etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین بازی‌های موبایل رایگان بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین بازی‌های موبایل رایگان بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای

بازی‌های موبایل را می‌توانید در هر جایی که هستید بازی کنید به شرطی که گوشی شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد. مشکل پیدا کردن بازی‌های بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای است که امروزه پیدا کردن این بازی‌ها سخت شده است.

آیا به دنبال بازی‌های موبایل رایگان و بدون تبلیغات برای اندروید یا iOS هستید؟ پس در این مطلب از مجله اعتبارکالا لیست بازی‌های بدون آگهی ما را که می‌توانید رایگان دانلود کنید، بخوانید. خواهید دید که بازی‌های رایگان بدون تبلیغات نیز بسیار سرگرم کننده هستند و ساعت‌ها سرگرمی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

۱- بازی‌های رایگان PBS KIDS

آیا کودکی دارید که دوست دارد با آیفون یا دستگاه اندرویدی بازی کند؟ اگر چنین است، باید بازی‌های PBS KIDS را دانلود کنید. دانلود بازی برای بچه‌ها می‌تواند موفقیت آمیز یا بیهوده باشد! در حالی که برخی از بازی‌ها سرگرم کننده و آموزشی هستند، می‌توانند تبلیغات یا پاپ آپ‌های  نامناسب برای کودکان داشته باشند. همچنین ممکن است نگران این واقعیت باشید که کودک ممکن است از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای هزینه‌ها را افزایش دهد.

با بازی‌های PBS KIDS، می‌توانید همه این ترس‌ها را کنار بگذارید. بازی PBS KIDS Games هیچ پنجره بازشو یا خرید درون برنامه‌ای ندارد. این برنامه همچنین برای دانلود رایگان است. بیش از ۱۰۰ بازی وجود دارد که کودکان شما را سرگرم می‌کند و بر اساس شخصیت‌هایی است که آن‌ها دوست دارند، مانند جرج کنجکاو و دانیل تایگر.

دانلود رایگان برای Android 

دانلود رایگان برای iOS 

۲- بازی رایگان ULTRAFLOW

یک پازل سرگرم کننده و در عین حال مینیمال می‌خواهید؟ پس بازی پازل مینیمالیستی، ULTRAFLOW، ارزش بررسی را دارد. در حالی که گرافیک آن فوق العاده ساده است، گیم پلی بازی می‌تواند نسبتا چالش برانگیز باشد.

هدف این است که توپ شماره گذاری شده را در یک تعداد پرش به دایره بزرگتر برسانید. این تعداد محدود در دایره کوچکتر نشان داده می‌شود. هنگامی که از آخرین پرش استفاده می‌کنید، اگر توپ به مقصد خود نرسیده باشد، منفجر می‌شود.

در حالی که برخی از مراحل پیچیده هستند، بازی فاقد تایمر و محدودیت‌های دیگر است. بنابراین شما می‌توانید با سرعت خود بازی کنید. برای راه اندازی مجدد یک سطح، فقط دو بار روی صفحه ضربه بزنید. با ۹۹ سطح، ULTRAFLOW می‌تواند شما را برای مدتی مشغول نگه دارد.

و اگر این تعداد مرحله برای سرگرم کردن شما کافی نیست، ULTRAFLOW 2 نیز با ۱۸۰ سطح اضافی کاملاً رایگان وجود دارد و یکی از بهترین بازی‌های اندروید بدون تبلیغات است.

دانلود رایگان ULTRAFLOW برای Android 

دانلود رایگان ULTRAFLOW 2 برای Android 

۳- بازی رایگان GameStart Pixel Battle

اگر نیاز به یک تعمیر یکپارچه سازی با سیستم‌عامل خوب بدون تبدیل اندروید به یک مرکز بازی یکپارچه سازی با سیستم‌عامل دارید، GameStart Pixel Battle بازی موبایلی بدون آگهی است که باید دانلود کنید.

بازی  GameStart Pixel Battle با گرافیک ۱۶ بیتی عالی ارائه می‌شود و با بهترین موسیقی متن فیلم چیپ‌تون همراه بوده که با نوستالژی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی همراه است. شما کنترل دختر گیمر Alyse را به دست می‌گیرید و به او کمک می‌کنید تا بازی‌های خرابکاری را کشف کند و بازی کردن آن‌ها را غیرممکن می‌کند.

بازی GameStart Pixel Battle یک پلتفرم اسکرول جانبی است که شما را به چالش می‌کشد تا با دشمنان سرسختانه مبارزه کنید. مراقب بازی‌های حرفه‌ای محبوب باشید و شخصیت‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را انتخاب کنید که هر کدام دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد خود هستند.

دانلود رایگان برای Android 

دانلود رایگان برای iOS 

۴- بازی رایگان DATA WING

اگر به دنبال افزایش آدرنالین هستید، DATA WING و گرافیک‌های آینده‌نگر و در عین حال قدیمی آن را امتحان کنید. در حالی که ممکن است چیپ‌تون‌هایی را که با آن‌ها بزرگ شده‌اید از دست بدهد، موسیقی متن اصلی EDM هنوز هم بسیار دلپذیر است.

این بازی شما را به یک ماجراجویی به درون کامپیوتری می‌فرستد و حالا در نقش داده‌ای باید از دستورهای شخصیتی به اسم مادر پیروی کنید. شخصیت داستان خودش حرکت می‌کند و تنها با نگه داشتن انگشت خود روی قسمت چپ یا راست صفحه لمسی قابلیت تغییر جهت او را دارید. در قسمت پایینی داده یک نور آتش مانند وجود دارد و وقتی که از این بخش به دیوارها نزدیک می‌شوید سرعت کاراکتر اصلی افزایش می‌یابد و باید مراقب باشید تا هنگام انجام این کار به اشتباه و با برخورد به دیوارها سرعت تان کم نشود، چرا که سرعت گیم پلی بازی DATA WING بالا بوده و سازنده یک حالت آرکید گونه به ساخته خود بخشیده بنابراین مرز بین پیروزی و شکست در Data Wing خیلی باریک است.

اگرچه DATA WING یک بازی مسابقه‌ای است، اما داستانی دو ساعته با ۴۰ سطح برای تکمیل دارد. در نهایت، این یک بازی مسابقه‌ای سرگرم کننده، داستان محور و رقابتی است که شما را به بالاترین سطح از هیجان می‌برد.

دانلود رایگان برای Android 

دانلود رایگان برای iOS 

۵- بازی رایگان OHM – A Virtual Science Centre

اگر به دنبال یک بازی آموزشی برای بچه‌ها هستید یا فقط می‌خواهید خودتان چیز جدیدی یاد بگیرید، OHM – A Virtual Science Center گزینه خوبی خواهد بود. این بازی دارای طراحی زیبا بوده که آن را به یکی از زیباترین بازی‌های موبایل تبدیل می‌کند. گرافیک بازی زیبا است و شما را به دنیای جذاب انرژی و نور می‌کشاند.

در OHM، با انرژی و نحوه عملکرد آن آشنا خواهید شد و توضیح می‌دهد که چگونه انرژی از سطح اتمی به الکتریسیته تبدیل می‌شود و به سمت اجسام مهم‌تری مانند حمل‌ونقل حرکت می‌کند. این بازی شامل چندین فصل مبتنی بر پازل با موضوعات مختلف است که به شیوه‌ای سرگرم کننده و تعاملی علم فزیک را توضیح می‌دهد.

معماهای OHM عمدتا ساده هستند، اما دقیقا همان روندی را دارند که از یک بازی آموزشی انتظار دارید. با پیشرفت یادگیری، پازل‌ها پیچیده‌تر می‌شوند. با این حال، هرگز خیلی پیچیده نمی‌شود، و اوقات خوبی را برای کودکان رقم می‌زند. این بازی علاوه‌بر سرگرمی آموزنده نیز بوده و یکی از بهترین بازی‌های رایگان و بدون تبلیغ است.

دانلود رایگان برای Android 

دانلود رایگان برای iOS 

۶- بازی رایگان PewPew

اگر عاشق بازی‌های جنگی هستید اما نمی‌خواهید یک بازی جنگی پولی را خریداری و نصب کنید، PewPew به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ هزینه‌ای یک بازی اکشن چند جانبه را تجربه کنید.

گرافیک PewPew ساده است، اما اگر خطوط نئونی روشن در پس زمینه سیاه را فعال کنید، زمینه‌ای بسیار عالی خواهید داشت. بازی PewPew نرخ فریم بالایی دارد و دارای پنج حالت مختلف بازی Pandemonium، Dodge This، Assault، Chromatic Conflict و Asteroids است.

وظیفه شما در این بازی، تیراندازی کردن به سمت موجوداتی است که سیاره را تسخیر کرده‌اند و باید با این کار، سیاره را از شر این موجودات آزاد کنید. پس از شروع، وارد قسمت آموزشی می‌شوید و در این قسمت اصول و قواعد کلی بازی را یاد می‌گیرید. قسمت آموزشی کوتاه بوده و با ذکر چند نکته شما را به قسمت اصلی هدایت می‌کند. مکانیزم گیم‌پلی در مراحل سخت نیست و به راحتی به آن عادت می‌کنید.

اشیای متحرکی نیز در محیط در نظر گرفته شده که با شلیک کردن به سمت آن‌ها می‌توانید امتیازاتی را کسب کنید و با کسب این امتیازت قادر هستید از سیستم شخصی‌سازی بازی استفاده کنید. در قسمت شخصی سازی، شکل‌های مختلفی برای سفینه شما در نظر گرفته شده است. این شکل‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و باید با کسب امتیازات، آن‌ها را خریداری کنید.

دانلود رایگان برای Android 

دانلود رایگان برای iOS 

۷- بازی رایگان Underhand

اگر به دنبال بازی کاملا رایگان اما منحصر به فرد هستید، باید بازی Underhand by Spoopy Squad را بررسی کنید. بازی Underhand یک بازی CCG بوده که مخفف بازی با ورق کلکسیونی است، اما در اینجا مخفف Cultist card game است. در این بازی شما نقش یک رهبر فرقه را بر عهده می‌گیرید و باید منابع فرقه خود را به طور موثر مدیریت کنید. در طول بازی با کشیدن کارت‌ها رویدادهایی رخ می‌دهد که شما باید به صورت استراتژیک عکس‌العمل مناسبی در قبال آن‌ها انجام دهید.

این بازی هیجان انگیز و رمزآلود با موزیک جذاب و هیجان انگیزی که بر روی متن آن قرار دارد شما را ساعت‌ها پای گوشی اندروید تان نگه می‌دارد. در طول بازی مشخص می‌شود که آیا شما می‌توانید به عنوان رهبر یک فرقه عمل کرده و در قبال اتفاقات عکس‌العمل خوبی نشان دهید و یا خیلی زود قربانی می‌شود.

برای شروع بازی بهتر است ابتدا بخش آموزش را با دقت مرور کنید زیرا در غیر این صورت احتمال پیروزی شما بسیار کم است. این بازی بسیار اعتیاد آور بوده و به ندرت می‌توان از ادامه بازی صرف نظر کرد.

دانلود رایگان برای Android 

۸- بازی رایگان Simon Tatham’s Puzzles

این بازی شامل ۳۹ بازی پازل برای گوشی‌هایاندرویدی و ۳۸ بازی پازل برای آیفون است که منبع باز، بدون تبلیغات و کاملا رایگان هستند. برای درک بهتر هر پازل می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید. هر پازل یک چالش منحصر به فرد ارائه می‌دهد و ممکن است حل کردن آن کمی زمان ببرد. اگر به دنبال محک زدن هوش خود هستید و طولانی بودن مدت زمان بازی شما را خسته نمی‌کند، این بازی را امتحان کنید.

دانلود رایگان برای Android 

دانلود رایگان برای iOS 

۹- بازی رایگان Cytoid: A Community Rhythm Game

گزینه بسیار متفاوت در این لیست، بازی Cytoid است که یک بازی موزیکال بوده و شما یک قهرمان موسیقی و رقص هستید. تنها کاری که باید با این بازی انجام دهید این است که وقتی دایره‌ها ظاهر می‌شوند، روی صفحه ضربه بزنید. گاهی اوقات لازم است انگشت خود را در مسیر نشان داده شده بلغزانید. با حرکت دست روی صفحه می‌توانید یک قطعه از موسیقی را اجرا ‌کند، موسیقی متن تکنو سرگرم‌کننده‌ای که شما را در طول بازی سرگرم خواهد کرد.

در طول بازی باید دقت و سرعت خود را افزایش دهید تا بتوانید سطوح مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشته و به مرحله بعدی بروید. این بازی سراسر چالش بوده و در عین موزیکال بودن، دقت و سرعت شما را به چالش می‌کشد. بازی Cytoid به صورت رایگان و بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای در دسترس است، که با توجه به منحصر به فرد بودن این بازی موبایل، توصیه می‌کنیم که آن را نصب و بازی کنید.

دانلود رایگان برای Android
دانلود رایگان برای iOS 

۱۰- بازی رایگان Unciv

برای کسانی که عاشق بازی‌های نقش آفرینی و پر ریسک هستند، Unciv یک گزینه منحصر به فرد است. این بازی متن باز است، به این معنی که برای همیشه رایگان و بدون تبلیغات باقی می‌ماند. این بازی، استراتژی محبوب دهه ۹۰ را تقلید می کند، جایی که شما برای ساختن تمدن خود و تسخیر دشمنان خود مبارزه و کار می‌کنید.

بازی Unciv تا کنون بیش از یک میلیون دانلود داشته و دارای رتبه ۴.۷ ستاره است. برای یک بازی رایگان مانند این، چنین امتیازی یک موفقیت بزرگ است. بسیاری از بازیکنان وفادار Unciv نیز برای بهبود بازی در GitHub تلاش می‌کنند تا آن را روی سیستم عامل‌های جدیدتر اندروید اجرا کنند.

 دانلود رایگان برای Android 

سخن پایانی

در حالی که بسیاری از بازی‌های موبایل مرسوم، مد روز وجود دارد، اکثر آن‌ها پر از تبلیغات هستند و سعی می‌کنند خریدهای درون برنامه‌ای را به شما تحمیل کنند، که می‌تواند شما را از ادامه بازی منصرف کند. خوشبختانه، همانطور که به شما نشان دادیم، هنوز هم برخی از بازی‌های موبایل رایگان و عالی بدون تبلیغات در دسترس هستند. همانطور که مشاهده کردید، تعداد زیادی بازی برای آیفون و اندروید وجود دارد که بدون تبلیغات و سرگرم کننده بوده و قابل مقایسه با بازی‌های پولی هستند. به لطف این بازی‌ها، در آینده نزدیک دیگر نیازی به انجام بازی‌های تبلیغاتی نخواهید داشت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

سیروس جامعی گفت:

چگونه جستجوی ایمن را حذف کنم دراندرود