etebarkala snappay
etebarkala snappay

چگونه در نسخه آیفون واتساپ، عکس‌های خود را به استیکر تبدیل کنیم؟

2.6
(8)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
چگونه در نسخه آیفون واتساپ، عکس‌های خود را به استیکر تبدیل کنیم؟

اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتساپ به تازگی قابلیت جدیدی را در آخرین آپدیت خود برای کاربران iOS معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از تصاویر خود استیکرهای سفارشی ایجاد کنند. با کمک این ویژگی جدید واتساپ برای ایجاد استیکرهای سفارشی سازی شده، دیگر نیازی به استفاده از پرنامه‌های شخص ثالث نخواهید داشت و روند کار بسیار ساده خواهد شد. این امر با پشتیبانی از یک API رسمی iOS 16، که برنامه از آن استفاده می‌کند، امکان پذیر شده است.

در ادامه ما در مجله اعتبارکالا به بررسی این ویژگی جدید واتساپ برای کاربران آیفون و نحوه ساخت استیکرهای سفارشی در برنامه واتساپ، بدون نیاز به هیچ برنامه شخص ثالثی خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

برنامه داخلی واتساپ برای ساخت استیکر از روی عکس

به‌روزرسانی واتساپ برای iOS 23.1.75 تغییراتی را از اپ استور معرفی کرده که قابلیت کشیدن و رها کردن تصاویر، ویدیوها و اسناد از برنامه‌های دیگر را به چت‌های واتساپ شما امکان پذیر می‌کند و اشتراک‌گذاری آن‌ها را با مخاطبین خود آسان‌تر می‌سازد. واتساپ همچنین ابزار جدیدی برای استیکرساز منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت از تصاویر خود استیکر بسازند.

این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا یک سوژه را از یک تصویر استخراج کنند. و آن را در یک چت قرار داده تا یک استیکر سفارشی ایجاد کنید. پس از قرار دادن تصویر، واتساپ به طور خودکار آن را به استیکر تبدیل می‌کند که می‌تواند به مجموعه استیکرهای کاربر اضافه شود. در حالی که ممکن است تنها برخی از کاربران قبلا توانسته باشند از این ویژگی در چند روز گذشته استفاده کنند، اکنون در iOS 16 برای همه در دسترس است. لازم به ذکر است که هیچ برنامه‌ای برای آوردن ابزار استیکر ساز مشابه به نسخه‌های قدیمی iOS وجود ندارد.

یکی از مزیت‌های تعبیه شده در واتساپ این است که تجربه یکپارچه‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. پیش از این، افراد برای ایجاد و استفاده از استیکرهای خود مجبور بودند از برنامه‌های شخص ثالث و یا ابزارهای مختلف استفاده کنند. اکنون، با توانایی ایجاد استیکرهای سفارشی به طور مستقیم در برنامه، روند سریع‌تر و کارآمدتر می‌شود. در اپدیت بعدی واتساپ، باید برای مدیریت چنین برچسب‌هایی در بسته‌های برچسب سفارشی، منتظر ابزارهای پیشرفته‌تری باشیم.

بنابراین، قابلیت تبدیل تصاویر به استیکر در آخرین نسخه واتساپ برای iOS 23.3.77 برای همه در دسترس است که در اپ استور موجود بوده و برای استفاده از این ویژگی، به‌روزرسانی نسخه واتساپ ضروری است.

چگونه در آیفون با برنامه داخل واتساپ استیکر سفارشی بسازیم؟

برای ایجاد استیکرهای سفارشی در واتساپ برای آیفون، تنها کافیست کاربران مراحل زیر را دنبال کنند.

مرحله ۱- برنامه Photos را در آیفون باز کنید.

مرحله ۲- یک عکس را انتخاب کنید و روی آن فشار دهید تا سوژه از تصویر جدا شود.

مرحله ۳- تصویر جدا شده را در هر صفحه چت خصوصی یا گروهی که مد نظرتان است، بکشید و رها کنید.

مرحله ۴- واتساپ از کاربر می‌خواهد موضوع را به استیکر تبدیل کند.

مرحله ۵- تایید کنید و سپس گزینه Send را بزنید.

مرحله ۶- هنگامی که استیکر ایجاد شد، می‌توان آن را در مجموعه استیکرهای واتساپ پیدا کرد و می‌توان از آن برای مکالمات دیگر نیز استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران آیفونی که iOS 16 یا بالاتر دارند در دسترس است.

سخن پایانی

واتساپ به تازگی در به‌روزرسانی‌های خود ویژگی‌های کاربردی و جالبی را افزوده است و تبدیل عکس به استیکر بدون نیاز به برنامه‌های شخص ثالث و به کمک ابزار درون برنامه‌ای، یکی از این ویژگی‌های کاربردی است که واتساپ در به‌روزرسانی اخیر خود در اختیار کاربران iOS قرار داده است. انتظار می‌رود این ویژگی در به‌روزرسانی‌های آتی در دسترس کاربران اندرویدی نیز قرار بگیرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

2.6 / 5. تعداد رای دهندگان: 8

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

افسانه پارسا گفت:

سلام استيكر عكس خودم رو چگونه در واتساب بسازم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید