etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین بازی‌های سرگرم کننده موبایل وقتی اینترنت یا داده ندارید

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین بازی‌های سرگرم کننده موبایل وقتی اینترنت یا داده ندارید

هزینه اینترنت وای فای یا داده‌های موبایل بالا است و برنامه‌های جدید نیز مصرف داده بالایی دارند. بازی‌های آنلاین از جمله برنامه‌هایی هستند که مصرف اینترنت بالایی داشته و در نتیجه هزینه‌های شما را بالا می‌برد. از سویی دیگر برای بازی به یک اتصال قوی نیاز دارید که همواره این اتصال برقرار نیست. مثلا در مسافرت‌های بین شهری یا درون مترو، معمولا به اتصال قوی دسترسی ندارید. متاسفانه بازی‌های محبوب موبایل، نیاز به اتصال به اینترنت دارد اما اگر در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید وصرفا به دنبال یک سرگرمی ساده هستید تا زمان برایتان سریع‌تر بگذرد، بازی‌هایی که در این مطلب از مجله اعتبارکالا معرفی خواهیم کرد، بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

۱- بازی آفلاین Alto’s Odyssey

شکی نیست که Alto’s Odyssey یکی از زیباترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی گوشی هوشمند خود بازی کنید. بازی آفلاین Alto’s Odyssey دارای کنترل‌های بصری و آسان برای یادگیری، فضایی زیبا و مکان‌های زیادی برای کاوش است. هدف شما در این بازی این است که تا جایی که می توانید پیش بروید، مکان‌های مختلف را کاوش و اسرار آن‌ها را کشف کنید.

در طول مسیر، شما همچنین شخصیت‌های دیگری را که می‌توانید در مسیر ماجراجویی خود استفاده کنید، باز خواهید کرد. به طور کلی، این بازی فوق العاده سرگرم کننده است و شما عاشق تجربه دنیای جدید با مکان‌های زیبا خواهید بود. اگر فکر می‌کنید Apple Arcade ارزش بازی را دارد، از بازی Alto’s Odyssey — Remastered که حتی بهتر از نسخه اصلی به نظر می‌رسد لذت خواهید برد.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود رایگان برای iOS

۲- بازی آفلاین Plague Inc

اگر بازی فلش Pandemic را انجام داده‌اید، Plague Inc را نیز برایتان سرگرم کننده خواهد بود. این دو بازی بسیار مشابه یکدیگر هستند و هدف شما گسترش طاعون، آلوده کردن جهان و پایان دادن به بشریت است!

به نظر می‌رسد بازی آسانی باشد، اما این یک بازی استراتژیک بوده که چندان دشوار نیست که بخواهید آن‌را رها کنید، اما به اندازه کافی چالش را برای جذاب شدن جهت ادامه بازی شما ارائه می‌دهد. هر کشوری تمام تلاش خود را می‌کند تا طاعون را متوقف کند، بنابراین باید سریع و هوشمندانه جلوی آن‌ها را بگیرید.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود برای iOS

۳- بازی آفلاین Pixel Dungeon

اگر تا کنون بازی Pixel Dungeon را بازی نکرده‌اید، یک سرگرمی فوق‌العاده را دست داده‌اید. این بازی بهترین مقدمه برای Roguelikes در ژانر اندروید است. به طور خلاصه، بازی آفلاین Pixel Dungeon در سبک RPG بوده که چندان دشوار نیست و دارای سطوح مختلف بازی، آیتم‌ها و هیولاهایی است که به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند.

به این ترتیب هیچ دو راه بازی یکسان نیستند و هر بار منحصر به فرد است، بنابراین زمان زیادی طول می‌کشد تا از بازی کردن آن خسته شوید.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود برای iOS

۴- بازی آفلاین Unblock Me

شاید Unblock Me را با همتای واقعی آن، Rush Hour، بشناسید. راه اندازی ساده است؛ شما یک شبکه 6×6 از بلوک‌ها دارید که فقط می‌توانند در جهت طول آن‌ها حرکت کنند و هدف شما این است که بلوک قرمز را از شبکه خارج کنید.

این یک بازی در سبک پازل بوده و بدیهی است که سخت‌تر از آن چیزی باشد که انتظار دارید، اما به روشی سرگرم‌کننده و اعتیادآور. در ابتدا، با هیچ سطحی مشکلی نخواهید داشت، اما همانطور که به جلو می‌روید، باید متوقف شوید و به حرکت بعدی خود فکر کنید. این بازی شما را وادار می‌کند که خارج از چارچوب معمول فکر کنید و هر پیروزی برایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود رایگان برای iOS

۵- بازی آفلاین Doodle Jump

بازی Doodle Jump یک جامپر عمودی بی‌پایان است. برخلاف بسیاری از بازی‌های محبوب دونده بی‌پایان، Doodle Jump کمتر دچار آشفتگی می‌شود. در عوض، این بازی اعتیاد آور و یکی از بهترین بازی‌های موبایل برای وقت گذرانی است.

هدف شما این است که از هر سطح تا جایی که می‌توانید بالا بروید. فقط مطمئن شوید که سقوط نمی‌کنید یا با هیچ دشمنی برخورد نمی‌کنید. موانع منحصر به فرد زیادی وجود دارد که چالش ایجاد می‌کنند، اما همچنین قدرت‌های زیادی نیز برای کمک به شما جهت مواجهه با این چالش‌ها وجود دارد. البته، اگر چیزی جدیدتر می‌خواهید، می‌توانید Doodle Jump 2 را نیز امتحان کنید.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود رایگان برای iOS

۶- بازی آفلاین Cut the Rope

وقتی صحبت از بازی‌های کلاسیک موبایل در اپ استور و گوگل پلی استور به میان می‌آید، Cut the Rope یکی از بهترین‌هاست. این بازی از قوانین فیزیک به گونه‌ای هوشمندانه و قابل درک استفاده می‌کند که در کمترین زمان به این بازی معتاد خواهید شد.

حتی از زمان محبوبیت زیاد بازی Cut the Rope، دنباله‌های متفاوت و جدید زیادی برای این بازی وجود داشته است، اما Cut the Rope اصلی هنوز هم به همان اندازه سرگرم‌کننده است و قطعا باید آن را امتحان کنید.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود رایگان برای iOS

۷- بازی آفلاین Burrito Bison: Launcha Libre

در بازی Burrito Bison: Launcha Libre بوریتو بیسون با دوستان جدیدش تشکیل گروه می‌دهد و در برابر حمله و هجوم دشمنان و کوسه‌های بزرگ مبارزه کرده و آن‌ها را نابود می‌کنند! ماجرای این بازی از این قرار است که کتاب آشپزی توسط یک سرآشپز شیطانی ربوده شده است و بوریتو بیسون در تلاش برای پس گرفتن این کتاب است تا بتوانید بهترین سالسای دنیا را درست کند.

شما می توانید قدرت های دوستانتان را ارتقا دهید و با قدرت و مهارت های بیشتری در برابر هجوم دشمنان حاضر شوید. اگر از علاقه‌مندان به بازیهای آرکید اندروید هستید و به دنبال یک بازی متفاوت با سبک و گیم پلی خاص و نوآورانه می باشید بدون شک Burrito Bison: Launcha Libre بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

دانلود رایگان برای اندروید

۸- بازی آفلاین Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند. طیف گسترده‌ای از ماشین‌های رویایی از برندهای مشهوری مانند Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت ۹ حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر آن‌ها در مکان‌های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید.

اگر از افرادی هستید که علاقه مند به بازیهای سبک ماشین سواری و مسابقات اتومبیلرانی هستید و مشکلی با آنلاین و اینترنتی بودن بازی در این سبک ندارید مطمئن باشید که بازی آسفالت 9 اندروید از همه جهت نظرتان را جلب خواهد کرد و ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود رایگان برای اندروید

۹- بازی آفلاین We Are Illuminati

بازی We Are Illuminati یک عنوان کلیکی است که در آن شما قرار است ماجرایی تلخ و البته متاسفانه حقیقی را که در حال حاضر نیز در دنیای ما وجود دارد دنبال کنید و از نگاهی دقیق‌تر آن را حس کنید. این بازی قرار است شما در نقش اعضای سازمان‌های مخفی و توطئه گر ملقب به گروه روشن ضمیران یا Illuminati گذاشته و روند ماموریت‌های عجیب و غریب این سازمان‌ها را از یک دیدگاه دیگر به شما نشان دهد.

این سازمان های مخفی گروه هایی هستند که خودشان را مغز متفکر دنیا می دانند. این افراد با به کار گیری نیروهایی متخصص و کارشناسان حرفه ای در زمینه های مختلف در جهان فعالیت دارند. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان‌ها پخش اکاذیب، راه اندازی کمپین‌های مختلف در نقاط گوناگون جهان و شستشوی مغزی مردم است.

دانلود رایگان برای اندروید

۱۰- بازی آفلاین Plants vs Zombies 2

بازی 2 Plants vs. Zombies از پرطرفدارترین بازی‌های سبک استراتژیک است. استراتژی بازی 2 Plants vs. Zombies کشتن زامبی‌ها توسط گیاهان مختلف است. برای برنده شدن در این بازی باید هر گیاه را با توجه به ویژگی‌هایی که دارد انتخاب کنید. به عنوان مثال، گل آفتابگردان در PvZ2 وظیفه دارد نور تولید کند و در کنار سایر کاراکترها مهارت‌های جدیدتری از خود نشان دهد.

نقطه قوت این بازی را می‌توان قابلیت به اشتراک گذاری آن با سایر بازیکنان دانست. همین امر به شما کمک می‌کند به صورت آنلاین بتوانید از تجربیات دیگران استفاده کنید و مهارت‌های دفاعی جدید را بیاموزید.

دانلود رایگان برای اندروید

دانلود رایگان برای iOS

سخن پایانی

این بازی‌های سرگرم‌کننده موبایل، دفعه بعد که دسترسی به اینترنت نداشتید، شما را همراهی می‌کنند تا کمی سرگرم شوید. همچنین اگر فقط می‌خواهید بدون نگرانی در مورد مصرف داده بازی کنید، قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. بازی‌های بسیار جذاب دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به برقراری اتصال اینترنت آن‌ها را بازی کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :