etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه تصویر زمینه رایگان برای آیفون

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین برنامه تصویر زمینه رایگان برای آیفون

دو راه اصلی برای سفارشی کردن ظاهر صفحه اصلی آیفون و بیان شخصیت منحصر به فرد شما وجود دارد؛ افزودن ویجت‌ها و تغییر تصاویر پس زمینه و یا تعویض والپیپر. والپیپرها می‌توانند به صفحه اصلی شما حس و حال تازه‌ای ببخشند، به خصوص اگر چیز خاصی را انتخاب کنید که اپل به طور پیش فرض ارائه نمی‌کند.

خواه والپیپرهای طبیعت، پس‌زمینه‌های انتزاعی را دوست داشته باشید و خواه تصاویر و موارد دیگر را، در این مطلب از مجله اعتبارکالا شش مورد از بهترین برنامه‌های والپیپر برای آیفون را معرفی خواهیم کرد. این برنامه‌های تصویر پس زمینه آیفون رایگان هستند، بنابراین لازم نیست نگران پرداخت هزینه‌ای باشید.

۱- برنامه تصویر زمینه رایگان Zedge برای آیفون

برنامه Zedge یکی از بهترین برنامه‌های دانلود والپیپر در اندروید و iOS است. این برنامه تصاویر پس زمینه را در مجموعه‌های مختلفی دسته بندی می‌کند و گزینه‌های بی‌شماری از جمله انیمه، حیوانات، بازی‌ها، طبیعت، فناوری، فضا و غیره را ارائه می‌دهد.

این برنامه هنرمندانی دارد که تصاویر پس زمینه طراحی کرده و آنها را روی پلتفرم آپلود می‌کنند. همچنین یک جامعه پر جنب و جوش از کاربران وجود دارد که مجموعه‌های سفارشی ایجاد می‌کنند که در صورت ایجاد حساب، می‌توانید آن‌ها را به کتابخانه تصاویر پس زمینه خود اضافه کنید. از سویی، برای دانلود والپیپرها نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ورود به سیستم ندارید.

برنامه Zedge همچنین دارای یک الگوریتم توصیه است که سلیقه شما را تشخیص می‌دهد و تصاویر پس زمینه جدیدی را که ممکن است دوست داشته باشید به شما معرفی می‌کند. در Zedge، مانند بسیاری از برنامه‌های موجود در این لیست، همه تصاویر پس زمینه رایگان نیستند. با این حال، گزینه‌های رایگان زیادی وجود دارد.

دانلود رایگان Zedge 

۲- برنامه تصویر زمینه رایگان Walli برای آیفون

برنامه Walli مجموعه‌ای عالی از والپیپرهای جذاب برای آیفون در اختیار شما قرار می‌دهد. با باز کردن برنامه، با مجموعه‌ای از دسته‌بندی‌های مرتب شده مواجه می‌شوید که می‌توانید برای باز کردن والپیپرهای مرتبط روی آن‌ها ضربه بزنید. برنامه Walli مجموعه‌های زیادی مانند سواحل، خالکوبی، مناظر شهری، هالووین و ورزش دارد.

پیمایش رابط کاربری این برنامه آسان است و با استفاده از تند کشیدن به بالا و پایین به سبک TikTok، از یک تصویر زمینه به تصویر زمینه بعدی منتقل می‌شود. دکمه‌های پروفایل هنرمند، لایک و ذخیره نیز در پایین سمت راست قرار گرفته‌اند که اگر قبلا از TikTok استفاده کرده‌اید، باید برایتان آشنا باشد. حتی اگر این کار را نکرده باشید، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا به برنامه دست پیدا کنید.

برنامه Walli یک گزینه ویژه در این لیست است زیرا با وجود انتخاب گسترده تصاویر پس زمینه، می‌توانید تصاویری را با هوش مصنوعی ایجاد کنید که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و به جای آن استفاده کنید.

دانلود رایگان Walli 

۳- برنامه تصویر زمینه رایگان Backdrops برای آیفون

تصاویر پس زمینه عمدتا بر روی تصاویر انتزاعی و تصویری تمرکز دارد. بنابراین، اگر از این تصاویر استقبال می‌کنید، برنامه Backdrops یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. تصاویر پس زمینه در Backdrops در دسته بندی‌هایی مانند زیبایی شناسی، مینیمالیسم، عکاسی، الگوها، مناظر و موارد دیگر طبقه بندی می‌شوند.

این برنامه دارای یک برگه اختصاصی Explore است که روزانه تصاویر مختلفی را ارائه می‌کند که راهی عالی برای کشف والپیپرهای جدیدی است و می‌توانید این تصاویر روزانه را دانلود و نصب کنید. در Backdrops، می‌توانید والپیپرهای مورد علاقه‌ای را که دوست دارید ایجاد کنید، همچنین می‌توانید مجموعه‌ای سفارشی ایجاد کنید که هر زمان که خواستید به آن دسترسی داشته باشید.

اما، همانطور که انتظار می‌رود، باید با استفاده از Sign in with Apple برای ذخیره مجموعه خود و همگام سازی آن در دستگاه‌های مختلف، یک حساب کاربری ایجاد کنید. با این حال، ایجاد یک حساب کاربری اختیاری است. برای دانلود تصاویر نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید.

دانلود رایگان Backdrops 

۴- برنامه تصویر زمینه رایگان Vellum برای آیفون

برنامه Vellum یکی دیگر از برنامه‌های رایگان عالی برای دانلود والپیپر در آیفون است. برخلاف سایر برنامه‌های موجود در این لیست، Vellum انتخاب نسبتا محدودتری از تصاویر برای پس زمینه اصلی دارد.

این برنامه تصاویر پس زمینه را از پلتفرم‌های مختلف، از جمله سایت‌های تصویری بدون حق کپی رایت و حق امتیاز مانند Unsplash و Pexels، سازمان‌ها مانند ناسا، گوگل و اپل، و هنرمندان مستقل تهیه می‌کند. اما با وجود منابع مختلف، این برنامه تنها بهترین تصاویر را انتخاب و ارائه می‌کند.

علاوه بر این، بهترین چیز در مورد Vellum این است که دارای یک کتابخانه تصویری سازماندهی شده است، بنابراین با مرور دسته‌های موجود در صفحه اصلی برنامه، به راحتی می‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید به دست آورید. همچنین دانلود تصاویر در کتابخانه عکس‌ها آسان‌تر است. بعلاوه، بر خلاف اکثر برنامه‌های موجود در این لیست، همه تصاویر برای دانلود رایگان هستند.

دانلود رایگان Vellum 

۵- برنامه تصویر زمینه رایگان Unsplash برای آیفون

وب‌سایت Unsplash یکی از بهترین وب سایت‌ها برای دانلود تصاویر استوک است. با هزاران عکاس و هنرمند حاضر در این پلتفرم، می‌توانید والپیپرهای مختلفی از هر چیزی که دوست دارید را پیدا کنید. شما می‌توانید از کتابخانه غنی آن بیش از ۴ میلیون تصویر جستجو کنید و تصاویر را بر اساس دسته بندی‌ها مرور کرده که پیدا کردن آنچه را که می‌خواهید آسان می‌کند.

این برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا نتایج تصویر را بر اساس جهت و رنگ مرتب کنید، که پیدا کردن تصاویر پس زمینه مناسب برای آیفون شما را راحت می‌کند. می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر دلخواه خود را که می‌خواهید دانلود کنید ایجاد کرده و آن‌ها را به عنوان تصویر زمینه آیفون خود تنظیم کنید.

از آنجایی که Unsplash یک فروشگاه تک مرحله‌ای برای عکس‌های استوک است، باید به طور خاص والپیپرها را جستجو کنید تا تصاویر مناسبی را پیدا کنید که می‌توانید از آن‌ها به عنوان والپیپر استفاده کنید. یک راه آسان برای انجام این کار، ضربه زدن به دسته تصاویر پس زمینه در نوار بالای صفحه اصلی برنامه است.

دانلود رایگان Unsplash 

۶- برنامه تصویر زمینه رایگان Wallcraft برای آیفون

برنامه Wallcraft یک برنامه والپیپر اختصاصی با طیف گسترده‌ای از تصاویر پس زمینه اصلی بوده که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. چه به معماری، فضا، ورزش، علاقه داشته باشید و چه به هنر، اتومبیل و موارد دیگر، Wallcraft شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. علاوه بر استفاده از دسته‌ها، می‌توانید در کتابخانه تصویر زمینه برنامه جستجو کنید تا تصاویر را بر اساس یک عبارت مشخص پیدا کنید.

برنامه Wallcraft همچنین یافتن تصاویر مربوط به تصویر زمینه‌ای را که می‌خواهید بارگیری کنید آسان می‌کند. عملکرد تصاویر مرتبط با آن نیز مفید است، زیرا زمانی که به دنبال تم یا مجموعه‌ای از تصاویر خاصی هستید، در زمان مرور در کتابخانه صرفه جویی می‌کند. این برنامه دارای تصاویر پس زمینه تطبیقی ​​نیز بوده که برای نمایشگرهای مختلف آیفون مناسب است.

دانلود رایگان Wallcraft 

سخن پایانی

اگر به دنبال تصاویری از مکان‌های جذاب و خاص برای قرار دادن به عنوان والپیپر آیفون خود هستید، یک یا چند مورد از این برنامه‌ها را نصب کنید. اگر برنامه‌ای با مجموعه‌ای عالی از تصاویر سفارشی می‌خواهید، باید Zedge را امتحان کنید. همچنین Walli برای طیف گسترده‌ای از دسته‌های والپیپر عالی است و به شما این امکان را می‌دهد با قابلیت هوش مصنوعی درون برنامه‌ای تصاویر پس زمینه سفارشی ایجاد کنید.

اگر بیشتر به تصاویر انتزاعی علاقه دارید، Wallcraft و Backdrops انتخاب‌های عالی هستند. در نهایت، اگر می‌خواهید کتابخانه بزرگ‌تری داشته باشید که دسته‌های مختلف را در بر می‌گیرد، باید به سراغ Unsplash بروید. اما هر اپلیکیشنی را که انتخاب کنید، مطمئنا تصاویر پس زمینه متناسب با شخصیت خود را خواهید یافت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :