض در ساعت‌های گلکسی موجود است و دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌هایی بوده که به شما کمک می‌کند سلامتی خود را بهتر مدیریت کنید.

به کمک این برنامه می‌توانید اهداف تناسب اندام خود را تعیین کنید، دوستان خود را به چالش بکشید و حتی در چالش‌های تناسب اندام جهانی شرکت کنید. اگر برای تناسب اندام به کمک نیاز دارید، می‌توانید ویدیوهای انتخاب شده توسط متخصصان تناسب اندام را نیز تماشا کنید. این ویدیوها موضوعاتی مانند کاهش وزن، عضله سازی، تناسب اندام برای زنان، تمرینات استقامتی، تمرکز حواس، دویدن و بسیاری موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

این برنامه دارای یک رابط کاربری زیبا و آسان بوده که برای مبتدیان و همچنین علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندارم به خوبی کار می‌کند. می‌توانید خلاصه‌ای از فعالیت‌ها، رژیم غذایی، خواب و موارد دیگر را به صورت هفتگی چک کنید و به ازای هر نقطه عطفی که به دست می‌آورید، یک نشان به عنوان یادآوری میزان پیشرفت خود در مسیر رسیدن به تناسب اندام خود دریافت خواهید کرد.

دانلود Samsung Health

۴- برنامه Samsung SmartThings

برنامه SmartThings یک برنامه جامع اتوماسیون خانگی متمرکز است که به شما این امکان را می‌دهد تا همه دستگاه‌های خانه هوشمند خود را همزمان همگام سازی، کنترل و نظارت کنید. می‌توانید از آن برای خودکار کردن چراغ‌ها، تغییر دما، قفل و باز کردن قفل درها، خاموش کردن پریزهای برق، کنترل لوازم خانگی، نظارت بر دوربین‌های امنیتی، ردیابی مصرف برق و موارد دیگر استفاده کنید.

اگرچه راه اندازی و کنترل خانه هوشمند کار آسانی نیست، اما اکنون به لطف آخرین به روز رسانی برنامه SmartThings، یک رابط کاربری جدید، برخی ویژگی‌های جدید و افزایش پشتیبانی از دستگاه‌های هوشمند بیشتر را در اختیار شما قرار می‌دهد که کمی ساده‌تر از قبل شده است.

توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید از برنامه SmartThings استفاده کنید، الزاما نیازی به داشتن دستگاه‌ها و وسایلی از برند سامسونگ ندارید. تا زمانی که محصولاتی از برندهای پشتیبانی شده اکوسیستم SmartThings داشته باشید، این سرویس در خانه شما به همان اندازه عالی کار خواهد کرد که با دستگاه‌هایس سامسونگ کار می‌کند. اما برای راه اندازی سیستم SmartThings خود به یک حساب کاربری سامسونگ نیاز دارید.

دانلود Samsung SmartThings

۵- برنامه Samsung PENUP

برخی از گوشی‌های سامسونگ با قلم S تعبیه شده در بدنه عرضه می‌شوند که به کاربران اجازه می‌دهد آثار هنری بهتر و دقیق‌تری خلق کنند. اما برای این منظور نیازی نیست که حتما از همان قلم S تعبیه شده استفاده کنید. اگر یک قلم شخص ثالث دارید و می‌خواهید آثار هنری زیبایی خلق کنید یا مهارت‌های طراحی خود را تمرین کنید، Samsung PENUP یک برنامه عالی برای شروع است.

برنامه Samsung PENUP یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که برای افراد خلاق ساخته شده و در آن می‌توانید آثار هنری خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، در رویدادها و چالش‌ها شرکت کنید، آثار هنری محبوب را مشاهده کنید، خلاقیت‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگرچه ابزارهای طراحی دیگری نیز وجود دارد، اما چیزی که Samsung PENUP را خاص می‌کند، تاکید آن بر تعاملات اجتماعی است.

اگر مبتدی هستید و می‌خواهید مهارت‌های طراحی خود را بهبود ببخشید، می‌توانید این کار را از طریق طراحی زنده انجام دهید که به شما یک تایم لپس از طرحی را که توسط فرد دیگری ساخته شده است، نشان می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا روی آن تمرین کرده تا رنگ‌ها و قلم‌های مورد استفاده را یاد بگیرید. همچنین می‌توانید از این برنامه به عنوان یک کتاب رنگ آمیزی استفاده کنید و ببینید چه طرح‌های خلاقانه‌ دیگری با استفاده از الگوها ساخته شده‌اند.

دانلود Samsung PENUP

سخن پایانی

بسیاری از برنامه‌های سامسونگ به دلیل ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، دست کم گرفته می‌شوند. چه به دنبال یک مرورگر جدید برای بهبود تجربه وب گردی خود باشید یا یک برنامه تناسب اندام مناسب‌تر و یا فقط ابزاری برای آزاد کردن قوه تخیل خود، برنامه‌هایی که در این مطلب به شما معرفی شدند، می‌توانند کمک زیادی به شما کنند. برخی از این برنامه‌ها ممکن است روی گوشی‌های گلکسی بهتر از سایر برندها کار کنند، اما حتی اگر از برند دیگری استفاده می‌کنید، قطعا ارزش امتحان کردن را دارند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :