etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین فایل منیجرهای iOS در سال ۲۰۲۳

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین فایل منیجرهای iOS در سال ۲۰۲۲

با تغییر سیستم‌عامل از اندروید به iOS، صحبت در مورد برخی از برنامه‌های مفید برای گوشی‌های هوشمند آیفون ضروری می‌شود. اکثر کاربران اندروید یا کاربران جدید آیفون ممکن است ندانند که در دستگاه‌های iOS دسترسی و اشتراک‌گذاری فایل‌ها از برنامه پیش‌فرض Files دشوار است.

با این حال، با نصب یک برنامه مدیریت فایل شخص ثالث، به راحتی می‌توانید این محدودیت را دور بزنید. بسیاری از این برنامه‌های مدیریت فایل به شما در مدیریت و اشتراک گذاری فایل‌ها در آیفون کمک می‌کنند. بسیاری از آن‌ها برای استفاده رایگان هستند و حتی امکانات ذخیره سازی ابری را نیز فراهم می‌کنند.

در این مطلب ما چنین برنامه مفید مدیریت فایل برای آیفون را معرفی خواهیم کرد. اگر شما نیز برنامه‌ای می‌خواهید که بتواند به‌طور مؤثر همه فایل‌ها و پوشه‌های شما را سازماندهی کند، می‌توانید به فهرست ما مراجعه کنید. ما گزینه های مختلفی را برای برآوردن نیازهای کاربران مختلف گنجانده‌ایم. پس با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱- برنامه فایل منیجر Documents – File Reader Browser

اپلیکیشن Documents – File Reader Browser یک برنامه محبوب iOS برای مدیریت فایل‌ها در آیفون و آیپد است. این برنامه مدیریت فایل تمامی فایل‌های موجود در دستگاه شما را پیدا کرده و آن‌ها را برای دسترسی آسان سازمان‌دهی می‌کند. همچنین می‌توانید از این برنامه برای انتقال داده، پخش جریانی رسانه و بسیاری از کارهای دیگر نیز استفاده کنید.

برنامه Documents – File Reader Browser با پلتفرم‌های ذخیره‌سازی ابری مانند Google Drive و One Drive ادغام می‌شود تا امکانات پشتیبان‌گیری را فراهم کند. بهترین بخش مدیریت فایل این است که یک مرورگر وب داخلی نیز دارد. شما تمام این ویژگی‌ها را بدون پرداخت هزینه دریافت خواهید کرد.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد

۲- برنامه فایل منیجر FE File Explorer Pro

برنامه FE File Explorer Pro از ویژگی‌های مفید زیادی برای گوشی‌های آیفون برخوردار بوده و دارای چندین گزینه همگام‌سازی داده است. به عنوان مثال، گزینه‌های کپی، ذخیره و پخش را ارائه می‌کند. هنگامی که FE File Explorer را روی دستگاه iOS خود نصب کردید، به طور خودکار تمام فایل‌های موجود را شناسایی می‌کند.

مشکل اصلی اکثر برنامه‌های مدیریت فایل این است که از انواع اسناد پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال، با FE File Explorer، لازم نیست نگران آن باشید زیرا تقریبا از همه اسناد پشتیبانی می‌کند. این برنامه در به‌روزرسانی‌های اخیر خود نیز ویژگی‌های مفید متعددی اضافه کرده است که استفاده از چند تب در آن واحد، یکی از ویژگی‌های جدید و مفید این برنامه است.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد

۳- برنامه فایل منیجر Total Files

گزینه بعدی ما یک برنامه مدیریت فایل قدرتمند با قابلیت‌های زیادی است که به کاربران خود ارائه می‌دهد. برنامه Total Files با برنامه‌های iOS ادغام می‌شود تا داده‌های خود را در آن ذخیره کند. از این فایل منیجر عالی می‌توانید به راحتی به هر داده از برنامه iOS دسترسی داشته باشید.

این برنامه همچنین، با امکانات ذخیره سازی ابری برای پشتیبان گیری از فایل‌های شما ادغام می‌شود. یک نوار جستجو در اپلیکیشن Total Files وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های مورد نیاز خود را سریع جستجو کنید. در کل، این یک برنامه مدیریت فایل بسیار عالی بوده که ارزش بررسی دارد.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد

۴- برنامه فایل منیجر Browser And Documents Manager

بر خلاف سایر برنامه‌های مدیریت فایل، Browser And Documents Manager یک مرورگر قدرتمند و کاوشگر فایل را ترکیب می‌کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا فایل‌ها را دانلود و باز کنید و هرگونه تغییر مسیر به برنامه‌های دیگر را حذف کنید. این ویژگی باعث می‌شود زمان کار بسیار کمتر از سایر برنامه‌های مدیریت فایل در گوشی‌های آیفون باشد.

