etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید بدون نیاز به روت

2.8
(5)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید بدون نیاز به روت

در گذشته اغلب برنامه‌های بازیابی اطلاعات مختص گوشی‌های اندرویدی، جهت ریکاوری اطلاعات نیاز به مجوز روت کردن گوشی هوشمند داشتند. اما پس از انتشار اندروید ۵.۰ نسخه آبنبات چوبی، اپلیکیشن‌های زیادی برای بازیابی فایل‌های پاک شده در دستگاه‌های اندرویدی وارد فروشگاه برنامه گوگل پلی استور شدند که دیگر نیازی به روت شدن گوشی هوشمند ندارند.

گاهی اوقات ما به طور تصادفی تصاویر، فیلم‌ها و یا اسناد مهمی را از گوشی اندرویدی خود حذف می‌کنیم. از آنجایی که روت کردن گوشی هوشمند یک فرایند بسیار پیچیده برای کاربران معمولی بوده و از طرفی این کار گارانتی گوشی شما را باطل می‌کند، استفاده از برنامه‌های بازیابی اطلاعاتی که نیازی به روت کردن دستگاه ندارد توصیه می‌شود.

همانطور که می‌دانید بازیابی فایل‌های از دست رفته در اندروید در مقایسه با بازیابی اطلاعات در رایانه شخصی آسان نیست. برخی از برنامه‌های بازیابی فایل اندروید آنطور که ادعا می‌کنند کار نمی‌کنند. بنابراین ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا تصمیم داریم بهترین برنامه‌هایی را که بدون نیاز به روت شدن دستگاه اندرویدی شما قادر هستند اطلاعات حذف شده گوشی شما را بازیابی کنند، معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید که هیچ برنامه‌ای تضمین نمی‌دهد که ۱۰۰٪ اطلاعات شما را بازیابی کند. اما برنامه‌هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند، بهتر از سایر برنامه‌ها هستند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

۱- برنامه بازیابی اطلاعات Dr.Fone برای اندروید

برنامه Dr.Fone یکی از نرم‌افزارهای محبوب بازیابی اطلاعات برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است. با استفاده از این برنامه بازیابی اطلاعات اندروید، می‌توانید به راحتی عکس‌ها، فیلم‌ها، مخاطبین، پیام‌ها، یادداشت‌ها، گزارش تماس‌ها و موارد دیگر را بازیابی کنید. پشتیبانی dr.phone عکس‌ها و فیلم‌ها را از حافظه پنهان، تصاویر کوچک، کارت حافظه و حافظه داخلی بازیابی می‌کند.

لینک دانلود

۲- برنامه بازیابی اطلاعات Tenorshare UltData for Android

برنامه Tenorshare UltData for Android یکی از ابزارهای عالی بازیابی اطلاعات اندروید است که می‌تواند به طور موثر به شما کمک کند تا اطلاعات از دست رفته را بدون روت کردن دستگاه خود بازیابی کنید.

این برنامه دارای یک رابط کاربری آسان است که با آن می‌توانید فایل‌های گم شده را بر اساس دسته بندی‌های مختلف مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی، اسناد و غیره جستجو کنید. ابزار بازیابی اندروید نیز یک بخش اختصاصی برای بازیابی داده‌های گم شده WhatsApp ارائه می‌دهد. تاریخچه چت واتساپ، عکس‌های واتساپ، اسناد واتساپ، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی واتساپ.

این برنامه از زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، عربی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی ساده شده و چینی سنتی پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود

۳- برنامه بازیابی اطلاعات EaseUS MobiSaver

برنامه EaseUS MobiSaver ساده‌ترین برنامه بازیابی اطلاعات اندروید است و بهترین گزینه برای بازیابی عکس‌ها، تصاویر، ویدیوها، مخاطبین، پیام‌های واتس‌اپ و مکالمات از حافظه داخلی گوشی و کارت microSD خارجی است.

لینک دانلود

۴- برنامه بازیابی اطلاعات Video Recovery

برنامه Video Recovery بازیابی ویدئوهای حذف شده در گوشی‌های هوشمند اندرویدی. با استفاده از این برنامه بازیابی ویدیوی اندروید، می‌توانید اکثر ویدئوهای حذف شده را بازیابی کنید. می‌توانید دو روش مختلف را برای بازیابی ویدیوهای خود با استفاده از این برنامه امتحان کنید.

برنامه Video Recovery با موفقیت فیلم‌های حذف شده را با فرمت‌های FLV، AVI، MOV، MP4، MPG، 3GP و غیره بازیابی می‌کند. این برنامه آزمایشی بتا برای بازیابی ویدیو بوده که یک الگوریتم بسیار پیچیده است. این الگوریتم همچنین به دلیل حجم زیاد ویدیوها ممکن است زمان زیادی را صرف بازیابی کند. همچنین کیفیت ویدیوی بازیابی شده ممکن است متفاوت باشد.

لینک دانلود

۵- برنامه بازیابی اطلاعات DiskDigger photo recovery

برنامه DiskDigger photo recovery به شما کمک می‌کند تا عکس‌های حذف شده را در دستگاه‌های اندرویدی بازیابی کنید. چه به طور تصادفی یک عکس را حذف کرده باشید یا حتی کارت حافظه خود را دوباره فرمت کنید، ویژگی‌های قدرتمند بازیابی اطلاعات DiskDigger می‌تواند تصاویر گم شده شما را پیدا کند و به شما اجازه بازیابی آنها را دهد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید فایل‌های بازیابی شده خود را مستقیما در Google Drive، Dropbox آپلود کرده یا از طریق ایمیل ارسال کنید.

لینک دانلود

۶- برنامه بازیابی اطلاعات DigDeep Image Recovery

برنامه DigDeep Image Recovery یکی دیگر از بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات اندروید برای بازیابی تصاویر پاک شده از حافظه داخلی و کارت SD است. این برنامه بازیابی اطلاعات اندروید هر پوشه را جداگانه بررسی می‌کند تا تمامی تصاویر را بازیابی کند. به کمک این برنامه می‌توانید تک تک پوشه‌ها را بررسی کنید و به دنبال عکس‌های خود بگردید.

لینک دانلود

۷- برنامه بازیابی اطلاعات Document Recovery

برنامه Document Recovery اسناد پاک شده را در دستگاه‌های اندرویدی بازیابی می‌کند. فایل‌های داده بازیابی شده شامل Doc، PDF، XLS، PPT، TXT، ZIP و غیره است.

لینک دانلود

۸- برنامه بازیابی اطلاعات Ztool

برنامه Ztool یک برنامه قدرتمند و در عین حال ساده است که به بازیابی عکس‌های حذف شده و بازیابی فیلم‌های حذف شده به آلبوم در گوشی‌های اندرویدی با کیفیت خوب کمک می‌کند. برای استفاده از این برنامه به کامپیوترهای روت یا رومیزی نیاز ندارید و می‌توانید عکس‌ها را به سادگی بازیابی و یا ویدیوها را با کلیک بدون کمک یک متخصص یا متخصص بازیابی کنید.

لینک دانلود

۹- برنامه بازیابی اطلاعات Dumpster

برنامه Dumpster مانند یک سطل بازیافت عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند تا فایل‌ها را در اندروید بازیابی کنید، اما تفاوت این است که برنامه فقط فایل‌هایی را که پس از نصب پاک می‌شوند نجات می‌دهد.

هنگامی که برنامه را نصب کردید، به طور خودکار از تمام داده‌های تازه حذف شده شما نسخه پشتیبان تهیه و ذخیره می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر و ویدیوها را به راحتی حذف کنید و فورا آن‌ها را در تلفن خود بازیابی کنید.

لینک دانلود

سخن پایانی

ما در این مطلب ۹ برنامه برتر بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندرویدی را به شما معرفی کردیم. برخی از این برنامه‌ها ممکن است بسته به مدل دستگاه اندرویدی شما، به خوبی کار نکند بنابراین بهتر است چند نمونه مختلف را نصب و از آن برای بازیابی اطلاعات دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

2.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :