etebarkala snappay
etebarkala snappay

۵ اپلیکیشن برای ساخت NFT یا Non-fungible token و فروش آن‌ها در آیفون

4.2
(55)
حسین رجب چالی
3 سال پیش
۵ اپلیکیشن برای ساخت NFT یا Non-fungible token و فروش آن‌ها در آیفون

آیا تا به حال خواسته‌اید خودتان یک NFT یا Non-fungible token درست کنید؟ برخی از NFT-ها به قیمت میلیون‌ها دلار هم به فروش رفته‌اند. حتی اگر مقدار کمی از فروش این توکن‌ها به دست آورده باشید هم به معنی مقداری پول برای صورت حساب‌ها و خرید لوازم مورد نیازتان خواهد بود.

خوشبختانه در آیفون اپلیکیشن‌های وجود دارند که می‌توانند شما را در ساخت NFT کمک کنند. چه بخواهید چند NFT برای دوستان خود بسازید و چه بخواهید یکی از آن‌ها را به قیمت کلان بفروشید، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که NFT خود تولید کنید. در ادامه ۵ اپلیکیشن آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با آن‌ها NFT بسازید و سپس آن‌ها را به فروش برسانید. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. GoArt

GoArt یکی از به.ترین اپلیکیشن‌ها برای ایجاد NFT با آیفون است. گوآرت به جای ایجاد ان‌اف‌تی‌های سفارشی با هنرهای دیجیتال، عکس‌های شما را با استفاده فیلترهای خلاقانه به ان‌اف‌تی تبدیل می‌کند. این ابزار یکی از سریع‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت NFT است؛ چون می‌توانید در عرضه چند ثانیه یک عکس را به ان‌اف‌تی تبدیل کنید.

برخی از فیلترهای خلاقانه این اپلیکیشن عبارتند از pop art، Van Gogh، Picasso و اسفنجی. پس از ایجاد یک عکس، می‌توانید آن را در فولدر دوربین خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید یک عکس لایو بگیرید و بالافصله آن را به NFT تبدیل کنید. همچنین گوآرت تصاویری که جدیدا ایجاد کرده‌اید را در یک گالری ذخیره می‌کند تا بعدا بتوانید آن‌ها را ببینید.

این مطلب را هم بخوانید: اپل برندگان جایزه اپ استور و پر دانلودترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۱ را اعلام کرد

برای شروع، اپلیکیشن GoArt را دانلود و یک حساب کاربری ایجاد کنید. گوآرت برای استفاده از فیلترهای ممتاز خود نیاز به سکه دارد و می‌توانید با ثبت‌نام کردن، ۳۰ سکه به دست آورید. همچنین، می‌توانید با به اشتراک‌گذاری اپلیکیشن در صفحات رسانه‌های اجتماعی یا تشویق دوستان‌تان به ثبت در این اپلیکیشن، سکه به دست بیاورید.

۲. !NFT Creator

!NFT Creator برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند هنر دیجیتالی تولید کنند اما سررشته‌ای در طراحی گرافیک ندارند. !NFT Creator می‌تواند با گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی که دارد، نیازهای تمام افراد را برآورده کند. در این اپلیکیشن برخلاف گوآرت، نیازی نیست که تصاویر موجود را در آن آپلود کنید. در عوض، می‌توانید از پایگاه داده گرافیکی آن برای ایجاد عکس خود در اپلیکیشن استفاده کنید.

یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد !NFT Creator پس زمینه‌های قابل تنظیم آن است. این اپلیکیشن با طیف گسترده‌ای از پس زمینه سالید و گرادیان، می‌توانید بوم مناسب برای پروژه NFT جدید خود را پیدا کنید. همچنین این اپلیکیشن پایگاه داده‌ای از عکس‌های استوک با پس‌زمینه‌های انتزاعی و بافت‌دار دارد.

۳. NFT Creator – NinjaFT

نام این اپلیکیشن را به برنامه قبلی اشتباه نگیرید چون NinjaFT نشان‌دهنده تفاوت آن با دیگری است که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت NFT برای آیفون محسوب می‌شود. این اپلیکیشن برخی بهترین قالب‌های ساخت NFT را با سبکی آشنا در اختیار شما قرار می‌دهد. NinjaFT می‌توانید کارت‌های معاملاتی NFT خود را بسازید.

برای شروع، یک الگو را از کتابخانه آن انتخاب کنید و اطلاعات را پر کنید. می‌توانید کارت‌های ورزشی، پوکمون، کارت کفش ورزشی یا کارت جایزه سفارشی خود را بسازید. صدها قالب عالی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید.

همچنین، NinjaFT بازاری دارد که در آن می‌توانید NFT-های دیگر سازندگان را بخرید و حتی ان‌اف‌تی رایگان برنده شوید.

تنها نقطه ضعف اپلیکیشن مذکور این است که اگر می‌خواهید NFT-های خود را روی Binance Smart Chain بسازید، باید هزینه پرداخت کنید و اگر می‌خواهید قفل همه قالب‌ها را باز کنید، باید هزینه اشتراک را جداگانه پرداخت کنید.

۴. SuperMe

سوپرمی اپلیکیشنی برای ساخت NFT نیست و برای ایجاد آواتارهای کارتونی طراحی شده است. با این حال، هنگامی که آواتاری را ساختید و دانلود کردید، می‌توانید آن را به NFT تبدیل کنید. NFT-های به سبک آواتار محبوبیت زیادی دارند و اگر به دنبال ایجاد ان‌اف‌تی با آواتار شخصی خود هستید، SuperMe راهی برای انجام این کار است.

با سوپرمی می‌توانید مو، لباس و حالات چهره آواتار خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه سفارشی و حتی حباب گفتار به آواتار اضافه کنید.

پس از ایجاد آواتار می‌توانید آن را در گالری خود ذخیره کنید تا بعدا به عنوان NFT از آن استفاده کنید. راهی عالی برای استفاده از آواتار سوپرمی اضافه کردن به کارت معاملاتی با استفاده از اپلیکیشن NinjaFT است. همجنین می‌توانید این آواتارها را به اپلیکیشن‌های دیگر اضافه کنید تا پس‌زمینه‌های قابل تنظیم داشته باشید.

۵. 8bit Painter

8bit Painter بهترین سازنده تصاویر پیکسلی در اپ استور تا به امروز است. بسیاری از NFT-های محبوب از سبک تصاویر پیکسلی استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر به دنبال ساخت یکی از آن‌ها هستید، 8bit Painter را مدنظر قرار دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بوم ایجاد و اندنازه خود را انتخاب کنکید. اندازه‌ها از ۱۶×۱۶ شروع می‌شوند و تا ۱۶۰گ×۱۶۰ می‌رسند. هرچه اندازه بزرگ‌تر باشد، پیکسل آرت بیشتری دارد. پیکسل آرت ساده معمولا معمولا ۱۶×۱۶ یا ۳۲×۳۲ است.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس در سال ۲۰۲۱

همچنین می‌توانید تصاویر خود را وارد کرده و آن‌ها را به پیکسل آرت تبدیل کنید. بنابراین، اگر NFT مورد علاقه خود را در یکی دیگر از اپلیکیشن‌های موجود ایجاد کنید، می‌ت وانید آن را به فرمت پیکسل تبدیل کنید. همچنین می‌توانید تصاویر را به عنوان الگو وارد کنید و آن‌ها را ویرایش کنید تا NFT منحصربه‌فرد را به وجود بیاورید.

مینت و فروش NFT با NFT GO

با اینکه NFT GO عملا اپلیکیشنی برای ایجاد آثار هنری ان‌اف‌تی نیست؛ اما به همان اندازه مهم است. NFT GO اپلیکیشنی است که برای تبدیل اثار هنری ان‌اف‌تی خودتان به یک NFT واقعی، از فرایندی به نام مینتینگ (minting) استفاده می‌کند. مینتینگ زمانی اتفاق می‌افتد که دیجیتال آرت شما روی یک بلاکچین انتخابی شما ایجاد می‌شود. وقتی روی بلاکچین قرار گرفت، می‌توان آن را به سایر کاربران یا به کیف پول‌های NFT منتقل کرد. همچنین می‌توانید NFT-های مینت شده را به کیف پول خود اضافه کنید.

پس از تکمیل فرایند مینت، NFT شما آماده فروش است. همچنین می‌توانید این کار را در اپلیکیشن NFT GO نیز انجام دهید؛ چون خود اپلیکیشن بازار مخصوص به خود را دارد. درست است که محبوب‌ترین مکان برای خرید و فروش ان‌اف‌تی نیست؛ اما تنها جایی است که می‌توانید NFT-های خود را در آیفون‌تان بفروشید.

چنین اتفاقی NFT GO را به بهترین اپلیکیشن همه‌کاره NFT برای مینت و فروش تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه مینت کردن در شبکه اتریوم می‌ تواند گران باشد؛ NFT GO هزینه معقولی برای مینت در شبکه پولیگان (Polygon) دریافت می‌کند.

سود بردن از ترند NFT

امروزه بازار NFT-ها بسیار داغ است. با اینکه ایجاد یک ان‌اف‌تی میلیون دلاری بسیار بعید به نظر می‌رسد، اما ایجاد NFT برای اشتراک‌گذاری با دوستان یا خانواده می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

همچنین این کار راهی عالی برای یادگیری بیشتر در مورد NFT۰ها و شاید در آینده سرمایه‌گذاری در برخی از آن‌ها باشد. کسی چه می‌داند؛ شاید NFT شما به قیمت بسیار زیادی هم به فروش رسید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 55

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمد مظلومی گفت:

nftچطور بسازم از چطور بفروشم

parsa smbi گفت:

من چجوری انفتی بفروشم

شاهین گفت:

نه

amir.soltani8545@gmail .com گفت:

خوب خیلی

امیرعباس سلتامی گفت:

خیلی بازی خشیه

سید علیرضا سیدی گفت:

چطوری باید از انفتی استفاده کنیم

یوسف کهرازهی گفت:

سلام من در ساخت NFT تجربه ندارم راهنمایم کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ویدیوهای آموزشی کامل و جامعی در یوتیوب موجود است. با مراجعه به این پلتفرم می‌توانید از این ویدیوهای رایگان استفاده کنید و آموزش رایگان بگیرید.

سروش گفت:

سلام
راستش من میخوام یه نقاشی ان اف تی بکشم
نمیدونم چه برنامه ای مناسبه
گوشیم هم شیائومیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نرم‌افزارهای زیادی برای این منظور تولید شدن که برترینشون Sketchar است

خلیل ارجمندی گفت:

ممنون از مطلب خوبی که نوشتید. من کار با این اپلیکیشن هارو شزورع کردم و امیدوارم بتونم چیزی که مد نظرم هستش رو بسازم.