مرورگری که در برنامه دریافت خواهید کرد سرعت دانلود سریع و امنیت کامل داده‌ها را فراهم می‌کند. از طرف دیگر، یک برنامه مدیریت فایل همه کاره بوده و به شما امکان ویرایش، سازماندهی و اشتراک گذاری فایل‌ها را می‌دهد. با این حال، شما فقط می‌توانید فایل‌های بصری غیر صوتی را با استفاده از برنامه دانلود کنید.

قیمت: رایگان

۵- برنامه فایل منیجر Microsoft One Drive

اپلیکیشن Microsoft One Drive یک برنامه مدیریت فایل با ذخیره سازی ابری بوده که متعلق به مایکروسافت است. این برنامه برای کسانی که خواهان یک ابزار مدیریت فایل ممتاز برای دستگاه iOS خود هستند مفید خواهد بود. برنامه Microsoft One Drive یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند دارد که به راحتی مکان یابی فایل‌های اضافی را آسان می‌کند.

استفاده از این برنامه رایگان است، اما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. از آنجایی که یک شرکت معتبر مالک آن است، در مورد خط مشی حفاظت از داده‌های آن اطمینان خواهید داشت. علاوه‌براین، مایکروسافت وان درایو، ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان نیز ارائه می‌دهد.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد

۶- برنامه فایل منیجر My FileManager

اپلیکیشن My FileManager یک برنامه مدیریت فایل رایگان برای آیفون و آیپد است. این برنامه بیشتر به دلیل رابط کاربری راحت و ساده‌اش شناخته شده است. علاوه‌براین، چندین ویژگی جهت راحتی کار را نیز ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توان فایل‌ها و پوشه‌های مورد نظر را در My FileManager ایجاد کرد.

برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و پوشه‌های خود، می‌توانید یک سرویس ابری مانند Google Drive، One Drive و غیره اضافه کنید. یک سیستم قفل رمز عبور برای ایمن کردن فایل‌های شما نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید از این ویژگی با Touch ID به عنوان احراز هویت بیومتریک برای قفل کردن فایل‌ها استفاده کنید.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد

۷- برنامه فایل منیجر Amerigo File Manager

یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت فایل کم حجم که می‌توانید به آن اعتماد کنید Amerigo File Manager است. این برنامه جدید است و چندان شناخته شده و معروف نیست، اما ویژگی‌هایی معادل هر فایل منیجر محبوب دیگری را ارائه می‌دهد. رابط کاربری مشابه فایل اکسپلورر ویندوز است که استفاده از آن را آسان می‌کند.

شما می‌توانید یک پوشه جدید در داخل برنامه ایجاد کنید و فایل‌های کپی خود را اضافه کنید. همچنین، می‌توانید پوشه‌های خود را با پین قفل کنید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه می‌توان به مخفی کردن فایل‌ها و پوشه‌ها اشاره کرد.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه‌ای را ارائه می‌دهد

۸- برنامه فایل منیجر File Master Privacy Protection

یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل در آیفون، برنامه File Master Privacy Protection بوده که برای مدیریت فایل‌ها در دستگاه‌های iOS شناخته شده است. اپلیکیشن File Master Privacy Protection یک برنامه مدیریت فایل همه کاره است که می‌توانید از آن به عنوان نمایشگر اسناد، پخش کننده ویدیو، ویرایشگر متن و غیره استفاده کنید. استفاده از این برنامه آسان بوده و دانلود آن رایگان است.

همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه به خوبی از حریم خصوصی شما مراقبت می‌کند و اطلاعات شما را ایمن نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید با استفاده از رمز عبور اصلی به فایل‌های خود از راه دور دسترسی داشته باشید. همه فایل‌های شما از طریق این برنامه قابل دسترسی هستند زیرا دارای مرورگر فایل و امکانات پخش چند رسانه ای است.

قیمت: رایگان؛ خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد

سخن پایانی

استفاده از یک برنامه مدیریت فایل برای دستگاه‌های iOS امری ضروری است و از طرفی شما نیازمند یک فایل منجری هستید که بتواند اغلب نیازهای شما را براپرده ساخته و از طرفی امنیت فایل‌های شما را نیز تامین کند. در این مطلب ما سعی کردیم هشت مورد از امن‌ترین و بهترین برنامه‌های مدیریت فایل برای iOS را معرفی کنیم که امیدواریم دانلود و نصب آن بتواند به شما کمک کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

نگه گفت:

برای نگه داری مدارک من ودسرسی داشتباشم

غضنفربادفرجعفری گفت:

سلام ممنونم که این امکان رابه فرزندم برای ئیشرفتش دادیدلطفاراهنمائیش کنید که چه باید انجام دهددرصورت نیازسئاسگذارم