etebarkala snappay
etebarkala snappay

تبلت‌های سری گلکسی تب S8 معرفی شدند

5
(1)

گلکسی تب S8 تبلت اندرویدی را وارد سطح جدیدی می‌کند

حسین رجب چالی
10 ماه پیش
تبلت‌های سری گلکسی تب S8 معرفی شدند

سری گلکسی تب S8 شامل سه دستگاه گلکسی تب S8 استاندارد، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا معرفی شد. سامسونگ فکر می‌کند که بهتر است این شیوه نامگذاری را به سری تب S8 خود نیز منتقل کند. این سه دستگاه، تبلت‌های پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۲ هستند؛ اما تب S8 اولترا در دسته خاص دیگری قرار می‌گیرد. پس بهتر است از این تبلت خارق‌العاده شروع کنیم.

گلکسی تب S8 اولترا

گلکسی تب S8 اولترا بزرگ‌ترین و قدرتمندترین گلکسی تب اس تا به امروز محسوب می‌شود. این دستگاه دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۸۴۸×۲۹۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز است. با این حال، چیزهای دیگری نیز در اینجا دیده می‌شوند. این دستگاه اولین تبلت سامسونگ با ناچ است که با توجه به تمسخر ناچ آیفون توسط سامسونگ، این انتخاب واقعا بحث برانگیز به نظر می‌رسد.

این مطلب را هم بخوانید: سامسونگ گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس معرفی شدند

تبلت‌های سری گلکسی تب S8 معرفی شدند-1

سامسونگ با قرار دادن دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در داخل ناچ (یک سنسور عریض معمولی و یک ماژول اولتراواید با میدان دید ۱۲۰ درجه) موفق شده حاشیه‌های دستگاه را به ۶.۳ میلی‌متر کاهش دهد. دوربین‌های جلو این بار از فیلم‌برداری تا کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند. در پنل پشتی، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار حسگر اولتراواید ۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

تبلت‌های سری گلکسی تب S8 معرفی شدند-2

تب S8 اولترا دارای سیستم اسپیکر استریوی چهارگانه است که به وسیله AKG تنظیم شده است و همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. هر سه مدل تب S8 دارای قلم S Pen هستند. بدنه هر سه تبلت از آلومینیوم ساخته شده است و سامسونگ ادعا می‌کند که این بدنه نسبت به سری تب S7 بادوام‌تر و کمتر مستعد خم شدن است.

تبلت‌های سری گلکسی تب S8 معرفی شدند-3

جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به کمک ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (که به وسیله اسلات میکرو اس‌دی قابل افزایش است) به این تبلت قدرت می‌بخشد. در بخش نرم‌افزار، اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4.1 دیده می‌شود و سامسونگ ویژگی جدیدی به این تبلت اضافه کرده که می‌توانید از آن به عنوان نمایشگر همراه، در اپلیکیشن‌هایی مانند Clip Studio Paint استفاده کنید. همچنین، Wireless DeX نیز به عنوان محیطی شبیه به دسکتاپ، هنگامی که دستگاه به یکی نمایشگر خارجی متصل شده عمل می‌کند.

سامسونگ یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی تا ۴۵ وات استفاده کرده است؛ اگرچه که شارژر درجعبه قرار ندارد. هر سه دستگاه تب S8 دارای وای‌فای 6E هستند و برای دریافت اتصال 5G باید هزینه اضافی پرداخت کنید. قیمت گلکسی تب S8 اولترا از ۱۱۰۰ دلار آغاز می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: سامسونگ گوشی پرچمدار گلکسی S22 را با قلم S Pen معرفی کرد

گلکسی تب S8 و S8 پلاس

اگر تب S8 اولترا مور نظر شما نیست، سامسونگ به جای آن تب S8 استاندارد ۱۱ اینچی و تب S8 پلاس ۱‍۲.۴ اینچی را برای شما در نظر گرفته است. این دو تبلت نیز مانند S8 اولترا از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند و همان طراحی آلومینیومی را ارائه می‌کنند. در اینجا، به علاوه گزینه رنگ نوک مدادی مدل اولترا، رنگ‌های نقره‌ای و صورتی را نیز برای انتخاب خواهد داشت.

گلکسی تب S8 و S8 پلاس

تب S8 نمایشگر ۱‍۱ اینچی LTPS TFT با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. تب S8 پلاس نیز نمایشگر ۱۲.۴ اینچی سوپر امولد با روزلوشن ۱۷۵۲ × ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در اختیارتان قرار می‌دهد. در این دو تبلت، هیچ ناچ یا بریدگی وجود ندارد.

مدل استاندارد دارای حسگر اثر انگشت جانبی است؛ در حالی نسخه پلاس، از مدل زیر نمایشگر بهر می‌برد. هر دو تبلت دارای دوربین سلفی اولتراواید ۱۲ و مگاپیکسلی و دوربین‌های اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و اولتراواید ۶ مگاپیکسلی در پشت هستند. خروجی صدا به وسیله چهار اسپیکر تقویت شده AKG در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و د ر اینجا نیز قلم اس پن، دقیقا مانند تب S8 اولترا درون جعبه قرار دارد.

گلکسی تب S8 و S8 پلاس-1

برای هر دو تبلت می‌توانید ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی که با کارت میکرو اس‌دی قابل افزایش است را انتخاب کنید. دو دستگاه دارای رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ هستند که برای راه اندازی ربات فارکس بسیار مناسب است. تب S8 دارای باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و S8 اولترا نیز از باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هر دو دستگاه تا ۴۵ وات سرعت شارژ در اختیارتان قرار می‌دهند؛ به شرط اینکه شارژر مناسب را به صورت جداگانه خریداری کنید.

قیمت گلکسی تب S8 از ۷۰۰ دلار آغاز می‌شود و تب S8 پلاس نیز با قیمت پایه ۹۰۰ دلاری به فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :